תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה השבוע בכוכבים? 17 למאי 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אין ספק –  מרקורי כוכב התקשורת הוא זה שמככב השבוע בשמים, למרות שהילוכה האחורי של ונוס יונק מאתנו ים של צומי לכל הכוונים, ונסיונות כיבוי של שריפות מקומיות שפורצות פה ושם בגלל אי הבנות קצרים בתקשורת ומעגלים רגשיים שמעלים פתאום סימני שאלה, מתפרקים וחוזרים ומתחברים להם…

שבוע מעניין לפנינו, שבו השמש עוברת למזל תאומים המסמל את בית התקשורת שלנו, שבו נמצאת גם ונוס שעכשיו בהילוך אחורי, ושגם מרקורי כוכב התקשורת שליט מזל תאומים יוצר זוית פעולה לא קלה עם נפטון הרגשי וגורם גם למלים שלנו לאבד שליטה מעשית עלמה שקורה, אך גם לצייד את הדמיון והיצירתיות שלנו ביופי של צידה לאורך השבוע הזה.

אבל בינתיים אנחנו כולנו מרגישים היטב את הזוית של ונוס בהילוך אחורי ובזויות לנפטון: הרגשות עולים עכשיו בקלות וצפים במהירות על פני השטח, אנחנו מגיבים בריגוש מהיר, אנחנו בוכים בקלות גם כשאין סיבה לעין, ומוצפים רגשית גם מדברים שנראים לא שייכים כביכול.

כן, הרגשות שולטים עכשיו וזה רק ילך ויתחזק: אלא שכבר יודעים לדבר רגשית מרגישים עם זה נוח, אלה שקצת קשה להם להוריד את הפאסון יצטרכו ללמוד את השעור הזה, כי בגדול הוא תמיד מוסיף איכות רגשית מעמיקה למערכות היחסים שלנו ולנו עצמנו.

אבל לא תמיד זה בא בקלות..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@השמש עוברת למזל תאומים

@מרקורי בצמידות לונוס

@מרקורי בזוית פעולה מדויקת לנפטון

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע זהו מעברה של השמש ממזל שור למזל תאומים השייך ליסוד האויר השכלתני.

יש משהו בתחזית השבועית שמאותת על חלק מהפתרון של הכובד והבדידות שכולנו חשים באופן כזה או אחר, כשהגורם העיקרי להם היא הילוכה האחורי של ונוס במזל תאומים, המשני – הזוית שהיא יוצרת עם נפטון הרגשי, והשלישי – כוכב מרס במזל דגים שגורם לרגש לבעבע, לתסוס, ליצור דרמות קטנות, ולהגדיל אותן יותר ויותר בהמשך.

מעברה של השמש למזל תאומים הוא אחד הגורמים החשובים בנסיון בכל זאת למצוא פינה שפויה ושכלתנית – לא רגשית – שממנה אפשר להתבונן בדברים, להבין לאן הם הולכים, ולנסות בכל זאת לשלוט על חיינו.

אחרי חודש במזל שור שעזר לנו לשים את הרגלים על קרקע כלשהי, ממשיכה השמש לנוע ועוברת למזל תאומים השכלתני שעליו שולט מרקורי כוכב התקשורת שגם הוא נמצא כעת במזל תאומים.

המעבר הזה מחזק את הצד החברתי והשפוי שלנו. כעת הזמן לשתף אחרים במה שעובר עלינו, לחלוק רגשות ותובנות, ובעיקר לתרגם את כל הלחצים והרעיונות שלנו למלים, ומשום – למעשים.

כן, הגיע הזמן לתרגם את כל הרגשות האלה למלים באופן יצירתי כזה או אחר, ולתת למלים לעבוד עבורנו. השמש שבמזל תאומים מביאה איתה גם השקפת עולם דינמית, וגורמת לכמה וכמה נסיעות קצרות ולהרבה תנועה שהיתה קצת חסרה לאחרונה.

אז.. הגיע הזמן להתנער, לבדוק אם פתחו את חדר הכושר או לצאת לרוץ בפרק כי זה כבר מותר, נדמה לי, ולאפשר לטלפון ולזום לעבוד שעות נוספות…

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה שור עקרב דלי תאומים בתולה קשת ודגים.

 

הזוית הנעימה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לונוס הרגשית, כשהוא הולך קדימה והיא – אחורנית, ושניהם נפגשים להם במזל תאומים לדייט מקסים וקצר שכן הוא ממשיך קדימה והוא מנפנפת לרכבת המתרחקת, וחוזרת למוסקבה, או לפחות לכוון תחילתו של מזל תאומים

אבל גם הצמידות הזו, קצרה ככל שתהיה, יכולה לספק לנו יום יומיים שמחים שבהם אפשר לחבר בין תקשורת לרגש, ובין הפה למלים. זהו זמן מצוין לחיזור עדין  אך תקיף,  ולחיזוק הקשר בין המלים שלנו לבין המלים ששומע אותן, ונמס לאיטו אם הן מגיעות אליו בתדר הנכון…

מה נותר? להקשיב ללב, לאפשר לראש הלוגי לעדן את הגישה, ולתת לאהבה להפעיל אותנו מבפנים אבל באופן מילולי כך שגם ונוס הרגשית וגם מרקורי המילולי יהיו שבעי רצון…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים שור מאזניים סרטן וטלה.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון המטשטש ומערפל.

על פניו זו אחת הזויות הלא קלות מבחינתו של מרקורי שלנו. נפטון מטשטש ומערפל את הכוונות והמלים מצד אחד, אבל מצד שני הוא טוען אותן ברגשנות יתר, אלמנט שמתאים לחיזור, לפלירטוט, לנאומים חוצבי להבות, ולהרבה דמיון ויצירתיות ביחסים.

זו זוית לא קלה, כיון שהיא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה ם בהחלטות המעשיות שלנו, וכשהרגש מקבל החלטות הקשורות לחומר וכספים, שיקול הדעת שלנו עלול להיות בצרות.

הזוית הזו מקשה עלינו לראות את כל התמונה, כיון שהכל רגשי כעת, ולכן היא עלולה לגרום לנו לקבל מסקנות מוטעות דווקא במקרים שבהם אנו זקוקים יותר מכל דבר אחר לעצה טובה, לכוון חשיבה פרקטי, או למסקנות שיגרמו לנו לפעול, ולא לדחות או לחכות.

תחת זוית שכזו אנו עלולים בקלות לקבל החלטות גרועות כיון ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו עכשיו. רגשנות יתר מעורבות רגשית גבוהה מדי וגישה נוסטלגית עלולים לפגוע בשיקול הדעת המעשי שלנו, בעיקר כשאנחנו עוסקים בנושאים הקשורים לחומר וכספים.

לכן כדאי השבוע הזה לדחות החלטות הקשורות לצד המעשי של החיים לשבוע הבא אם אפשר, או לפחות להתייעץ עם אנשים נוספים לפני שאנחנו מחליטים סופית, וגם אז – רק כשאין ממש ברירה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, ודגים.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם נמצא במזל דגים השייך ליסוד המים והטלה שלנו מוצא את עצמו בשבוע רגשי ואפילו רגשני מהרגיל. מרקורי בבית התקשורת שלכם הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד, אולם הילוכה האחורי של ונוס מאפשר לכם לסגור מעגלים רגשיים שמיצו את עצמם, ולהמשיך הלאה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי השבוע, והשור שלנו שבנוי על הרגלים סדר וארגון מאבד ריכוז כשהמעורבות הרגשית של השבוע הופכת לאו את סדר הדברים, וגורמת לו להתנהג הרבה יותר רגשי מאשר הגיוני. למרות הכל חשוב לפעול תחת לוז' מדויק ולא לאפשר לרגש להוציא אתכם מהפוקוס, בעיקר בנושאים כלכליים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם, ומביא איתו תקשורת משופרת בתחילת השבוע אולם בהמשך יוצר זוית פעולה עם נפטון הרגשי, אלמנט שהופך אתכם לרגשניים ולא ממוקדים. החלטות חשובות בנושאי עסקים כספים וקניות גדולות וקטנות – נסו לדחות לשבוע הבא, אם אפשר, תאומימים.

סרטן

גם מרקורי וגם ונוס נמצאים השבוע במזל תאומים ובהמשך גם השמש, ושמים את הפוקום על הנעשה בעיקר מאחורי הקלעים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו כדי שלא יגרמו לקצרים בתקשורת. זמן לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולא לפחד גם ממלים קשות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת אחרי חודש אסרטיבי אך כבד משהו למזל תאומים, והאריה שלנו מתעורר, מפהק, ו…שואג ומחריד את הג'ונגל. כמה הודעות השאירו לי, אומר האריה ו חוזר לסלולר ומדבר נון סטופ השבוע, מזיז דברים משווק את עצמו וסוף סוף נכנס לאקשן מהיר ואינטנסיבי, ומאפשר לדברים לקרות. קדימה.

בתולה

הירח ונפטון במזל דגים בבית הזוגיות שלכם, מרקורי וונוס בבית הקריירה שלכם כשונוס בהילוך אחורי – נראה שיש תכניות חדשות על הפרק אבל איכשהו דברים לא זזים, והם גם ל יזרמו אלא אם תגדירו באופן מדויק לאן אתם הולכים איך ועם מי. עניין הגדרות הוא המשמעותי השבוע.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי בבית הרומנטיקה וההנאות שלכם, ונראה שהזכרונות והנוסטלגיה הולכים ומתחזקים כשונוס גם יוצרת שוב את זוית הפעולה שלה עם נפטון הרגשי: כעת כשהרגש שולט – המאזנאי שוב נמס, לפחות עד סוף השבוע.. תנו מקום לאהבה!

עקרב

השבוע הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, עקרבים: השמש עוזבת את בית הזוגיות והשותפויות שלכם וממריאה למזל תאומים שם נמצאים כבר מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס ששוהה בהילוך אחורי.. יתכן והגיע הזמן לשינוי כיוון בחייכם כעת, יתכן ובמה שקשור לרכוש או כספים, אבל חשוב לא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג שהוא.

קשת

גם ונוס הרגשית שבהילוך אחורי גם מרקורי כוכב התקשורת ומהשבוע גם השמש – כל אלה נמצאים השבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואומרים לכם כל אחד בדרכו מסר דומה: כדי להצליח ולהתמודד חייבים שיתופי פעולה, לפחות שותף או בן ברית לרעיון או לדרך. המשיכו לפעול עם הבוס או הפרטנר שלככם בקרוב תדעו.

גדי

המשימות והמטלות הפרקטיות שלכם תופסות מקום גדול יותר ויותר השבוע, והגדי שלנו שוב עושה את מה שהוא יודע כל כך טוב לעשות – שם על כתפיו כמה וכמה מטלות גם כדי להקל על אחרים, ומנסה לעשות הכל לבד. זמן להתמודד עם אתגרים גדולים, אולם..לא הכל בבת אחת.

דלי

מזל תאומים המאכלס את בית הרומנטיקה הילדים והיצירתיות שלכם עמוס מהשבוע, והעומס הזה מכריח אתכם למצוא לכם דרכי ביטוי חדשות, בין אם בחיזור ובפלרטוט, בין אם ביכולת שלכם לעמוד בהצלחה מול קהל,  ובין אם בצורך לפעול באופן מדויק וחכם בזוגיות וביחסים. נסו להקשיב יותר, לפני שאתם מדברים.

דגים

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, והדגיג שלנו הופך אמביציוזי, עצבני,וחסר שקט. ונוס שיוצרת שוב זוית פעולה עם נפטון הופכת אתכם יצירתיים מהרגיל אבל גם מעורבים רגשית ובעלי קושי לממש רעיונות ויזמות כעת. תנו לרגש לדבר וליצור, אבל רק כשהרגלים עומדות על קרקע מוצקה.

ובינתיים – שבועטוף!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן