תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 26 לאפריל 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

נפטון המטשטש ומערפל, סטורן המכביד ואורנוס התזזיתי – כל אלה מככבים בשמים בשבוע ששובר את שיא האקשן מבחינת הכוכבים בזמן האחרון, והופך את חיינו לנדנדה רגשית של אפים ודאונים,  ושל מעורבות רגשית מטלטלת דאגות רגעים של אופוריה והחלטות אימפולסיביות, בצד הצורך הכמעט בלתי אפשרי להשאר בכל זאת איתנים על הקרקע. עד שוך הסערה..

שבוע שכזה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור

@מרקורי יוצר זוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה

@השמש בצמידות מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי

@מרקורי בצמידות מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי

 

שימו לב לצבע של רוב הזויות בין הכוכבים השבוע: הוא אדום, כלומר אקשן אסרטיבי, ואפילו מסוכן. אני בדרך כלל כותב על הזוית הקשה של השבוע, אבל בשבוע הזה לא קל לבחור, האמת…

אז מה אעשה? פשוט אדרג אותן איכשהו, את ארבע הזויות הקשות של השבוע, לפי מדרג הקושי שהם יצרו לנו.

הזוית הכי קשה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו מכניסה אנרגיה מאוד תזזיתית לכל מה שאנחנו עושים השבוע. עצבנות, חוסר שקט, צורך בספייס וחוסר סבלנות לאנשים איטיים או טפשים או כאלה שלא מבינים אותנו תוך שתי שניות – זו זוית לא קלה שתמשך כמעט עד סוף השבוע, וכדאי מאוד להתמודד איתה בהצלחה שזה אומר לא לפעול באופן אימפולסיבי ותזזיתי, בעיקר בכל מה שקשור לקבלת החלטות.

ריצה, הליכה והרבה ספורט יעזרו לפרק מתחים כי הגוף הוא זה שבעיקר מתוח עכשיו.

בוטום ליין – לא להיעלב משטויות, ובעיקר לא לעשות דווקא!

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב, ובעקיפין – כולנו.

 

 

הזוית השניה הכי קשה של השבוע  – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב אורנוס התזזיתי.

אם את הזוית של אורנוס והשמש נרגיש בעיקר בגוף, הרי שאת הזוית הזו נרגיש בעיקר בתקשורת שלנו.

מרקורי בצמידות לאורנוס התזזיתי יוצר בעיקר קצרים בתקשורת, וקושי לשמור על רצף תקשורתי לאורך זמן, מן סוג של הפרעת קשב זמנית שגם קונצרטה או אתנט – סוגים של ריטלין – לא יעזרו.

קשה להתרכז עכשיו, קשה להתמקד עכשיו, ובעיקר קשה לשמור על רצף של המשכיות בנושא אחד: המוח שלנו רץ כעת לכמה וכמה כיוונים שונים, וזה עלול לגרום לנו ולסביבה גישה עצבנית במיוחד, כמו גם לקבלת החלטות אימפולסיביות ללא שיקול דעת אמיתי.

חשוב במיוחד עכשיו להמנע מקצרים תקשורתיים עם אנשים קרובים שגם ישאירו משקעים רגשיים לא קלים בהמשך, ויקשו עלינו להתפייס ולחזור ליחסים. וזה אומר להמנע ממלים קשות שיהיה קשה לשכוח, ומכעסים לא מרוסנים שיהיה קשה להתפייס אחריהם.

וזה אפשרי…

לשמחתנו זו זוית קצרה יחסית, משהו כמו שלושה ארבעה ימים וזהו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, דלי אריה שור ועקרב.

 

 

הזוית השלישית הכי קשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לנפטון המטשטש ומערפל.

נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס. בעוד היא עוסקת בנתינה הרמוניה ומעורבות רגשית עדינה ביחסים, נפטון שלנו מקצין את המעורבות הזו והופך אותה קיצונית יותר, מעורפלת יותר, ו..מעשית פחות.

זה אומר שתחת השפעת הזוית הזו קשה לנו להיות פרקטיים, שכן כל דבר כל גירוי וכל מלה מפעילים אותנו רגשית – ובעוצמה, ובמינון רגשי גבוהה כך כל של אסוציאציות אינטואיציות ומצבי רוח שמשתנים במהירות, קשה לבנות משהו, אם בכלל, כל שכן להשען ביציבות על הקרקע, ולהעניק בטחון לאחרים ולעצמנו.

נפטון עלול למסמס פעולות מעשיות, ולמסמס במקביל גם את הכוונות הפרקטיות שלנו, שנראות פתאום חיוורות ומשעממות מול האפים והדאונים הרגשיים הדרמטיים, והתחושה של החלטה הופכת להיות גורלית, עלק, כזו שחייבים להתמסר אליה או לדחות אותה על הסף. זה מה שנפטון עושה לוונוס שלנו..

גם מבחינה עסקית זהו זמן לא טוב לקבל החלטות: נפטון עלול להביא איתו אשליות ופנטזיות, וקושי לראות את המציאות כפי שהיא, כל שכן המציאות הפיננסית או העסקית, ולקבל החלטות בהתאם.

מה עושים? דוחים את ההחלטות החשובות שלנו לשבוע הבא, ומנסים לשמור על צלילות מחשבתית שמאפשרת לנו לראות את המציאות כמות שהיא גם דרך הפילטרים הרגשיים שנפטון מעביר אותנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, אריה עקרב דלי, סרטן טלה וגדי.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל טלה הנלהב למזל שור המעשי אך רומנטי.

מרקורי הופך את התקשורת שלנו במזל שור למעשית – אך רומנטית.. כלומר מעשית עד שהאיש מתאהב, ואז המרקורי הזה מגלה שהוא גם אלוף החיזורים הבינלאומי, וכשהשור רוצה משהו – השור משיג. המחיר – זה כבר סיפור אחר…

הגיע הזמן לחשוב מעשית, חברים, אחרי חודש במזל טלה שרק חשבתם אנרגטית, ותקשרתם בהתאם. זמן טוב להתמקד במספרים, בעובדות, ובנעשה בחשבון הבנק, ויפה שעה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת, שור, עקרב דלי ואריה.

 

הזוית הרביעית הכי קשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין סטורן הנוקשה.

בגדול, זו זוית כבדה ומכבידה בעיקר על המלים על החשיבה ועל היכולת שלנו ליצור אינטראקציות קלילות ואינטראקציות בכלל.

שיפוט מחמיר, ביקורתיות, גישה רשמית כלפי המציאות הרגשית – לא פלא שתחת זוית שכזו נוצרות פעמים רבות שותפויות, ואפילו אוהבים ממסדים קשרים ונרשמים לרבנות או לכל גוף רשמי שיכול לתת גושפנקא חוקית לקשר שלהם.

בגדול קשה לנו לדבר עכשיו, בעיקר על..הדברים שקשה לנו לדבר עליהם בדרך כלל, אלא שעכשיו אפילו יותר, בעיקר על נושאים רגשיים, על יחסים, ועל רגשות בכלל. תקשורת טכנית יותר וממוקדת פרטים – זה מה שאנחנו מקבלים עכשיו, מעבר לכובד המוכר, לטוב ולרע.

מה טוב בזוית הזו? שהיא מכריחה אותנו לצאת מהמקום הזה של עדינות נפש ולהתמקד בדברים כמו שהם ללא כחל ושרק, אלה שצריך לעשות ורק אחר כך לחשוב, ויש הרבה כאלה ביומיום שלנו: להגדיר, לעשות – ולשכוח.

מי בעיקר יושפע מהכובד של הזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, סרטן מאזניים וטלה.

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

הכוכב המשמעותי שמשפיע עליכם השבוע – מרקורי שנמצא במזל שלכם: השתמשו בו כדי להכיר אנשים חדשים, ולהשיג בכוח רצון ממוקד ויוזם את מה שחשוב לכם באמת השבוע. אל תבזבזו מלים לריק – התמקדו בעיקר.

שור

השמש ממשיכה לחגוג במזל שלכם יומולדת, אך בנוסף גם נצמדת לאורנוס כוכב השינויים שנמצא במזל שלכם, שוברת את השגרה, ומביאה איתה פתרונות מעניינים לבעיות שמעסיקות אתכם, וקצרים בתקשורת עם הסביבה. התמקדו באנשים שמבינים אתכם כפי שאתם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל שור, והחיים הופכים פתאום פשוטים ומעשיים הרבה יותר מאשר בשבועות האחרונים. פתאום התמונה מתבהרת, והרבה יותר ברור לכם מה צריך לעשות, ואיך, ובעיקר עם מי… שבוע להתמקד בעובדות, ולא רק במלים.

סרטן

מזל שור מאכלס את בית התקשורת שלכם, וכשגם השמש וגם מרקורי שוהים בו אפשר לומר שהצורך שלכם לדבר לשתף ולחלוק הולך ומתחזק בהדרגה למרות שהסרטנון שלנו הוא בעיקרון מופנם ושקט בעיקרון. שבוע מצוין ליצירת קשרים חדשים מכל הסוגים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, אריות, אלמנט שהופך את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד, מה גם שהשבוע מרקורי כוכב התקשורת שוהה שם ומאפשר לכם לקדם ליזום ולשווק כמו אריה אמיתי:ג'סט דו איט, אריות!

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שור, והגיע הזמן להרגיע קצת את הרוחות, אחרי החודש שבו שהה במזל טלה. אלא שזוית הפעולה שלו עם סטורן והצמידות שלו עם אורנוס מביאים איתם שבוע הפכפך שמתחיל בכובד לא פשוט, וממשיך באפשרות לפריצת דרך בנושא שחשוב ומעניין אתכם. זמן לחשוב אחרת, לפתור בעייה שמציקה לכם, ולשנות גישה מהיסוד.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשני, ואתם עלולים לאבד קצת את הראש ולסבול מהצפות רגשיות כאלה ואחרות. נראה שקל לכם לאבד פרופורציות השבוע, אבל חשוב להתמקד בעובדות ולא לאפשר לרגש לטלטל אתכם בעוצמה. שמרו על הקרקע!

עקרב

השמש ומרקורי שוהים מהשבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומלמדים אתכם להיות סבלניים יותר כלפי הפרטנרים שלכם. אם יש לכם קשר זוגי עכשיו – זה בדיוק הזמן להשקיע בו ואולי אפילו למסד.. אם לא – ונוס תעזור לכם לחזר בעדינות, ולמצוא את המלים הרכות בזמן הנכון..

קשת

מרקורי שבמזל טלה הביא איתו חודש נלהב ומרגש ואפילו עם טאץ' רומנטי, אבל כשהוא עובר למזל שור שם נמצאת גם השמש, בבת אחת הקצב מואט, והקשת שלנו נאלץ להוריד הילוך, לחזור לקרקע, ולהתחיל לגשש אחרי ציר פעולה חדש ומעשי יותר. זמן לחשיבה פרקטית, גם אם חסרת התלהבות.

גדי

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מקום בו נמצאת כבר השמש, והגדי הקשוח לומד לאט לאט להוריד את השריון, ולתת לרגש לדבר.. מיקומה של ונוס מדגיש את היכולת שלכם לחשוב מחוץ לקופסה בתחום המקצועי, ולהתמקד בנישה חדשה ומעניינת.

דלי

צמידות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם ובהמשך צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס, מביאות איתן שבוע עצבני וחסר מנוח, אבל אפשר לתרגם את חוסר השקט הזה לרעיונות מקוריים ולגישה חדשה ומעניינת אם תחשבו מחוץ לקופסה. זמן לצאת לדרך חדשה.

דגים

ערפול בלבול וקושי לקבל החלטות מעשיות – זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכל אלה בזוית פעולה מדויקת בין השנים. חשוב לדעת להבדיל בין אשליות ופנטזיות לבין מה שבאמת אפשרי. נסו לא לבזבז כספים, ולהמנע מציפיות שווא בקשר ליחסים. התמקדו בפרטים הקטנים.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן