תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 12 לאפריל 2020

אז… מה קורה בכוכבים השבוע? + התוספת לתחזית המיינדפולנס של אורית רודיגר-לביא

אוקי. עברנו את הסדר, עברנו את פרעה, וגם את הקורונה נעבור… אין ספק בכלל. אבל בינתיים אנחנו צריכים להתמודד עם מה שהכוכבים מספקים לנו בשבועות האחרונים, ובשפע: אקשן, והרבה ממנו…

והשבוע, אנו פוגשים שתים מהזויות העוצמתיות ביותר שקיימות באסטרולוגיה, ושתיהן – איך לא – קשורות לשמש, מיקוד הדברים והתהליכים, הגרעין של הכל, וכמו בגלקסיה שלנו – הכל סביבה.

שתי הזויות שיוצרת השמש – שתיהן זויות פעולה, וזה מה שמשותף להן. כל אחת מפעילה משהו אחר בתוכנו, וכל אחת מהן אנחנו יכולים לתרגם לחיינו באופן שנבחר, בדיוק כמו שאחרי נקנה מכונית עם מנוע חזק – אלה יהיו אנחנו שנחליט לאן נוסעים איתה, ולא המנוע או ההגה, נכון?

ואת זה אני כותב למי שעדיין מאמין שהזויות האלה שולטות בחיינו, והכל נעשה כדברן… אז זהו, שלא: הן מביאות איתן את הסכמה של מערך הכוחות בשמים השבוע, ואנחנו אלה שנחליט אם נתייחס אליהן ממקום קורבני וחסר שליטה, או שנחליט איך נתרגם אותן למקום חיובי ובונה בחיינו.

וזה נכון לכל שבוע ושבוע, ובעיקר – לשבוע הזה, שבו אנחנו פוגשים שתי זויות שונות שיוצרת השמש,מכיוונים שונים ומתוך אנרגיה שונה.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני

@ השמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע

 

 

הזוית המסוכנת של השבוע – זו זוית הפעולה העוצמתית בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

השמש היא מקור אנרגיה עוצמתי ביותר, אבל זוית הפעולה בינה לבין פלוטו היצרי והכוחני מפעילה אותה בעוצמה רבה אפילו יותר, וכמו בכל זוית פעולה – באופן דיסהרמוני ולא צפוי.

התוצאה לא צפויה, בדיוק כמו שני הכוכבים שאחראים על הזוית הזו, שהם בעצם כמו שני מצברי ענק של כוח ועוצמה. לאן יקחו את העוצמה הזו? השאלה המדויקת היא לאן ניקח אנחנו את האנרגיה הזו, שפשוט נמצאת שם.

אחד הדברים שאנו סובלים ממנו במצב שכזה הוא מפתיל קצר, שמחדד ומקצין מאוד את התגובות שלנו כמו גם את כל מנעד הרגשות שמרכיב את הזמן של הזו בכלל. כעת כל גירוי קטן עלול לגרום לנו להגיב בפול ווליום ובעוצמה גדולה הרבה יותר מהגירוי עצמו, וזה אומר שכל ויכוח עלול עכשיו בקלות להפוך למלחמת עולם קטנה, וכל עימות – למלחמת גרילה עירונית, כל זאת כמובן אם לא ניזהר ונאפשר לעצמנו להסחף עם הזוית הזו באופן חסר גבולות, בדיוק כפי ששני הכוכבים האלה יכולים לאפשר לנו לעשות אם לא ניזהר.

אין ספק שכל גירוי קטן או מלה שלא במקום יכולים להוות טריגר להסלמה במצב וכמובן שגם כל עימות או ויכוח וחילוקי דיעות בכלל: אנשים עלולים עכשיו בקלות להזדהות עם מצבים סיטואציות ורעיונות וללכת איתם רחוק ככל האפשר, ומצד שני – כדאי לזכור שכולנו כבר לא חייים בטבע, ולא מחוברים באופן ישיר ליצרים הראשוניים שלנו באופן מיידי כל כך.. לכולנו יש עכשיו עכבות מחסומים ובלוקים שאספנו עם השנים, ואם נחליט באופן מודע שאנחנו עכשיו שומרים על פרופציות – בסופו של דבר, זה מה שיקרה, בתנאי… שגם תת המודע שלנו יסכים לכך, ולא יגרום לנו לאבד שליטה כשאנחנו מופעלים רגשית באופן עוצמתי כל כך.

זוית הפעולה בין השמש לפעולה יכולה בשקט להצית מלחמה בין מדינות, אבל גם יכולה להביא איתה מודעות לסכנות שבהסחפות אחרי מצבי סיכון וקיצון מסוג זה, ולגרום לנו לבלום ברגע האחרון כשהאור האדום כבר דולק ואפילו מסנוור.

באותו עניין, אפשר להשתמש גם באופן חיובי בזוית הזו: להסעיר את הרוחות בתשוקה ולהדליק את עצמנו על רעיון ששווה לממש, ליצור משהו חדש בתשוקה אמיתית של משהו מת ומשהו נולד. כן, פשוט ללדת רעיון חדש או גישה חדשה או אפילו  לצאת למפגש עם אדם שמדליק בנו את התשוקה הזו – כי הזוית הזו מפגישה אותנו עם הצד הפנימי העוצמתי הזה שנמצא בנו עטוף שכבות על שכבות של איסורים ומעצורים, אבל הזיק אם הניצוץ הזה של הזוית נוגע בו – הוא גורם לנו להיות מוכנים לפעולה – לטוב או לרע, למלחמה או לתשוקה, לעימות – או ליצירה.

וזה – כבר תלוי בנו עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי, שור,  גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר האופטימי, כוכב המרחבים והשפע.

זו אחת הזויות החיוביות שיש באסטרולוגיה, כיון ששוב – מדובר בשני כוכבים עוצמתיים ומלאי אנרגיה, שזוית פעולה גורמת להם להוציא מעצמם כוחות ועוצמה באופן אקטיבי, אלא שהפעם, בניגוד לזוית עם פלוטו, המדובר בכוח חיובי העוסק בעיקר בהתרחבות ובהרחבת אופקים ואזורי פעולה ובהרחבת הטוב שבנו, בניגוד לפלוטו שנוגע בעיקר בעצבים חשופים ובעיקר בצדדים הכוחניים והאפלים שנמצאים בדרך כלל מתחת לפני השטח, ולא בקדמת הבמה.

זוית הפעולה הזו עם יופיטר מביאה איתה אל השולחן את הצד האופטימי שלנו, אבל.. עלולה להגזים בו. כל זוית פעולה עוסקת בהגזמה: הגזמה בפחדים, הגזמה בתשוקה, הגזמה ברצון לפעולה, ו…כן, גם הגזמה באופטימיות ובכוחות האמיתיים שעומדים לרשותנו כדי לשנות מצבים תודעה ותדר, ולגרום לדברים לקרות אך ורק בכוחה של האופטימיות הזו.

ואכן, כבודה של האופטימיות במקומו מונח – ויש כבוד, אפילו הרבה – אלא שאופטימיות יתר עלולה לנטרל את כושר השיפוט הבסיסי שלנו ואת שיקול הדעת הטבעי, ולגרום לנו להגיע להחלטות גרועות רק בגלל התחושה הזו שהכל כביכול אפשרי, גם עם המכשולים והדרך קשים מאתגרים ולפעמים אפילו בלתי אפשריים.

לכן, תחת הזוית הזו, נפלא לצאת לדרכים חדשות או לשנות גישה, אבל לגבי החלטות כמו הוצאת כספים קניות גדולות עסקים לא ברורים או הקשבה לאנשים שאינם עם הרגלים על הקרקע – כאן כדאי להתייעץ עם אנשים שאנחנו מכירים וסומכים עליהם לפני שאנחנו באמת מקבלים החלטות, או לפחות לדחות את ההחלטות האלה לשבוע הבא, אז הזוית הזו תהיה כבר חלשה מספיק מכדי לעוור את כושר השיפוט שלנו ואת שיקול הדעת, ונוכל לראות את כל התמונה כפי שהיא.

בקיצור, אופטימיות ושינוי גישה – כן, ובגדול.  לעומת זאת, החלטות גדולות העוסקות בשינויים גדולים – עם אלה כדאי לחכות לשבוע הבא, למרות הרצון לפעול כאן ועכשיו.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה שור עקרב דלי קשת תאומים דגים ובתולה.

 

@

כוכב סטורן יצא מעבדות לחירות במזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]

יאיר 🙂

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ומרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי, והשבוע כבר נפרד סופית מסטורן שהכביד עליכם. כעת נשארת רק הזוית ההרמונית עם ונוס הרגשית שמאפשרת לכם לפעול באופן נינוח וחברתי יותר, ולהשאיר את הלחצים מאחור. זמן טוב לפעילות חברתית, ולשיתופי פעולה.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים המאכלס את בית הכספים שלכם, וגורמת לשור האיטי והיציב לשנות אנרגיה תדר ואפילו כיוון, להיות קליל ודינמי יותר, אלא שחשוב עכשיו להזהר מדינמיות יותר, ובעיקר – מהוצאת כספים שלא לצורך. עם זה – סבלנות.

 

תאומים

ונוס הרגשית שוההה עכשיו במזל שלכם, ומביאה איתה ימים רגשניים ואפילו רגועים יותר לאורך השבוע, ובמקביל עוזרת לכם לפתוח את הלב, ולתת לאהבה להכנס.. מרקורי שליט המזל שלכם במזל טלה מביא אנרגיה תוססת, שעוזרת להרחיב אופקים ולהתמקד בהתחלות חדשות.

 

סרטן

השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, והסרטנון שלנו ממשיך להתחבר לצד האמביציוזי שלו, ולחפש דרכים איך לבטא את הצד הזה למרות הזמן המאתגר שהשבוע הזה מביא איתו מבחינת יכולות תרגום שלו למעשים. מרס במזל דלי מבקש מכם: אל תקחו סיכונים מיותרים.

 

אריה

הכוכבים סטורן ומרס ממשיכים לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, האחד מביא איתו את הצורך בקביעות ובטחון ומיסוד יחסים, והשני – צורך לבדוק גבולות, ולהחלם על העקרונות שלכם הן ביחסים והן בשותפויות. נסו ללמוד את המסר של סטורן בנוגע לזמן הטוב לבטחון בקשר, ולא להרוס יחסים בגלל מרס האגרסיבי…

 

בתולה

גם השמש וגם מרקורי שוהים מהשבוע במזל טלה בבית הסיכונים שלכם, והבתולה שאוהב לשמור על פרופיל מעשי ומדויק עלול למצוא את עצמו נאלץ לקבל החלטות קיצוניות יותר שהוא לא ממש אוהב.. חשוב לא לקחת סיכונים השבוע בנושאי חומר וכספים. יצבו את השורות.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים הקליל והתקשורתי, ולכם קל לתקשר השבוע ולהכיר אנשים חדשים ברשת. השמש שבבית היחסים שלכם שממול במזל טלה מאותתת על צורך להעמיק קשרים קיימים, ובמקרה שהלב המאזנאי העדין פנוי – על צורך בהיכרות חדשה ומעניינת.. זום איט, בייבי!

 

עקרב

השמש ומהשבוע גם פלוטו מאותתים על הצורך להעמיק את תחושת המחוייבות שלכם בכל מה שקשור לתחום המקצועי, ובמחויבויות המשפחתיות או החברתיות. זמן להשקיע במה שחייבים, ולא דווקא במה שרוצים…זוית הפעולה של השמש עם פלוטו ומרס במזל דלי עלולים לגרום לויכוחים מיותרים, בעיקר בבית. התמקדו במכנה המשותף, ולה בזה המפריד.

 

קשת

זוית הפעולה שבין השמש ליופיטר שליט המזל שלכם מפעילה אתכם בעוצמה: לא מעט קשתים ירגישו בעיטת מרץ ואנרגיה, עם צורך לצאת מעצמכם לפעול באופן אנרגטי ועוצמתי לממש רעיונות ותכניות ובעיקר פוטנציאל ולחשוב מחוץ לקופסה. זמן מצוין לשנות מוד וגישה, אבל.. כדאי להזהר מאופטימיות יתר. התמקדו בפרטים הקטנים.

 

גדי

סטורן שליט המזל שלכם נפרד סוף סוף מהצמידות שלו עם מרס במזל דלי שממהר קדימה, ועכשיו אפשר לנוח רגע, ולהבין היכן אתם עומדים תוך כדי שינוי איטי של כיוון וגישה של סטורן – ושלכם – במזל דלי. אל השמש מצטרף מרקורי וביחד עם עוזרים לכם לשדרג תקשורת עם הבית והמשפחה, ולפתוח איתם דף תקשורתי חדש.

 

דלי

השבוע הזה מצביע על שתי חוויות סותרות: הצורך שמביא איתו סטורן – בעיקר לאלה שנולדו בתחילת המזל – להתמקד בקרקע שמתחת לרגלים, במיסוד יחסים או שותפויות,  ובגישה מעשית וסולידית לחיים, לבין הדרייב החזק לצמיחה והתפתחות אישית שמביא איתו מרס במזל שלכם, שעלול גם לגרום לגישה תוקפנית וחסרת סבלנות.. נסו לחבר בין שתי הגישות ו…לא לריב.

 

דגים

מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית החומר והכספים שלכם מקום בו נמצאת כבר השמש, והשנים האלה עוזרים לקרקע את הדגיג החולמני והרגשני שלנו, ובעיקר לקרקע את חשבון הבנק שלו תוך שהוא יכול לערוך עכשיו תכנית כלכלית מסודרת ומדויקת לזמן הקרוב. זמן טוב גם להשקיע בבטחון הקשור לקשרים קרובים: זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה, ולדבר בכנות ובאומץ ובגובה העינים על הכל.

 

ולתחזית המיינדפולנס השבועית של אורית רודיגר-לביא

בראייה מיינדפולית, אנרגיות יצריות וסוחפות, כמו אלה שצפויות לנו מהמפגש השבוע בין השמש לפלוטו, הן חוויה של חוסר שקט. בין אם זה חוסר שקט של עצבנות אגרסיבית או חוסר שקט של דחף לפרוץ גבולות לאופקים חדשים, בתכלס, חוסר שקט זה חוסר מנוחה. 
כמו שיאיר כתב. השאלה היא מה עושים עם האנרגיות הללו? לאן לנתב אותן?
כדי לענות על השאלות האלה, צריך קודם כל להיות מודעים לתהליך שעובר עלינו. 
באופו מעשי, הרעיון הוא שברגע שמרגישים גל אנרגטי סוחף, קודם כל עוצרים. כן כן, עצירה ממשית. לא עושים כלום, לא אומרים כלום, לא כלום… לוקחים נשימה עמוקה ומתחברים אל תחושות הגוף. באיזה איזור בגוף מרגישה לי האנרגיה הזו? אילו תחושות נחוות באיזור הזה? אולי דקירות באיזור הבטן, אולי גל חום באיזורים שונים בגוף ואולי משהו אחר לגמרי… פשוט להתבונן באופן סקרני ולא שיפוטי על המתרחש בגוף ברגע הזה של חוסר המנוחה.
אחרי שזיהינו את תגובת הגוף למצב, עוברים להתבונן בדפוס המחשבות של אותו הרגע ואיזה רגשות מייצרות המחשבות האלה. גם כאן, חשוב מאוד לעשות זאת עם המון אהבה וחמלה כלפי עצמנו. זיכרו! כל מה שעובר עלינו כעת הוא חלק מההוויה של הרגע הנתון. אין פה עניין של נכון או לא נכון וגם לא עניין של צודק או טועה: יש פה פשוט מצב לקבל את הדברים בהבנה כמו שהם, מפני ש..ככה הם עכשיו. 🙂   נסו את זה…
לאחר שסיימנו את תהליך ההתבוננות בגוף, מחשבות ורגשות, שימו לב לתחושות שבסוף. כעת, סביר להניח שמידה מסוימת של רגיעה תיכנס למערכת ותביא איתה גם בהירות לגבי צעדי הפעולה הבאים…
אז קדימה: שאיפה עמוקה, נשיפה איטייייית, ו..חג שמח ובריא לכולנו.
אורית רודיגר-לביא (C)

ואחרי כל אלה – שבוע מקסים!

מיאיר ?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן