תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה השבוע בכוכבים? – 6 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 6 לספטמבר 20

איזה שבוע רב אירועים כוכביים הולך להיות לנו: ונוס ומרקורי טוענים שמשנה מקום – משנה מזל, והם גם עושים זאת הלכה למעשה, השמש חוטפת את המסיכה של נפטון על העינים במקום על הפה, וכוכב מרס שמעסיק את כל האסטרולוגים מתחילת השנה מממש את איומו – ופוצח בהילוך אחורי שימשך כחודשיים במזל טלה. כל זאת ועוד ב תחזית השבועית שלנו.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרס מתחיל לנוע בהילוך אחורי במזל טלה

@ונוס עוברת למזל אריה

@מרקורי עובר למזל מאזניים

@השמש בזוית מדויקת של עימות לכוכב נפטון

 

 

המהלך המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן מהילוך רגיל להילוך אחורי.

האמת שמעולם לא ראיתי קבוצה כל כך גדולה של אנשים ברשת מפחדים ממה שכוכב אחד יכול לעשות, כשהוא משנה כיוון…מה עובר עליכם? אסטרולוגיה היא מערכת סימבולית השוואתית, וזה לא שסופת מטאורים קטלנית מתקרבת לכדור הארץ וחבורת ערסים עם האות M על החולצה יוצאת עם להביורים מחללית דמוית קלשניקוב ומתחילה לרסס את השטח.. הכוכב הזה נמצא במרחק עצום מכדור הארץ ואין לו שום אפקט פיזי עלינו וואט סו אבר. תרגיעו, חברים.

בתור אחד שיש לו אופק במזל טלה ומרס במזל קשת – מכיר טוב את הפרחח הזה ועוקב שנים אחרי התהליכים שהוא מעביר אותנו.  מרס בהילוך אחורי במזל טלה לא חייב להיות תאונת דרכים אלא גם הזדמנות מבחינתי. הכל תלוי במיקום שמרס נמצא בו במפת הלידה של כל אחד מאתנו, ובמידת המודעות של מי שחווה אותו, ובבחירות האישיות שלנו.

אלמנט חיובי שאני זוכר ממרס בשנים עברו, זה כשהיה בהילוך אחורי במזל גדי, וביבי הפסיד לברק. חודשיים לפני כן ראיתי את הזויות שהוא יוצר למפה של ביבי, ואפילו כתבתי את זה במעריב אז.

התהליך הזה אפשרי גם הפעם: כי בסוף הילוכו האחורי יוצר הפעם מרס גם זוית פעולה לא קלה לירח במפת הלידה של ביבי. מזמן טענתי שפרק הזמן של החודשיים האלה יהיה קריטי עבור נתניהו ואני עומד מאחורי זה: אם מרס הצליח לעשות זאת אז, מי יודע, אולי יצליח גם הפעם.. מחזיק לו אצבעות.  

 תמיד הייתי מיודד עם הערס הזה שיושב על הברזלים ומוכן תמיד לזרוק מלים או ללכת מכות, אבל אני מכיר גם את הכוח החיובי שלו כשהוא מכריח את עצמו – ואותנו – לקום ולברוא מציאות חדשה מתוך מצבים לא קלים, ומוביל אחריו מפות לידה שלמות כמו נבחרת כדורסל קשוחה להישגים יוצאי דופן.

מה התפקיד של מרס? הוא מסמל את הדרך שבה האנרגיה שלנו מתורגמת לעשייה וליצירה וגם את משאבי האנרגיה שיש לנו. אבל מה שחשוב יותר – מרס מביא איתו את הצורך לפעול, לכבוש את ההר, ולתקוע על פסגתו את דגל האגו שלנו, שכן יותר מכל דבר אחר מרס אכן מסמל את ביטויו של האגו ואת הדחף שלנו להתקדם בעולם, ולהשיג את המטרות שלנו.

אולם כשמרס עובר להילוך אחורי ב10 לחודש למשך חודשיים, כיוון האנרגיה שלו – ושלנו – משתנה.

כעת מרס מפנה אותנו להסתכל פנימה, ולא רק החוצה. הוא מכריח אותנו להכנס לתהליך של בדק בית פנימי לגבי הפעולות שעשינו בחודשים האחרונים, ולתקן או לשדרג אם צריך.

ההתבוננות הזו כמו גם השדרוג הזה נכונים לכל סוג של פעולה, החל מהגוף הפיזי שלנו וההתייחסות אליו, וכלה בכל מה שקשור ליזמות והתחלות, תנועה ואי תנועה, פתיחת דלתות שנסגרו בפנינו, ופיוס עם אנשים שאיתם רבנו לאחרונה.

אבל התהליך האמיתי שמרס יכול להכניס אותנו אליו הוא תהליך של ניקוי פנימי ורגשי. בין אם המדובר בדיאטה שלא צלחה בעבר, בכעסים שלא יצאו על האנשים הנכונים, או בסגירת מעגלים שנשארו פתוחים הקשורים לאנשים שעשו לנו עוול או שאנחנו עשינו להם.

זה בדיוק הזמן לנקות את כל המשקעים הרגשיים שהצטברו בגלל פעולות שאנחנו אחראים להם, כדי שנוכל לנקות את המשקעים הרגשיים שמפריעים לנו עכשיו לפעול כמו שהיינו רוצים עם אנשים אחרים או לבד, ולהזיז את המחסומים שמפריעים לנו להיות אמיתיים ואותנטיים בפעולות ובעשייה שלנו בהמשך.

מה מיוחד בהילוכו האחורי של מרס במזל טלה דווקא בשונה משאר המזלות? מזל טלה הוא המזל הקרדינלי של האש, וככזה הוא מייצג את הדרייב החזק ביותר שלה. מזל טלה פותח את גלגל המזלות, התינוק נולד, ונותן לעולם את המתנה הגדולה ביותר שהוא יכול לתת: את עצמו…

ואכן, האנרגיה הזו היא מאוד ילדית – להבדיל מילדותית – במהותה. הצורך לא רק בסיפוקים מיידים אלא גם בהגדרת המלה 'אני' מודגש פה במיוחד.

במזל טלה מרס עוסק בכל מה שקשור למלה מאוד משמעותית בחיינו: שליטה. שליטה על הגוף שלנו, על הפעולות שלנו, על המעשים שלנו, ובעיקר על היכולת שלנו לצאת לעולם ולכבוש לנו שטח אמיתי או דמיוני, פיסת קרקע או נכס וירטואלי, לשייך אותו אלינו, ולהרגיש שאנחנו שולטים על אלמנט אחד בחיינו, לפחות אחד, אלמנט שנותן לנו תחושת סיפוק ושליטה.

אולי משום כך, אחת האפשרויות של מרס בהילוך האחורי במזל הזה, הוא גם היכולת להביא איתו את התופעה ההפוכה, בעיקר לאלה מאתנו שהם חולי שליטה, פריק קונטרולס: את היכולת להתמסר לחלקים הרכים שלנו, לאבד שליטה,  ולאבד את החלק הלוחם והעוצמתי שבחיינו לטובת חלק אחר, אמיתי ורך יותר, שעוסק בלב ולא בשרירים ובכוח הפיזי והמנטלי שלנו.

חשוב להבין: מזל טלה הוא מזל קיצוני: משחקי שליטה ואיבוד שליטה הם אישו מאוד משמעותי כאן, באנרגיה גברית קלאסית. זו האנרגיה לא רק של הלוחם, אלא בעיקר של המצביא שיכולה בשקט להפוך לאנרגיה של רודן, דיקטטור, אחד שחייב שהשליטה שיש לו היא טוטאלית.

אז מה קורה בהילוכו האחורי של מרס במזל טלה? כאן שתי פרשנויות שבאמת מדברות על שני סוגים עיקריים שונים של קונספט שעשויים להופיע בהילוך האחורי. אם להגדיר אותם, שניהם קשורים לאיבוד שליטה:

  1. איבוד שליטה מחוסר ברירה

 2.איבוד שליטה מתוך בחירה.

ולכן, כמו בכל מהלך כוכבי שמשפיע על כולם באופן כזה או אחר, חשוב להבין – או אפילו להחליט – איזה מן אנשים אנחנו: האם אנחנו מהסוג שלוקח אחריות על כל דבר גם כשדברים לא צולחים? או אולי מהסוג שמתגאה רק כשדברים מצליחים וכשהם לא-  מאשים את הסביבה ואת העולם?

הגישה הראשונה אופיינית לאדם הבוגר, זה שהבין כבר בגיל צעיר יחסית שאם לא יקח אחריות על חייו והכוונה על כל חייו, דברים לא ישתנו. אנשים כאלה  לוקחים את האנרגיה הצעירה והאנרגטית שמרס מסמל והופכים אותה מנוף ליזמה ועשייה,  ועם הזמן –  גם לסוג של מנהיגים, שיכולים להנהיג בהצלחה גם אחרים אל תוך מצבים לא קלים, לצאת מהם ואף להצליח. 

הגישה השניה אופיינית לאדם הילדי הזקוק לסיפוקים מיידיים, זה שחייב להיות צודק ואחרים הם האשמים. אצל אדם מסוג זה שיחווה את האנרגיה חסרת המודעות וחסרת הבחירה של הילוכו האחורי של מרס, המצב הזה עלול להיות לא קל, כשהוא קולט שהמציאות כעת שולטת בו ולא הוא לא בה, גם לא למראית עין, ואיבוד השליטה הזה עלול לגרום לו גם להגיע למצבי קיצון, ליצור דרמות מיותרות, ואף להרוס את מה שיש בגלל חוסר הגבולות של הילד שבתוכו.

ובמצב כזה, כשהוא במזל שהוא שולט עליו ומאבד שליטה, מרס עלול להכניס את בעל המפה למצבים הרסניים שכן אצל כוכב מרס שנמצא במזל הזה, זה טוטאלי: או הכל – או כלום.

איך זה יתבטא? הממ..

ראשית, חשוב להבין: מגוון אפשרויות החוויה של מצבים כוכבים הוא ענקי, וזה נכון גם למתווה כוכבים שכזה. אי אפשר לנתח באופן מדויק את דרך חוויית האדם את המצב הזה בלי להבין לעומק את השפה של המפה. בגדול, כמובן שזה לא חייב להיות גרוע כמו שכולם חוזים. יותר מזה: לפעמים דווקא תחושות עוצמתיות כאלה יכולות לדחוף אנשים לבחור בדרך שונה ממה שבחרו עד כה, או ללכת בקיצון לדרכך המוכרת כדי להרוס הכל – ולבנות משהו חדש, שכן המיקום הזה עשוי בהחלט להזכיר במצבים מסויימים תהליכים פלוטוניים של אי אפשר עם ואי אפשר בלי אז הולכים על הרס העם כדי להגיע לבלי חדש  ומשום להתחיל מהתחלה.

הבחירה המודעת יותר מציעה עוד דרכים פעולה. למשל.. בחירה הפוכה מהצד השתלטני גברי של מרס: איבוד שליטה, והתמסרות לרכות ולהרמוניה כאנטי תזה לצד המרסיאלי שהוא דיסהרמוני במהותו.

ואכן, אם נצליח להגיע למקום הזה, להתמסר לרכות שבתוכנו ולא לראות בכל מאבק אגו שלידנו או מולנו איום, להתמקד בצד האותנטי היצירתי שבתוכנו אך ללא האגו שמוביל אך מגביל אותנו, כי אז הילוכו האחורי של מרס יביא איתו רק דברים טובים לחיינו.

אבל..זה לא יקרה מעצמו.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, ובעצם…כולנו.

לקראת כניסתו של מרס להילוך אחורי בהמשך השבוע – אפרסם היכן יפגוש ההילוך האחורי הזה כל אחד מהמזלות, ובאיזה תהליך כדאי להשתמש כדי להביא את השינוי, אם בכלל.

בכל מקרה, מרס הקשתי במפה שלי ביקש גם לומר משהו, אז חיברתי אותו עם הירח שלי במזל דגים והשנים כתבו שיר ואפילו פרסמו אותו כאן למטה, בסוף התחזית השבועית שלי, בלי ידיעתי… שובבים.

אז הנה הוא, שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. אני בטוח שישמח…

שימו לב לתמונה: מרס פשוט מת על מד מקס ואני נמס כשמבקשים ממני..

 

 

ואחרי כל זה – על כל הכבוד לערס הזה ששוב דורש – ומקבל – כל טיפת צומי אפשרית, כדאי לזכור שהולכים לקרות עוד כמה דברים מעניינים השבוע, שישפיעו על כולנו….

הזוית הקשה של השבוע –  זו זוית העימות בין השמש לבין נפטון הרגשי, המערפל ומטשטש.

נפטון הוא כוכב שהשפעתו על כולנו לא קלה: הוא מטשטש ומערפל את המציאות ומכניס מעורבות רגשית גבוהה לכל מהלך, פרקטי ככל שיהיה, כך שהוא מקשה עלינו להתייחס לדברים באופן אובייקטיבי כפי שהם אלא רק מתוך הערפל הרגשני הזה שבו הוא עוטף את כולנו, וזה נכון בעיקר כשהוא יוצר זויות פעולה ועימות עם השמש, מיקוד העוצמה של כולנו.

והוא עושה זאת דווקא בשבוע שבו יש שני מעברי כוכבים משמעותיים, ומרס כוכב האקשן שלנו פוצח בהילוך אחורי: תסתדרו קצת בלי האנרגיה שלי, הוא אומר, והזוית הזו שבין השמש לנפטון עושה את הדברים מורכבים ובעייתיים יותר. דפנטלי.

בלבול וערפול – אלה מאפייני הזוית שמהם נסבול השבוע, בעיקר אלה מאתנו שינסו לקדם התחלות חדשות או יזמות מעניינות, נושאי כספים ועסקים, או תהליכים פרקטיים שנועדו להזיז דברים. זהו פרק זמן לא קל שמביא איתו שיקול דעת שאינו במיטבו ומוביל להחלטות רגשניות גרועות ולא ענייניות, וחשוב כעת להזהר מאוד מהחלטות קריטיות שנקבל עכשיו בגלל לחצים רגשיים כאלה ואחרים, או שנוציא כספים בגלל שיקולים רגשניים וללא צורך אמיתי.

אולי משום כך כדאי ורצוי שאת ההחלטות החשובות באמת השבוע ננסה לדחות לשבוע הבא, אז הזוית הזו כבר לא תסכן את שיקול הדעת שלנו, ולא תגרום לנו להפסדים או לאכזבות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה דלי שור עקרב דגים קשת תאומים ובתולה, ומכיון שהשמש בעצם פקטור כל כך משמעותי בשמים, באופן כזה או אחר ההשפעה תהיה על כולנו.

 

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הרגשני והמשפחתי, למזל אריה האקטיבי והאנרגטי.

את המעבר האנרגטי הזה נרגיש כולנו. ונוס שהתה זמן רב יחסית במזל סרטן ועזרה לכולנו להשקיע קצת יותר מעצמנו בבית בסביבתו ובעיקר בבני הבית. זה היה פרק זמן רגשי ומשפחתי מאוד, וכשהיתה מול הכוכבים שבסוף מזל גדי – יופיטר פלוטו וסטורן – כולנו גם סבלנו מדרמות רגשניות, ותחושות של עוצמה, יצריות כובד ובדידות – כשונוס היתה בקונפליקט עם כל אחד מהכוכבים האלה, והכריחה אותנו להרגיש דברים בעוצמה, וגם לפעול לפיהם. זה לא היה קל…

אולם כעת זה משתנה. ונוס עוברת למזל אריה, וכמו בכל פעם כשהיא עוברת למזל השייך ליסוד האש, חוזרת ומגיעה אנרגיה יצרית אופטימית ועוצמתית, שמאפשרת לנו להתבטא באופן אנרגטי יותר ביחסים ובכלל, ובעיקר – באופן שמח ואקטיבי.

ביחסים הדגש משתנה כעת: במקום דגש מיוחד על הצד הרגשני וההרמוני במזל סרטן שרוצה להרגיש מוגן ובטוח, במזל אריה האנרגיה הפוכה: אנחנו הופכים להיות מוחצנים ואפילו פרובוקטיביים, המאבק על השליטה בקשר מתחדש, החיזור הופך להיות יזום וממוקד מצד שני הצדדים, והפסיביות נעלמת.

כעת אנחנו פתוחים יותר להנאות ובילויים, דבר שקצת נעלם מחיינו כשהדגש היה על חיי המשפחה והקרבה עם בני הבית. גם הרצון להיות בבית הופך להיות רצון לצאת החוצה, לגלות נופים ואנשים אחרים, ובמקום להתמקד בבית ובסביבתו – להתמקד בנו עצמנו, ובמה שעושה טוב לנו, ולאו דווקא לאחרים, עם האנרגיה היותר אגוצנטרית של מזל אריה

זהו זמן טוב לשמוח בעצמנו ובאהבות שלנו, לבלות יותר עם אנשים שמחים, וללמוד גם לשמוח מהדברים הקטנים שקצת התעלמנו מהם בחודשים האחרונים, ולקחנו אותם כמובנים מאליהם.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, עקרב, סרטן גדי וטלה.

 

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל בתולה המעשי והפרקטי, למזל מאזניים החברתי והמודע לעצמו.

המעבר הזה של מרקורי יהפוך את התקשורת שלנו בעיקר לחברתית, אחרי פרק זמן שבו התייחסנו בעיקר למציאות הפרקטית סביבנו שהכריחה אותנו לפתור בעיות ולכבות שריפות, ולהתמקד גם בצד המקצועי ובכל מה שקשור לעבודה ופרנסה.

כעת סדרי העדיפויות התקשורתיים שלנו משתנים. מזל מאזניים השייך ליסוד האוויר הוא שכלתני ומודע לעצמו, והדיאלוג שלנו עם העולם ועם האנשים סביבנו כשמרקורי שוהה במזל הזה יהיה שונה לגמרי.

כעת סגנון השיחות שלנו משתנה. מסגנון תקשורתי עובדתי יבש וממוקד מטרה, הסגנון כעת עובד יותר על הצורך בדיאלוג, בשיחות של אחד על אחד, ובארבע עינים. זהו זמן טוב לא לקבל דברים כפשוטם אלא לנתח אותם לעומק ולנהל דיאלוג שכזה עם הפרטנרים והאנשים הקרובים אלינו, במקום לקחת כל דבר כמובן מאליו.

הסגנון השכלתני הזה מאפשר לנו להתבונן בדברים ללא מעורבות רגשית גבוהה ולבחון אותם ואת האמת שבהם מבחוץ, ולהתייחס אל הצד השכלתני שבהם. שיחות שכאלה עם אלה שקרובים אלינו יכולות להיות כנות ומהנות, ומאפשרות לנו להבין לעומק דברים אצל מי שמולנו, אם גם הוא מתמסר לתהליך ולשיחות העומק האלה של אחד על אחד.

שיחות בירור, שיחות נפש, ואפילו שיחות חיזור – כל אלה יופיעו עכשיו במינון גבוה יותר, ויגרמו לנו הנאה רבה יותר מעצם  ההדהוד זה לזה, ולא רק יעסקו בדיווח פרקטי על עובדות כפי שהיה עד עכשיו כשמרקורי שהה במזל בתולה.

וזה ללא ספק יהיה נעים יותר…

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, מאזניים דלי תאומים סרטן גדי וטלה.

ולא נשכח גם את השיר שלי – הזעקה, זעקת הכאב והאלימות המשטרתית מול המפגינים שנכתבה בדם לבי, שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ולמזלות עצמם

טלה

אין ספק שהילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם שמתחיל השבוע מסעיר את הרוחות בסביבה, אם כי למעשה הוא תהליך חיובי שמאפשר לכם לסגור מעגלי עשייה ויזמה שמיצו את עצמם כדי שלא לבזבז אנרגיה,  ומצד שני – להחזיר לחייכם תהליכי עשייה שעלו על שרטון או שלא יצאו אל הפועל, וזה בדיוק הזמן להתייחס אליהם ולנסות להפיח בהם רוח חיים. יהיה מעניין…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל אריה, והשור השקט שלנו יכנס בשבועות הקרובים למה שהוא לא ממש אוהב – לדרמות כאלה ואחרות. כן, השור הרגוע הולך לפגוש חודש סופר אקטיבי שבו הדגש הוא על נושי בית ומשפחה, ועל היכולת לשנות דברים בבית ובסביבתו כולל אווירה או קניות לבית ואפילו שיפוצים אם צריך, אך גם שינוי במערך הכוחות בבית,  ויכולת לדבר על דברים חשובים לכם  – כולל צרכים רגשיים שלכם שהתעלמתם מהם עד כה – ולנקות כעסים ותסכולים מהמערכת כדי לפתוח דף תקשורתי חדש.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם בילה חודש שלם במזל בתולה הפרקטי, ובמעגלים של תקשורת ביתית שהביאה איתה לשינויים בדיאלוג המשפחתי בינכם לבית שאר בני הבית, ולשינוי בדיאלוג בינם לבין עצמם. כעת משליבנתם עניינים, הגיע הזמן לדבר על מה שחשוב לכם באמת גם מבחינת הביטוי האישי של האגו, ובעיקר על נושא שהוא אולי המשמעותי מכולם: האהבה. הגיע הזמן לפתוח את הלב, תאומימים…

סרטן

ונוס הרגשית ששהתה במזל שלכם זמן רב יחסית עוזבת אתכם בצער: החיבור בין ונוס העדינה לבין הרגישות של בני ובנות מזל סרטן ומלים כמו הבנה והכלה, חזק במיוחד, ולכן השהות שלה שם היתה עבורכם נפלאה כמו גם לגדיים למאזנאים ואפילו לטלאים. כעת ונוס עוברת לבית החומר והכספים שלכם, ויכולה לעזור לכם לעשות קצת סדר בבלגן הכספי והכלכלי, למרות שהנטייה הטבעית שלה במקומות כאלה היא להביא איתה מינון גבוה יותר של הוצאות ובזבוזים, בעיקר על הוצאות על פינוקים, אוכל, וכל מה שהלב דורש – והארנק פחות.. לכן חייבים עכשיו ללמוד לאכול ולבזבז פחות, ולהיות מחושבים קצת יותר.

אריה

משהו טוב קורה לכם השבוע, אריות: ונוס הרגשית, פותחת הלבבות ונסיכת האהבות עוברת גם למזל שלכם, והאריה שלנו כבר לא שואג החודש (אלא כשהוא רואה את המייל מהבנק שמפרט את ההוצאות..) אלא משקיע בהופעה שלו ובמקום הלוק החייתי של הג'ונגל מביא אותה בלוק מושקע מהסרטים, בעיקר כשהמדובר בלביאות שיוצאות לציד ורוצות למצוא חן. זהו זמן לתת ללב הפראי של האריה לעבוד גם על הטונים העדינים ובעיקר לא לפחד לאבד שליטה אלא להתמסר לאהבה ולא לפחד כשהיא מגיעה.. יש מצב, אריות?

בתולה

אחרי חודש שלם שבו שהה מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם ולימד את הבתולות שלנו לדבר בעדינות ולא רק לדווח, לשתף ולא רק להגיב בציניות ולהפתח לאפשרויות אחרות של תקשורת, הוא עובר לבית החומר והכספים שלכם וכאן יוכל לעזור לכם להתמודד עם הנעשה בחשבון הבנק באופן מושכל חכם וידידותי יותר, מה שנכון גם לתחום המקצועי ולכל מה שקשור לכספים בכלל. הגיע הזמן לחשוב חכם מבחינה כלכלית, בתולות, ולהשתמש בכסף שלכם בחכמה כדי לפתוח ערוצים כלכליים חדשים אל העולם, ואולי גם מקורות הכנסה נוספים.

מאזניים

משהו טוב קורה לכם היום משני כוונים שונים: ראשית – ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת ממזל סרטן הרגשני למזל אריה האסרטיבי והקסם האישי שלכם מתחזק: לא עוד מאזנאים רכים ועדינים אלא קצת יותר אנשי העולם הגדול שיודעים להשתמש נכון בקסמה של ונוס כדי לפתוח דלתות חדשות ולהקסים את העולם והסביבה. במקביל עובר מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם, והמאזנאים שלנו הופכים תקשורתיים יותר, כשגם הצורך בשיחות נפש ועומק הולך וגדל ובמקביל – גם יכולת הביטוי שלכם שבדרך כלל מרשימה למדי גם כך. הגיע הזמן לדבר על הדברים החשובים באמת.

עקרב

העקרב שלנו הופך אמביציוזי יותר השבוע, כשכוכב בלתי צפוי יכול להעניק לו מקסמו: זוהי ונוס שעוברת לבית הקריירה שלכם, והקסם האישי שהיא מביאה אליכם יכול לעזור לכם לצאת מתוך השריון הקשוח שלכם, ובמקום לקדם דברים בסגנון קשוח ואפילו כוחני – לעשות זאת בעדינות, ברכות, ואפילו בחיוך… כן, הגיע הזמן להשתמש בקסם האישי שלכם כדי להזיז דברים ולא להתעקש לומר תמיד את האמת באופן בוטה וישיר אלא לרכך הכל, ולתת לרכות הזו של ונוס גם לפתוח את הלב, וגם לעזור בחשיבה יצירתית בתחום המקצועי.

קשת

השמש ממשיכה לנוע גם השבוע בבית הקריירה שלכם, ולהביא איתה אמביציה חזקה במיוחד לקשת שרוצה לקחת את גורלו בידיו, להזיז דברים, ולא לסמוך על אחרים. מעברו של מרקורי לבית החברתי שלכם מסמל גישה קצת שונה: כעת אתם יכולים לצאת קצת מעצמכם, ולהשקיע במעגלים החברתיים שלכם וזה אומר בחברים שמזמן לא הייתם איתם בקשר, או בהיכרות עם אנשים חדשים ומעניינים. זהו גם זמן טוב לקדם את עצמכם במוסדות וארגונים איתם אתם נמצאים בקשרי עבודה, לפעול ביחד עם קולגות מקצועיות, ולהשתמש בקסם שלכם גם בתחום החברתי במקום להיות מרוכזים רק בעצמכם. שווה חשיבה.

גדי

תקופה ארוכה שהתה ונוס בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול, ועזרה להרבה גדיים לצאת קצת מהשריון הגדיי המוכר ולהתחבר לחלקים הרכים שלהם, מה שגרם באופן ישיר לשיפור ושדרוג במערכות היחסים שלכם, ואולי גם הבנה עמוקה יותר שלא הפרטנרים שלכם או אולי היכרויות מעניינות שהביאו פרטנרים כאלה לחייכם. כעת הגיע הזמן לעבוד לעומק על כל מה שקושר לחומר וכספים בחייכם בין אם המדובר בהשקעות ארוכות טווח או כספים של אחרים. זמן טוב גם למסע קניות גדול לבית אולם… בזהירות. אל תבזבזו שלא לצורך.

דלי

משהו טוב קורה לדליים האינטליגנטיים שלנו: ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם לצאת קצת מהבועה המוכרת, לפתוח את הלב, ולאפשר לעצמם להתחבר לרגשות העדינים המוכרים שלא תמיד קל לכם להפתח אליהם. כן דליים, מבחינתכם להפתח לרגש זה קצת כמו לאבד שליטה, ומעברה של ונוס לבית היחסים שלכם מנסה לאפשר לכם לעשות את המעבר הזה בקלות יחסית, ואם גם תפתחו את הלב – אפילו לתת לאהבה להגיע בכוח מחודש לקשר שכבר קיים, או לנפש התאומה להגיע אם הדלי שלנו נמצא כעת לבד.. אם תקחו יזמה – זה יקרה.

דגים

כוכב מרס ששהה זמן רב בבית החומר והכספים שלכם עושה כעת תפנית, ופורץ בהילוך אחורי במיקום הזה. כעת הזמן לעשות חושבים בכל מה שקשור לחומר לכספים ולחשבון הבנק, לראות את כל התמונה, ואולי גם בעזרתו של מרס – לשנות כיוון, ואפילו לשנות גישה. הילוכו האחורי של מרס מאפשר לכם ללמוד מהשגיאות שעשיתם בחודשים האחרונים, לשנות את זוית הראייה שלכם ואת הגישה בכלל, ואולי בסופו של דבר גם לשנות חלק מההחלטות שלכם שלא תרמו לכם הרבה מדי בתקופה האחרונה, בלשון המעטה. זו זמן טוב לבחון דברים לעומק בתחום הכלכלי, לשנות סדרי עדיפויות של הוצאת כספים, ולחפש מקומות שמתאים לא להוצאה – אלא להשקעה, הבדל קטן בגישה – אך משמעותי. השקיעו בעצמכם, דגיגים.

ובינתיים – שבוע מעניין…

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן