תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 23 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אחרי כמה שבועות של אש ובלגן, יסוד האדמה חוזר לככב בשמים בדמותו של סטורן הנוקשה עם מינון גבוה במיוחד של כובד בדידות וביקורתיות, אבל גם יכולת מיקוד פרקטית במטרות האמיתיות שלנו,ומכאן גם ביכולת לממש את מה שחשוב לנו באמת, למרות שזה לא יקרה בקלות.

באותה מגמה, השמש עוברת למזל בתולה השייך ליסוד האדמה שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, מרס יוצר זוית פעולה לסטורן הנוקשה והפרקטי, ורק ונוס מביאה איתה משב אוח רגשי ואמביציוזי בזוית אופטימית כלפי יופיטר כוכב השפע והמרחבים: היתכן שיש מצב שסוף סוף אפשר לטוס לאן שנרצה? הממ..

שבוע שכזה.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש עוברת ממזל אריה למזל בתולה

@מרס יוצר זוית פעולה מדויקת לכוכב סטורן

@ונוס הרגשית בזוית עימות ליופיטר כוכב השפע

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לסטורן הנוקשה

הזוית הזו מתרחשת בעצם בין שני הפכים: מרס הוא כוכב הפעולה שמריץ אותנו קדימה לעשייה, בעוד סטורן הוא הכוכב שעוצר מדכא ומפנים תהליכים.

התוצאה – קונפליקט לא קל בין הצורך שלנו לעשות ולרוץ קדימה לבין מינון גבוה של ביקורתיות שליטה ואפילו אכזבה, כשדברים בעצם לא קורים כפי שרצינו אלא עוצרים מכניסים אותנו ללחץ ולמתח ויוצרים תחושות של תסכול ואכזבה.

זהו זמן שבו כדאי לבחון שוב ושוב את הדרך לפני שאנחנו יוצאים אליה, שכן חוסר יכולת לגרום לדברים לפעול באופן מדויק עלול לעצור בכלל כל תהליך, וחבל.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, סרטן, מאזניים, וגדי.

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע.

על פניו זו זוית חיובית מאוד, שכן היא יוצרת בעצם עימות בין המקום הרגשי שלנו לבין גישה אופטימית ומרחיבת אופקים שמביא איתו יופיטר, גישה שמביאה איתה גם רצון לנסוע ורחוק, או לחילופין ללמוד משהו חדש ולהרחיב אופקים ואזורי פעולה.

הבעייה היא שגישה שכזו עלולה לגרום גם לאופטימיות יתר, ולכן גם לקושי להתייחס למציאות כפי שהיא אלא יותר למשאלות לב מאשר לעובדות בשטח וכך בעצם ליצור הוצאות גבוהות של כספים, או תכניות פעולה אופטימיות מדי שהסיכוי שיצאו לפועל או שיצליחו לייצר פירות נאים להשקעה הוא קלוש.

מה עושים? חושבים שוב ושוב ומתייעצים עם מביני דבר לפני שיוצאים לדרך חדשה, כדי שלא ליוצר ציפיות גדולות מדי או להשקיע כספים רבים מדי במה שעלול להתברר בהמשך  כטעות בשיקול הדעת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, סרטן, גדי, קשת תאומים בתולה ודגים.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל אריה האקטיבי עליו היא שולטת השייך ליסוד האש, למזל בתולה השייך ליסוד האדמה.

התהליך הזה מבטא בעצם את היכולת שלנו להכנס להשראה ורצון לפעולה בגדול, לבין היכולת לתרגם את כל ההשראה והתשוקה שהשמש מביאה איתה במזל אריה לעובדות בשטח ולפרטים הקטנים, במזל בתולה

כאן אנחנו לומדים שזה נעים ונחמד לחשוב בגדול, אולם אם לא נתרגם באופן חכם את הדברים למציאות בשטח, האופטימיות תהפוך לאשליה חסרת בסיס אל מול הפרטים הקטנים שזקוקים להשקעה רבה יותר מאשר החלום הגדול.

השמש במזל בתולה מביאה איתה את הצורך לנחות על קרקע מוצקה ביחד עם החלומות שלנו והרצון להתמודד עם אתגרים גדולים, ואז להתמודד עם הפרטים הקטנים המרכיבים כל אתגר וחלום גדולים, ולהפוך אותם למציאות אובייקטיבית בשטח.

הרצון לשליטה בגדול מגיע פה להתפכחות מסויימת כשאנחנו מגלים שבסך הכל השליטה האמיתית היא קודם כל השליטה בעובדות הקטנות, ותשלומי חשבונות ורגלים על קרקע מעשית חשובים יותר מחלומות גדולים ואתגרים גדולים עוד יותר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, שור, דלי

עקרב דגים בתולה תאומים וקשת.

 

וכדי להראות את כל התמונה, העליתי את הסרטון הזה: 

 

 

וכדי להזכיר לכולנו את מה שפלוטו עשה לכולנו בשבועיים האחרונים והוא מגדיל לעשות גם השבוע למרות נסיונות שאר הכוכבים לעצור אותו, בינתיים ללא הצלחה – אני שם פה את השיר הזה שמעבר לפלוטו גם נוגע לכולנו. שתפו אצלכם, כדי שהזעקה תמשיך ותתתגבר!

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם נמצא השבוע במעלות האחרונות של מזל טלה עליו הוא שולט, ובזוית מתסכלת לסטורן הנוקשה במזל גדי שגורמת לנו לעצור ולבחון שוב את מעשינו לאור האכזבות שלנו כשאנחנו רצים קדימה ללא בקרה או פיקוח. תסכול ואכזבה הם בעצם פועל יוצר של חשיבה אימפולסיבית והחלטות פזיזות ללא השענות על עובדות בשטח, ואופטימיות יתר. שמרו היטב על הכסף שלכם, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי, והשוורים הרגשיים שלנו מתמודדים עם הזוית שהיא יוצרת עם יופיטר כוכב השפע שנמצא ממול. הקונפליקט הזה עלול ליוצר מצבים של אשליה ופנטזיה בין הצורך לגדול ולהתפתח בגדול לבין המציאות בשטח, ולגרום לאכזבה אם החלומות גדולים מדי. אולם אם תחשבו חכם ותפעלו באופן מדויק, החלומות האלה בהחלט עשויים להתממש.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל בתולה, עוזר לכם להתפקח מעט מהחלומות הגדולים, ויוצר אפשרות לשדרוג חכם של התקשורת עם בני הבית והמשפחה, תאומימים. המעבר הזה מביא איתו תקשורת חכמה וממוקדת, שיכולה לעזור לקדם תכניות הקשורות לשיפוצים בבית ושינוי אווירה, ולפתיחת דף תקשורתי חדש בין יושבי הבית וחזרה לתחושת הביחד.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה לב פתוח לרווחה, וגישה אופטימית ושמחה שמתאימה לצעדים הקשורים לצמיחה אישית ולחוויות רומנטיות. השמש שבמזל אריה מדגישה לעומת זאת את הצורך לטפל בחכמה בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים בחייכם, ובעיקר בנעשה בחשבון הבנק. זמן לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לנושאי כספים כעת בחייכם, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג ימי הולדת, אך מרקורי כוכב התקשורת שהיה במזל שלכם עובר לבית הכספים שלכם, ומאפשר לכם להיעזר בחשיבה פרקטית ועסקית חכמה ובטיפול נכון בכל מה שקשור לכספים בחייכם, לחסכון בהוצאות, ולקניות מבוקרות שיעזרו לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. אל תוציאו כספים החודש לפני שתיעזרו בחכמתו של אדם שמבין בכספים, או של מנהל סני הבנק שלכם,

בתולה

משהו טוב קורה לכם השבוע, בתולות: מרקורי כוכב התקשורת שאף שולט על המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ומזל בתולה המופנם והביקורתי מגלה מחדש את היכולת שלו לקדם בחכמה נושאים שחשובים לו, לנהל שיחות עומק על הדברים שמשמעותיים עבורו כרגע מבחינת קידום ושיווק של מה שחשוב לכם כרגע,  ולעמידה מוצלחת מול קהל. זמן לדבר בלי ביקורתיות יתר, ולהרחיב מעגלים, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, והמאזנאי המצוי מוצא את עצמו שאפתן מתמיד. אולם כוכב מרס שנמצא ממש ממול בבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול לגרום לריבים ועימותים עם פרטנרים בני או בנות זוג ואפילו עם שותפים, וכדאי ללמוד מתי לוותר – ומתי להתעקש על העקרונות שחשובים לכם, מאזנאים. יכולת ההכלה והסבלנות שלכם עשויה להבחן עכשיו לעומק, קחו זאת בחשבון.

עקרב

ונוס הרגשית שנמצאת עכשיו במזל סרטן מביאה איתה מינון גבוה במיוחד של פתיחות לרעיונות חדשים, ולגישה רכה ומאפשרת יותר. מרקורי שבמזל בתולה מדגיש את היכולת שלכם לקדם נושאים מקצועיים בעזרת קולגות מקצועיות, ושדרוג היכולת שלכם לתרגם את העשייה שלכם למוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם מבחינה כלכלית, ולחשוב בגדול – אולם לא לאבד פרופורציות

קשת

זוית של עימות בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה, אולי אפילו גבוהה מדי, בהחלטות מקצועיות ואמביציוזיות או בהחלטות הקשורות לנסיעות והרחבת אזורי פעולה. המנעו מהחלטות שעלולות להביא איתן סיכונים כספיים, ובעיקר המנעו מנהיגה לא זהירה בכבישים ובדרכים, קשתים. זהו זמן לחשוב בגדול, אולם להזהר – בענק…

גדי

מעברו של מרקורי לבית הצמיחה האישית שלכם מביא איתו חודש שבו הגדי שלנו רוצה לחשוב בגדול ולרוץ קדימה למקומות לא מוכרים, אולם זוית הפעולה שיוצר סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם עם כוכב מרס עלולה להביא איתה כעסים ותסכול כשדברים יוצאים משליטה בגלל אנשים שפועלים אחרת ממה שחשבתם, או שבתחושתכם פועלים נגדכם, ואתם מרגישים לבד במערכה. במקום לכעוס כדאי לעשות בדק בית נוסף כדי להמנע משגיאות הקשורות לבחירת הפרטנרים שלכם לעשייה או ליזמות חדשות שלא ממש מתאימות לכם.

דלי

השמש שבמזל אריה עדיין מביאה איתה את הצורך בבדק בית רגשי הקשור למערכות היחסים ולזוגיות שלכם, אלמנט שמאפשר השקעה אמיתית בבן או בת הזוג וביחסים בכלל. התחום המקצועי עדיין יכול ליהנות מנוכחותה של ונוס אם תשקיעו קצת יותר בצד הרך שלכם, לא זה הביקורתי, ותתנו מקום גדול יותר לאהבה – אהבה למה שאתם עושים, למי שנמצא אתכם, ובעיקר לעצמכם, דליים…

דגים

מיקומו של מרקורי מול המזל שלכם במזל בתולה מדגיש את היכולת של הדגיג שלנו לא רק להרגיש דברים בעוצמה אלא גם לתרגם את התובנות האלה למלים ואת המלים לכוונות – ולמעשים. הכל הופך להיות כעת תלוי בהגדרה מדויקת של עשייה, שכן בלעדיה הכוונות נמצאות במום רגשי ונלהב אולם קשה מאוד לתרגם את הרגשות האלה למעשים ולפרטים הקטנים והמעשיים שמרכיבים כל חזון שהוא: התחילו מהפרטים האלה ואז צרפו אליהם את החזון בהמשך, דגיגים, אם אפשר.

ובינתיים – שבועמקסים!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן