תחזית שבועית

תחזית שבועית ובדל של בלוג : מה קורה בכוכבים? – 27 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע? 27/9/2020

בגדול,מצב הכוכבים השבוע נראה כאילו המשך טבעי למה שקרה בשבוע הקודם, סוג של קופי פייסט אבל עם כמה מיקומים שמשתנים וגורמים לזה להרגיש אחרת.

אבל… כן, המתחים והלחצים של השבוע הקודם אפילו די דומים, וחלק מהם כמובן מקבל איזו משמעות דרמטית במיוחד בגלל יום כיפור, בין כסה לעשור, ועוד מלים שמראות שיש מצב שיד אלוהים מעורבת בכל מה שקשור לקורונה לכוכבים ולמה לא… העיקר שנסבול כדי שנעשה חשבון נפש כדי שנהיה אנשים טובים יותר, לפחות כלפי חוץ. בלי סבל זה לא עובד, הקונספט הזה, מסתבר, אבל רבאק, כמה?

אז זהו, שלגבי החלק האחרון אני קצת סקפטי ולא רק אני, וכשהלחצים עליך הם בעיקר מעשי יד אדם ובעיקר ההחלטות שהוא מקבל באופן אימפולסיבי ולא מקצועי אבל שמשפיעות על איכות החיים של כולנו ועוד בלי באמת להתייעץ עם אף אחד כמו ברפובליקת בננות קלאסית, אני אפילו קצת כועס, אבל אופס! הנה כיפור מגיע, ומתאפשר לי לנקות את הכעס ואפילו להתנצל, ולמלמל משהו כמו כל ישראל חברים, ואהבת לרעך כמוך, ובמקום שבעלי תשובה עומדים, צדיקים גמורים אינם עומדים… ואהבת חינם, הרבה מזה. זה מה שאני זוכר, לפחות.

אבל המציאות, המציאות האמיתית בלי כל המלים היפות, היא שונה לגמרי, ומי כמו הכוכבים יודעים לבטא אותה באופן מוצלח, אפילו מוצלח מאיתנו.

אז.. (לוקח נשימה ארוכה) התמקדתי בתחזית השבועית הזו בעיקר במצב הכוכבים, מה גם שהמדובר בשבוע שיש בו שני חגים צמודים – חג הכיפורים חג הסגר הכפול, למען  מי ששירי דכאון והצורך להכות על חטא שלא חטא הם כוס התה שלו, אבל בלי משים הם דווקא מביאים אלינו אייטם מעניין שאני אישית מאמץ: חשבון נפש זמני.

אצלי זה אפילו חג משולש כי אנחנו פה בבידוד כי הגננת של בתי חלתה ולכן כולנו ממוקדים פה ברחם החמים שלנו, וכשמישהו כמוני הולך הצידה לכתוב הוא חייב להשאיר איזו שלוחה שלו מאחור כדי להבטיח ששני ילדים לא יעיפו את השלט בדיוק באמצע בוב ספוג, ואני אנחנו פוצחים במסע חיפוש מטורף עד סוף חג הכיפורים והלך על כולנו…

מי שמכיר אותי – גם בכתיבה – יודע: אני עם האופק שלי במזל טלה ומרס במזל קשת – אופטימי ללא תקנה, רומניטקן אבוד עם הירח שלי במזל דגים, וסופר סמוראי כשאני נלחם על עקרונות שחשובים לי, אבל כשאני מרגיש שהמעגל סוגר עלי ומישהו מעלי שאין לי שום שליטה על מה שהוא עושה סוגר את המפתחות של המדינה ומכריח אותי לחיות אחרת, אני נכנס פנימה, ומתחבר לרזרבות הפנימיות שלי.

אז.. בחג הזה אני הולך לעשות חשבון נפש קטן, להתבונן אחורה קדימה ופנימה (כן, גם הצידה למי ששואל..) ולהבין מה קורה – על מה לעבוד – ולאן הולכים מפה.

כמובן שלא אפסיק לכתוב בזמן הזה, ולכן את שלושת הימים ראשון שני ושלישי אלווה בפוסט מיוחד, גם בטכסט וגם בוידיאו, שבו אסקור את התהליכים שאנחנו נמצאים בהם ואנסה לאבחן על מה ללכת עכשיו כשאנחנו נכנסים פנימה, ולאיזה סוג של חשבון נפש להתכוונן, וזה בלי קשר למה שקורה שם בחוץ, שקשור לתהליך אחר בכלל שגם עליו אני כותב מדי פעם.

ובינתיים… אני מעלה את התחזית השבועית שלי ללא וידיאו הפעם (אלא אם בכל זאת אצליח למצוא כמה דקות בהמשך) כמו תמיד, ואת מה שהזכרתי עכשיו אעלה או בשבת או בראשון, כי (והנה החרוז שעולה לי)

גם כשהצלופח הסגול מחזיק את המפתחות שם למעלה – אני פה אתכם, ויאללה..

ובהמשך אולי גם אעלה את התחזית השנתית בחרוזים אם אצליח למצוא אותה במחשב בכל הבלגן שיש פה… מה עוד בתכנית אם אספיק: דיווח יומי מהבידוד, ואולי סדרת מפגשים יומית בזום למי שרוצה להעלות מפות ולבחון אותם ביחד איתי.. נראה.

ובינתיים – חג סגר שמח, יום כיפור פורח, ולמי שפגעתי בו במהלך השנה – כנראה שהגיע לו.. סורי. ?

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

 

@ונוס במזל אריה בזוית מדויקת של מתח 150 מעלות לפלוטו היצרי

@ונוס במזל אריה בזוית מדויקת של מתח 150 מעלות לסטורן הנוקשה

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב

@מרס בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה

@השמש בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס

@ונוס עוברת למזל בתולה

 

אח ונוס ונוס… איזה בלגן קורה לך השבוע, ועוד משני כוכבים כל כך שונים… ואכן עולם הרגש שלנו נקרע השבוע בין שני סוגי אנרגיה שונים מאוד זה מזה, ולא עושה חיים קלים לחיי הרגש של כולנו. אבל מי אמר שיש בכלל קשר בין המלים 'חיים קלים' ו'השבוע'? לא אני.

 

הזוית הרגשית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזויות המסעירות והמרגשות ביחסים שלנו כיון שהיא עוסקת באותו צד של ונוס הקשור למגע לצד הפיזי של היחסים ולסקס, אבל המדובר בזוית של מתח וזה אומר שכל מה שקורה שם אינו הרמוני אלא יצרי וסוער, ועלול גם בקלות להפוך למאבק כוחות ואגו ביחסים הקרובים או הרחוקים שלנו.

המתח שבזוית הזו עלול לקלקל קשרים יפים שנמצאים בתחילתם, בגלל ציפיות ואכזבות והחלטות אימפולסיביות שמגיעות מהקישקעס ולא מהראש.

אולי משום כך כדאי לערוך כמה שיותר תיאומי ציפיות בסיטואציות שונות ולערב גם תקשורת מילולית וגם רגשות רכים יותר כדי למנוע תגובות קיצוניות על מצבים דרמטיים כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב שור דלי ואריה

 

הזוית הנוקשה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

ונוס וסטורן בעיקר הם שני הפכים. ונוס מייצגת את הצד הרגשי והמכיל בעוד סטורן מייצג את הצד הפורמלי והקר.

זוית של מתח בין שניהם עלולה להביא איתה תחושות של קור כובד ואכזבה, בעיקר כשיש ציפיה מאדם שלא ממש יכול לתת את הרגש שאנחנו מבקשים לקבל ממנו.

רגשית – זהו זמן טוב למסד יחסים, לחתום על חוזים ולהפוך לפורמלי קשרים רגשיים. ואולם רגשית פרופר זהו זמן שבי כדאי לצפות לפחות כדי שלא להתאכזב.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה טלה סרטן וגדי.

 

הזוית המסוכנת של השבוע – זו זוית המתח בין השמש לבין אורנוס כוכב השינויים התזזיתי.

הזוית הזו היא זוית מפתיעה ולא צפויה, ועלולה לגרום לנו או למי שאתנו לפעול באופן אימפולסיבי ולא צפוי.

זו זוית של שינויים לא צפויים, שנובעים כתוצאה ממתח ודאגה יותר מאשר ממקום אופטימי ודורש שינוי. אולי משום כך כדאי וחשוב השבוע להזהר מאוד מחשיפה אפשרית לשינויים כאלה מצד מי שאנחנו חותמים איתו על חוזה, או מנסים לבנות משהו יציב ביחסים איתו.

מצד שני, דווקא זוית כזו עשויה להביא איתה הארות ותובנות חדשות באופן פתאומי, לעזור לנו לחשוב מחוץ לקופסה, ולעזור לנו לפתור בעיות שזמן רב לא הצלחנו לפתור, אם ננסה גישה אחרת, שונה ומפתיעה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, שור, דלי ועקרב.

 

המעברים המשמעותיים של השבוע:

 

1.מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל מאזניים למזל עקרב.

התקשורת שלנו שהיתה שכלתנית ומודעת לעצמה בשבועות האחרונים, הופכת להיות רגשנית חשדנית וטעונה כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל עקרב.

כעת נעלמת ההרמוניה מהתקשורת שלנו, אנחנו הופכים מעט מופנמים יותר ומעשיים יותר. הצורך בבטחון רגשי בשיחות עולה בצד הצורך לבחון לעומק את הפרטנרים שלנו, כמו גם לסמוך פחות על אחרים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של מרקורי למזל עקרב? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה, עקרב, דלי ושור

 

  1. ונוס הרגשית עוברת ממזל אריה למזל בתולה.

אחרי חודש אקטיבי ואופטימי במזל אריה השייך ליסוד האש, עוברת ונוס הרגשית למזל בתולה למזל הפרקטי הקפדני והקריר השייך ליסוד האדמה.

המעבר הזה עלול להביא איתה קצת פחות שמחה לחיי האהבה שלנו, וקצת יותר שיפוט וביקורת לדיאלוג הזוגי ולמערכות היחסים שלנו.

חשוב בזמן שכזה להזהר מגישה צינית וסרקסטית ומביקורתיות יתר, שעלולה קצת לקלקל לנו ולא באמת לתרום, בעיקר בימים רגישים שכאלה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה, סרטן, גדי, טלה ובעצם… כולנו.

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. מכביד במיוחד השבוע.

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

יאיר 🙂

@

 

 

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם נכנס השבוע לזוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה, זוית שתלווה אותנו לאורך כל השבוע במינון גבוה של מעשיות וביקורתיות. שיפוט וביקורתיות במינון גבוה, ויכוחים עם סמכויות, וקושי ואכזבות להניע תהליכים שעולים על שרטון זמנית… סבלנות ואורך רוח במינון גבוה נדרשים השבוע.

שור

זה נראה כמו שבוע שבו לא מעט מהפכים רגשיים מסוגים שונים, והשור שלנו חובב היציבות נאלץ לשנות כמה וכמה פעמים עמדות, לראות דברים אחרת, להלחם על מה שחשוב לו, ואולי גם לפעול בגישה שלא מקובלת עליו. אולם בסופו של השבוע עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, ונראה שהשבוע הבא יביא איתו את היציבות שחיפשתם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל עקרב הרגשי, והתאומים הקליל עלול לסבול ממניון גבוה במיוחד של עצבנות וכובד. המיקום הזה אינו חביב על התאומים, והמעורבות הרגשית הזו לא עושה לכם חיים קלים. חשוב השבוע להזהר מאוד בשיקול הדעת שלכם, ולהזהר מהחלטות פזיזות הקשורות לנושאי חומר וכספים.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והסרטנון שלנו הופך להיות רגיש מרגיש ומרגש,  ואפילו רומנטי, אלמנט שקצת נעלם מחיי כולנו בשבועות האחרונים לאור האירועים. הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל טלה עלול לגרום לסערות ודרמות בנושאי בית ומשפחה, ואולי גם מאבקי כוח ואגו. נסו לגלות איפוק כי עוד חודשיים שכאלה לפנינו…

אריה

ונוס הרגשית שהתה כחודש ימים במזל שלכם, עזרה לכם לפתוח את הלב, ואפילו הביאה רגעים של אהבה ללבכם הגדול. כעת עוברת ונוס למזל בתולה המאכלס את בית הכספים שלכם שם תשהה בחודש הבא. ונוס עלולה לגרום לכם להוציא יותר כספים ממה שתכננתם בתקופה הקרבה, בעיקר על מטרות פינוק אוכל רב וכו, וכדאי להיות חזקים עם האצבע על כרטיס האשראי.

בתולה

משהו טוב קורה לכם השבוע, בתולות: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, מורידה את מינון הציניות והביקורתיות, עוזרת לכם לפתוח את הלב וגורמת לטאץ' רומנטי במיוחד. זהו זמן להתמקד באהבה, דווקא בשבוע של יום הכיפורים ובחשבון הנפש המגיע איתו. השמש ששוהה השבוע בבית החומר והכספים שלכם מביאה איתה יכולת להתארגן מחדש בנושאי כספים, ולהשקיע גם בארגון מחדש של כל התחום הכלכלי בכלל השבוע.

מאזניים

השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה מינון גבוה של כוח עוצמה ונוכחות. אולם חוסר בזויות פעולה לכוכבים אחרים עלול לגרום לכם השבוע להרגיש קצת לבד. התחושה הזו עלולה להתחזק כשונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, והתחושה שדברים השבוע לא הולכים בקלות ואתם צריכים להתאמץ יותר ממיד כדי שיקרו. הילוכו האחורי של מרס במזל טלה מול המזל שלכם עלול להביא סערות ודרמות לקשרים הקרובים ולמערכת היחסים הזוגית.

עקרב

ונוס ששוהה בבית הקריירה שלכם במשך מרבית ימות השבוע עשויה להביא איתה עזרה וסיוע מאחרים, וקסם אישי שיכול לעזור לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת. מרקורי כוכב התקשורת עובר בהמשך השבוע למזל שלכם, והעקרב השתקן הופך להיות הרבה יותר תקשורתי ונינוח כעת. זמן טוב לשתף ברגשות ובתכניות, לשווק טוב יותר את עצמכם, לעמוד בהצלחה מול קהל, לחזר ולשתף.

קשת

ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה והיזמה שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו מאמצע השבוע והלאה. זהו זמן טוב לקדם יזמות ותכניות של דברים שחשובים לכם. הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עלול לגרום לקצרים בתקשורת עם אנשים קרובים, אי הבנות וקושי לתרגם את הרעיונות והיזמות שלכם לעשייה עם אנשים אחרים. לעומת זאת זהו זמן טוב להתחלות מעניינות בשטחי פעילות לא מוכרים, ולחיזוק וחידוש קשרים עם ח'ול.

גדי

זהו שבוע מאוד לא קל עבורכם, גדיים. זוית פעולה מדויקת בין כוכב מרס האסרטיבי לסטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום לתחושות של תסכול ובדידות, כשדברים לא קורים כפי שרציתם, אם באופן פסיבי מדי או אקטיבי מדי תוך איבוד שליטה דווקא במקומות שבהם היא חשובה לכם. קונפליקט בין הצורך לרוץ קדימה ללא מסגרת לבין הצורך לפעול באופן עצמאי מול מסגרות פעולה בוסים ואחראים עלול לסבך אתכם בצרות מול סמכויות, אבל הגדי יודע איפוק ושליטה מהם, ובסופו של דבר זה רק יחזק את הצורך שלכם לפעול באופן ייחודי לכם.

דלי

בזמן האחרון שהתה ונוס הרגשית בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועזרה לכם לפתוח את הלב הדליי האינטליגנטי, ולאפשר לאהבה להכנס… לא מעט דליים גילו בשבועות האחרונים כמה כיף להתאהב ולהכניס אנשים אהובים לחייכם. כעת עוברת ונוס למזל בתולה, ומכריחה אתכם לפעול בזהירות ובקפדנות בתחום הכלכלי. מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הקריירה שלכם, והיכולת שלכם לשווק בהצלחה דברים שחשובים לכם לעמוד בהצלחה מול קהל, ולהצליח לקדם את מה שחשוב לכם באמת, תוך שימוש נכון ביזמות תקשורתיות ובמדיה לסוגיה.

דגים

ונוס הרגשית שהתה במשך חודש בבית המקצועי שלכם ועזרה לכם לקדם תכניות מקצועיות מסוגים שונים. כעת עוברת ונוס לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מרככת את לבכם ולב הפרטנרים שלכם, ומאפשרת לכם להשקיע יותר מהרגיל בדיאלוג הזוגי ובזוגיות שלכם בכלל. אם לבו של הדגיג שלנו פנוי עכשיו, זה בדיוק הזמן להיעזר בונוס העדינה ולמצוא לכם דגיגים ודגיגות כדי להעביר ביחד את יום הכיפורים, ואולי גם את הסגר בכלל..זה בדיוק הזמן לפתוח את הלב, ולצאת לציד באינטרנט אחרי נפש תאומה רכה ועדינה שתואמת את זו שלכם.

ובינתיים – החזיקו מעמד!

מיאיר 🙂

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן