תחזית שבועית

תחזית שבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? 9-15 ביוני 2019

השבוע אנחנו פוגשים שתי השפעות הפוכות ואפילו קיצוניות השבוע בכוכבים, ושתיהן ישפיעו גם עלינו: מצד אחד הצורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה, תוך שאנחנו מרגישים איך הלב עצמו מתרחב תוך כדי התהליך, ומצד שני – הצורך לצמצם את אזורי הפעולה והעשייה שלנו, ולא לבזבז משאבים ותשומת לב על מה שלא חשוב באמת, אלא להתמקד בעיקר – הן כלכלית, והן רגשית, מלווים בתחושת כובד מסוימת שמכריחה אותנו לפעול כדי להוריד לחצים ומתחים שמכבידים עלינו.

 

ואם למקד את הקונפליקט – הצורך להרחיב ולרוץ קדימה, מול הצורך לצמצם, ולפתור בעיות של כאן ועכשיו. וכל זאת באופן קיצוני – ובשבוע אחד.. כן כן.

 

שבוע שכזה.

 

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע בשמים

 

@ונוס עוברת למזל קשת

 

@השמש בזוית של עימות ליופיטר כוכב השפע והמרחבים

 

@מרס כוכב האקשן בזוית של עימות עם סטורן הנוקשה

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור המעשי, למזל תאומים החברתי התקשורתי והשכלתני

 

ונוס שהתה כחודש במזל שור השייך ליסוד האדמה עליו היא שולטת, והצד הרגשי של כולנו היה חמים ומתפנק: זו ההשפעה שלה במזל שור, והקשר לחומר לכסף ולפינוקים היה משמעותי במיוחד, ביחד עם הצורך של כולנו במלה טובה, ליטוף ואפילו חיבוקי…

 

במזל תאומים זו אנרגיה אחרת. כעת הצד הרגשי שלנו הופך יותר מילולי – ופחות נוגע. זהו זמן לא לגעת בלי מלים, אלא להיפך: לחזר עם מלים, והרבה מהן, ולפעמים…רק מלים. כן כן.

 

מזל תאומים מביא איתו למערכות היחסים שלנו את המלים ואיתן את הצורך לדבר לשתף ולחלוק, ולתרגם את כל הרגשות של החודש הקודם למלים שאיתם אפשר להבין מה באמת מתרחש עמוק בפנים, להצהיר על כוונות, ולשתף גם אחרים בתחושות שלנו.

 

במזל תאומים מביאה איתה ונוס את היכולת הטובה שלנו לא רק לדבר עם הפרטנרים שלנו אלא לדבר בכלל – ומאהבה… זהו זמן מצוין לעמוד מול קהל ולהעביר לו את המסרים שלנו, ובמקביל – לפתור בעיות ביחסים תוך שאנו מנקים משקעים רגשיים שהצטברו, ומאפשרים לנו לפתוח דף חדש ביחסים, ובעיקר – דף תקשורתי…

 

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, טלה סרטן גדי דלי אריה ועקרב.

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

 

בגדול זו באמת אחד הזויות היותר אופטימיות על פני גלגל המזלות. יופיטר עוזר לשמש – ולכולנו – לא רק להרחיב אופקים באופן מנטלי אלא גם פיזי: לפתוח אזורי פעולה חדשים מבחינה מסחרית למשל, ובכלל להעז ולראות רחוק עד כמה שניתן ומשם – לקבל החלטות ארוכות טווח המשפיעות על חיינו בגדול.

 

זהו גם זמן טוב לתכנן נסיעה לחו'ל, או לחילופין לתכנן לימודים של משהו שעניין אותנו זמן רב וכעת אנו מרגישים צורך להכנס למעגל חדש של צמיחה אישית ומלהיבה, וללמוד את מה שבאמת מעניין אותנו.

 

הסכנה בזוית הזו כמו בשאר הזויות של יופיטר – אופטימיות יותר, ומיזעור הסכנות הנובעות כתוצאה מהחלטות מלהיבות שלא רואות גם את הסיכונים שבדרך…

 

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי עקרב ושור, קשת תאומים דגים ובתולה.

 

 

הזוית המאתגרת של השבוע – זו זוית העימות של מרס כוכב העשייה והאקשן שלנו, עם כוכב סטורן הנוקשה שממול.

 

על פניו זו אחת הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה. מרס הוא כוכב התנועה והעשייה, וסטורן הוא כוכב העצירה ההדחקה והמימוש של כאן ועכשיו. כשהם נמצאים זה מול זה נוצרת תחושה של פול גז בניוטרל – אנו מתאמצים להוציא לפועל תכניות פעולה ויזמות חדשות, אולם משהו כאילו עוצר אותנו ממול, נותן לנו כתף קרה, לא זורם עם ההתלהבות שלנו, ומכריח אותנו להתפקח מפנטזיות ומהחלומות הורודים, ולהיות כאן – ועכשיו.

 

סטורן מכריח אותנו קודם כל להתמקד במה שיש, לפני שאנחנו בונים תכניות פעולה של התרחבות וצמיחה אישית. לפני שאתם יוצאים לקניות – סגרו את האוברדראפט, אומר סטורן, ואז נדבר על השאר.

 

ובאמת, הפן הכלכלי שלנו הוא אחד מאלה שנמצאים עכשיו במוקד הזוית הזו. סטורן מכריח אותנו לבנות בסיס כלכלי יציב או לפחות לעשות את כל הצעדים הדרושים לכך שדחינו עד כה, או שפחדנו לבצע.

 

זה נכון בגדול גם למערכות היחסים שלנו: סטורן מדבר על הצד הרשמי של היחסים. בין אם המדובר על נישואין כסוג של פורמליזציה של יחסים, או אפילו שותפויות שזה הזמן לחתום על החוזים שהופכים אותם לרשמיים: כעת הזמן לקבל את אישור החברה והממסד למה שבנינו עד כה, ולו גם כדי שנמשיך נצמח ונתפתח הלאה בתוך גבולות ברורים – ומוגנים.

נכון, זה לא רומנטי ולא שרמנטי, אבל זה בטוח – והנה עוד מלה שסטורן מייצג: את הצורך בבטחון, פיננסי או רגשי, לפני שממשיכים הלאה, ולו רק כדי להגדיר באופן מדויק מה כן ומה לא, מי אני ומי אתה, כדי שדברים יהיו ברורים יותר, והדרך חלקה ובטוחה יותר.

 

תחושות של תסכול ולחצים עלולים להגיע דווקא עכשיו כשאנחנו מעמיסים על עצמנו קצת יותר מטלות, ולכן כדאי לפעול באופן חכם ולא לשים על כתפינו הצרות יותר ממה שאנחנו מסוגלים לבצע כעת אלא לעשות הכל באופן מדורג – וחכם.

 

וזה – רצוי, ובעיקר אפשרי…

 

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, ובעקיפין – כולנו…

4 thoughts on “תחזית שבועית”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן