תחזית שבועית

תחזית שבועית 7 ליולי 19

מה קורה בכוכבים? 7 ליולי 19

וואיי, איזה אקשן יש בשמים השבוע…לא יאומן. נראה שהכוכבים קצת יצאו מפרופורציות, ובמקום לצאת החוצה להפגנת כוח שקטה החליטו לעשות בלגן בלי קשר למי נגד מי, ולמה..

ואכן, בשבוע שבו מרקורי נצמד למרס, השמש מול סטורן, וכל זאת אחרי שמרקורי גם פורץ בנוסף לכל גם להילוך אחורי, אפשר לומר שהשבוע נדמה שכולם פה נגד כולם, וקשה לנחש מי הגוד גאייס ומי סתם קופץ על כולם וצועק: ערימת ילדים…

כן, הכוכבים, בדיוק כמו ילדים, מפעילים אותנו באופן כמעט אוטומטי, אבל אפילו האוטומט הזה עלול להתקע לפעמים מרוב אקשן… כמו השבוע, למשל.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@כוכב מרקורי נכנס להילוך אחורי

@כוכב מרקורי בהילוך אחורי נצמד למרס בהילוך קדמי

@כוכב מרס בזוית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי

@שמש בזוית של עימות לכוכב סטורן הנוקשה

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ב 8 ליולי להילוך אחורי כשהוא במזל אריה, והוא גולש משם אחורנית אל סופו של מזל סרטן, ומה 1 לאוגוסט – מתחיל לנוע שוב בהילוך רגיל.

ההילוך הזה מגיע כל שלושה חדשים של תנועה רגילה של מרקורי, והוא נמשך כשלושה שבועות. בפרק הזמן הזה מכריח אותנו מרקורי לעכל את מה שעברנו בשלושת החודשים הקודמים, לשפר ולשדרג מה שלא עבד, ואז – בכוחות מחודשים עם כמה וכמה תובנות חדשות – לנוע שוב קדימה.

פרק הזמן הזה מביא איתו כמה תובנות מעניינות, וכשהמדובר במזל אריה – בעיקר תובנות הקשורות לפעולות האחרונות שלנו, בעיקר אלה שהדחף לפעולה דחף אותנו לעשייה פזיזה ולא שקולה, כזו שאולי אנחנו מצטערים עליה עכשיו…

חזרתו של מרקורי בהילוך אחורי במזל סרטן בהמשך מביאה איתה יכולת שדרוג יחסים בבית ובמשפחה שלא עשינו בזמן, יכולת להכות על חטא בויכוחים ובדיאלוג עם בני הבית, כמו גם יכולת לבקש סליחה, להתפייס, וכשהוא מגיע שוב להילוך רגיל – לנוע שוב קדימה, ובכוחות מחודשים.

בגדול לא קל בפרק הזמן הזה לפעול לגבי התחלות חדשות כמו שכולנו יודעים, למרות שזה לא ממש הכרחי לגבי מה שהפעילות בו התחילה עוד קודם שעבר להילוך אחורי.

מצד שני גם לפעילות שכזו שאנחנו עושים עכשיו יש ערך מוסך בהמשך, שם אנו עשויים ללמוד על עצמנו דווקא דרך השגיאות שעשינו כשהוא היה בהילוך אחורי, וללמוד משהו חדש שלא יחזור על עצמו בהמשך…

בכל מקרה – יהיה מעניין, אם כי לא בהכרח קל.

מי בעיקר יושפע מההילוך האחורי הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, סרטן, גדי מאזניים וטלה.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לאורנוס התזזיתי.

הזוית הזו מפגישה בין שני כוכבים אגרסיביים בזוית פעולה זה עם זה, ולא מעט מתחים עכשיו עלולים להגיע לכלל פיצוץ. כשהמתח באויר כל ניצוץ עלול להביא איתו בלגן, וסוג של אלימות מילולית ואף יותר מזה.

ואכן, פתיל קצר במיוחד – זה מה שמאפיין את הזוית הזו. ולכן מומלץ השבוע בעיקר בימים שני שלישי ורביעי להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, ולא לאפשר לויכוחים וחילוקי דיעות להגיע לעימותים בכל מחיר.

איפוק, שליטה וצורך לא לנתק קשרים באופן דרמטי כשדברים לא קורים כפי שאנחנו רוצים – זה מה שמאפיין את הזוית הזו. זהירות.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות טלה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי, אריה עקרב ושור.

 

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב סטורן המכביד.

כובד נובע בעיקר מהצד הביקורתי שבתוכנו, זה שמנסה להתמודד עם כמה וכמה מטלות בו זמנית. זה מגיע כשהצד הכלכלי לוחץ, הצד הרגשי, או.. הדאגות שלנו.

יש לא מעט שסובלים מהזוית הזו כשהיא מגיעה, אבל בגדול היא לא ממש מזיקה: אחרי הכל המטרה שלה היא טובה: להפעיל את הצד הפרפקציוניסטי שלנו כדי שנגיע לתוצאות טובות.

אבל כובד ובדידות שמגיעים כעת ביחד, מביאים איתם גם יכולת מיקוד במה שחשוב באמת, ובעיקר מיקוד בתוצאה, וזה – לא רע.

בגדול זהו זמן להתמקד במה שחשוב ולא לבזבז אנרגיה על שטויות, למרות שמה שמדאיג אותנו כעת עלול להיראות קצת מוגזם, אך אם נשמור על פרופורציות ונצמד לעובדות – זה לא באמת נורא כל כך…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

הזוית המרגיזה של השבוע – זו הצמידות בין כוכב מרקורי שהולך אחורנית, לבין מרס האסרטיבי שהולך קדימה.

הזוית הזו גורמת לכולנו להזדהות יתר על המידה עם העמדות והעקרונות שלנו, ולהגיב באופן רגשי ואפילו קשוח כשאנו נכנסים לויכוחים או לעימותים, ונלחמים על העמדות שלנו.

יש מקרים שבהם עימות מילולי שכזה עלול להפוך לעימות אגרסיבי של ממש, ומכך – כדי להזהר, ולזכור שבסך הכל מדובר רק במלים, גם אם הן לא נעימות במיוחד.

הזדהות יתר עם המלים שלנו מביאה לפעמים לניתוקי קשרים או לפרשנויות מוטעות לגבי מה שבאמת קורה, והן פוגעות בעיקר בנו.

מה עושים? זוכרים שזה בסך הכל ויכוח, ואם יודעים לנהל אותו נכון אולי אפילו נוכל בסופו של דבר ללמוד גם משהו חדש, בתנאי שלא ניתן לאגו לנהל את הויכוח הזה, ובעיקר אותנו…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, טלה מאזניים גדי וסרטן.

 

@

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן