תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 14 ליוני 2020

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

מתח – זו מלת המפתח שמאפיינת את השבוע הקרוב, כשהשמש יוצרת שתי זויות מתוחות שכאלה, ואם קשה לנו הילוכה האחורי של ונוס הרגשית במזל תאומים – מרקורי כוכב התקשורת שלנו מגלה סולידריות, ועובר בעצמו להילוך אחורי..

 ולא נשכח שעכשיו יש עוד כמה כוכבים בהילוך אחורי שכזה כמו סטורן פלוטו יופיטר ומהשבוע הבא גם נפטון… האמנם העולם נכנס לרטרו? או שאולי אלה אנחנו שפשוט תקועים במקום בפול גז בניוטרל והוא הולך קדימה? נראה שהשבוע חשו כך לא מעטים מאתנו, ובשבוע הבא זה אפילו אמור להקצין.

אז, החזיקו חזק במוט האוהל, כי מסתבר שהוורטיגו – בנוסף לאגו שגם הוא עובד השבוע שעות נוספות אצל כולנו – קיים מסתבר גם בעולם הכוכבים…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע בשמים

@השמש שבמזל תאומים בזויות של מתח לפלוטו ויופיטר שבמזל גדי

@מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי במזל סרטן.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זוהי כניסתו של מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל סרטן להילוך אחורי בשלושת השבועות הקרובים.

כידוע, בכל שלושה חודשים נמצא מרקורי בהילוך רגיל ושורף שטחים, ואחר כך עובר מרקורי להילוך אחורי למשך שלושה שבועות לתקופה מעניינת של כביכול עיכול כל האינפורמציה שזה עתה אגר, סוגר מעגלים, מפנה מקום למעגלים חדשים, ו…ממשיך לנוע קדימה שוב.

הילוכו האחורי של מרקורי השבוע מתבצע במזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי הקשור עקרונית לנושאי בית ומשפחה.

בגדול זה אומר ששלושת השבועות האלה יתאימו לניקוי משקעים רגשיים הקשורים לבית ולמשפחה שהצטברו אצלכם בתקופה האחרונה כדי לפנות מקום לאנרגיה חדשה.

כעת הזמן לשתף בכעסים שהחזקתם בבטן, בתסכולים שצברתם, ובתכניות פעולה שרציתם לבצע ולא ביצעתם, לדבר על כל מה שחשוב באמת, להתפייס להעמיק קשרים או להפרד ולפתוח דף חדש, ולנקות מקום לאינפורמציה חדשה לקראת חזרתו של מרקורי בסוף התקופה הזו להילוך רגיל.

שלושת השבועות האלה יהיו רגשיים ורגשניים, נוסטלגיים ודביקים, יחברו אותנו שוב למשפחה הקרובה והרחוקה או ירחיקו אותנו ממנה כשמשקעים רגשיים זכרונות וכאבים יצופו ויעלו, אבל כדאי שנזכור שהם צפים ועולים כדי שנוכל הפעם להתמודד איתם בכנות באומץ ובגובה העינים, כדי לפתוח אחרי שנעשה זאת דף תקשורתי חדש נקי ו..אוהב. כן כן.

אכן אכן נעשה זאת בלי פשרות ובאופן אותנטי ואמיתי, מערכות היחסים הביתיות שלנו עם בני הבית והמשפחה רק ירויחו מכך.

כרגיל בתקופה שכזו יש תקלות בכל מה שקשור לביטולי פגישות, שכחת חפצים, קשרים שעולים על שרטון, ורצון לקחת פסק זמן כדי להתבונן במערכות היחסים שבנינו מבחוץ, להסיק מסקנה או שתים, ולחזור מחוזקים ומחודשים.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי להילוך אחורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, סרטן גדי טלה ומאזניים.

 

הזויות המתוחות של השבוע – כאן נפגש השבוע שתי זויות כאלה, זויות של 150 מעלות, שיוצרת השמש עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים, ועם פלוטו היצרי והכוחני.

בגדול, אלה שני כוכבים מאוד שונים במהותם זה מזה, אבל באופן מעניין יש משהו משותף לזויות האלה: שניהם לא טובים לנו, מייצרים מתחים לא בריאים, ועלולים לגרום לנו לקחת סיכונים לא מחושבים ולשלם על כך ביוקר.

יופיטר הוא כוכב השפע הגדול, והוא מביא בדרך כלל שפע וגישה אופטימית, אבל זוית של מתח בינו לבין השמש עלולה לגרום לנו לקחת סיכונים לא מחושבים, לחוש אופטימיות יתר ולהתנהג בחוסר זהירות דווקא במצבים שבהם אנחנו צריכים להזהר כפל כפליים כמו למשל בדרכים או בנושאי כספים, והחלטות פזיזות שאנחנו מקבלים עלולות לגרום לנו נזקים.

כנ'ל גם הזוית עם פלוטו היצרי והכוחני: כאן עלולה זוית המתח לגרום לנו לקחת סיכונים במודע מתוך אמונה עיוורת בכוחנו, למרות שתכל'ס הדברים גדולים עלינו. בין אם המדובר בהתגרות בשלטון החוק, בערס מקומי שמקלל אותנו או במנהל שאיתו אנחנו נכנסים למאבקי כוח – בכל אחד מהמקרים האלה אנחנו לא באמת רואים עד כמה חשוב שלא להכנס למצבי סיכון, ועלולים כאמור לשלם על כך ביוקר.

ויכוחים, עימותים, מאבקי כוח ואגו או מאבקים על עקרונות וצדק שאנחנו בטוחים שהם לצדנו – כל אלה עלולים עכשיו לפעול נגדנו, וכששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו והמעורבות הרגשית גבוהה מדי, הדבר בהחלט נותן פתח להחלטות אימפולסיביות ופזיזות, ומכאן בהמשך גם הנזק שעלול להגרם.

מה עושים? חושבים פעמיים במצבי לחץ או סיכון, סופרים עד עשר לפני שלוקחים סיכון או נכנסים לעימות כלשהו, ו… מתאפקים.

מי בעיקר יושפע מזוית המתח האלה? למעשה כולנו, אך באופן מיוחד מזלות קשת, תאומים, בתולה ודגים, עקרב דלי שור וארי

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מפת זום אין ומפת זומולדת – עד סוף השבוע –  ה 30 למאי – ב מחיר קורונה – 400 ש'ח בלבד!

 0524215559  או  [email protected]   

 

אז.. יומקסים!

מיאיר  🙂

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס נצמד השבוע באופן מדויק לנפטון הרגשי, והדבר אינו מוסיף לכם בריאות, ובעיקר לא מוסיף להחלטות שלכם. מעורבות רגשית גבוהה מדי עלולה להביא איתה החלטות רגשניות ללא שיקול דעת. הצמדו לפרטים הקטנים, ואל תתנו לרגש להחליט עבורכם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך בזהירות בכל מה שקשור לחומר כספים וחשבון הבנק שלכם. זהו זמן מצוין לראורגניזציה וארגון מחדש כל כל המערך הכלכלי, אולם בשום פנים לא זמן להוצאות גדולות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן אולם מהשבוע פוצח לו בהילוך אחורי, והיכן? בבית החומר והכספים שלכם… כן תאומימים, הגיע הזמן לעזוב את הגישה הקלילה ולארגן מחדש את כל נושא הכספים בחייכם. והצד הכלכלי בכלל, ויפה שעה אחת קודם. בינתיים – המנעו מבזבוזים…

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם אבל.. פוצח בהילוך אחורי, בתהליך מעניין שהולך כנראה ללמד אתכם משהו חדש בכל מה שקשור לנושאי תקשורת בכלל ותקשורת אישית ורגשית בפרט. זהו זמן מצוין לתקשורת כנה וישירה שעוזרת לכם לבטא בכנות ובאומץ רגשות ונושאים שחשובים לכם, ולמערכות היחסים שלכם. הגיע הזמן לדבר, גם על העבר, ולסגור מעגלים שמפריעים לכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה ונצמדת לונוס הרגשית שהולכת אחורנית במזל תאומים.. זו צמידות מעניינת שכן היא מבטאת את הצורך לנקות משקעי עבר ורגשות שעוצרים אתכם, מול התנועה שלכם קדימה של כאן ועכשיו, והתוצאה – אפשרות לחשבון נפש אמיתי ולנקיון רגשי. שווה לנסות…

בתולה

מרס נצמד לנפטון במזל דגים בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועלול להביא איתו תערובת של דרמות וויכוחים ומעורבות רגשית גבוהה מדי, אלמנט שעלול להביא איתו החלטות גרועות ותחושה שאתם בלתי נראים במערכת. עודף רגשות עלול לגרום להגיון להתאדות, והתוצאה לא תורמת ליחסים. התמקדו בעובדות ובפרטנרים שלכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ונצמדת לשמש במזל תאומים, אלמנט שמוסיף לכם עוצמה ובטחון, ואולי גם יכולת גם לשנות דברים שרציתם אבל עד עכשיו לא היו לכם האומץ או היכולת. זמן טוב לחבר בין עתיד לבין הווה, בין המצוי לרצוי, ובין האידיאל לאמת הרציונלית בשטח, ולנסות לחבר בין כל החלקים, כדי שבזמן יציאה של ונוס מהילוך אחורי תוכלו לנצל את כל זה ולפעול אחרת.

עקרב

צמידות בין מרס לנפטון במזל דגים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מביאה איתה צורך להתמסר לרגש גם על חשבון ההגיון הצרוף, מה עשוי להיות חיובי בצד היצירתי שלכם, אבל לא ממש בצד הרומנטי… תנו ללב להמריא אבל עשו זאת כשהרגלים נמצאות על הקרקע, ובעיקר – שמרו על פרופורציות.

קשת

זוית של מתח בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה לגרום להוצאות גבוהות מדי, לבזבוזי כספים, להחלטות אופטימיות מדי, ולנהיגה פרועה מדי. חשוב לווסת ולשלוט על הצד ההרפתקני שלכם כעת, ולא לאפשר לו להכתיב החלטות משמעותיות בחייכם, לפחות השבוע. מהשבוע הבא כל זה כבר ישתנה. בשאיפה…

גדי

מרקורי כוכב התקשורת פורץ השבוע בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים, ובמשך שלושת השבועות הקרובים יאפשר לכם להשקיע יותר מחשבה ורגש הן במערכות היחסים הרגשיות והן בשותפויות שלכם. אם הקשר חשוב לכם – זהו זמן מצוין לדבר לשתף לחלוק ולשדרג את הקשר. אם אתם לא שלמים איתו – זהו זמן לעשות שיחה בנושא, לשתף במשקעים שהצטברו, ואולי אפילו לקחת פסק זמן זעיר כדי לקבל החלטות.

דלי

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית החומר והכספים שלכם מזמין התבוננות עומק אמיתית בכל מה שקשור לצד הכלכלי בחייכם כעת, ובעיקר בנעשה בחשבון הבנק. זמן להתארגן מחדש כלכלית וקצת אחרת, לסגור אוברדראפט אם אפשר, להחזיר חובות, ולנסות ולהגיע לאיזון כלכלי כזה או אחר, או לפחות לקבל יעוץ כדי להבין איך בדיוק לעשות זאת.

דגים

צמידות לא קלה בין מרס לנפטון הרגשני במזל שלכם מביאה איתה מסה של רגשות סותרים: מצד אחד גדל הצורך לפעול לעשות ולקבוע עובדות בשטח, ומצד שני גדלה ומתעצמת גם הרגישות שלכם לכל פרט, הפגיעות מתחזקת ואיתה מגיעות גם היעלבויות קטנות וגדולות, והיכולת לאבד פרופורציות בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל גבוהה מתמיד. אל תאבדו את הראש – ואת הצפון, דגיגים…

ובינתיים -שבועטוף!

מיאיר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן