תחזית שבועית

תחזית שנתית דגים

הדגיג שלנו נמצא השנה תחת קונפליקט מעניין בין שתי השפעות סותרות. מצד אחד זה לא קל, אך מצד שני – גם סמל הדגים מורכב בעצמו משני דגים שכל אחד מהם שוחה בכיוון ההפוך, נכון? כך שאמביוולנטיות זה לא משהו שזר לדגיג שלנו, כמו גם היכולת לחוות שתי חוויות סותרות במקביל, ולשים כל אחד משני הדגים כאחראי על היכולת לחוות כל אחד מהן בנפרד.. קומפקטי למדי, לא?<

אבל השנה הזו שמגיעה היא באמת מורכבת למדי, אפילו לדגיג האמביוולנטי המצוי. מצד אחד ממשיך כוכב נפטון שליט המזל שלכם לנוע ב..מזל שלכם, ולהביא איתו סוג של חיפוש דרך וזהות, בעיקר לאלה שנולדו בשלישון השני של המזל הזה: המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד כעת, והרגשות משתנים במהירות ומטלטלים אתכם מעלה מטה, ומקשים על קבלת החלטות מעשיות לטווח ארוך.

במקביל נמצא השנה יופיטר כוכב השפע במזל קשת השייך ליסוד האש, המאכלס את בית הקריירה והתדמית שלכם, ומביא איתו גל של אמביציה אסרטיבית, ריגוש והתלהבות, ויכולת לקדם באופן אקטיבי את תכניות הפעולה שלכם ואיתן נושאי קריירה ודרייב, כמו גם שינוי ושדרוג תדמית, והפיכת הדגיג שלנו לדמות אקטיבית ויוזמת, ולא רק מופנמת, רגשנית ופסיבית.

שתי המגמות האלה מתנגשות זו בזו, אבל זה יכול להיות גם אחרת: אם תוכלו לגייס את הדמיון והיצירתיות ליזמות הפרקטיות והקרייריסטיות שלכם ותחשבו מחוץ לקופסה, תוכלו להראות לעולם את הדגיג החכם והיצירתי כשהוא בשליטה ונע קדימה מוכוון מטרה, ואז הכל יוכל להתחבר ולהפוך את השנה הזו לפוריה במיוחד עבורכם, דגיגים.

מיקומו של כוכב סטורן הנוקשה במזל גדי לא עושה לכם חיים קלים, אולם בעקיפין בהחלט תומך בתכניות האמביציוזיות שלכם, אם יש לכם כאלה. סטורן מאכלס את מזל גדי הנמצא בבית החברתי שלכם, המייצג חברים מכרים וקשרים חברתיים, מוסדות וארגונים למיניהם.

למרות הקשיים שסטורן מעמיס והביקורתיות שהוא מביא, יכול הדגיג שלנו בעזרתו של יופיטר בשנה הזו להעצים את היכולות החברתיות שלו, לצאת מהאקווריום הפרטי אל הים הפתוח, ולהתיידד עם העולם שבחוץ: חברים, מכרים קרובים וידידים – אלה ועוד רבים יכולים לפרגן לדגיג המקסים אם יקח יזמה, ואתם בהחלט יכולים לעבות ולהרחיב את המעגלים החברתיים, ולהעשיר את עולמכם המופנם משהו באנשים חדשים מעניינים ושמחים, מהסוג שכוכב יופיטר מביא כעת בשפע אל עולמכם החברתי, אם רק תוכלו לפתוח את הלב, ולאפשר להם להתקרב קצת יותר..

אבל סטורן הנוקשה עשוי בהחלט להעמיד כמה מכשולים בדרך. נושא הביקורתיות והשיפוט האישי הוא מקום לא קל השנה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציות חברתיות מרגישים קצת לבד, אם לא תקחו יזמה ותפעלו להכיר אנשים חדשים: סטורן לא יעשה לכם חיים קלים בנושא, למרות שהבדידות הזו שהוא מביא ברגעים מסוימים אמנם מהווה סוג של מחיר חברתי לאלה מכם שלא יכולים ליזום סיטואציות חברתיות מכוח עצמם.

אך סטורן גם יכול לתרום לכם השנה לא מעט: הוא מאפשר לכם להתחבר באופן משמעותי יותר למוסדות וארגונים שאתם בקשר מקצועי איתם, ולקדם שם נושאים שחשובים לכם, כמו גם לקבל אישורים פורמליים והכרה ממסדית בכישורים שלכם השנה.

ואכן, השנה הזו אתם יכולים להתקדם בסולם המקצועי באופן אקטיבי יותר, ובעיקר – להתמקד בשיתופי פעולה מקצועיים מסוגים שונים, ובשותפויות שיעזרו לכם להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד שיקשה עליכם לבצע לבד.

השנה הזו הופכת אתכם לאסרטיביים יותר מאשר השנה הקודמת, ומאפשרת לכם לממש רעיונות ויזמות שעלו אז אך נראו לכם בלתי אפשריים למימוש: כעת הזמן לאסוף את עצמכם, ועם האמביציה והאופטימיות שמביא איתו יופיטר שבמזל קשת, שמצליחה להתגבר אפילו על מצבי הרוח הדגיים המוכרים, להתמקד בשתי מלים: יזמה ופעולה.

אם בכל זאת נראה לכם שלבד אתם לא מצליחים להתמודד עם הצורך הזה ביזמות חדשות, או אם היזמות האלה גדולות עליכם, מעודד אתכם סטורן לצאת מעצמכם, להכיר שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך, לצאת קצת מהפחדים המוכרים שבדרך כלל עוצרים אתכם מליזום ולפעול, ולהעמיק יחסים עם אנשים קרובים.
זהו זמן טוב לשבת עם הפרטנרים שלכם, ובכנות ובאומץ, בדיאלוג בגובה העינים, לדבר על הכל.

לחילופין זהו גם זמן טוב להתקרב קצת יותר לבני המשפחה: כעת אפשר ליצור קשר עם קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם, ולא לחכות עד פסח כדי למלמל חקשמח רפה, ולחכות לחד גדיא: דווקא כאן יכולים להיות לכם כמה וכמה הפתעות משמחות, וקרוב משפחה או שנים שבהחלט תוכלו ליצור איתם קשרים משמעותיים לטווח ארוך ולהרחיב את המעגל המשפחתי, ומדורת השבט שחסרה לכם בשנה הקודמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן