תחזית שבועית

תחזית שבועית 30.6.19

מה קורה השבוע בכוכבים? 30 ביוני 2019

 

מרס וונוס מחליפים תפקידים ומשנים אנרגיות: ונוס מחזירה את הצורך בבטחון רגשי ובכפיות רגשניות, ומרס מריע בקרן הציידים שלו במזל אריה, ומוציא אותנו לקרב.

אבל מרקורי מאט השבוע ומתחיל לעצור תהליכים, הכל הופך איטי ומתחיל לעלות על שרטון או להתקע, ומהשבוע הבא – ללכת אחורנית, ודווקא כשהכל נהיה ברור ומדויק יותר.. אוף.

אין, אין על מי לסמוך בכוכבים השבוע..

התהליכים המשמעותיים של השבוע

 

@ כוכב מרס עובר ממזל סרטן למזל אריה

 

@ונוס הרגשית עוברת ממזל תאומים למזל

סרטן

 

@  מרקורי כוכב התקשורת מאט את הילוכו לקראת עצירה וכניסה להילוך אחורי בשבוע הבא.

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

 

המעבר האופטימי של השבוע – כוכב מרס עובר ממזל סרטן למזל אריה.

 

מזל סרטן שייך ליסוד המים, ושהותו של מרס שם בחודשיים האחרונים יצרה לא מעט ריבים משפחתיים וסכסוכים עם אנשים קרובים כיון שמרס במזל ביסוד המים שהוא הפוך מיסוד האש אליו הוא שייך, פשוט עושה בלגן רגשי בכל מקום שיש בו מלים כמו בית, שייכות, ומשפחה…

 

אבל כעת, כשהוא עובר למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, הדברים מתחילים להסתדר. במזל אריה מרס מחזק את האלמנט היוצר בונה ובעיקר פועל, מה שנותן לנו הרבה אנרגיה של עשייה ויצירה, ולא תחושות מעצבנות של פול גז בניוטרל כמו שהיה עד עכשיו…

 

מה עושים? מתפייסים ונותנים חיבוקי לכל מי שרבנו איתו לאחרונה, מגדירים מחדש את המטרות שלנו, ו.. יוצאים לדרך.

 

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, אריה, קשת, דלי עקרב שור מאזניים סרטן וגדי.

 

המעבר הרגשני של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים השכלתני למזל סרטן הרגשני.

 

אחרי חודש של הברקות לשוניות תקשורת קלילה וזורמת וכמה אנשים חדשים שהכרנו בקלות יחסית ואפילו שמחנו לגלות שהם דומים לנו יותר ממה שחשבנו, חודש שבו נפתחנו בקלות ובלי מחסומים וזרמנו עם המלים, משתנה האנרגיה.

 

ונוס עוברת למזל סרטן, והאנרגיה הקלילה שחווינו הופכת להיות רגשנית, משפחתית, דביקה,ופה ושם אפילו מעט מעיקה. כעת אנו לא זקוקים דווקא לגירויים אינטלקטואליים ולא הצד הסקרני הוא זה שמפעיל אותנו, אלא זקוקים דווקא לתחושת בטחון ביתית ומשפחתית, תחושה שאנחנו מוגנים ועטופים, ולא מסתכנים דווקא בהיכרויות חדשות.

 

כן, מלות המפתח הרגשיות כעת הן בטחון ותחושה של בית, ולכן אנו מעט מסתגרים יותר, חשדניים יותר, נותנים פחות אמון וזקוקים להרבה יותר הוכחות שאוהבים אותנו, שרוצים להקים איתנו משפחה או שמרגישים משפחתיים אתנו.

 

כדאי להבין זאת באופן מטאפורי – עכשיו אנחנו מעדיפים לראות בטלביזיה במקום השרדות – דווקא את מאסטרשף, ושם גם להזיל דמעה חרישית על סלט חצילים רומני שטבול בסבא עתיק שלימד את המתכון על ערש הדווי אי שם בפקין, או משהו כזה.

זה הזמן למסד קשרים רגשיים חדשים, או לפחות להראות לפרטנרים החדשים שלנו את הצד הביתי שלנו, את הדרך שבה אנחנו מלטפים ברוך כתף או מקרמלים בצל אל תוך הלזניה שלו, ומעניקים בטחון ליחסים עדינים תוך כדי סיפור נוגה על ביתה של אמא.

מי בעיקר יושפע מהמעבר המתקתק הזה של ונוס? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי טלה סרטן וגדי.

מרקורי כוכב התקשורת מאט את הקצב – והוא עושה זאת כי ממש בתחילת השבוע הבא הוא נכנס להילוך אחורי לשלושה שבועות, כהרגלו המעצבן.

זה אומר שהמון דברים שתכננו פתאום יאבדו קצב, שהטיימינג ישתנה, ושתכניות יפות יעלו פתאום על שרטון, או יידחו.

מה עושים? ראשית –מבינים ולא מתאכזבים, ומנצלים את המומנטום הזה לבדיקת עומק כדי לראות אם אכן הדברים באמת מוצלחים עד כדי כך ששווה לקדם אותם. אם כן – נעשה זאת בעדינות, אך בסבלנות..

זמן טוב גם לחשוב על פסק זמן ביחסים אם הם מתנדנדים מעט, ואם הם מוצלחים – להעמיק אותם בדיבור על העבר, או בהתרפקות נוסטלגית על איך הכרנו, וכמה טוב שלא הקשבנו לדודה חווה שהחליטה שזה לא זה..

בקיצ – סבלנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן