תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11 לאוקטובר 2020

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

אז ככה: יושבים להם שמש מרקורי ופלוטו על שפת בריכת העננים הפרטית שלהם, לוגמים בלו לגונה, ומסתכלים בחיבה באנשים האומללים שם למטה: חלק מהם סגורים בבתים, חלק אחר צועד קילומטר מהבית וחוזר כמו בובה אוטומטית, וחלק אחר עומד מול הגדרות של הבריכות ולא מצליחים להכנס, אומלל ומזיע.

ובבתים – הילדים הורסים בשקט אך ביסודיות את הסלון אחרי שסיימו מזמן ללעוס את הצעצועים שלהם, וחלק אחר רואה בקולי קולות את אוגי והמקקים ובוב ספוג וצורח על הספה.. הספה החדשה!

חמודים הילדים האלה.. אומר מרקורי. אתם זוכרים שפעם… שתוק! אומרים לו בו זמנית השמש וונוס, אל תעצבן.

 אני כועסת! אומרת השמש. עכשיו במקום ליהנות בחוף הים מכל האנשים השמחים האלה במים, אני עסוקה בהלחם במזגנים שלהם, ורק לחמם בלי טעם… למה? מי צריך את זה? אני חייבת להוציא את הכעס הזה…

לכי להיאבקות בוץ עם פלוטו, מייעצת לה ונוס. אחרי הסשן איתו כבר תהיי הרבה יותר רגועה. אלה שלמטה כמובן יחטפו לא מעט ג'ננות, אבל אין ברירה – את חייבת להתפרק.

צודקת, אומרת השמש: פלוטווו! בוא מכות!

ומה איתך? אומרת ונוס למרקורי. אני.. במזל עקרב. מתלונן מרקורי. הכל שחור פה… כל תנועה נכנס איזה בריון ומחטיף לי… ואורנוס ממול מכניס לי לטמות… נמאס לי! אני הולך לשבור את הכלים ולעשות לכווולם דווקא: לעזוב!

מההה? אומרת וונוס.

לעזוב, ללכת אחורנית, להיעלם להם קצת, לעשות להם בלגן ולראות מה יקרה למי ששם מקבל את ההחלטות שלו…מה יעשו לי? עוד פעם סגר? עוד פעם יתפסו אותי בלי המסיכה הדפוקה הזו? אני יוצא לג'וגינג ברברס ושיחפשו מי ינענע להם את המסיכה בלעדי…

חחח צוחקת ונוס. מתה עליך…

מרקורי מחייך בזעם: ועכשיו כשאהיה בהילוך אחורי – את תראי איך יתחילו לשבור את כל הכלים, לעבור מהרמזורים למעברי החצייה, להכנס לאטרף… שלושה שבועות של שכרון חושים – ואני אהיה מעל קובה, מרביץ טקילות. הם עוד יחפשו אותי…

שלח תמונות, אומרת ונוס. שיהיה לי למה להתגעגע…שום כלום אומר מרקורי. אולי איזה אסמס בוואטסאפ ווב עם תיאור פלסטי של המולטיות שיש שם… נצא לבלות, נשווה מסיכות.. יהיה כיף… צ'או!

ברגע נשמעות פתאום צעקות: מקורה שם, שואל מרקורי. ונוס מושכת בכתפיים: היא רצתה להלחם בפלוטו… חחח וזה רק התחיל… הולך להיות שבוע מעניין, שריפות יפרצו כאן. ובעיקר – יהיה חםםםם אששש!

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי במזל עקרב

@השמש בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני

@השמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע

 

האירוע המשמעותי של השבוע – זוהי כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי במזל עקרב.

מזל עקרב הוא ממש לא המקום החביב על מרקורי, מיקום שצובע את כל התקשורת שלו בצבע שחור ועויין, ועכשיו הוא עוד עובר להילוך אחורי –מה זה אומר? האם עכשיו הולכים להתחרט על הסגר הטוטאלי הזה כשהם רואים מה זה עושה? ואולי יצרפו לסוסים שרומסים את המפגינים גם נשק חם, ליתר בטחון? מרס עדיין בזוית פעולה לפלוטו והוא עלול לגרום לשוטרים לאבד את מעט השליטה שיש להם…

כשהוא בהילוך אחורי מאפשר לנו מרקורי להתחרט על פעולות שעשינו, לשנות אותן, לשדרג אותן, או לפחות לבקש סליחה… ואכן, להתפייס יכול להיות חלק חשוב בהילוך האחורי הזה, ללא ספק, אם האסימון הקולקטיבי הגדול האלים שפעל פה, יפול סוף סוף.

מרקורי מאפשר לנו לראות דברים קצת אחרת, מזוית שונה, ואולי גם לשנות גישה: לסגור מעגלים במקום לפתוח חדשים, למשל. האם זה אומר שסוף סוף הממשלה הזו תתפרק?  ואולי מי שנמצא שם בשליטה ישנה מדיניות? אמנם זה רק מרקורי, לא אורנוס האגרסיבי, אבל בכל זאת…

כן, זהו זמן לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, להפנים שעולם הרגש העמוק זקוק למלים כדי לפרק מתחים ולחצים ולמיקוד בחלקים הרכים של החיים ולא להפגין קשיחות ואלימות: אלה לא יביאו לשום מקום חוץ מאשר לקשיחות ואלימות של הצד השני.

זמן להתפייס, להתרכך קצת, ולחפש את הדרך החוצה מהמילכודים שלא מעטים מאתנו נתקעו בהם בתקופה הזו, כשהסגר רק מוסיף לתחושת הבדידות.

מרקורי גם חוזר לזוית עם אורנוס ממול: כל הניתוקים שלא קרו בימים האחרונים עלולים להתרחש עכשיו.. שמרו על עצמכם, בעיקר בדרכים, ואל תנתקו קשרים.

מי בעיקר יושפע מהילוכו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב אריה שור ודלי.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה שבין השמש שבמזל מאזניים, לכוכב פלוטו היצרי והכוחני במזל גדי.

על פניו זו דפנטלי אחת הזויות היותר קשות ואלימות שיש באסטרולוגיה. נכון יש יותר אלימות ורחבות היקף ממנה אבל לא הרבה כאלה: היא מייצגת קונפליקט משמעותי בין שני כוחות מנוגדים שיושבים על אותה משבצת ושניהם רוצים לבוא לידי ביטוי באותו זמן ממש.

והתוצאה, כמו בכימיה – פיצוץ… או לפחות פוטנציאל גבוה שלו, ולא רק אחד. אוהו.

ואכן, זו אחת הזויות היותר נפיצות שיש באסטרולוגיה, ומה שהיא עושה בין היתר – מקצרת את פתיל התגובה שלנו, כך שאנחנו מזהים אפילו בלי להקשיב עד הסוף איזה איום על האגו שלנו – במלה בעיקרון או בזלזול בנו – בלוטת האדרנלין מכה, האגרופים נקפצים, והלב מתחיל להזרים דם לשרירים ולב: בי רדי, גאייס!

כן, אנחנו עוד נראה את זה השבוע: בין אדם לחברו, בין מדינה לחברתה, בטוקבקים ברשתות החברתיות, וכדאי לא להרגיז את הילדים בשבוע כזה, תאמינו לי, וכן, לתת להם עוד קרטיב, מה יש? מגיע להם בגלל כל הדכאון הזה שמקבלי ההחלטות האטומים האלה שם למעלה כופים עליהם בלי סיבה באמת מוצדקת לאור אחוזי ההדבקה הנמוכים שלהם. פשוט עוול, להם ולהורים…

ופלוטו – לא מוסיף גם להם בריאות ללא ספק, בטח לא להורים. או יה.

הזוית הזו עלולה להרוס פירות יפים של השקעה אבל גם לגרום לאנשים שעד עכשיו הצליחו להמנע מלהלחם על הצדק שלהם ועל מה שחשוב להם להפשיל שרוולים ולצאת סוף סוף לקרב. מוצדק או לא מוצדק? פלוטו לא שואל שאלות: הוא לוחץ על הכפתור האדום ומתרחק כדי שלא להפגע מהרסיסים…

מה עושים? מחליטים שהשבוע, בעיקר השבוע, לא מתווכחים, ואם מתווכחים – לא רבים, ואם רבים – לא מציגים אולטימטום ולא שוברים את הכלים. שוב כלי, קפיש? כל כלי שבור כזה יכול להיות סיבה טובה להרבה כלים אחרים שישברו כדווקא וכנקמה, טראסט מי.

הרבה אנשים עלולים להכנס לסרטים אלימים השבוע, וגם אם לא יוציאו את זה לפועל זה יורגש, בהחלט. בדרך כלל בזוית כזו מינון הרציחות והדקירות עולה, לצערי, אבל כדאי שדווקא אתם, כן, אתם שקוראים אותי, לא תאבדו את הראש ותזכרו שהשבוע הבא יהיה קל יותר. בעצם הרבה יותר.

אבל יש כן עוד משהו מיוחד לשבוע הזה: במקביל לזוית הזו בין השמש לפלוטו ממשיכה, אם כי באופן עוצמתי פחות, זוית הפעולה בין פלוטו היצרי למרס שנמצא בהילוך אחורי, וכך אנחנו עלולים להיות שבויים בין שתי הזויות האלימות האלה גם בעל כרחנו, מה שאומר: קונטרול, חברים! ובגדול!

כן, השבוע הזה, בעיקר בשבוע הזה, אנחנו בכל זאת יכולים לשלוט על מה שקורה לנו ומה שהכוכבים מפעילים אצלנו, אחרת מה עשינו עד עכשיו, אם לא ללמוד את זה?

כן, שליטה – ובגדול, וגם במצבים שנראה שאין ברירה וחייבים להגיב או לענות לאיזה טוקבק מרעיל – תעצרו! השבוע זה ממש, אבל ממש, לא שווה את זה.

קפיש?

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות עקרב, שור דלי ואריה, אבל בעקיפין – כוווללנו. תאמינו לי..

 

הזוית האופטימית של השבוע – זוהי זוית הפעולה של השמש, כן, אותה שמש, עם יופיטר כוכב השפע.

אם הזוית של השמש עם פלוטו היא אחד הטעונות והאלימות, הרי שהזוית עם יופיטר היא אחת האופטימיות והשמחות. האם יש סיבה לאופטימיות ולשמחה הזו? אני טוען שכשמקבלים מתנות לא שואלים שאלות, וזו בהחלט זוית שהיא מתנה… עד שלב מסויים.

מעבר למצב הרוח האופטימי שהיא מביאה, היא גם עלולה ליצור אופטימיות יתר ולכן גם טעויות בשיפוט, אלמנט שעלול להביא להפסדים כספיים ולשגיאות בתחום הכלכלי.

על כן כדאי להיעזר באנרגיה הזו, לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם עד כמה שאפשר, אבל.. להזהר בכל מה שקשור לעסקים כספים ונושאי חומר בכלל, ומתאונות קטנות בבית ובכביש.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

 

התחזית השבועית – הנה הסיפור המלא

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך עדיין בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם שליט המזל שלכם ממשיך במזל טלה, כשהשבוע הוא יוצא לאיטו מתוך זוית הפעולה שלו עם כוכב פלוטו היצרי, ומתחיל להכנס לזוית עם יופיטר. במקביל הוא נמצא בעימות עם השמש וחשוב השבוע לא לריב עם סמכויות, ולאור מה שקורה בכלל השבוע – עדיף לא לריב בכלל… שבוע לא קל שכולנו נצטרך לעבור בזהירות מכסימלית. כן, גם אתם, ועם המרס הזה בהילוך אחורי – בעיקר אתם…

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, ואולי בניגוד לכל מה שקורה בשאר המפה יוצרת רק זויות חיוביות, גם לאורנוס וגם למרקורי כוכב התקשורת. מסקנה? יזמות חדשות יתקבלו בברכה דווקא השבוע, ואם יהיה לכם קצת מזל – למרות שהשבוע צריך הרבה ממנו – תוכלו למצוא גם את הפרטנרים הנכונים לשתופי פעולה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם לא רק שוהה במזל עקרב הטעון והרגשי ואפילו עוין, ולא רק יוצר זוית של עימות עם אורנוס התזזיתי – הוא גם נכנס להילוך אחורי השבוע, וברגע שהוא בעצם יוצר מהזוית הוא כבר חוזר אליה בדלת האחורית… מה אומר כל זה? שבוע עמוס ודחוס, ובו צריך ללכת על הקשקש מכל כוון כדי להמנע מלדרוך על יבלות של אחרים בגלל תגובות לא צפויות. אל תנתקו קשרים גם אם מאוד מתחשק! יהיה מענין..  וטעון.

סרטן

השמש מצד אחד, פלוטו מצד שני – כל אחד מהם יוצר זויות פעולה למזל שלכם, והסרטנון העדין והמופנם שלנו עלול להשאב בקלות השבוע לתוך מערכות יחסים מורכבות, סכסוכים וויכוחים עימותים וצורך להגן על העמדה שלכם, ולהזהר בכבישים. הסרטן משתנה במהירות אבל כשכגם פלוטו וגם השמש לוחצים עליו השינויים מהירים יותר, ושיקול הדעת הופך גרוע יותר ביחד עם ההחלטות שהופכות פזיזות יותר.. החזיקו חזק במוט האוהל, ותנו לסופה הזמנית הזו לחלוף.

אריה

שבוע עמוס טעון דחוס ובעיקר סופר נפיץ עובר על כוחותינו, כשהשמש שליטת המזל שלכם נמצאת גם בזוית של עימות עם כוכב מרס שממול וגם בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני. לכן השחשוב לשמור על עצמכם, ועל העקרונות החשובים לכם. כן, יש אקשן, אבל צריך גם לדעת לעצור בזמן, כדי שלא להכנס למלחמה אמיתית, גם אם היא צודקת: במלחמה – כוולם מפסידים, גם האריות הצודקים. זוית הפעולה בין השמש ליופיטר מנסה לתקן באנרגיה שמחה וחיובית וטוב שכך, ורק כדאי להזהר ולא להוציא כספים שלא לצורך השבוע.

בתולה

ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם, ומביאה אליכם פרק זמן רגשי וייחודי. לא קל לבני ובנות המזל הזה להפטר מכל העומס הרגשי שהם נושאים עליהם, אבל כשונוס בשטח – איכשהו יורד המתח, הלב נפתח (אם תאפשרו לו, זה לא יקרה מעצמו) והגיע הזמן לרגשות רכים מהסוג שהבתולה לא משחרר בקלות בגלל פגיעות היתר. אז… כן, תנו מקום לאהבה, בתולות, ובעיקר בשבוע שכזה שבו כל טיפה מהמצרך הזה הופכת יקרת המציאות.

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שוהה במזל בתולה,מיקום שלא עושה לכם חיים קלים, והמאזנאי שזקוק להרמוניה מוצא את עצמו במקום שיפוטי וביקורתי ואפילו ציני. נדמה שלא ממש רואים אתכם עכשיו, אבל זה ממש לא נכון: זה אצלכם. עם הזויות הטובות האלה שונוס יוצרת כדאי אולי לשים עכשיו בצד את הרגש ולהתמקד בצד המקצועי, בעובדות, וביכולת שיתופי הפעולה שלכם, מאזנאים. זהו שבוע להתמקד בהערכה: האהבה תחכה..

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת פורץ השבוע בהילוך אחורי במזל שלכם, וזה לא ממש מיקום קל עבור העקרב שממילא לא אוהב להיחשף יותר מדי, ולשתף ברגשות. אבל אישית, זהו זמן מצוין לחשבון נפש אישי ותקשורתי מעמיק: האם אתם פתוחים עכשיו למינון גבוה יותר של תקשורת אישית ובינאישית? האם אתם מוכנים להיחשף ולשתף את אלה שקרובים אליכם במה שעובר עליכם? למרות הקושי – זה הזמן לדבר, לחלוק ולשתף.

קשת

ונוס שוהה כעת בבית הקריירה שלכם, וזהו זמן מצוין לנצל את הכריזמה והקסם האישי שלכם כדי לקדם תכניות פעולה ויזמות חדשות, בעיקר כשהשמש גם יוצרת השבוע זוית פעולה מדויקת עם יופיטר שליט המזל שלכם ומחזקת את האופטימיות שמעט דעכה לאחרונה. נצלו את האנרגיה הזו לכמה התחלות חשדות, אולם הזהרו שלא להגזים ולא לעשות צעדים משמעותיים בנושאי כספים או עסקים מבלי לעשות חשבון מדויק קודם לכן.

גדי

מיקומו של כוכב מרס בהילוך אחורי במזל טלה מכריח אתכם להשקיע קצת יותר בימים אלה בבית, בסביבתו, ובבני הבית. זהו זמן לשדרג יחסים, להיות קשובים יותר לאנשים קרובים, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהביא איתה אמביציה חזקה במיוחד, אולם חשוב לדעת להגדיר קודם מטרות באופן מדויק ורק אז לצאת לעשייה. ונוס הרגשית במזל בתולה מביאה איתה צורך להרחיב אופקים, וליהנות משיחות מרגשות. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, גדיים, ולא לשמור אותם בבטן.

דלי

השבוע הזה נפתח כשמרקורי יוצא מזוית העימות עם אורנוס שליט המזל שלכם, אבל בהמשך השבוע הוא עובר להילוך אחורי בבית הקריירה שלכם, ואולי הגיע הזמן לעשות חשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לאמביציה שלכם ולמימוש הקריירה הקשור לחודשים האחרונים. חזרתו של מרקורי לזוית העימות עם אורנוס תאפשר לכם לסגור מעגלים הקשורים לניתוקים ושינויים בחייכם, לדבר על הכל, ובהמשך גם לפתוח דף תקשורתי חדש, כן וישיר יותר.

דגים

זוית של מתח שיוצרת השמש השבוע עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום לערפול ובלבול מול סמכויות, ומול המטרות האמיתיות שלכם. חשוב להמנע ממעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם למרות שנראה שזה לא קל: הצמדו לעובדות כפי שהן ללא שיפוט כלשהו, כדי שדברים יקרו באופן מעשי בשטח. אל תדחו תכניות בגלל מצבי רוח, והיו כאן – ועכשיו, גם אם דווקא השבוע זה נראה קשה במיוחד. משמעת, דגיגים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן