תחזית שבועית

תחזית שבועית – 23 לאוקטובר 2022.

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אחרי השבוע המעורפל המרגיז וחסר הודאות שהסתיים בעליית מתחים, נוכל לראות איך המתחים ממשיכים לעלות השבוע, כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל עקרב, וכשהצמידות הענוגה שלהן נכנסת למזל הזה אפשר לומר שהמתח עולה באופן דרמטי יותר. וזה קורה כשמקבץ זויות פעולה עם יופיטר כוכב השפע מנסות לשנות את האווירה, בהצלחה מועטה יחסית, בעיקר כשכוכב מרס נכנס לזוית של מתח עם פלוטו, ומתחיל להתכונן למעבר שלו בשבוע הבא להילוך אחורי…

יהיה כבד, כן, אבל כבר ידענו כובד מהו. צריך רק להדק את השכפ'ץ ולחכות לענני הגשם ומצב הרוח העגמומי שהם נושאים אותם לכולנו ולסמוך היקום שגם התהליך הזה יעבור, וימצא אותנו בריאים, שלמים, ופה ושם גם אופטימיים..

בשאיפה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס עוברת למזל עקרב

@השמש עוברת למזל עקרב

@מרקורי השמש וונוס בזויות של מתח לכוכב יופיטר.

@ מרס בזוית של מתח לכוכב פלוטו

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

ישנם שני מעברים כאלה, של השמש ושל ונוס, והם משנים את התדר ואת האיזון העדין שעדיין היה פה ושם השבוע: לא עוד האיזון מתערער. החיוך הופך דק וזהיר. היכונו למזל עקרב

השמש וונוס עוברות למזל עקרב וכולנו חשים זאת.

חמש עשרה המעלות האחרונות של מזל  מהייסורים, ויה קומבסטה. השמש עוזבת את מזל מאזניים המואר ומתחילה לרדת מטה, אל משכנו של פלוטו, אי שם במעמקי האדמה. כולנו נרגיש פה ושם את הכובד הזה, את הירידה הזו פנימה, למטה, אל בטן האדמה, אל תחושת ההשרדות הזו שבה האור נעלם – תרתי משמע – ומצב הרוח שוקע.

השמש במזל עקרב מביאה איתה טעץ' עוצמתי של עומק, של השרדות, של עוצמה קודרת. בני ובנות מזל עקרב מכירים היטב את התחושות האלה, כשרובם נמצאים בתחושת מלחמת השרדות בלתי פוסקת מול היקום. העקרב תמיד מוכן לקרב, אומר המשפט, ורבים מרגישים זאת עמוק בתוכם.

גם אלה שיש להם פלנטה אחרת כלשהי במזל עקרב כמו ירח, מרקורי ואפילו ונוס, מודעים היטב לויברציות העמוקות האלה, שמהוות חלק מחיי הרגש שלהם.

השמש במזל עקרב מביאה איתה מודעות גבוהה מאוד לויברציות לוחמניות, אך גם רצון להגיע לעומק הדברים, אם בשיחות ואם בשקט, ללא מלים. הצורך להרגיש את דופק היקום וללכת עד הסוף בלי להתפשר באופן טוטאלי אופייני לעקרבים רבים, כמו גם לויברציות האלה שהשמש וונוס מביאות איתן, הן ביומיום שלנו בדיאלוג עם העולם, והן במערכות היחסים שם אני מגלים פחות רצון להתפשר ויותר צורך להיות אנחנו נטו, בלי קליפות, לטוב ולרע,

משהו מהאור העדין של מזל מאזניים נעלם בזמן הזה. כעת צפוי לנו חודש מתוח, חשדני, שבו כולנו נרגיש חשופים, רגישים מתמיד לכלל מגע או מלה שלא במקום, מחוברים מחדש לכוחות הטבע העוצמתיים שמתחת לפני השטח.

אז.. מזל טוף, עקרבים! השנה, במצב הכוכבים הזה, נדמה שכולנו, כל מי שלא שייך למזל הזה, מרגישים ומבינים אתכם טוב יותר מאחרים… קחו חיבוק, ממני, ואל תתנו לי את הפרצוף החשדני הזה – אנחנו יודעים שאתם זקוקים לו, לחיבוק הזה, אולי יותר מאחרים, למרות הפוקר פייס הזה שאתם לובשים כשמדברים על רגשות. כן כן.

מי יושפע בעיקר מהמעברים האלה? סדרת המזלות הקבועים: עקרב, שור אריה ודלי, וכמובן גם מאזניים וטלה.

 

הזויות המתוחות של השבוע: יש זוית אחת של מתח בין כוכב מרס לכוכב פלוטו, ושלוש זויות של מתח מאת השמש ונוס ומרקורי שעוברים למזל עקרב, אל יופיטר כוכב השפע שנמצא במזל טלה.

יופיטר הוא כוכב המרחבים והשפע, ובעיקרון הוא בדרך כלל מביא איתו בשורות אופטימיות, ופותח אותנו לאפשרויות חדשות של צמיחה והרחבת אופקים.

אבל בזויות של מתח האנרגיה שלו משתנה: שלוש הזויות האלה מביאות איתן פעמים רבות יהירות, שחצנות וארוגנטיות, החלטות פזיזות ללא שיקול דעת אמיתי, תאונות דרכים בגלל נהיגה לא זהירה או תאונות בעבודה בגלל חוסר תשומת לב, בזבוז של אנרגיה יקרה על הסחות דעת מסוגים שונים, ובזבוזי כספים על מה שאין לנו בו צורך אמיתי.עעע

משום כך חשוב מאוד השבוע גם כשנדמה לנו שדברים הולכים לכוון שלנו להשאר צנועים, מאוזנים ובעיקר פרקטיים: אגו שחצני עלול להפוך את הקערה על פיה, ומי שרותם את הסוסים לפני העגלה עלול לגלות שהעגלה היא בעצם דלעת ותו לא, כמו בסיפור של סינדרלה.

הזויות האלה, כולן יחד וכל אחת לחוד עלולות להביא איתן גלים של מצבי רוח משתנים במהירות, מאופטימיות לאופוריה ורצון לפעולה, לאכזבה בגלל הצורך בסיפוק מיידי שמביא איתו תוצאות שונות מהמצופה, בגלל ציפיות יתר לא מבוססות.

נושא הכספים משמעותי עכשיו: חשוב לא להוציא כספים על מה שאנחנו לא ממש זקוקים לו, וכנ'ל גם משאבים רגשיים ונפשיים: נחכה עם גלים של אופטימיות יתר עד שדברים מתבררים בסופו של דבר, לא נצפה ליותר מדי ולא נתאכזב מדי בהמשך: קוראים לזה שמירה על פרופורציות, וזו בדיוק הפעולה הקשה ביותר כעת, תחת השפעת הזויות האלה, וכמובן – לטוב ולרע: לא להגזים באופטימיות, ולא להגזים לחומרה בגלל משהו עתידי שנראה פתאום פסימי ושחור מתמיד.

זוית המתח בין מרס לפלוטו היא לעומת זאת זוית מסוכנת: היא מביאה איתה פתיל קצר, תגובות קיצוניות, ואפשרות של התפרצויות פתאומיות של אלימות בלתי מוסברת כשאנשים נוטלים פתאום את החוק לידים או שהחוק נוטל אותן לידיו: חשוב מאוד להזהר עם הפתיל הקצר הזה השבוע, ולא להכנס לריבים סערות ודרמות כמעט בכל מחיר – הוא פשוט עלול להיות גבוה מדי…

במקביל. שלוש מלות מפתח יעזרו לנו לעבור את שלוש הזויות בין השמש מרקורי וונוס לבין יופיטר בשלום: הצמדות לעובדות, דגש על הפרטים הקטנים, ו…נכון, פרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מכיון שהמדובר בארבע פלנטות וקבוצות הפעולה שהן שייכות אליהן, נראה שכולנו.

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

 @

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: קורס אסטרולוגיה און-ליין – Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

להתחתן עם האיש הזה או לא? בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

 

@ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם מאט יותר ויותר לקריאת מעברו להילוך אחורי בשבוע הבא. עד אז הוא יוצר זוית רגשנית ומעורפלת עם נפטון, וזוית מתח אלימה עם פלוטו היצרי: חשוב להגיב באיפוק לכל גירוי כי במצב הכוכבים הכללי כל תגובה קיצונית עלולה ליצור שרשרת של תגובות קיצוניות נוספות. בי קול, טלאים.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם ותעזור לרכך את ליבו השל השור, ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. זה הזמן אכן לפתוח את הלב לא רק בזוגיות אלא גם בדיאלוג מקצועי ובנושאי שותפויות, ולמצא את האנשים המתאימים לדיאלוג.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל מאזניים כשהוא יוצר זוית של מתח עם פלוטו היצרי: זה הופך את התקשורת של כולנו ליצרית כוחנית לא מאוזנת ואפילו אלימה, וחשוב להשתדל השבוע להזהר שלא להפעיל אצל אחרים תגובות קיצוניות כיון שכולנו סובלים השבוע מפתיל קצר. סבלנות ואורך רוח חברים, ויותר מתמיד.

 

סרטן

השמש וונוס עוברות לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והסרטנון שלנו מתעורר לחיים. הגיע הזמן לפתוח את הלב הסרטני העדין, ולאפשר לאהבה לצאת – וגם להכנס… שבוע טעון רגשית בפתח אבל אהבה עשויה בהחלט לרכך אותו אם תאפשרו לה.

 

אריה

השמש וונוס עוברות למזל עקרב המאכלס את בית המשפחה שלכם, אריות. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית, ובבני הבית. זוית של מתח בין השמש לכוכב יופיטר עלולה לגרום לכם לפעול מהר מדי ובאופן פזיז מדי: חשבו פעמיים לפני כל פעולה השבוע, אריות.

 

בתולה

גם השמש וגם ונוס עוברות השבוע לבית התקשורת שלכם שבמזל עקרב, ונראה שאתם הופכים להיות תקשורתיים יותר, ויכולים גם להרחיב את מעגלי התקשורת המוכרים ולהכיר לא מעט אנשים חדשים. זמן טוב לאפשר למלים לפעול אתכם אבל בזהירות, ובלי ציניות

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת עם השמש מהלך במזל שלכם וביחד הן עוברות כמו שתי חברות טוב למזל עקרב: הגיע זמן לקחת את כל נושאי החומר והכספים ברצינות רבה יותר, לקחת כמה יזמות חדשות, ובמקביל – להתארגן קצת אחרת, בעיקר באופן מעשי. חזרו לקרקע.

 

עקרב

מזלטוף, עקרבים! גם השמש וגם ונוס עוברות למזל שלכם, הקסם האישי המוזר שלכם חוזר, ואיתו גם היכולת להזיז דברים, להוריד קצת את השריון המוכר, ולפעול באופן ספונטני יותר. ונוס מאפשרת גם זרימה קלה ונעימה יותר של אהבה, ואם תאפשרו לה זה גם ימשך.. תנו צ'אנס לאהבה

 

קשת

מקבץ של זויות מתח ליופיטר שליט המזל שלכם עלול לגרום לשרשרת פעולות הרפתקנית שתגרום לאכזבות, לבזבוזי משאבים וכספים ובזבוז הזדמנויות ואפשרויות לריק. החלטות משמעותיות בנושאים חשובים כדאי לדחות לשבוע הבא אם אפשר, והשבוע לשמור על פרופיל נמוך

 

גדי

הצד החברתי שלכם עשוי מהשבוע לתפוס תאוצה, כשגם השמש וגם ונוס עוברות למזל עקרב, ומאפשרות לכם להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם להכיר אנשים חדשים ולמצוא לכם שיתופי פעולה פורים למה שחשוב לכם באמת. זה הזמן ליזמות חברתיות, גדיים

 

דלי

גם השמש וגם ונוס עוברת לבית הקריירה שלכם והדלי שלנו הופך אמביציוזי במיוחד. זה בדיוק הזמן להתחבר מחדש לתכניות שלכם ולזוז קדימה. הגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו, דליים, ויפה שעה אחת קודם.

 

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים, צורך בצמיחה אישית מואצת והרחבת אופקים – מעברן של השמש וונוס למזל עקרב מדגיש את כל אלה והדגיג החכם יחפש לו כעת סדנה מעשירה או קורס חכם שיאפשר לו להתפתח הן מקצועית והן רגשית ונפשית. זמן טוב גם לחשוב על נסיעה, ארוכה או קצרה

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן