תחזית שבועית

תחזית שנתית בתולה

על פניו זו נראית שנה הרבה יותר מעשית מהקודמת, בתולות. אם השנה שעברה פינטזתם רציתם ואפילו התחלתם לחשוב איך לקבוע עובדות בשטח, הן מקצועית והן רגשית, הרי שהשנה הזו הדברים גם קורים בפועל, ואולי אפילו יותר ממה שדמיינתם לכם: התחלות של השנה שעברה יתפסו נפח השנה, רעיונות יקבלו מימוש, ומחשבות על עשייה מסוג אחר יקבלו הגדרות פרקטיות שיעזרו לכם אכן לגרום לדברים לקרות, ולא רק לפנטז עליהם או לתכנן אותם.

האחראי לכך הוא בעיקר מיקומם של אורנוס כוכב השינויים במזל שור וסטורן הנוקשה במזל גדי, שני מזלות השייכים ליסוד האדמה כמו מזל בתולה, אלמנט שמאפשר ללא מעטים מבני המזל שלכם להמריא בשנה הזו, לקבוע עובדות בשטח, ולרוץ קדימה מבלי להתקל במכשולים ממשיים. אולם זה לא יקרה מעצמו – מלות המפתח כעת הן יזמה ופעולה.

יופיטר כוכב השפע נמצא השנה במזל קשת, המאכלס בית המשפחה שלכם. ואכן, השפעתו של כוכב יופיטר בחייכם תתמקד כעת ביכולת שלכם להרחיב את חיי המשפחה שלכם, ואפילו להרחיב את המשפחה עצמה. ילד חדש, מחוייבות רגשית שמביאה איתה מגורים משותפים או אפילו חתונה, ילד חדש, שיפוצים בבית ובסביבתו ושינוי האווירה בבית – את כל אלה עשוי להביא איתו יופיטר, כוכב השפע.

יופיטר גם עשוי להביא איתו לכמה וכמה מכם אופציה של נסיעות לחו'ל ואפילו מעבר למגורים בחו'ל. הצורך לשנות אווירה, ולהביא שמחה ואופטימיות לחיי הרגש שלכם ולמשפחה המקיפה אתכם, עשוי להיות דומיננטי השנה.

חלק מכם עשויים לראות גם ברכה השנה בעיסוק בנדל'ן, בארץ או בחו'ל. חלק אחר מעביר את העבודה שלו אל הבית וסביבתו, ומצליח להפוך את הבית למקור הכנסה לכם ולמשפחה. יופיטר אכן מביא איתו קשר בין הבית שהוא מקום סגור לכאורה, ליכולת שלכם להפתח לאזורי פעולה חדשים, הקשורים בעקיפין או במישרין לחו'ל.

כוכב אורנוס עובר למזל שור המאכלס את בית הצמיחה וההתפתחות האישית שלכם. עם אורנוס בבית הזה, אפשר בהחלט לצפות להפתעות ומהליכים מהירים ולא צפויים שרובם יזומים על ידכם: נסיעה פתאומית לצורך לימוד של משהו חדש, קשרים חדשים עם חו'ל מבחינה מקצועית, שותפויות לא צפויות עם אנשים שיכולים לעזור ולסייע, ופתיחות גבוהה במיוחד לרעיונות חדשים, וליזמות מרתקות.

חוץ מאשר נפטון הרגשני שנמצא ממול, ומקשה על אחדים מכם להתמקד במה שחשוב באמת: מערכות יחסים כנות, ומעורבות רגשית יצירתית שמחברת את הצדדים המעשיים שלכם שבאים לידי ביטוי בשנה הזו, עם בסיס רגשי יציב.

כוכב סטורן נמצא אצלכם השנה בבית הרומנטיקה היצירתיות והביטוי האישי. זה מקום לא קל לבני הבתולה: סטורן לא ממש מביא איתו הרמוניה רגשית ורגשות עדינים: הוא מכריח אתכם לפעול לא לפי מה שמרגיש לכם, אלא לפי מה שצריך. סטורן מגייס את היצירתיות הדמיון וההשראה שלכם לתחום הכלכלי התעסוקתי ובכלל המעשי, ובונה סדר עדיפויות שונה למלים 'ביטוי אישי', כשהראשונה בתור ההעדפות היא באמת המלה 'צריך' ולא המלה 'מתחשק'.

אבל יש גם בונוסים לא קטנים למיקומו זה של סטורן: הוא מכריח את הבתולה המעשי בלאו הכי, לראות גם את כל התמונה, ולא להתמקד רק בפרטים שלה. הוא גם מאפשר לבני הבתולה להתמקד בצד הרשמי של הדברים, ולא מעט אהבות בתוליות שכאלה יסתיימו השנה במיסוד הקשר ואפילו מהר יחסית….

אבל לא רק באהבה: הבתולה שלנו הופך השנה לרשמי הרבה יותר. לימודי מקצוע, הכרה של הממסד בכישורים שלכם, הקמת עסק או רישום של עוסק מורשה, וכל מה שקשור לצד הרשמי של החיים שצריך גם להיראות, ולא רק להיעשות.. זה בדיוק הזמן לכל אלה.

זה בדיוק הזמן לתלות את השלט על דלת המשרד החדש, להירשם במשרדי מס הכנסה, לקבל יעוץ עסקי או שיווקי, או לחילופין ללכת ליועץ פנסיוני בבנק, לעשות ביטוחים שעד עכשיו זלזלתם בהם, ולבנות להם עוד עוגנים מעשיים במציאות הזו סביבנו שהשנה אפעס נראית קצת יותר נזילה מתמיד…

ועולם הרגש? לכך ידאג נפטון שנמצא במזל בתולה, ומפעיל רגשית ובעוצמה את בני הבתולה שנולדו בשלישון השני של המזל. אלה שנולדו בשלישון הראשון כבר עברו את בית הספר הנפטוני, ולמדו לפתוח את הלב ולתת לרגש להכנס עוד בשנה שעברה…

לסיכום – איזון נכון בין הרגש למעש, ובין ההגיון לחלומות ולפנטזיות שמביא איתו נפטון, יפתח שנה מצוינת שבה תוכלו ליהנות משילוב מקסים של חומר ורוח, בתולות. אם גם תצליחו להוריד במקביל גם את מינון הציניות, זו תהיה שנה מעשית והישגית במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן