תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 27 לדצמבר 2020

 

אז.. מה קורה בכוכבים בשבוע האחרון של השנה?

ובכן, הנה זה מתקרב, סופה של השנה הקשוחה הזו שלימדה אותנו – ועדיין – כל כך הרבה על הגבולות המגבלות והיחסים שלנו עם העולם ועם עצמנו, ומה מתאים יותר לסמל אותה משר סגר חדש בשבוע האחרון הזה שנמשך כבר לתוך השנה החדשה.. סימבוליקה שכזו.

 מבחינת אירועים כוכביים – לא הרבה קורה השבוע, יחסית לשבועות האחרונים. נפטון ממשיך לככב במפת השמים – חוץ מאשר יופיטר וסטורן כמובן שזה עתה עברו למזל דלי וכבר מתחילים להפרד – גם באופן שלילי, וגם חיובי.

ונוס הרגשית נכנסת לערפול נפטוני, מרקורי דווקא נעזר בצד היצירתי של נפטון כדי ליצור תקשורת משודרגת, ויופיטר מתחיל להתאכזב מסטורן שמתברר שהוא קשה יותר ממה שחשב, מעביר הילוך, ויוצא בעדינות – מסטורן תמיד צריך לצאת בעדינות, לך תדע מה הוא מכין לך, הנקמן הזקן – אך בתקיפות, ותיכף כבר יתחיל להמריא קדימה.

יהיה מרתק לראות איך כל זה ממשיך וקורה בשנה הבאה.. התחזית השנתית שלי אגב – בשבוע הבא.

ובינתיים…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ ונוס בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי בזוית פרקטית לנפטון

 

הזוית הקשה של השבוע – זוהי זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם נפטון הרגשני שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס עצמה, אבל המעורבות הרגשית הגבוהה הזו  גורמת לערפול ובלבול, ולא ממש תורמת לשלוות הנפש שלכם, בלשון המעטה.

זה אומר שהחלטות השבוע עלולות להיות בעייתיות ולא מעשיות במיוחד, בעיקר כששיקול הדעת שלכם הופך להיות יותר רגשי ופחות עובדתי.

לכן כדאי את ההחלטות הגדולות ובעיקר המעשיות שלכם לדחות לשבוע הבא, בעיקר החלטות הנוגעות לחומר כספים ואפילו יחסים: חשוב לא להגיע למסקנות השבוע בנושאים אלה כי הן עלולות להשתנות בקלות ובמהירות בשבוע הבא.

אז מה כן? הרבה דמיון ויצירתיות, הרבה אהבה, ופה ושם גם שתי רגלים על הקרקע, כדי שהראש – והלב – לא יתעופפו להן בשבוע האחרון של השנה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, דגים בתולה תאומים וקשת.

 

הזוית החיובית של השבוע – זו זוית שיתופי הפעולה שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין אותו נפטון מטשטש ומערפל, אבל כאן תחת הזוית הזו – הוא תורם, יצירתי וחיובי.

ואכן, היכולת שלנו לרתום השבוע את הדמיון ההשראה והיצירתיות שלנו לפעולות חיוביות ובעיקר לשיתופי פעולה עם אחרים כדי להתמודד עם אתגרים גדולים, גבוהה במיוחד.

זהו זמן מצוין למצוא לנו שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך, ובכלל אנשים שמשלימים באופן מעשי את הדמיון והיצירתיות שלנו, או להיפך: שתוף אנשים יצירתיים חולמים ויוזמים באופן הפעולה המעשי שלנו, כדי שדברים אכן יתממשו בפועל.

בקיצ – טובים השנים, ולפעמים אפילו עדיפים השלושה…ולפעמים כדי להגיע לשמים – צריך שתופי פעולה, ובמלים אחרות – צריך קרקע.

מי בעיקר יושפע לטובה מהזוית הזו? מזלות תאומים, דגים, קשת ובתולה.

 

ואם מדברים על קרקע.. בשבוע שעבר, בחמישי – ערכנו רינת בורג היועצת העסקית ואנוכי את סדנת סטורן ביג שלנו, שבה אנחנו משלבים מיפוי אסטרולוגי אישי ויעוץ פרקטי למשתתפות.

היכן היית לפני שנתיים וחצי? זו השאלה שנשאל כל אחד מהמשתתפים בתחילה. ואכן, בזה צפינו: במסע שעבר כל אחד מהסדנה בשנתיים וחצי האחרונות, ובמסע של השנה העתידית 2021 – שני אלה בסדנה אחת בקבוצה של 11 נשים (הגברים מסתבר היו בייביסיטרים..) שבה כל אחת קיבלה באופן אישי מפת לידה – פלוס תוכן מדויק של המסע שאותו ערכה בשנתיים וחצי האחרונות והמסע שהיא הולכת לערוך בשנה הקרובה..

זו הפעם הראשונה שאני גם יוצר מיזם שכזה, וגם משתף פעולה עם מישהי שבאה מתחומים אחר לגמרי, והתוצאה היתה מרגשת, לפעמים עד כדי דמעות (פה ושם היו גם כמה שלי,  מודה..)

הנה מה ששלחה לנו הבוקר זיוה, ממשתתפות הסדנה:

 

'כשהתלמיד מוכן – המורה מגיע (אפילו *שניים* :)!)

אתמול התקיים מפגש נשי, אקראי כביכול, אשר תוך דקות אחדות הפך להיות אינטימי.

המפגש ייצג רקמה אנושית מדהימה שחידדה והדגישה את הדומה והמשותף לכולנו לצד רבגוניות עשירה ביותר.

סיימתי את הסדנה המומה ונרגשת מעומק ההבנה, הדיוק, התמיכה וההכוונה אותן קיבלתי, ובחוויה שלי, ניתנו לכול המשתתפות.

יאיר ורינת, העברתם שיעור לדוגמה בנתינה ❣️ בסדנה שנבנתה בצורה מיטבית!

מברכת את כולן (הרוב נשים יאיר , לפי האקדמיה ללשון :-)) בבריאות איתנה ושלימה.

תודה לכם!'

 

לאור פנייתן כבר  של כמה נשים שרוצות גם הן להשתתף, החלטנו לפתוח עוד סדנה שכזו כבר ב 12 לינואר.

הפעם – ננסה לנצל את הסגר ונעשה את זה בבוקר, כפי שביקשו כמה..

למעוניינות/ים לשמוע ולהצטרף – הנה כאן הלינק:

 

https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig

 

@ הטכסט כתוב אמנם בלשון נקבה (תמיד היה לי צד נשי מפותח..) אבל גברים בהחלט יתקבלו בברכה!

ליזום, לבצע, להנהיג: סטורן ביג! 🙂

 

 

@

 

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לצאת לאיטו מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי, ולאט לאט המתחים יורדים. הגיע הזמן לארגן את עצמכם ולהפגין הופעה של עוצמה לקראת השנה החדשה, אחרי שנה ממש לא פשוטה שעברה עליכם עם ההילוך האחורי של מרס.. אוף.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת האימפולסיבי ולטלטל אתכם לא מעט אבל השבוע היא נכנסת לזוית פעולה מדויקת עם נפטון הרגשי, והמעורבות הרגשית שהיא יוצרת עלולה לגרום לשום שלנו לאבד קצת את הראש…החלטות הקשורות לכספים לעסקים או ליחסים – כדאי לקבל בשבוע הבא.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי הקשוח, והשבוע הזה דורש מכם מיקוד מכסימלי בעובדות. לשמחתכם מרקורי יוצר השבוע גם זוית מעשית עם כוכב נפטון, ואפשר לשלב את הצד היצירתי שלכם בצד המעשי, לחשוב מחוץ לקופסה, ולהיות יזמתיים ומקוריים. זהו זמן לחשיבה מקורית, ולתוצאות מפתיעות.

סרטן

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו בבית הזוגית והיחסים שלכם, אלמנט שעוזר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל, אבל במקביל גם מדגיש את היכולת שלכם להתמודד מול אתגרים גדולים במיוחד. נסו לשלב כוחות עם מי שחושב כמוכם ויכול להשלים אתכם.

אריה

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר מאתגרים שלכם. כוכב אורנוס במזל שור מדגיש את הצורך בשינוי גישה ומטרות, ונוס בבית הרומנטיקה עוזרת לפתוח את הלב, והשמש ומרקורי במזל גדי מדגישות את הצורך להשקיע מחשבה בעבודה ובתחום המקצועי. זמן טוב לשלב חשיבה מקורית ושונה בעבודה.

בתולה

מיקומה של ונוס הרגשית בבית המשפחה מביא איתו פרק זמן מעניין שבו אפשר להעמיק את הקשרים עם בני המשפחה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולהשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג עם ההורים ועם צעירים במשפחה. זהו זמן נפלא של קרבה וביחד – נצלו אותו כדי להעמיק את הקשרים המשפחתיים.

מאזניים

תקשורת – זו מלת המפתח שמודגשת השבוע כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם. אולם זוית הפעולה בין ונוס לבין נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל, ומצבי רוח משתנים במהירות. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לעובדות ובעיקר לפרטים הקטנים. החלטות משמעותיות עלולות להיות רגשניות מדי. נסו לדחות אותן.

עקרב

זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי לבין פלוטו הכוחני שליט המזל שלכם מתפוגגת בהדרגה, ואיתה מתפוגג גם הצורך שלכם להגיב באופן מהיר ומהבטן על כל מלה וכל פרט שכביכול קורא תיגר על האגו שלכם. רגישות היתר הזה היתה לא קלה בשבוע הקודם, ולכן עכשיו אפשר לנשום לרווחה ולתעל את האנרגיה הזו לעשייה פרופר.

קשת

גם השמש וגם מרקורי ממשיכים לנוע בבית החומר והכספים שלכם, ולנסות לעשות לכם קצת סדר בבלגן. לחילופין אפשר כבר להרגיש את מיקומו של יופיטר שליט המזל שלכם במזל דלי עם מינון הפתיחות והאנרגיה החדשה שמתלווה לכך. יופיטר מתחיל להפרד השבוע מסטורן הנוקשה, ולהמריא להמשך המזל. יהיה מרתק..

גדי

סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לדשדש בתחילת מזל גדי, ולהתחיל לשנות אצלכם מצב רוח, גישה, וסדרי עדיפויות – ובעיקר בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים. תחומי עניין חדשים, יזמות חדשות, גישה חדשה לכספים ולהשקעות – כל אלה עשויים להופיע בדיוק עכשיו. השמש ומרקורי שבמזל שלכם מביאים אליכם עוצמה – ותקשורת משופרת. זמן לדבר, והרבה..

דלי

מיקומה של ונוס הרגשית במזל קשת ממשיך להדגיש את הנעשה בצד החברתי שלכם, וביחד עם יופיטר שנמצא עכשיו במזל שלכם – להתחיל לאפשר לכם לפגוש הזדמנויות חדשות של עשיית עומק בחייכם, שינוי דפוסי חשיבה ועשייה, ויזמות חדשות ומעניינות לצמיחה והתפתחות אישית. סטורן מתחיל להכריח אתכם להיות רציניים ואחראיים יותר: הגיע זמן ללמוד מחדש את הכללים.

דגים

המעורבות הרגשית של השבוע גבוהה במיוחד: זוית פעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה הצפות רגשיות, דרמות קטנות ואפים ודאונים כיד נפטון הטובה עליו… סוג של נדנדה רגשית שכזו עלולה אמנם להסעיר אתכם מצד אחד, אבל גם לפגוע בכושר השיפוט שלכם מצד שני. תנו לעצמכם לעוף קצת עם הרגש, אבל אל תשכחו לרגע להמשיך ולעמוד איתן על הקרקע.

שבועמקסים!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן