תחזית שבועית

תחזית שנתית דלי

משלומכם, דליים?אתם אולי אלה שעוברים את אחד התהליכים המשמעותיים ביותר על פני גלגל המזלות, שמתחיל השנה: אורנוס שליט המזל שלכם עובר אחרי שש שנים במזל טלה השייך ליסוד האש, למזל שור השייך ליסוד האדמה, והמאכלס את בית המשפחה שלכם. אחרי שסיים ללמד אתכם לפעול באופן אסרטיבי בעולם, ולגדל תקשורת יוזמת ואקטיבית, הוא פונה פנימה כדי להתמודד עם נושאי בית ומשפחה, וכל מה שקשור לצד הרגשי שהבאתם מהבית, ואיתו תנסו גם בהמשך לבנות בית משלכם, או לשפץ ולשנות את ה הקיים.

בזמן שהותו במזל טלה הביא איתו אורנוס שש שנים של תקשורת אסרטיבית ונלהבת, וים של היכרויות מעניינות, כשהמעגלים החברתיים שלכם פרחו, ואתם הייתם מעורבים במינון גבוה במיוחד בכל מה שקשור לפעילות חברתית, ובמעגלים החברתיים שלכם.

כעת אורנוס משנה כיוון, ואיתו משתנים גם סדרי העדיפויות שלכם, דליים: אחרי שש שנים של תקשורת בינאישית ומעניינת, הגיע הזמן לשנות הרגלים כוון וחשיבה בכל מה שקשור לבית ולמשפחה.

בגדול, הדלי אינו מזל משפחתי במיוחד. הוא שייך ליסוד האויר השכלתני ולא רגשי, ונחשב כמזל חברתי, כשהדגש בתקשורת שלו היא על הצד החברתי, ועל כל מה שקשור לתקשורת עם חברות גדולות כמו מוסדות, ארגונים, ומקבצי חברים למיניהם.

גם אורנוס שליט הדלי אינו משפחתי או אישי במיוחד. אורנוס קשור לפעילות חברתית לא אישית, לשיתופי פעולה מסוגים שונים, ולדגש מיוחד על הצד החברי שלכם, ועל היכולת להתיידד עם העולם. פעמים רבות נמצא אורנוס פעיל במיוחד במפות לידה של חברי קיבוצים, למשל.

אולם הבית הרביעי הקשור לבית ולמשפחה הוא בית מאוד אישי ורגשי, קצת בניגוד לאופיים של הדלי ושליטו, ומעברו של כוכב אורנוס אליו משול לאיש חברתי ורעשן שנכנס לתוך בית שקט רגשי ומופנם ומיד מתחיל לעשות בלגן, שכן הבית הזה נמצא במזל שור החם והמופנם שזה תיאורו בגדול.

אורנוס הוא יוצר מהפכות ידוע. כשהוא נכנס לבית הרביעי מתחיל עידן חדש: נכנס אקשן הביתה, מתחילים לחשוב על שיפוצים ולפעמים גם על מעבר דירה, ובני הבית נכנסים למצב של חוסר שקט מתמיד. זה קורה לפעמים כאשר אחד מבני הבית צריך לעזוב את הבית, כאשר המשפחה חושבת על התרחבות, כשמגיע זמן שיפוצים, או כשאחד מבני הבית משנה פאזה מבחינה רגשית או מקצועית.

לפעמים זה קורה כאשר יש שינוי בסטטוס של בני הבית, יש גירושין או ניתוק כלשהו, והצורך בספייס וחופש אישי לבני הבית או לפחות לדמות אחת מרכזית בבית, הולך ומתחזק.

שינויים בבית במשפחה ובסביבה הקרובה – זה אחד הדברים שמבשר ביקורו של אורנוס: עד עכשיו היה הכל רגוע והקונפליקטים אם היו קרו מאחורי הקלעים – כעת מוציא אותם אורנוס החוצה וביחד איתם את השדים מהבקבוק, על כל המשתמע, מאפשר לכם לפגוש אותם באומץ ולהתמודד איתם בגובה העינים, והשמחה רבה…

במקביל, שוהה כעת יופיטר כוכב השפע במזל קשת, המאכלס את הבית החברתי שלכם, דליים. יופיטר מביא איתו שפע של היכרויות מעניינות, וכל מה שקשור לחברים מכרים ידידים וקרובים מודגש כעת במיוחד. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, כולל יצירת קשרים חדשים עם קולגות מקצועיות, והרחבת מעגל ההשפעה שלכם בחברות וארגונים שאתם חברים בהם, או שיש לכם קשרים איתם.

דליים אמביציוזיים במיוחד יכולים בתקופה שכזו לקחת צעד אחד קדימה ולממש חלום, לבנות לעצמם חברה קטנה או שותפות עם חבר או שנים, או לחילופין לקדם את עצמכם בתוך מוסד גדול שכזה אם אתם עובדים או שייכים לאחד כזה.

כעת זהו גם זמן טוב לכל הדליים הסוליסטיים לחפש לעצמם שיתופי פעולה מסוגים שונים, ולא להתעקש על המשך פעילות סוליסטית. זהו זמן טוב לצאת מבועת הזכוכית הטכנולוגית או מהעולם הסוליסטי שלכם, ולמצוא לכם אנשים שחושבים כמוכם ויכולים לעזור לכם לקדם ולהוציא לאור את הרעיונות והיזמות שלכם, דליים.

השנה נוכל למצוא גם את סטורן הנוקשה מאחורי הקלעים, במזל גדי. סטורן במיקום הזה מסמל מעצורים פנימיים וביקורתיות ושיפוט שעוצרים אתכם, הן בגלל הצד הפרפרציוניסטי שלכם, והן בגלל הפחד לצאת החוצה לעולם, ולהתמודד עם הממסד וחוקיו באופן רשמי. לא מעט דליים שהתרגלו לפעול ולעבוד לבד או מאחורי הקלעים, עלולים לפחד בתקופה הזו מחשיפת יתר לעולם, תוך שהם מוותרים על הפרטיות שלהם, ומסתכנים בדחייה או מרגישים לא מוכנים עדיין להתמודד עם החוקים והצד הרשמי של העולם.

יש עכשיו גם לא מעט דליים שעוסקים כעת במה שהם לא ממש אוהבים או מחוברים אליו, בעיקר בגלל מצוקה כספית וכלכלית, וקושי לעמוד באופן עצמאי על רגליהם ולא לעבוד כשכירים, או בעבודות שאינן מתאימות להן בגלל אילוצים כלכליים.

הסוג הזה של הדליים יעבור בהחלט שינוי בשנים הקרובות, כשאורנוס יתקדם יותר ויותר במזל שור, יאפשר להם להתמודד עם הפחדים שהביאו מהבית או מתקופות אחרות בחייהם, ויוכלו לנקות את המשקעים הרגשיים שעוצרים אותם ומפריעים להם, ולפגוש את העולם שבחוץ באומץ, ובדיאלוג בגובה העינים.

אכן, תקופה מאתגרת במיוחד מחכה לדליים שלנו, ואורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם לא מבטיח לכם חיים קלים, אבל הדלי האופייני יעדיף בהחלט עניין משמעות ואתגרים להתמודד איתם, על פני גישה קלילה וחסרת עומק, שלא מאפשרת לו לצמוח ולהתפתח באופן בוגר ואחראי כפי שהוא יכול.

ואת האתגרים האלה בדיוק, אתם הולכים לפגוש בשנה הזו ובשנים הקרובות בכלל, שמתחילות
ע כ ש י ו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן