תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 29 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

בגדול, נראה שהשבוע מספר התהליכים והשינויים במפת הכוכבים קטן יחסית, אבל בשמים כמו גם על הקרקע, הגודל לא קובע.

וכשמדובר בשינויים שהם לא קוסמטיים אלא בעיקר עוסקים בסוגי תקשורת שלנו עם העולם, בעיקר כשהמדובר בכוכבים משמעותיים כמו השמש או מרקורי כוכב התקשורת, זה בהחלט משמעותי,

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@השמש יוצרת זוית של מתחת עם אורנוס התזזיתי

@מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל עקרב למזל קשת

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ממזל עקרב הטעון והרגשי השייך ליסוד המים, למזל קשת האופטימי והאסרטיבי השייך ליסוד האש.

בחודש האחרון שהה מרקורי במזל עקרב אחרי ששהה במזל עקרב חזר בהילוך אחורי למזל מאזניים ואז שוב לעקרב, ובסך הכל בילינו לא מעט איתו ועם התקשורת העקרבית הטעונה ולא קלה, שהביאה איתה מצד אחד גישה חשדנית וטעונה ופתיל קצר, ומצד שני – יכולת להעלות רגשות ששכבו זמן רב מתחת לפני השטח ולתת להם ביטוי אמיתי, גם כשהמלים היו לא קלות וגם כשהתוצאה בשטח הביאה איתה לא מעט חומר למחשבה.

מרקורי במזל עקרב מנקה משקעים רגשיים על ידי כך שהוא מוציא אותם לאור ונותן להם מקום בחיינו, בעיקר משקעים הקשורים לרגשות 'שליליים' כמו כעס, תסכול קנאה ועוד. כעת כשהם בחוץ, אפשר להתמודד איתם, לתת להם מקום בחיינו, ואחר כך – לפתוח דף חדש, ולהמשיך הלאה.

כעת עובר מרקורי למזל קשת השייך ליסוד המשתנים וליסוד האש, מיקום שעל פניו הוא הרבה יותר אופטימי, מתלהב, ובעל גישה חיובית שעיקרה יזמה ועשייה עם הרבה אנרגייה של אש.

בגדול, מרקורי במזל קשת מלהיב אותנו, מרגש אותנו, וגורם לנו לפעול בעוצמה ולהזדקק לסיפוקים מיידיים ולמטרות ברות השגה וקלות יחסית, כדי שנוכל להמשך ולהניע אותו קדימה.

אולם… במקרים רבים כשכוכבים כמו שמש או מרקורי עוברים למזל ביסוד האש כמו קשת, הדבר מלווה באירוע אלים כלשהו מבחינה גלובלית, כאילו הדברים הצטברו כשהכוכב היה במזל עקרב ורגשי האלימות והצורך להוציא אותה לפעול מתפרצים החוצה, כשהם עוברים למזל ביסוד האש, כמו מזל קשת.

לכן, כדאי מצד אחד לשמוח ולהיעזר במרקורי שלנו כדי לשנות גישה ממקום פסיבי למקום אקטיבי, ומגישה פסימית וסקפטית לאופטימית ונלהבת, אך מצד שני להיות מודעים לסכנות שבהחלטות פזיזות ובגישה האימפולסיבית ולפחות בשבוע הראשון שבו מרקורי שוהה במזל  קשת, לשמור על עצמנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, ובעיקרון כך או אחרת, כולנו.

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח שבין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי.

השמש שנמצאת כעת במזל קשת הפזיז והאימפולסיבי, יוצרת זוית של מתח עם כוכב אורנוס השוהה במזל שור המופנם והעקבי.

זויות כאלה של מתח שהן בנות 150 מעלות נוצרות כשאין שום דבר משותף במיקום שבו נמצאות שתי הפלנטות האלה: השמש נמצאת במזל קשת השייך ליסוד האש ולמשתנים, בעוד אורנוס נמצא במזל שור השייך ליסוד הרדמה ולקבועים. הדבר היחיד המשותף לשנים הוא המעלה שבה נמצאים אורנוס והשמש, המעלה השביעית בכל אחד מהמזלות.

בגלל שאין שום דבר משותף במיקומים האלה, הרי שקשה לפרק את המתח הזה שנוצר, כמו בכל מקרה שיש בו מתח בין שני כוכבים אחרים, ולכן הוא נשאר בעינו במשך שלושה ימים בערך ללא כל סיבה נראית לעין, ומפעיל את כולנו דרך שני המוקדים האלה של השמש ואורנוס, והופך אותנו למתוחים עצבניים ובעלי פתיל קצר, פיזית ומנטלית, אם כי הזוית הזו יחסית חלשה מול זוית כמו זוית הפעולה של ה 90 מעלות או זו של העימות מבת 180 המעלות.

מצב הרוח הרגוז והעצבני הזה קצת מקלקל לנו את מצב הרוח, והופך אותנו לנרגנים ונוחים לתקוף אחרים בציניות, בהקנטות, ואפילו בתוקפנות מילולית פחות נעימה.

זה גם עלול לפגוע בתפקוד שלנו הן בחברה והן בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג עם העולם בכלל, ולכן כדאי לא להכנס לויכוחים מיותרים או לעימותים עקרים הקשורים לסגנון או דרך פעולה, אלא להשאיר את האנרגיה הזו נקייה מכל אלה ואפקטיבית יותר כשהיא מגיעה בגישה חיובית ובונה.

לכן, אם לא ניתן למתחים האלה מקום, הם גם לא יתפסו נפח גדול מדי בחיינו, ונוכל לחייך לעצמנו, לשמור את ההערה המעצבנת או הנבזית או צינית בבטן, ולהמשך הלאה בלי להגרר למוקש הקטן אך מרגיז הזה.

וזה אפשרי.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור, דלי ועקרב, ובעקיפין – כולנו…

 

 

התחזית השבועית – איך היא נראית בעין הכוכבים?

והנה הזמנה ממני לערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

תמיד כשכותבים הזמנות כאלה כותבים 'אני מתרגש להזמין אתכם ל..' ותמיד זה נראה לי קצת פלצני כזה. רבאק, דיי.. אבל אני באמת מרחש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו וכל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו  לנשים ועסקים, והכי מתרגש לראות איך כל זה יקרה בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינת שינויי כוכבים שאפשר.

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, אז הנה זה כאן –        ערב שכזה 

 

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

ולמזלות עצמם

טלה

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת, עושה רק טוב לטלה שלנו שגם הוא שייך ליסוד האש. מרקורי במזל קשת ביחד עם השמש שנמצאת שם הופכים את הטלה להרפתקן אמיתי, ואם תנתבו את האנרגיה הזו לאפיק של יזמה ופעולה, הרי שהכובד של השבועיים האחרונים יוכל להשתחרר בקלות ולהפוך למטען אנרגטי עוצמתי של יזמות והתחלות חדשות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל עקרב שממול, עוזרת לכם לפתוח את הלב ולהשקיע קצת יותר מעצמכם במערכות היחסים הקרובים שלכם, ובדיאלוג הזוגי בפרט. ונוס מאפשרת לכם להתבונן לעומק בקשרים הקרובים שלכם, להעניק יותר מעצמכם, ולהשקיע בפרטנרים שלכם. אם הלב השוורי החסון פנוי כעת לאהבה – ונוס גם תעזור למצוא את הדייט המתאים, אם תקחו יזמה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל עקרב הטעון והמכביד למזל קשת הקליל וההרפתקני, ובהחלט משנה את מצב הרוח ואת דרכי הפעולה שלכם, תאומימים. מזל קשת מאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שבפרק הזמן הקרוב נושאים אלה יעניינו אתכם יותר מנושאים אחרים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים שלכם, ואולי גם להעמיק מערכת יחסים קיימת, או לצאת למסע קצר אך אינטנסיבי של היכרויות חדשות, אם הלב התאומי פנוי..

סרטן

כוכב מרקורי מצטרף השבוע לשמש במזל קשת, ושניהם ביחד מביאים איתם לא מעט אנרגיה לבית העבודה והמקצוע שלכם, סרטנונים. כעת אפשר להשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, ואולי גם להגדיר את המטרות המקצועיות שלכם בתקופה הקרובה, סרטנונים. במקביל, זהו גם זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם. הסרטנון שאוכל לפעמים קצת יותר מדי בתחילת החורף – זה בדיוק הזמן לחזור לפעילות, להתחיל לאכול נכון, ואפילו לפרוץ בדיאטה שהפעם בעזרת הצירוף של השמש ומרקורי בבית הבריאות שלכם, גם תצליח אם תחזיקו מעמד.

אריה

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז בשבוע הזה, דההופעה שלכם,  השמש ממשיכה לרוץ במזל קשת ולשלוח זוית הרמונית לכוכב מרס במזל טלה, ווזה אומר שבלי מאמץ תוכלו להיות במרכזבמרכז… רק כדאי להזהר מזוית המתח בין השמש לכוכב אורנוס  השבוע שעלולה להרגיז מישהו קרוב, ובהחלט לא להתרגז כשמישהו אחר תופס פיקוד… אורך רוח!

בתולה

השבוע הזה מביא איתו את החשק  וגם את הטיימינג הנכון, האמת, לצאת קצת מהקופסה המוכרת, לפגוש נופים אחרים (עדיף אמנם לא בגשם, אבל..) ולרענן את מצב הרוח שלכם באוויר צח וחברים שמזמן לא ראיתם. זהו שבוע נפלא לשיחות נפש מעמיקות, לתובנות חדשות, ולכל מה שקשור ליכולת שלכם לצאת קצת מעצמכם, להבין את מי שנמצא לידכם או מולכם בלי ציניות או ביקורתיות, ולהיות שם עבורו. השקיעו בביחד, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת עד אמצע השבוע  בזוית העימות עם כוכב אורנוס התזזיתי שמגיעה לשיאה בשישי, אלמנט שמביא איתו מתחים לחצים וגישה עצבנית בערך עד יום רביעי, מאזנאים. אחרי כן הרוחות מתחילות להירגע, וכשמרקורי עובר למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם, גם החיוך חוזר לפנים – וגם למלים שלכם… יהיה מעניין.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עשה עבודה לא רעה על הרבה עקרבים בחודשיים האחרונים בהילוכו הרגיל וגם האחורי למזל שלכם, ונראה שלא מעט עקרבים למדו לאחרונה לדבר לפני שיורים או יורדים על מישהו, ואפילו לחלוק, כן כן, עם הסביבה הקרובה. מרקורי עובר לבית הכספים שלכם, וזה בדיוק הזמן לקחת את העניינים בידים, להוריד הילוך מבחינת הוצאת הכספים, לסגור אוברדראפט אם אפשר, ולחזור לציר יציב בחשבון.

קשת

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, קשתים, ואליה מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. הקשת שלנו אלוף בליזון ולפעול, אבל מהשבוע מביא איתו גם מרקורי יכולת דיבור ושיתוף מופלאה כמו גם יכולת לקדם דברים ולשווק אותם, לעמוד בהצלחה מול קהל, מצוין לשיחות עומק שמזמן לא עשיתם, ואפילו לחיזור עדין מהסוג הגורלי בשעות הערב של השבוע…

גדי

מקבץ כוכבים הולך ומתהווה במזל קשת, ונראה שגם הגדי מתחיל סוף סוף להעביר הילוך, כי תיכף הוא עובר למזל דלי ופוגש שם את יופיטר חברו הטוב שהלך בדרך הפוכה… כן, בקרוב מאוד יגיע השינוי לגדיים, והחיים יהיו מעניינים חופשיים ואפילו טכנולוגיים יותר… מרס במזל טלה מזרז וממריד כמה גדיים שנולדו באמצע המזל: חשוב לא לקלקל עכשיו קשרים יפים בכלל גל פתאומי וחסר סבלנות של כעס כשדברים יוצאים משליטה.

דלי

זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין ונוס הרגשית לא עושה לכם חיים קלים עד אמצע השבוע, ואתם עלולים למצוא את עצמם עושים אקרובטיקה לא קטנה מול אנשים שנפגעו או עלולים להפגע מכם, ומול קשרים שאיכשהו קצת התרופפו לאחרונה. גם השמש בזוית של מתח לאורנוס שליט המזל שלכם מאותת שאין לה סבלנות לכל הקריזות הדלייות ולצורך שלכם בספייס כל הזמן.. זה בהחלט זמן להיות קשובים יותר לסביבה הקרובה, בעיקר זו האוהבת, לתת לה את   הראוי, ולא לפחד גם לפתוח את הלב אם צריך.

דגים

אל השמש שנמצאת השבוע בבית הקריירה ודוחפת אתכם קדימה לאור הזרקורים, מציטרף גם מרקורי כוכב התקשורת, וחושף את היכולת המופלאה שלכם לתרגם את הדמיון והיצירתיות שלכם לשיחות נפלאות לתובנות חכמות או ליצירת סיטואציות יפות של קרבה ואפילו אהבה.. כן, הדגים שלנו יצירתי במיוחד השבוע, והכוכבים חושבים שזהו זמן מצוין לאפשר לו להתבטא, לחזר, לפלרטט, ואפילו להתאהב…זמן מצוין לעמוד איתן מול סמכויות, להלחם על הזכויות שלכם, ולקדם את עצמכם לתפקיד טוב יותר אם אתם מועסקים על ידי מוסד או ארגון שמכיר ביכולת שלכם ליצור מציאות נעימה ומרגשת יותר.

ובינתיים…שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן