תחזית שבועית

תחזית שנתית סרטן

שנת 2019 תהיה מאתגרת במיוחד ודורשנית מאוד עבור הסרטנונים שלנו, ללא ספק. סטורן הנוקשה ופלוטו היצרי והכוחני ניצבים ממש ממול, בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאתגרים אתכם מאוד השנה.

פלוטו נמצא שם כבר כמה שנים טובות, ומאפשר לסרטנים – בעיקר לאלה שנולדו בשבוע הראשון והשני של המזל, להכנס למצבים של טרנספורמציה ושינויים קיצוניים בחייהם, ובכל התחומים.

פלוטו הוא כוכב עוצמתי במיוחד: כל זוית שהוא יוצר עם כוכב אחר, בעיקר זויות פעולה למיניהן, מכריחות את האיש לשנות דברים מהיסוד, ובעצם להמציא את כל התחום שקשור לכוכב הזה מחדש. כשהמדובר בשמש, למשל, השייכת לבני מזל סרטן, השינוי הזה רדיקאלי מאוד, ומשנה לא רק סגנון פעולה אלא גם את מהות החיים עצמם עבור בני המזל הזה.

ואכן, לא מעט סרטנים אכן שינוי את חייהם בחמש השנים האחרונות, בעיקר כאלה שהרימו את הכפפות שפלוטו זרק לעברם ולא פחדו לשנות מצבים באופן קיצוני, ורבים מהם אכן כאלה שנולדו בתחילת המזל הזה. פלוטו מייצג מצבים של מוות ולידה, כלומר לאו דווקא מוות במובן הפשוט של המלה אלא מוות של מצב או תהליך מסויים, ולידה של מצב או תהליך אחר: מעבר מעבודה כשכיר למצב של עצמאי, לידה של ילד, הפיכת רעיון לסטארט אפ ומימושו, חזרה בתשובה, מעברים משמעותיים של דירה ומקום מגורים, מעבר לעבודה מאתגרת במיוחד, ועוד.

כעת מתחיל פלוטו לגעת בשלישון השלישי של מזל גדי, ולהכריח את אלה שנולדו בו להתבונן לעומק בחייהם, לזהות את מה שעובד ומה שלא, ולקבל החלטות עם להתמסר למה שחשוב להם באמת והוא בנפשם, כולל מצבים שדורשים מהם גם סיכון מסויים כמו סיכון כספי או מימוש אישי ורגשי במינון גבוה, על כל המשתמע.

סרטנונים אחרים, בעיקר כאלה שנולדו בשלישון הראשון של המזל, מתמודדים כעת עם אתגרים מסוג אחר: כעת נמצא כוכב סטורן במיקום הזה במזל גדי, והוא מאתגר את בני הסרטן הרגשניים שנמצאים מולו, ומכריח אותם לשים את הרגש בצד, להתבונן בדברים ובחיים עצמם באופן מעשי ומדויק, ולמרות הקושי או הפחד – לקבוע עובדות בשטח.

סטורן מייצג את הצד הסמכותי אך גם הרשמי בחיים: כעת הוא מכריח סרטנונים רבים להכנס למסגרת מקצועית או רגשית, מערכת יחסים רשמית כמו חתונה, לימוד מקצוע או עשייה ממוקדת מטרה שעיקרה מימוש פוטנציאל מעשי מכל סוג שהוא, ובניית בסיס כלכלי איתן שהרגלים יוכלו לעמוד עליו באופן יציב.

המסגרות שסטורן מדבר עליהן הן נוקשות באופן יחסי: הן דורשות לא מעט, ומביאות איתן באופן מעניין גם תחושת חופש יחסי למי שמציית לצווי המסגרת ולחוקיה. יש כאלה למשל שיבחרו כעת להכנס לצבא קבע או למשטרה, מקומות שיעניקו להן מסגרת פעולה מוגדרת וגם בטחון מסויים, רגשי או כלכלי. יש סרטנונים עצמאיים שהתעייפו מהלחצים הכלכליים ויעדיפו כעת לעבוד כשכירים, להרויח אמנם פחות אך להיות עם ראש שקט בכל מה שקשור לדרישות המסגרת והממסד. יש גם כאלה שיקימו כעת בעצמם מסגרת שכזו באופן עצמאי יותר, ויבנו שותפות מעשית עם אדם שישלים את התרומה שלהם למסגרת עם ידע שלהם עצמם אין אותו.

גם מערכות יחסים בזמן שכזה עשויות להפוך רשמיות ומבוססות יותר, כשהצורך לבנות משפחה ומשהו יציב גובר על הרצון הנהנתני ליהנות באופן חופשי מכל העולמות: הסרטנון במהותו אוהב מחויבויות ומשפחה, ולרבים המסגרות שסטורן דורש מהם לבנות מתאימות מאוד, ואפילו מרגיעות אותם: כידוע ביתו של הסרטן הוא מבצרו, וסטורן דואג בשנה הזו להשקעה מסיבית בסוגים כאלה של מבצרים, לשביעות רצון הסרטנונים.

כוכב נוסף שמשפיע על המערכת כעת הוא יופיטר, כוכב השפע. יופיטר שוהה השנה בבית העבודה והמקצוע של הסרטן, ומאפשר לו לבטא את כשרונותיו בעבודה ובמחויבויות המקצועיות שלו. כעת זהו זמן טוב לרכוש מקצוע, להכנס לקורסים מקצועיים שונים, ולתרגם את הכישורים שלכם לעשייה מקצועית פרופר.

כוכב יופיטר שנמצא במזל קשת שוהה בבית השישי של הסרטן, ויכול גם לעזור לסרטנון החרד שלנו בענייני בריאות. למרות שיופיטר בעיקרון הוא כוכב שמרחיב את הנפש – וגם את הגוף, ובעיקר את הכרס, האמת.. – הוא עשוי להביא איתו גם יכולת להכנס לתהליכי ריפוי מסוגים שונים, להחלים פצעים ומחלות שהציקו לא מעט בשנה הקודמת, ובמקביל לעזור לכם להתייחס באופן חיובי במיוחד לגוף הפיזי, לפרוץ בדיאטה – למרות מהותו ה'מרחיבה' של יופיטר – ובעיקר להכנס לתהליכים של פעילות פיזית וספורטיבית, ממקום שמח ואופטימי יותר. זה יקרה אם כמובן תקחו יזמה – יופיטר בהחלט יעזור לכם לשנות מצב רוח או גישה, ולהסתכל על הצד הזה באופן אופטימי יותר.

כוכב אורנוס שעובר למזל שור מאפשר לסרטנון שלנו שעשה לא מעט שינויים בקריירה בשנים האחרונות, להתמקד השנה בתחום החברתי. הגיע הזמן להרחיב מעגלים חברתיים, לגלות מעורבות חברתית גדולה יותר, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים שירחיבו את עולמו של הסרטנון המופנם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן