תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? – 20 לספטמבר 2020

אם השנה הזו הולכת להיראות כמו שהשבוע שפותח אותה נראה, עדיף להחליף את השכפ'צ שקנינו בשנה שעברה לשכפ'צ חדש ומשודרג, שכולל בתוכו גם בקבוק מים, חמש מסיכות רזרביות, וחבילת טישו..

סת-ם. אבל אין ספק ששבוע שבו מככבים ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת שלנו ומרס בהילוכו האחורי שתיכף גם נכנס שוב לזוית הפעולה עם סטורן הנוקשה בשלל זויות מתח ועימות ובהפרשים של יומיים האחת מהשניה, הוא פוטנציאל של נדנדה רגשית קיצונית שמטלטלת את כולנו השבוע, ולא מאפשרת לנו כמעט להרגיש בטוח באף אחד מהימים שמרכיבים את השבוע.

גם אני, בעולמי הצר והמוקף סגר מסיבי, מרגיש את הכובד הזה. החשוב ביותר לי שהילדים לא ירגישו את זה, ובזה אני דווקא מצליח, ואחנו צוחקים רוב הזמן חוץ מהזמן שהם כבר באמת מטפשים על הקירות ואני צריך לגרד אותם משם ולרוץ לשכב עם שני אקמולים ומגבת רטובה, אבל מה לא עושים למען הדור הצעיר…

אבל. קטן עלי עלינו. באמת.ל כל זמן שאנחנו מאוחדים כאן, ומחובקים כמו צדפות שעברו את כל האוקיינוס כדי להתאחד, נתמודד עם הכל, ולא רק אני. פשוט להתאחד ולהתחבר עם מי שבתדר שלנו, מי שמבין ומכיל אותנו, ולהרגיש שוב עד כמה הביחד השבטי הראשוני הזה בכל זאת מחזיק ומחבק, מעבר לזמן, עוד מהזמן ההוא שישבנו ליד המדורות וחיכינו לממותות.

אז את הממותה הזו ננצח, בלי ספק. השאלה רק מה יקרה עם מקבלי ההחלטות שלנו למעלה שהם נראה לי חסרי יכולת הבנה ואבחנה. עצוב, אבל גם זה כנראה חלק ממה שאנחנו חייבים לעבור כעת.

ובבניין ירושלים ננוחם

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

 

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח 150 לנפטון הרגשי

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 לפלוטו הכוחני והיצרי

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה 90 לסטורן הנוקשה

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות 180 למרס כוכב האקשן

@ ונוס הרגשית בזוית של מתח 150 ליופיטר כוכב השפע

@ונוס הרגשית בזוית של מתח 150 לפלוטו היצרי

@ השמש עוברת למזל מאזניים. מזל טוב מאזנאים!

 

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעבר של השמש למזל מאזניים.

אחרי כחודש במזל בתולה הגיע הזמן לקצת נחת: השמש עוברת למזל מאזניים והגיע הזמן לשיחות הנפלאות האלה של אחד על אחד, ובארבע עינים, ולפתרון הבעיות בדרך של משא אותן ולא של החלטות נוקשות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, וכמובן מאזניים.

 

ועכשיו – לשאר, והמדובר בעיקר בזויות דיסהרמוניות שכשמן כן הן, ההיפך מהרמוניות, והרמוניה הרי כולנו יודעים מה היא..

אולי כדאי להתחיל קודם בהסבר קצר על סוגי הזויות הדיסהרמוניות שרבות מהן אנחנו פוגשים השבוע.

זוית פעולה 90 מעלות – זו זוית שמפעילה שני כוכבים מאותה קבוצת פעולה שמנסים להתבטא באותו הזמן. התוצאה ברוב המקרים – מתחים שחייבים להתפרק, פתיל קצר, ותגובות קיצוניות בעיקר בין כוכבים אישיים – ונוס מרקורי שמש מרס וונוס – לבין כוכבים שהם כוחות טבע – סטורן פלוטו יופיטר נפטון ואורנוס.

זוית של מתח 150 מעלות – זו זוית של מתח בין שני כוכבים שאין בעצם שום קשר ביניהם. כאן המתח לא מתפרק הוא רק ממשיך ומלווה אותנו ופה ושם גם גורם לנו לעשות שטויות…

זוית של עימות 180 מעלות – זוית עימות בין שני כוכבים שיוצרת קונפליקט בן רצונות שמכריחה אותנו להגיב לטוב – או לרע…

 

הזוית הרגשנית של השבוע – זו זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לנפטון המטשטש ומערפל שמגיעה כבר בסוף השבוע של החג.

הזוית הזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים במהירות, וסוגים של דכדוך ועגמומיות, ופה ושם גם רצון להסתגר קצת כשחשבון הנפש שאנחנו עושים כרגע בין המצב שבו אנחנו נמצאים לבין המצב שבו רצינו להיות הופך לא מאוזן במיוחד, והסגר ממש לא תורם לה במיוחד…

מה עושים? נזהרים לא לקבל עכשיו החלטות מכל סוג ודוחים אותן להמשך השבוע, ומקיפים את עצמנו – בלייב או בזום – באנשים חיוביים שמכירים אותנו כפי שאנחנו ויכולים לומר את המלה הטובה שאנחנו זקוקים לה עכשיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים קשת בתולה  ודגים.

 

הזוית הכוחנית של השבוע – זו זוית הפעולה בין פלוטו הכוחני והיצרי לבין מרקורי כוכב התקשורת.

התקשורת שלנו הופכת להיות כוחנית כשמרקורי נמצא בזוית לפלוטו היצרי והיכולת שלנו לעבור ממצב של ויכוח רגיל למצב של מלחמת גרילה עירונית גבוה במיוחד.

אולי משום כך כדאי להזהר מאוד השבוע מלהדליק ריבים קטנים שיהפכו בקלות למדורות גדולות כמעט בלי מאמץ, ועכשיו בסגר כשגם אין לאן לברוח זה עלול להיות לא נעים…

מה עושים? מתאפקים. וגם אם בכל זאת נפלט משהו -0 יומכיפור בפתח, כך שאפשר גם תיכף להתחרט..

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב אריה דלי ושור.

הזוית הוכחנית של השבוע – זו זוית העימות של מרקורי כוכב התקשורת עם מרס האגרסיבי שבהילוך אחורי.

זו אחת הזויות שבהן מתפתחים הויכוחים הגדולים ביותר, ובעיקר ויכוחים על עקרונות שעלולים גם הם בקלות להתפתח למשהו אלים מילולית, וזה ממש לא נחמד..

חשוב לא להזדהות יתר על המידה עם הרעיונות שלנו השבוע, ולאפשר לאחרים לומר את דעתם מבלי להתלהם או לאבד פרופורציות.

זה לא יהיה קל עם הזוית הזו אבל.. אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת, טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

 

 

הרגשות השבוע – אלה נעים השבוע בין שני קטבים, האופטימי – והיצרי כוחני. ונוס כמובן היא זו שאחראית על הנושא הזה. ונוס מייצרת שתי זויות כאלה, והנה הן לפניכם.

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע.

הזוית הזו עלולה לגרום לנו לראות פתאום דברים קצת אחרת, ולהתבונן בעיקר בצד האופטימי שלהם כולל היכולת שלנו לנצל את הסיטואציה לעשייה אופטימית בדמות עסק חדש או יזמה טכנולוגית או טיפול חדש באחרים וכו.

הבעייה שזוית המתח הזו אכן נותנת לנו את הדרייב לעשות זאת, אבל זה לעיתים נדירות מצליח מכיון שאו שהמניעים האמיתיים לא נכונים או שהתחום לא ממש מתאים בסופו של דבר או שהשותף גרוע.

מה עושים? נסחפים נדלקים ומתכננים, אבל… מחכים לשבוע הבא כדי להמשיך. אם זה עדיין ימשיך אצלכם בראש אז קדימה,אבל סביר שזה ישתנה עד אז.

אבל לנסות שווה…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים קשת תאומים דגים בתולה סרטן וגדי וטלה

 

הזוית היצרית של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי.

לעיתים הזוית הזו מביאה איתה מתח בריא שאכן יכול להתפרק חופשי בסקס, וזה בסדר גמור. הבעייה שהמניע הבסיסי של הזוית הוא מתח, והוא לא פיזי כזה שמתרפק בסקס אלא רגשי, כך שבדרך כלל זה מתבטא בריבים קטנים אך מרגיזים עם אנשים קרובים, ובדרך כלל גם על שטויות – העיקר שהמתח הזה יצא סוף סוף.

אבל לפעמים זה בהחלט עלול לגלוש, ואצל פלוטו הכל קיצוני, כך שמישהו יכול לומר משהו כמו אם את ממשיכה – אני הולך, ובאמת ללכת…

כן, גם זה קורה, אם כי לעיתים נדירות הוא גם לא חוזר תחת הזוית הזו, אבל בחיים כמו בחיים…

מה עושים? גם פה – לומדים עד איפה ללכת עם הכעס או היצר, ומתי בכל זאת לחזור לשליטה, ולא לאבד קשר שלם רק בגלל הצורך הזה להיות צודק או להגן בהתלהבות על רעיון שהוא אפילו לא שלנו..

בדרך כלל זה מצליח, אבל אם פלוטו אפשר בקלות להסחף, ואם זה קורה – יום כיפור זה עוד שבוע, נכון? אז למה לחכות, הכי יש עוד הרבה בתוור ליום הזה, אז כדאי להתפייס עכשיו – חג יומכיפור מספק תירוץ טוב ונוח לרדת מהעץ גם במקרה הזה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, טלה, אריה וכמובן עקרב.

 

אבל טוב מראה עין מכל טכסט – וזה נכון בעיקר לשבוע הזה. כך נראית התחזית השבועית בראי הכוכבים.

 

 

 

 ובמקביל, הנה שירו של מרס בהילוך אחורי – שהשבוע הופך רלוונטי יותר מתמיד בגלל הזוית שלו עם סטורן הנוקשה שתשאר איתנו הרבה זמן.. 

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה – רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה למזלות השבוע?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ונכנס עמוק אל תוך זוית הפעולה עם סטורן הנוקשה, כך שהכובד חוזר ומתחזק השבוע. זוית העימות עם מרקורי עלולה לגרום לויכוחים אינסופיים: חשוב לדעת לשחרר, ולא לאבד את הראש ולנתק קשרים. בי קול!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת שתי זויות מתח לא קלות השבוע עם יופיטר ופלוטו, וגם מצבי הרוח שלכם מתנדנדים בקיצוניות מעלה מטה אלמנט שלא אופייני לשור היציב בדרך כלל. אולי משום כך חשוב השבוע להמנע מהחלטות חשובות כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, ולא לחפש סיבות לריב בכוח כדי לשחרר לחצים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע שלל זויות פעולה שונות ומגוונות ומטלטל אתכם מעלה מטה, תאומימים, וזה עלול להיות השבוע הפחות יציב של החודשים האחרונים. לכן כדאי מאוד להזהר בתגובות שלכם עכשיו, ולא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה. גלו איפוק!

סרטן

השמש עוברת למזל מאזניים וכוכב מרקורי שבמזל מאזניים מגם הוא מביאים איתם שבוע ביתי במיוחד, סרטנונים. זהו זמן מצוין להתמקד בבית ובסביבתו, לארגן לנקות לסדר ולשפץ, לשנות אווירה בבית, ולהפוך אותו למקום נעים במיוחד, סרטנונים, מה גם שממילא אי אפשר להתרחק ממנו יותר מדי כעת.. בית משפחה ותחושת ביחד, עד הסגר הבא, לפחות…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל מאזניים, והגיע גם הזמן לחגוג למאזנאים שלנו יומולדת. המזל הזה מאכלס את בית התקשורת שלכם והאריות שלנו הופכים הרבה יותר תקשורתיים השבוע, ושיחות העומק הופכות רבות ומשמעותיות יותר כעת. זמן לא רק לדבר על עצמכם – כרגיל – אלא גם, ובעיקר, ללמוד להקשיב לפרטנרים שלכם, ולפתוח דברים לעומק ביחסים שעד כה לא דיברתם עליהם.

בתולה

אחרי חודש שבו חגגו לכם ימי הולדת, עוברת השמש למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, מקום בו נמצא כבר גם כוכב מרקורי, וזה אומר שהגיע הזמן לנחות על הקרקע מבחינת כספים, ולעשות סדר מחודש בחשבון הבנק כולל אולי גם שינוי באופן הוצאת הכספים, וסגירת אובדראפט אם יש כזה, בתולות. בטחון ויציבות – אלה המלים החשובות עכשיו.

מאזניים

מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם, והקסם האישי המוזר המוכר שלכם חוזר למרכז תשומת הלב, מה גם שמרקורי כוכב התקשורת גם אצלכם מהשבוע שעבר, והמלים שלכם בשטח לא מעכשיו.. הגיע הזמן ליזמות חדשות ומעניינות, מאזניים, והחלטות חשובות דווקא השבוע לגבי החודשיים שלושה הקרובים. הילוכו האחורי של מרס במזל טלה ממול ממליץ שלא להכנס כעת לריבים וסכסוכים, בעיקר כאלה הקשורים לעבר.

עקרב

גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית יוצרים זויות של מתח עם פלוטו שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול לגרום לשבוע מתוח במיוחד תקשורתית ורגשית מבחינתכם, עקרבים. אצל העקרב אין חכמות: הוא יודע להתאפק אבל כשנגמרת הסבלנות – הוא חובט, מילולית צינית ואפילו ידנית. לכן דווקא אתם חייבים לגלות איפוק מכסימלי השבוע… פלייזזז!

קשת

זוית של מתח בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקשת שלנו לפתח כמה ריבים מיותרים שבהחלט אפשר לוותר עליהם, אבל זוית כזו עלולה לגרום גם לאכילת יתר, בעיקר ממדור המתוקים… שמרו על עצמכם וצאו לעשות קצת יותר פעילות פיזית כדי לשחרר מתחים ולחצים, קשתים.

גדי

זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום השבוע לכמה וכמה אי הבנות עם אנשים שלא ממש קולטים את המסרים שלכם ואת מה שאתם מנסים להעביר. אולי משום כך חשוב וכדאי עכשיו לפני כל יזמה תקשורת או שיחה עם אדם שחשוב לכם, לבחור מלים באופן מדויק בעיקר מול סמכויות, ולא לוותר כאשר נדמה לכם שלא הבינו אתכם.

דלי

ונוס שוהה גם השבוע במזל אריה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ומביאה איתה עדיין הזדמנות נדירה לדליים להשקיע קצת יותר ביחסים קרובים, ולעבוד בעיקר עם הלב ולא עם הראש לשם שינוי. אם הלב הדליי האינטליגנטי עדיין פנוי – זה בדיוק הזמן לצוד לכם השבוע נפש תאומה אינטליגנטית מספיק כדי שתעניין אתכם, דליים…

דגים

זוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתחושה שלא מבינים אתם כפי שהייתם רוצים,ושאתם לבד במערכה השבוע. זה לא אומר שזה נכון אלא רק שכך אתם מרגישים, אבל זהו בהחלט זמן טוב לכמה שיחות עומק כדי לברר היכן אתם עומדים, ולנקות משקעים רגשיים שהפריעו לכם בזמן האחרון ביחסים קרובים. דברו, ועל הכל!

 ובינתיים, למרות הכל.. שבועטוף!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן