תחזית שבועית

תחזית שבועית – 2 לפברואר 2020

תחזית שבועית

התהליכים המשמעותיים של השבוע – 2 לפברואר 20

והנה לפנינו שוב שבוע של מהפך רגשי קטן שבו הכוכבים משחקים בכסאות מוסיקליים: ונוס שהיתה במזל דגים הרגשני עוברת למזל טלה האסרטיבי, בעוד מרקורי שהיה במזל דלי השכלתני עובר למזל דגים הרגשני.. מה קורה לכוכבים האלה? מה חוסר המנוחה הזה, רבאק? גם ככה קשה להתרגל למהירות הזו שבה הדברים קורים… אוף.

מה נותר לנו לעשות? לעקוב בעניין ולהבין מי עובר לאיפה, ואז לנצל את התכונות והיכולות שהוא מביא איתו, כדי למקסם את פעולות הכוכבים – למרות שהן סימבוליות בעיקרון – לטובת היומיום שלנו.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי עובר למזל דגים

@ונוס עוברת למזל טלה

 

התקשורת שלנו –  אחרי חודש תקשורתי וחברתי במזל דלי החברתי עובר מרקורי כוכב התקשורת למזל דגים הרגשני, והתקשורת שלנו משתנה.

כעת המלים שלנו משתנות. התוכן הופך רגשני ואישי יותר, וחברתי פחות. כעת חשוב לנו יותר לבטא רגשות מאשר לעשות לנו חברים וידידים חדשים.

מצבי הרוח שלנו משתנים במהירות, וזהו זמן שבו כדאי לגלות גמישות גדולה יותר גם למצבי הרוח של אנשים אחרים, ולא רק לעצמנו.

זהו גם זמן יצירתי מאוד: כתיבה, מוסיקה, סרטים – כעת אנו זקוקים לקצת יותר תרבות או גרויים יצירתיים, ופחות להיות מוקפים חברים ידידים או להיות בחברת אנשים רבה מדי סביבנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת.

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית עוברת למזל טלה, ונראה שהרגשות שלנו עוברים מהפך מסויים.

ונוס בדגים שמה את הדגש על ביטוי רגשי עדין, גישה מופנמת ומהורהרת לעולם, ודיאלוג עדין ורגיש ביחסים הקרובים שלנו, שכלל חיזור עדין ומלים רכות.

אולם ונוס במזל טלה מביאה איתה גישה שונה לגמרי: זו גישה ישירה, אימפולסיבית, ביטוי רגשי ספונטני, ופה ושם גם ילדותי.

כשונוס במזל טלה החיזור הוא ישיר וללא רגישות או רגשנות יתר. זהו זמן שבו מערכות היחסים שלנו מקבלות תפנית אקטיבית. זהו זמן לא לשתף בהרהורים או לצפות ביחד בסדרה נוגה, אלא לצאת ביחד לבלות, לרקוד, ללכת או לעשות קצת ספורט.

ונוס במזל טלה אנו זקוקים לסיפוקים מיידיים, ואין לנו סבלנות לאנשים איטיים או לתהליכים ארוכים. כעת הפתיל שלנו קצר, ואי הבנות גורמות בקלות לויכוחים ולריבים.

ונוס במזל טלה מוציאה מאתנו את הצד הקולני והאגרסיבי. מזל טלה קשור למרס אל המלחמה, וכעת נעלמת לה ההרמוניה שמאפיינת את ונוס, ומופיעה הצד חסר הסבלנות והסובלנות שלה..

אופטימיות אך בסגנון קולני, גישה ישירה אך לא מעודנת, אסרטיביות ויכולת בצוע אך קושי באיפוק ובסבלנות – זו ונוס שלנו במזל טלה…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה שלה? מזלות שור מאזניים טלה סרטן גדי עקרב אריה ודלי.

 

@

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן