תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 2 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

 להתבונן במצב הכוכבים בשבוע הזה קצת מזכיר לי גן ילדים היפראקטיבי בזמן משחק בכסאות מוסיקליים שהגננת נמצאת בשירותים: עצבנות, חוסר שקט, זויות פעולה מדויקות שמכריחות אותך לטפס על הקירות, זויות עימות מדויקות שאחד עושה דווקא – והשני חוטף סטירות, מרקורי עובר ממזל מופנם למזל מוחצן ופתאום מתחיל להתחצף, ונוס עוברת ממזל מוחצן למזל מופנם ומגלה שביחד זה כיף… ואז נכנסת הסייעת עם הארטיקים וכולם מתנפלים עליה בבלגן…

אופסי!  הכל נכון, האמת. חוץ מהקטע עם הארטיקים.. רציתי פשוט טעם טוב לפני הגלולה. סורי…

אז כן כן, שבוע שכזה.

אז.. מה יש לנו כאן בכוכבים? (כמו סבתא פולנית שנכנסת לנכדים עם חבילת ממתקים..)  

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס

@מרס כוכב האקשן בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע והמרחבים

@מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות עם סטורן הנוקשה

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל אריה

@ ונוס הרגשית עוברת ממזל תאומים למזל סרטן

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו ללא ספק הזוית שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין אורנוס התזזיתי.

זו אחד הזויות היותר מרגיזות יותר לחוצות ויותר עצבניות שקיימות באסטרולוגיה: היא מאתגרת בעיקר את סף הסבלנות והסובלנות של כולנו, ומכריחה לדהור קדימה על גל האדרנלין הזה שהיא מביאה איתה שגורם לנו להתפזר על שלושה מקומות בבת אחת, אבל מונע מאתנו להתרכז בדבר אחד.

הזוית הזו גורמת ללא מעט תאונות, תאונות דרכים או תאונות עבודה בעיקר כי היא מפנה את הפוקוס שלנו החוצה במקום פנימה: וזה אומר שהסיכוי שנטעה בכביש או כשאנחנו דופקים עם הפטיש גבוה מהרגיל.

אבל בעיקר היא עלולה לגרום לנו לריב בגלל הפתיל הקצר שהיא מביאה איתה, ולרצות להתפס לדרמות או לנתק קשרים כשהלחץ גדל, לטרוק טלפונים, ולעשות שטויות. לא פשוטה הזוית הזו…

מה עושים? מתאפקים. נושכים שיניים, ומחליטים שלא רבים ולא מתמסרים לכל האדרנלין הזה בקלות שכזו.

וזה אפשרי.

מזל שהיא נמשכת רק שלושה ימים, הזוית, אבל לוקח זמן להירגע ממנה. על מי היא בעיקר משפיעה? על מזלות אריה דלי שור עקרב בעיקר. אבל בעקיפין על כולנו.

 

הזוית האמביציוזית של השבוע – כן, יש זוית כזו, וכמובן שחייב להיות מעורב בה – איך לא – כוכב מרס, כוכב היזמה והאקשן.

אני מדבר על זוית הפעולה בין מרס לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים, זה שמראה לנו את החיים על מסך ב5 ג'י בענק, בעיקר את החיים במדינות אחרות, בארצות לא מוכרות, שם האנשים עושים כסף, או נוסעים בתוך יערות עם ים של קואלות וסנאים מסביב, ופוגשים נופים של ים שקט אינסופי והזדמנויות עסקיות מהסוג של רק להרים ולקחת.

יופיטר – קוראים לו המיטיב הגדול, אבל בעקיפין הוא גם יוצר אשלייה קטנה שהכל אפשרי.. מה רע בזה? הרי כל תורה רוחנית מדברת על להבין שבאמת הכל אפשרי? אז זהו, שיופיטר הוא לא לוגי מהסוג המנטלי שעובד על תהליכים: הוא רגשי, ועוד רגשי חיובי, מהסוג שגורם לך להרגיש שאתה מלך העולם אם רק תקח יזמה, רק תיסע, רק תרים טלפון, ורק תזרוק את הקוביה על שש…

יופיטר נותן את התחושות שגורמות לנו להטריף את עצמנו, וזה אומר לקפוץ למים מבחינה עסקית רק בגלל ההבטחה, להכיר אשה ואחרי יומיים להחליט שזהו, ולקחת קרוון ופשוט לנסוע לתוך המרחבים, אבל בעיקר הןא נותן את התחושה הזושהכל אפשרי.

החלום האמריקאי זה יופיטר במיטבו. הבעייה היא שזו זוית פעולה שאומר שהיא לא פרופורציונלית למציאות האפשרית האובייקטיבית ובגלל מרס היא ממילא תמיד מוגזמת, אם מבחינת אופטימיות, אם מבחינת בדיקת הסיכויים שלנו להצליח במקום ובזמן כלשהו, ואם מבחינת הצורך להצטרף לאיזה מצליחן ולהשתכנע שאנחנו נצליח כמוהו.

יופיטר הוא כוכב חיובי, אבל בזוית פעולה ועוד בזוית עם מרס הוא גורם לנו לקחת סיכונים, ורובם מיותרים ואפילו מסוכנים, כשמם כן הם.

לא סתם יופיטר נחשב ככוכב ההימורים: אתה לוקח ריסקים על הכל, ואפילו מתמכר לתחושה הזו שאי אפשר להסביר, ואחרי זה קשה להפסיק.

ליופיטר ומרס בזוית פעולה שכזו יש אפקט דומה, ולכן במחצית השבוע שזה משפיע עלינו – עשו טובה, השאירו חזק את הרגלים על הקרקע, גם אם הן רוצות לקפוץ בנג'י לבורסה בטוקיו דרך המחשב.

קרקע. זו המלה שמנטרלת זויות שכאלה, למרות תחושת ההחמצה המסויימת.

וכשהזוית אפילו תודו לי.. כן כן.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות קשת, תאומים, בתולה, דגים, טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

התקשורת השבוע – זו מושפעת בעיקר מזוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו וסטורן הנוקשה שמולו.

זו זוית לא קלה בעיקרון, אבל האפקט שלה יכול להיות מאוד חיובי אם אנחנו ממוקדי מטרה בזמן שאנחנו חווים אותה, כי היא מראה לנו מה חשוב באמת: היא משמיטה הצידה את כל הסחות הדעת שלנו, ומותחת קו ישר בין המטרה – לבין תחילת הדרך אליה, כשהקו הזה מכריח אותנו ללכת עליו בזהירות אך בנחישות מבלי להתנדנד, כמו אדם שלגם שתי כוסיות והשוטר מכריח אותו ללכת על קו ההפרדה על הכביש: הצלחת לשמור על איזון – שיחקת אותה, ומי כמו סטורן יכול להכריח את מרקורי – כל מרקורי שהוא – לשמור על האיזון הקדוש הזה, בעיקר כשהוא מכביד עליו, ומפחיד אותו במעקלים וסגירת חשבון אם לא יסתדר כספית וכלכלית, ואם לא יתמודד כמו גבר עם מצבי מצוקה, פיננסיים עסקיים או רגשיים.

כן כן, סטורן הוא מבחן בגרות אמיתי, ולא סתם בגרות אלא זיקנה: הזקן המעצבן הזה שמול מרקורי גם מעז לאיים עליו בכל מינ דיר בלקים מהסוג של אוי ואבוי אם אתה נכנס שוב לאוברדראפט, הבנתוש?

אז.. כן, זו זוית חינוכית: לא מוציאים את מה שאין,ולא מבזבזים את מה שלא יהיה. מה כן? עוצרים.ובונים תכנית פעולה פרקטית לתקופה הקרובה.

ואם הצלחתם וזה נשמע הגיוני והצלחתם ללכת עד סוף הפס הזה על הכביש בלי להתנדנד ובלי שמנהל הסניף יתקשר אליך הביתה באופן אישי – שיחקת אותה בגדול.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה תאומים דגים קשת גדי סרטן טלה ומאזניים.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – יש שני מעברים כאלה והם קשורים לשני חלקים חשובים בחיינו: הלב-והמלים.

הראשון – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל סרטן הרגשני למזל אריה הפעיל והדינמי, וזו חדשה טובה לכל מי שבאמת רוצה לקחת את עצמו בידים ולהפעיל את המנוע שהשמש הפעילה כשעברה למזל אריה, רק אין לו את המלים הכוונה או את המיקוד המנטלי…ץ

ולאלה יכול לדאוג מרקורי. בהחלט.

מרקורי במזל אריה הוא דואר, כלומר – עסוק בעשייה, ולא בדיבורים. נכון, יש לו את הפוזה סטייל מיהו מוכר של אני ואני אבל בייסיקלי הוא גם עושה (בניגוד להוא כמובן) ולא רק מדבר על.

מרקורי ממריץ אותנו לקחת כיוון, לקחת החלטה ו..לצאת לדרך. זה הכי חשוב שיש.

מה שכן כשהוא עובר למזלות ביסוד האש בדרך כלל יש איזה פרץ אלימות של מכות דקירות ואפילו איזה מחבל או פעילות מעצבנת אחר. לא צריך לדאוג אבל כן צריך לא להסחף, לא לאבד את הראש, ולשמור על עצמנו.הרגשות השבוע –

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, קשת דגים אריה דלי שור ועקרב.

 

הרגשות השבוע – גם כאן יש מעבר מעניין: ונוס הרגשית עוברת ממזל תאומים בו שהתה זמן רב יחסית, מזל שכלתני ומילולי ומקסים שעזר לכולנו לפלרטט קצת עם העולם בזום או לפרטט עם מי שקרוב אלינו ואפילו פה ושם עם החיים בכלל – במלים כמובן.

ונוס ואהבה הם כמו כינור וקשת, אבל בתאומים זה בעיקר הפלירטוט – וחוסר המחוייבות. כעת במזל סרטן מגיעה המחוייבות של ונוס כי מזל סרטן הוא רומנטי מאוד ומלת המפתח שלו היא – בטחון. והמלה הזו הפוכה לגמרי ממה שחווינו כשהיא היתה במזל תאומים.

ונוס במזל סרטן מביאה אלינו את היכולת להתאהב שוב בבית שלנו, במשפחה שלנו, בשורשים שלנו, ובכל מה שמייצג אותם. הצד הבית והמשפחתי שלנו מקבל עכשיו הרבה פרגון וחום, וגם הצורך שלנו לחוות אהבה מגיע כשהבטחון הרגשי בשטח ולא הסיכון הפלירט וטי המוכר: כעת זה לא הסקס המילולי או הסטוצים – אלא החיבוק, העינים שנעצמות כשהוא מגיע, והיד הרכה שמלטפת לך את הגב באותו הזמן.

ואז – אתה מרגיש שהגעת הביתה, כי ונוס במזל סרטן זה האם אמא של הבית, תרתי משמע, ולא רק.

מי בעיקר יהנה מהונוס הזו במזל סרטן? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי גדי וטלה.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

למזלות עצמם

טלה

שבוע אמביציוזי במיוחד עובר על כוחותינו, כשזוית הפעולה עם יופיטר מפעילה אתכם בעוצמה ומריצה קדימה תכניות פעולה וסרטים של אקשן, אבל גם הפתיל הקצר שלכם מתקצר השבוע, וכדאי להזהר מתגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. בי קול!

 

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן המאכלס את בית התקשורת שלכם, והשור שלנו הופך תקשורתי יותר – ורך יותר, ואפילו מקסים יותר. כן, ונוס מעדנת אתכם במזל סרטן, אבל השור צריך להזהר עכשיו כשכל הרגש הזה עלול לגרום לכם לאכול יותר מדי,ובעיקר לחנות במדור המתוקים…

תאומים

שבוע מרתק עובר על כוחותינו: מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית מכבידה של עימות עם סטורן שנמצא ממול, וכשהוא מתאושש – הוא עובר למזל אריה בשארית כוחותיו והופ! החיוך חוזר… כן, הגיע הזמן להתעורר, ולהחזיר את האקשן לחיים, תאומימים, ו..את החיוך.

סרטן

אחרי זמן רב של נוכחות במזל שלכם נפרד מכם מרקורי כוכב התקשורת השבוע, לא אחרי שהעביר לסרטנונים בחודשיים האחרונים סדנת דיבור ישירה שקצת היתה חסרה למזל המופנם הזה… הגיע הזמן לתרגם את כל זה כעת לבית החומר והכספים שלכם, סרטנונים, ולהחזיר רגלים לקרקע.

אריה

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת שבדרך כלל אצל האריה הם הכי מדהימים, והנה גם מרקורי לא רוצה להחמיץ את החגיגה והוא מצטרף אליה בהמשך השבוע ויש לו משימה: ללמד את האריות לא רק לשאוג, אלא גם לדבר לשתף ואפילו לחלוק.. יהיה מעניין.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם עובר אל מזל אריה שנמצא מאחורי הקלעים של מזל בתולה, והגיע הזמן לעשות עבודת עומק: לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לתרגם כוונות פחדים ורצונות ואפילו כעסים למלים, ולשתף בהם אנשים קרובים וכל זאת- בלי ציניות וביקורתיות… וזה אפשרי!

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית התקשורת שלכם, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקחת צעד אחד קדימה בנושאי קריירה ואמביציה. ונוס עוזרת לכם לעבוד על התדמית וההופעה החיצונית מהשבוע, לשפר ולשדרג, ולקדם נושאים שחשובים לכם בעזרת נוכחות וקסם אישי, ושיחות ישירות.

עקרב

מזל עקרב נחשב כמזל מופנם למדי, אבל כשמרקורי שליט המזל שלכם עובר לבית הקריירה שלכם אתם הופכים תקשורתיים וייצוגיים הרבה יותר. זהו זמן לדיאלוג כן וישיר מול סמכויות, ליזמות חדשות שכדאי ורצוי לקדם, ולעמידה מוצלחת מול קהל.

קשת

גם השמש ומרקורי במזל אריה וגם מרס במזל טלה מאפשרים לקשתים לנשום קצת אנרגיית אש שמחה והרפתקנית כמו שהם אוהבים. זוית הפעולה בין מרס ליופיטר שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם לרגישות ופגיעות יתר: המנעו מסיכונים מיותרים גם פיזית וגם בנושאי חומר וכספים.

גדי

זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה תקשורת משופרת עם סמכויות ועם מי שנמצאים ממול. זהו זמן טוב להגדיר מטרות מחדש, בעיקר מטרות מקצועיות לזמן הקרוב. השמש ומרקורי במזל אריה עלולות להביא איתם מאבקי כוח ואגו: התייעצו שוב ושוב עם אחרים לפני קבלת החלטות משמעותיות.

דלי

השמש יוצרת השבוע זוית פעולה מדויקת עם אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול לבטא קונפליקט מרדני בינכם לבין סמכויות בחייכם, וחשוב כעת לא להכנס לעימותים מיותרים על עקרונות שלא ממש חשובים לכם. הזהרו מניתוקים ושינויים פתאומיים שעלולים לגרום לריבים וויכוחים מיותרים, ולהרס יחסים שחשובים לכם.

דגים

ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל סרטן הרומנטי המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מיקום שמתאים כמו כפפה ליד לדגיג הרגשני. זהו זמן מצוין להתחבר מחדש לאהבה, להתיידד מחדש עם העולם, לפתוח את הלב, ו..להתאהב מחדש בפרטנר שלכם, או לצאת לסדרת דייטים כיפית ולמצוא את הנפש התאומה שעד כה הוסתרה על ידי המסיכה..

אז…שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן