תחזית שבועית

תחזית שבועית – 26 לינואר 2020

 

 מה קורה השבוע בכוכבים? 26 לינואר 

ראשית, אתייחס לזוית הפעולה בין השמש לאורנוס בחמישי ובסוף השבוע. נראה שהפעם היא התאחרה קצת, ורעידת האדמה שהיתה לא רחוק מאתנו הזכירה לנו שאורנוס אחראי גם על רעידות אדמה, בין היתר.

גם האימפקט הרגשי של השמש בזוית לאורנוס הורגש הרבה יותר בעוצמה בשישי ובעיקר בשבת, וכמה ניתוקים ושינויים ריחפו להם בחלל האויר, אם במחשבה ואם בפועל..

כעת, כשהשבוע החדש פורץ ומגיע, אפשר להתייחס באופן אובייקטיבי יותר לזוית הזו, ולראות מה הביאה בעקבותיה כבר בתחילת השבוע.

אבל.. מה קורה השבוע בכוכבים? על פניו נראה שוונוס הרגשית משחקת תפקיד ראשי בשמים השבוע: הזוית שלה עם כוכב מרס האגרסיבי והצמידות עם נפטון הרגשי מכניסות את כולנו לנדנדה רגשית קיצונית מעלה מטה, והמעורבות הרגשית הגבוהה הזו מכניסה את כולנו למעורבות רגשית גבוהה ולחוסר יציבות

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ונוס בצמידות מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס במזל קשת

 

הזוית הקשה של השבוע – למעשה יש שתים כאלה, ושתיהן קשורות לונוס שלנו, ומה שיותר מעניין הוא שהשפעתן הפוכה זו לזו.

ונוס בזוית פעולה לכוכב מרס – זו אחת הזויות היותר מעצבנות באסטרולוגיה, מסיבה פשוטה – היא מעצבנת אותנו.. אין רגע דל: כל דבר קטן עלול לגרור כעס גדול ופרשנויות שגויות של דברי הזולת שמביאות איתן ויכוחים ואפילו ריבים כאלה ואחרים.

מרס מעצבן את ונוס, והחמודה הזו שהיא בדרך כלל נינוחה חביבה ובעיקר אהובה, עלולה בקלות להפוך לקוטרית אמיתית, ולנג'ס בלי סוף..

כשאני מדבר על ונוס אני לא מדבר רק על נשים: לכל אחד מאתנו הפלנטה הזו קיימת במפה, וכשהרגש סוער הוא גם מסעיר אותנו וגם את מי שאתנו, בעיקר כשהוא יוצר קצרים בתקשורת כמו בתקופה הזו.

אבל רגשות – את זה יש לכולנו, ובשפע, וכשמרס יוצר זוית לונוס כל דבר קטן עלול לעצבן אותנו ומכאן ועד לקריזה שמתפרצת – בצדק או שלא בצדק – המרחק קצר.

זוהי זוית של לחצים שהרבה פעמים מביאה איתה צורך בשחרור פיזי: חדר כושר, הליכה, ריצה ואפילו סקס – הגוף מדבר עכשיו וכדאי לאפשר לו להתבטא. רגשות עדינים הרמוניה ומלים רכות במיוחד – לא כרגע, סורי..

אז מה עושים? מתאפקים, מנסים לדבר ולשתף, ובמקרה הגרוע ביותר מאשימים את מרס הערס או מכסימום אותי (האסטרולוג אמר שאולי נריב..) ואני – \מאשר, כי אני תומך בזוגיות גם כשקשה וביחסים בכלל, אחרת איך הייתי מקבל את שני הילדים הנפלאים האלה?

בקיצור – איפוק. גם אם זה לא קל והשבוע – דורש המווון סבלנות…

מי בעיקר יושפע מהזוית?מזלות טלה, שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי.

 

הזוית הקשה השניה – הזוית הרגשית של השבוע – וכאן אנחנו פוגשים אולי את הזוית הרגשית והרגשנית ביותר שקיימת: ונוס הרגשית נצמדת לנפטון האולטרה רגשי וכשהשנים האלה נפגשים מגיעה האהבה הכי גדולה אבר, האכזבה הכי נוראית, או תחושת החמצה שגורמת לנו להזכר באיזה אקס או אקסית מיתולוגית, ואפילו להסתכל בפרופיל שלהם בפייס לראות אם יש להם מישהו או מישהי, והנועזים אפילו שולחים אסמס סטייל ערה? והנועזות מרימות טלפון לחברה משותפת שהיתה להם כדי לברר..

אבל זה לא הכרחי כמובן: ונוס ונפטון בצמידות זו פשוט חתיכת הצפה רגשית רצינית, ואפשר לקחת את זה לכל מיני מקומות כמו ללכת על הקטע היצירתי ולנגן או לצייר, לכתוב מכתב דביק, או אפילו לומר משפטים שמזמן לא אמרתם ולהשתמש בפועל השחוק והדביק ההוא שיוצר את המלה בת ארבע האותיות שנשים רוצות לשמוע וגברים מתקשים להשמיע.. כן המלה הזו.. נו, אתם יודעים.. בקיצ – תגידו אותה איזה פעם פעמיים השבוע (לפחות) ולו רק כדי לראות איך מרגיש לכם לומר אותה באמת.. סתם בשביל הקטע, או קיי?

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור מאזניים אריה דלי עקרב טלה סרטן גדי ובעצם.. כולנו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן