תחזית שבועית

תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים 23 ליוני 19

הרגשות תופסים תאוצה השבוע, ופה ושם זה נראה כאילו דווקא לכיוון החיובי: ונוס עושה קולות אופטימיים כשהיא מתקשרת מרחוק עם יופיטר כוכב השפע, והזוית הזו היא תמיד מבטיחה אורות בקצה מנהרות…

ומרקורי, כוכב התקשורת שלנו – הוא עובר למזל אריה ומתחיל להזרים אש למלים שלנו, ולחיוכים של לפני ואחרי… מה רע? אז אולי, אולי בכל זאת הכובד והאגרסיות של השבוע הקודם יתחלפו במשהו טוב, טוב באמת.

מגיע לנו, לא?..

התהליכים המשמעותיים של השבוע

 

@ונוס בזוית עימות עם יופיטר כוכב השפע

 

@ונוס בזוית פעולה מדויקת עם נפטון המטשטש ומערפל

 

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל אריה

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע והמרחבים.

 

על פניו, כל זוית בין שני כוכבים כל כך חיוביים לא יכולה להיות רעה, וזה באמת המצב גם כאן: ההבדל בין השנים הוא שונוס מייצגת את הצד היותר אישי שלנו שעוסק בנתינה ובזולת, בעוד יופיטר מייצג יותר כוח טבע שעובד על הרחבת ה'אני' שלנו לעולם דרך נסיעות לימודים וכל מה שמאתגר אותנו באמת.

 

בגדול, הזוית הזו עוסקת בהרחבת הדעת מצד אחד, ובהרחבת אזורי הפעולה שלנו בעולם דרך יצירת סקרנות ואתגרים כאלה ואחרים,  אם באמת נתמסר לאנרגיה שהיא מביאה איתה, אנרגיה שהיא צירוף של סקרנות, אתגר ו..אופטימיות.

 

האתגרים שהזוית הזו יכולה להתמודד איתם הם גדולים ומלהיבים בדרך כלל, ועוסקים בצמיחה אישית והרחבת אופקים מסוגים שונים, ובגישה אופטימית כלפי החיים בכלל, כולל בתוך מערכות היחסים שלנו.

 

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, קשת ותאומים.

 

 

הזוית המבלבלת של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני והמעורפל שהוא בעצם אוקטבה גבוהה יותר של ונוס עצמה.

 

הזוית הזו אינה קלה: המעורבות הרגשית הגבוהה במיוחד שהיא יוצרת עכשיו עלולה למסמס פעולות אקטיביות שאנחנו עושים בזמן זה ולהביא איתה פחדים ערפול מטרות ומורך לב, וכדאי להצמד לעובדות כי שלא לאפשר לה לטלטל יותר מדי את עולמנו.

 

מצד שני תחת הזוית הזו הדמיון שלנו פורה במיוחד, ואם ניקח אותו למקום יצירתי, אם ליצירה פרופר ואם לפתרונות יצירתיים בחיינו, נרויח בגדול.

 

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים, בתולה, קשת ותאומים.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל סרטן הביתי והרגשני, למזל אריה האקטיבי והאינטואיטיבי.

 

מעברו זה של מרקורי משנה את כיוון התקשורת שלנו, בין אם עם עצמנו ובין אם עם העולם סביבנו. כעת אנחנו זקוקים פחות לבטחון ולמשפחתיות חמה ואינטימית, אלא יותר לתקשורת נועזת ומאותגרת עשייה מסוגים שונים, בעיקר עשייה שיש בה שמחת יצירה שגורמת לנו להתמקד במלים יזמה ופעולה.

 

ואכן, מרקורי במזל אריה מאפשר לנו לא רק לדבר אלא בעיקר ליצור מלים שגורמות לנו לפעול ומפעילות גם אחרים. זוהי תקשורת אנרגטית מאוד שגורמת לצורך לצאת ממקום רגשני ומוגן ולקחת סיכונים, מהסוג שאנו נוטלים כשאנו יורדים מהגדר אל מרכז המגרש.

כעת גם האגו הופך פעיל יותר, ואיתו גם אנו תקיפים יותר, נלחמים יותר על העקרונות שלנו, ומתמקדים בעיקר – שמחת העשייה נטו, על כל המשתמע. חשוב כעת רק לא להתבצר בעקרונות, ולא להכנס לעימותים שהאגו הפעיל עלול להכניס אותנו אליהם.

 

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה, דלי שור ועקרב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן