תחזית שבועית

תחזית שנתית גדי

הגדיים שלנו חווים שנה לא פשוטה. כוכב יופיטר ששוהה אצל הקשתים פותח להם אפשרויות חדשות ומרחיב אופקים.. אבל יופיטר שוהה השנה אצלכם מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה: במיקום הזה הוא מעודד בעיקר חלומות על נסיעות והרחבת אופקים כולל התרחבות עסקית אבל.. בשנה הבאה, לא השנה. השנה רק עושים תכניות, וכמו שכולנו יודעים – כשהגדי מתכנן, זה גם יוצא לפועל.

לעומת זאת סטורן שליט המזל שלכם שוהה השנה ב..מזל שלכם, ומכריח את הגדיים שעדיין לא למדו לעשות לביתם להיות מדויקים ופרקטים אפ יותר מהגדי המצוי, לבחור להם דרך וכיוון, ואם יש לכם כאלה כבר ממחצית השנה שזה עתה חלפה – להמשיך ולהעמיק את הדרך ואת הכיוון, ולקבוע עובדות בשטח.

סטורן שנמצא במזל שלכם מביא איתו סוג של בגרות ואחריות שלמרות שהגדי נולד איתן בדרך כלל, לא היו שם קודם. השנה הזו אתם הולכים להתבגר אף יותר, לקבל יותר סמכות ואחריות בתחום המקצועי ואף להגיע לתפקיד ניהולי אם בכך תרצו, או אם אתם בצעדים ראשונים בעולם המעשי – להחליט על כוון לשנים הקרובות, ואף להתחיל לחרוש בחריצות גדיים אופיינית.

כוכב אורנוס עוזב סוף סוף את מזל טלה המאכלס את אזור הבית והמשפחה שלכם שם שהה כשש שנים, ועובר למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, המאכלס את בית הרומנטיקה, היצירתיות, והביטוי האישי שלכם.

במשך שש השנים האחרונות שימש הבית כסוג של חוויה לא פשוטה עבורכם. אורנוס הכניס לבית מתחים ולחצים, בין אם כאלה הקשורים לבית עצמו או לסביבתו, ובין אם בין בני המשפחה. כעת כשאורנוס עוזב את מזל גדי אנו רואים פעמים רבות איך ילד או אדם אחר עוזב את הבית, או לחילופין איך מתחילה כבר להשתנות האווירה בבית.

כעת, כשאורנוס עוזב את מזל טלה, יתכן והבית יחזור ויהיה עבורכם מה שתמיד רציתם שיהיה: מקום מקלט חמים ונעים לכם ולחלומות שלכם ולאנשים שאתם אוהבים. כשאורנוס שהה כאן בשנים האחרונות, זה לא תמיד היה המקרה.

אורנוס עובר למקום מאוד רגיש מבחינתכם: זהו אזור היצירתיות והביטוי האישי, ואפילו הרומנטי. הגדי שלנו הוא ביישן וסגור, ולכן לפעמים הוא נתפס כקריר ולא אישי, בזמן שהוא בסך הכל מנסה להסתיר את רגשותיו כי קשה לו, בעיקר בגילאים צעירים, להאמין שאוהבים אותו.

למקום הזה בדיוק נכנס כוכב אורנוס, שמהווה ממש ההיפך מסטורן הביישן והסגור: אורנוס הוא כוכב מוחצן ולא אישי, הוא משנה אווירה התנהגות ודרכי חשיבה, ואת השינויים האלה הוא עושה פעמים רבות לאנשים שלא מוכנים אליהם, דרך ניתוקים: ניתוקים בקשרים קרובים, בהרגלים קבועים, ובכל מה שמוכר חביב ושומר עלינו במקום בטוח ומוכר.

אורנוס פותח דלת אל הלא מוכר, ולא ידוע. לאט לאט הוא מקלף את קליפת הביישנות מהגדי שלנו והופך אותו לנועז ומרגש, מקורי יצירתי ומסעיר. זה לא קורה ביום אחד וגם לא בשנים: אורנוס שוהה בכל מזל בערך כשש שנים, וכשהוא עוזב – שום דבר לא נשאר כשהיה קודם לכן.

הגדיים שלנו, בעיקר אלה שנולדו בשבוע הראשון של המזל, כבר מרגישים את התהליך הזה בבטן בחודשיים שלושה האחרונים. משהו זז שם, בהרגלים המוכרים ובתחושת הבטחון, והופך לא מעט גדיים לעצבניים וחסרי שקט. השעון הפנימי כבר מוכן להודיע על שינוי, אבל הגדי השמרן עלול להלחם עד הסוף בכל מה שלא מוכר לו ובכל סיטוטציה חדשה שעשויה להכניס אנשים חדשים וגרויים חדשים לחייו, חלק בגלל הפחד להפגע וחלק בגלל הפחד להתאכזב.

אורנוס הולך להביא איתו שינוי בחשיבה היצירתית שלכם: למשל, הגדי מאוד רגיל לתהליכים ארוכים וסבלניים, אבל אורנוס הוא מאמין גדול בקיצורי דרך. הוא גורם לגדי שלנו להעז ולעמוד מול קהל לא מוכר, לפגוש סיטואציות חושפניות בחברת אנשים שונים ממנו בלי הכנה מוקדמת, ולהלחם על מה שחשוב לו – החל מאהבה וכלה בעקרונות – באופן גלוי ובלי מסיכות, לעמוד מול קהל ולשכנע בצדקת דרכו, ללמוד דרכי ביטוי חדשות, לומר בקול רם דברים שעד עכשיו שמר בבטן, לבטא רגשות עדינים, ולהווכח אחרי כל זה שהוא עדיין נשאר בחיים למרות הכל, ושאפילו, שומו שמים, אוהבים אותו על מה שהוא מבטא…

הגדי שלנו נכנס לתהליך לא קל שבו ילמד לבטא את רגשותיו באופן ישיר וללא צנזורה, ואפילו רגשות עדינים כמו אהבה.. בסופו של התהליך הגדי אפילו יהיה מוכן להוריד את איזמל הביקורתיות הקטלני שלו ואת הציניות, וללמוד אפילו לאהוב אותו עצמו… רק אז אולי יבין עד כמה הפחדים שלו מחשיפה רגשית ועמידה כנה וישירה מול רגשותיו ומול עצמו יכולים לרדת בקלות, ולגרום לו להאמין שבסופו של דבר העולם יאהב אותו גם אם לא יוכיח שהוא ביג שוט עסקי, טייקון כלכלי, חכם פרקטית, או בעל חשבון בנק או עמדת כוח כלכלית: בסופו של התהליך יפול האסימון והוא יבין העולם סביבו כולל אלה בסביבתו הקרובה אוהבים אותו פשוט בגללו, ולא בגלל שום סיבה אחרת…

הבית החמישי קשור גם לילדים. הריון פתאומי, ילד שמגיע בהפתעה, אהבה שמתלקחת בלי אזהרה מוקדמת וגורמת לגדי המחושב והשקול שלנו לאבד שליטה – כל אלה עשויים לקרות עכשיו כשאורנוס נכנס לבית החמישי של הגדי שלנו, וכמו פיל שובב בחנות חרסינה מתחיל, בעדינות אך בתקיפות, לרסק את החומות שעד עכשיו עצרו אותו מלבטא את עצמו בצורה ישירה, חמה, אותנטית, ובעיקר ספונטנית…

וזה – אפשרי, גדיים שלי, בתהליך ארוך וסבלני ארוך ולא קל אבל אפשרי שלכם עם הכוכבים, ובעיקר עם עצמכם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן