תחזית שבועית

2020 תחזית שנתית – אריה

מזל אריה: שינויי כיוון בקריירה, ומיקוד בשיתופי פעולה וביחסים.

על פניו זו נראית שנה מאתגרת במיוחד,אריות. בין אם בנושא הקריירה ובין אם בנושאי יחסים ושותפויות. האריה הסוליסטי שלנו הולך ללמוד השנה איך לשתף אחרים בתכניות שלו, בין אם רגשיות ובין אם מקצועיות ופרקטיות, ולפתוח דף כוכב אורנוס ממשיך לנוע גם השנה בבית הקריירה שלכם, ומשפיע בעיקר על האריות שנולדו בשלישון הראשון של המזל. הגיע הזמן לשינויים, אם בגישה ואם בכווני הפעולה שלכם, אריות: כעת הם מופנים החוצה, ולא פנימה.

אריות רבים עשו כמה תפניות מעניינות השנה, כשכוכב אורנוס שעבר לבית הקריירה שלכם באפריל הקודם הביא איתו צורך בשינויים, כמו למשל החלטות לעזוב את התחום שבו התמחיתם או בו עסקתם, לטובת כיוון אחר לגמרי. זה עשוי היה להיות תחום בריאותי או טכנולוגי ממקום אחר לגמרי, כזה שדורש מכם לא עשייה טכנית בלבד אלא גם התמסרות לרעיון או לקונספט מסו אחר. השנה הזו תעמיק את הכוון החדש, ויהיו גם אריות שיוותרו לגמרי על העיסוק שלכם במשך שש השנים האחרונות ויקחו פסק זמן…

כוכב יופיטר מראה שהתחום המקצועי מודגש במיוחד השנה מבחינתכם, אריות. לא מעט לחצים ומתחים ליוו את השנתיים האחרונות בגלל המצאותם של פלוטו היצרי וסטורן הנוקשה בבית המקצועי שלכם והשנים האלה יודעים בהחלט לדרוש והרבה אולם לא תמיד לתגמל בהתאם…

אבל עם מעברו של יופיטר כוכב השפע לבית המקצועי שלכם ומעברו של סטורן למזל דלי באפריל בהמשך, הדגש משתנה: כעת נמצאים במרכז היכולת שלכם לסמוך על הרעיונות שלכם, לצמוח ולהתפתח, ובהתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד – למצוא לכם שותפים או בני ברית, לרעיון או לדרך.

במקביל, יופיטר מביא איתו דגש על כיוון בריאותי חדש. זהו זמן טוב לשנות כיוון מבחינת אכילה ופעילות גופנית, ולהכנס לפרק זמן של גישה חדשה לגוף שלכם, ולבריאות הנפש.

מעברו של סטורן למזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם באפריל יעזור לאלה מכם המהססים להכנס לברית נישואים או אירוסין לקבל החלטות. סטורן הוא האחראי על הצד הפורמלי של היחסים שלנו, וזהו זמן טוב לבנות לכם מערכת יחסים ממוסדת, או לחילופין למסד שותפות או אפילו הקמת חברה כדי להתמודד עם מטרות גדולות יותר מאשר תוכלו אתם לבד עם עצמכם.

כוכב נפטון ששוהה במזל דגים, לעומת זאת, עלול להביא איתו ערפול ובלבול מבחינה כספית לאלה מכם שנולדו בשלישון השלישי של המזל. המעורבות הרגשית שלכם הופכת גבוהה יותר, אלמנט שפוגע בהחלט בשיקול הדעת המקצועי או הכלכלי שלכם, אריות, ועלול לגבות מחיר כשאתם משנים את סדר עדיפות הוצאת הכספים שלכם, ועלולים להוציא כספים ללא צורך אמיתי. חשוב כעת להתייעץ עם אחרים לפני הוצאות גדולות במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן