תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 3 למאי 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אין ספק – לפנינו שבוע מוזר במיוחד בכוכבים, מהסוג שלא ממש זכור לי: ונוס הרגשית, יוצרת זוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשי יותר ממנה, ונשארת בתוך הזוית הזו במשך שבוע שלם תוך שהיא מאטה את מהלכה לקראת כניסתה בשבוע הבא להילוך אחורי במזל תאומים.

שבוע שלם ואפילו יותר בתוך זוית פעולה מהרגשניות ביותר שקיימות – אין ספק שתקדים לפנינו, שלי לא זכור כמוהו, שבו פלנטה מאטה כשהיא ממש על הזוית עצמה ואז נכנסת להילוך אחורי ושוב חוזרת לדיוקה של הזוית, מה שאומר שבועיים שלושה בתוך הזוית הזו עצמה.. מרתק.

ואם נזכור שכבר בתחילת השבוע – בעצם נדמה לי שהיום, לא? צריכים אחד עשר שופטים לתת חוות דעת האם יוכל נתניהו להיות מועמד לראשות ממשלה עם שלושה כתבי אישום, תהליך שיביא לשיא את כל התנהלותו במשך השנה וחצי האחרונות בנסיון לחמוק ממשפט או מנבצרות לראשות הממשלה, ונזכור שונוס היא שליטת המזל שלו, מזל מאזניים, והיא עומדת להיות בהילוך אחורי ובזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל, נבין שכל התהליך הזה הולך להיות מאוד רגשני מעורפל ולא ברור כולל ההשלכות שלו..

מעניין.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס בזוית פעולה מדויקת לנפטון לאורך כל השבוע תוך שהיא מאטה מאוד את מהלכה לקראת כניסתה להילוך אחורי

@ שמש נצמדת למרקורי במזל שור

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זוהי זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון  הרגשני שתמשך לאורך כל השבוע הזה וגם לאחר מכן.

אין ספק – תהליך רגשי מוזר לפנינו, שבו המעורבות הרגשית של כולנו עובדת שעות נוספת, מקשה עלינו לקבל פרופורציות לגבי תהליכים שכולנו עוברים, ומשפיעה על דרך קבלת ההחלטות שלנו גם בנושאים אישיים וגם בנושאי חומר וכספים.

מה עושים כשונוס מאטה ותיכף נכנסת להילוך אחורי תוך כדי שהיא עושה זוית פעולה לא קלה לנפטון, שאיתה לא רואים ממטר? כלכלית, רגשית,  לוגית.. אף אחד מאלה לא עוזר לנו עכשיו לפעול ליזום ולהתמודד בצורה מעשית עם מה שקורה, ולכן נוכל לסמוך רק על עצמנו שנדע לצאת מהסחרור הרגשי הזה שלא עושה לאף אחד מאתנו – אולי לאחד ולא נזכיר שמות – חיים קלים.

במצב כזה – נסו לחסוך כמה שיותר ולא לבזבז כספים על מה שלא ממש ממש הכרחי, המנעו מריבים שמקלקלים מערכות יחסים יפות, ובעיקר – נסו להמנע מאשליות ופנטזיות שזה אולי האישו העיקרי בדיאלוג של ונוס עם נפטון, שבו הכל הופך רגשי ורגשני אך לא ממש פרקטי.

מה כן? יצירתיות. זה האישו עכשיו. להפוך את כל הבלגן הזה ללימונים ואז להמציא לימונדה וירטואלית באופן כזה או אחר, ולתת לרגש הזה טאץ' יצירתי במקום להמציא חלב ולבכות שהוא נשפך:  זמן להתבונן למציאות בעינים למרות הקושי, ולדעת שזה מה יש. וכשונוס סוף סוף תנוע קדימה בעוד חודש ומשהו, נהיה כבר מוכנים עם העובדות בידינו. עד אז – השרדות ויצירתיות הן מלות המפתח, חשיבה מחוץ לקופסה גם אם זה אומר להמציא קופסה זמנית שלא קיימת עכשיו, ובעיקר אמון בעצמנו ובשכל הישר, גם – ובעיקר – כשהלב משדר אחרת.

רגש – זה אולי הדבר המשמעותי ביותר בעולם, אבל כשהוא מומטר עלינו במינונים גבוהים מדי ובחוסר פרופורציות, הרי בדיוק כפי שנאכל שני קילו שוקולד בבת אחת, התוצאה עלולה להיות כאב בטן, ולא רק.

בקיצור – תנו לרגש לדבר, אבל השאירו את הרגלים איתנו על הקרקע, ולא משנה עד כמה הוא יצעק, קפיש?

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו?מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דגים, קשת תאומים טלה ובתולה.

 

הזוית החיובית של השבוע – זו הצמידות בין השמש,מיקוד הדברים, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו.

הזוית הזו מביאה אל השולחן יכולת לתרגם רעיונות וכוונות למלים – ומשם לעובדות בשטח. זהו זמן מצוין לחשוב ולומר בקול רם מה שעובר בלב ובראש, ולחבר בהצלחה בין השנים אחרי שהגדרנו באופן מדויק לאן הולכים עם הצירוף הזה, ואיך לממש את הרעיונות והיזמות שעלו ממנו, ביחד או לחוד.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו?מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה, דלי שור ועקרב.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי החברתי, יוצר זוית הרמונית עם ונוס הרגשית שמביאה איתה עדנה ליחסים קרובים, עושה לכם חברים חדשים אבל גם גורם פה ושם לריבים עם הישנים.. נסו להמנע מויכוחים מיותרים שמובילים לריבים מעצבנים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם אמנם גורמת להרבה אקשן מהיר במזל תאומים, אבל עלולה לגרום גם להפסדים כספיים ולהחלטות פרקטיות מוטעות כשהיא בזוית פעולה מדויקת לנפטון הרגשני, תוך שהיא מאטה את הקצב ותיכף נכנסת להילוך אחורי. מלת המפתח-זהירות!!

תאומים

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה ים של קסם אישי, והצמידות של מרקורי שליט המזל שלכם עם השמש השבוע בהחלט מחזקת אתכם ומאפשרת לכם לפעול באופן מדויק וחכם. אבל השינויים בכל זאת באוויר, ואפשר לחוש בהם בכל מקום.. פעלו בעדינות.

סרטן

השמש ומרקורי ששוהים בבית התקשורת שלכם עוזרים לכם להיות ברורים ומדויקים השבוע, וזהו זמן מצוין לפעול באופן חכם ובעיקר מעשי, ולא להסחף בכל הרגש שעוטף את הסביבה… חשוב במיוחד עכשיו להיות ברורים ומדויקים בתקשורת עם אנשים קרובים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור המעשי המאכלס את בית הקריירה שלכם, והאריה שלנו מגלה שהוא אמביציוזי אפילו יותר ממה שתכנן השבוע, אלא שבלי שיתופי פעולה זה קצת קשה.. נסו למצוא השבוע את אלה שיכולים לעזור ולסייע, אריות.

בתולה

השמש ומרקורי שליט המזל שלכם שבמזל שור עוזרים לכם להרגיש נינוחים השבוע, אולם הילוכה של ונוס במזל תאומים וההאטה שלה עלולים לגרום לבלבול זמני, מה שאומר שאולי כדאי לשנות את סדרי העדיפויות שלכם עכשיו. התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מבצע מהלכים מעט בעייתיים השבוע: לא רק שהיא ממשיכה ליצור זוית פעולה מדויקת לנפטון הרגשני – היא גם מאטה ובקרוב גם תיכנס להילוך אחורי. הגיע הזמן להיערך מחדש באופן זהיר ושמרני, לא להתפרע ולא לבזבז כספים…

עקרב

השמש נצמדת למרקורי כוכב התקשורת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, עקרבים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לדבר לתקשר לשתף ולחלוק עם הפרטנרים שלכם את מה שעובר עליכם, ואם אתם לבד כרגע – זה הזמן לצאת לציד אחרי נפש תאומה מזדמנת..

קשת

השמש ומרקורי במזל שור קצת מאיטים אתכם כעת, והילוכה של ונוס בבית היחסים והזוגיות שלכם עלול ליצור צורך בשיחות עומק במערכות היחסים, ועם הפרטנרים שלכם. חשוב לדבר כעת על הכל, ולא להשאיר דברים בבטן, גם אם הדברים לא קלים.

גדי

השמש ומרקורי במזל שור מאפשרים מינון גבוה יותר של פתיחות לרעיונות יצירתיים ושינוי סדרי עדיפויות הן בנושאי כספים והן בדיאלוג הזוגי. זמן להרחיב אזורי פעולה, ובמקביל גם את המעגלים החברתיים שלכם.

דלי

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם נעלמת בהדרגה והלחצים נמצאים בירידה, יחסית. כוכב מרס שבמזל שלכם עלול ליצור סערות ודרמות מיותרות, וכדאי להזהר שלא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזה רגעית. השמש ומרקורי מדגישות את הצורך להשקיע קצת יותר בבית ובני הבית.

דגים

שבוע לא קל עובר על כוחותינו: ונוס הרגשית יוצרת זוי פעולה מדויקת עם נפטון שליט המזל שלכם, אלמנט ששם את הדגש כעת בעיקר על הצורך להשאר עם שתי רגלים על הקרקע, ולהזהר מאשליות פנטזיות ומצבי רוח משתנים במהירות. פעלו ברגיעה ובאורך רוח!

 

ובינתיים.. שבועמקסים!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן