תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – תאומים

מזל תאומים:  הגיע הזמן להתבגר, לקחת אחריות, ולקבוע עובדות בשטח.

רוב השנה שחלפה שהה כוכב השפע יופיטר בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שבני התאומים למדו לא מעט השנה על מערכות יחסים, על זוגיות, ובעיקר על דיאלוג בין אדם לאדם. זו ללא ספק היתה שנת התפתחות המודעות לכל כמה שקשור למערכות יחסים בכלל, ולזוגיות ויחסים אישיים בפרט: מי שרצה הרים את הכפפה, ומי שרצה – העמיק קשר קיים, או סיים קשר שמיצה.

כעת עובר יופיטר למקום דורשני ומעשי יותר, למזל גדי, המאכלס את בית ההתחדשות העמוקה שלכם, מיקום שדורש מכם לא מעט כוחות ומשאבים כדי לבצע שינויים גדולים ומשמעותיים בחייכם, אם על ידי שינוי תפיסה של החיים בכלל ומעבר למקומות של עומק ומשמעות – מלים משמעותיות השנה יותר מאשר בשנים האחרונות, ואם ביציאה ממשברים עוצמתיים לכוון של החלמה והתחדשות, או כניסה לתהליך של שינוי פאזה, מקצועית אישית או רגשית, הבנת משמעות החיים ותפיסתם בדרך שונה, והסקת מסקנות בהתאם.

גם פלוטו וגם סטורן נמצאים כבר זמן רב במיקום הזה, והם מכבידים עליכם לא מעט בשנתיים האחרונות. תאומים רבים היו זקוקים לעומק ומשמעות ותהליכי התחדשות שונים ואלה לא נקנו בקלות: הייתם צריכים לעבור שינויים בתפיסה, שינויים בהעדפות המקצועיות או הרגשיות שלכם, ושינויים בדרך שבה אתם מכניסים יותר עומק ומשמעות לחייכם, אם מכיוון רוחני, חברתי, וערכי בכלל.

יופיטר מביא איתו את היכולת לצמוח מתוך משברים ושינויי מיקום והעדפות, אל תוך מצבים של הבנות ותובנות מסוג אחר, שהיו חסרות לכם עד כה בעיקר מהמקום האופטימי שמוכן לקחת את עצמו צעד אחד פנימה, עמוק יותר, לתהליכי חיים שבהם המלה התחדשות קיימת בעוצמה.

בגדול, אפשר לומר שכל מה שקשור למוות ולידה נמצא עכשיו על השולחן: מוות ולידה מחודשת של אמונות, של תפיסת חיים, של פריצות דרך ממקום שפוחד לעשות צעד משמעותי בחייו פנימה, ועד הגעה למצבים של לידה של משהו חדש – אפילו לידה של ילד אגב כולל הרחבת המשפחה, או לידה של עסק או של רעיון והתפתחות וצמיחה ממנו הלאה ופנימה – כל אלה עשויים להגיע השנה הזו ובעוצמה.

מחודש אפריל עובר כוכב שבתאי למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר, ומחודש דצמבר 2019 – עובר למזל דלי גם יופיטר כוכב השפע. שני המעברים האלה בהחלט יביאו איתם הקלה בעומס החום ובעומס המטלות שעליכם, ובעיקר יקלו על תחושות הכובד שליוותה אתכם בחודשים הראשונים של השנה.

גם סטורן וגם יופיטר, שהם בעצם שתי דרכים של צמיחה אישית האחת בדרך פורמלית ופרקטית והשניה בדרך של צמיחה אישית דרך לימודים או נסיעות, יאפשרו לכם לתרגם את התובנות של התהליכים האלה שעברתם מ 2018 ועד אז לעובדות בשטח, ומכאן  – לשנה של צמיחה אישית מואצת ואופטימית הרבה יותר, כולל החלטות ארוכות טווח הקשורות לנסיעות ארוכות, שינוי מקום מגורים, או החלטות מקצועיות לטווח ארוך.

זו שנה שעיקרה תהליכי עומק שונים שמאוד תבגר את בני התאומים הצעירים כל כך ברוחם, והחלטות שתקבלו בה ישפיעו כאמור שנים רבות קדימה מבחינת כוון וגישה.

יהיה – אבל ממש! – מעניין… פרומיס!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן