תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – גדי

מזל גדי: הרחבת אופקים, צמיחה אישית, וגישה יצירתית ואופטימית.

סוף סוף מסתמן משהו טוב ואופטימי שמגיע, גדיים: יופיטר כוכב השפע כבר עבר זה עתה למזל שלכם, וישהה בו במשך שנה שלמה. לפני 12 שנה הוא היה במזל שלכם בפעם האחרונה, פתח עבורכם דלתות ואפשרויות, והנה עכשיו הוא חוזר גם כדי לבדוק מה באמת עשיתם עם כל השפע הזה, וגם כדי לסמן לכם שיש לא מעט אפשרויות ויזמות חדשות בסביבה, שצריך רק לזהות אותן.. וזה – יקרה במהלך השנה הזו.

אבל כבר עכשיו אפשר לחוש בו, ביופיטר הזה, משהו אופטימי וחביב שמגיע כעת לאלה שנולדו בשלישון הראשון של המזל, ומסמן להם: הגעתי…

כן, אחרי שנתיים של כובד וקושי שסטורן שליט המזל שלכם הביא אליכם במזל שלכם עצמו, והצורך הזה להרוס הכל או הרבה ולבנות מחדש שהביא איתו פלוטו היצרי, סופסוף מגיע משהו טוב שמאפשר לגדי הקשוח שלנו לפתוח קצת את השריון ולהציץ החוצה: האמנם הגיעה השמש סופסוף? אז זהו.. שכן.

אבל.. עם יופיטר צריך גם לעשות משהו כדי שהדברים יקרו. גם בדלת שפותחים, צריך קודם ללחוץ על הידית אחרת היא לא תפתח. כשיופיטר מגיע צריך ללוות אותו בשלל יזמות חדשות ואנרגיה עוצמתית שדוחפת, כי לבד הדברים לא יקרו עם כל הרצון הטוב: יופיטר מחייך ומסמן שטוב אבל לא לוקח אחריות – אתם הם אלה שצריכים לקחת אותה, ואתכם גם כל המזלות הקרדינליים שעליהם הוא משפיע השנה: טלה, סרטן ומאזניים. בקיצ – קדימה להפשיל שרוולים ולעבודה ובלי לקטר, ומי שיזיע – יגיע!

באפריל סטורן עובר לבית החומר והכספים שלכם: ברוכים הבאים לעולם האמיתי, גדיים, זה שמורכב מהאותיות הקטנות ששולח לכם מנהל סניף הבנק, וכל מה שקשור לחשבון שלכם. מעכשיו – יש לכם שנתיים וחצי לעשות עבודה על כסף… יהיה מרתק!

זה שסטורן שליט המזל שלכם סוף סוף מוכן לזוז כבר הצידה ולעבור הלאה, למזל דלי בחודש אפריל, זה אומר שהוא – סיים ללמד אתכם את השעור האישי שלו. מעכשיו והלאה – מי שלמד למד, ומי שלא – מוזמן ללמוד את השעור הזה בכיתה אחרת, בבית החומר והכספים שלכם, שלשם הוא עובר ומגיע באפריל וזה יהיה השעור הבא: התמודדות עם נושאים כמו כסף, רכוש, ומשאבים.

הגדי נחשב כמזל פרקטי ומאורגן, ולכן סטורן בבית הכספים שלכם הוא לא הפתעה גדולה. אמה מה, השעור פה יהיה התארגנות מחודשת כדי להתמודד עם אתגרים גדולים יותר. ראשית סטורן יכריח אתכם לעשות עבודה יסודית יותר על חשבון הבנק ולסגור אוברדראפט אם צריך. שנית, הוא ילמד אתכם להשתמש בכסף נכון וחכם יותר – פשוט לא תהיה לכם ברירה… ושלישית – הוא עוזר לכם להגדיר מחדש את המטרות שלכם ובעיקר את הכוון שהאמביציה שלכם עובדת עליו, כדי להיות מדויקים תכליתיים ואפקטיביים יותר.

אבל לפעמים הוא לא עושה את זה בדרך הקלה… כי רק ככה לומדים, נכון? בעיקר גדיים שלא מפספסים שום סנטימטר בשום שעור. ככה הם.

ובדיוק בגלל זה הגדיים גם מגיעים בסופו של דבר לטופ, לראש הפירמידה, והסטורן הזה שיגיע למזל דלי יהיה בדיוק השיעור שהייתם צריכים כדי להיום שם, בדיוק במקום הזה. בדוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן