תחזית שבועית

תחזית שבועית – 12 לינואר 2020

שבוע מעניין לפנינו ובו מתרחשים שני תהליכים משמעותיים הקשורים לתקשורת ולרגשות שלנו: סוף סוף אפשר לדבר בפתיחות על הכל ולרכוש חברים חדשים, אבל דווקא עכשיו ונוס הרגשית רוצה להצמד להתקרב ולישון כפיות… איך מחברים בין השנים?

שבוע שכזה…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

 

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי

@ונוס הרגשית עוברת למזל דגים

 

התקשורת השבוע – זו משתנה, וממש לחיוב: אחרי חודש שבו שהה מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל גדי הנוקשה, ועזר לנו לשים את הרגלים על הקרקע באופן יציב ופרקטי, הוא ממשיך למזל דלי החברתי השייך ליסוד האויר.

 

במזל דלי הופך מרקורי חברתי וחברי, ועוזר לנו לתקשר מחדש עם חברים וידידים שנרדמו קצת לאחרונה מתחת למזגן ושכחו להרים טלפון… הגיע הזמן להעיר אותם ולהזכיר שאתם בסביבה.

מרקורי במזל דלי הופך אותנו לתקשורתיים במיוחד, גם בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחיינו. הגיע הזמן לפעול בשיתופי פעולה עם אחרים, ולצאת לבלות בחברותא. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלנו כעת ולהכיר אנשים חדשים.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים בתולה דלי אריה עקרב ושור.

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שהתה כחודש במזל דלי החברתי, וקונספט הקרבה והחום שלה מעט התבטל והפך לחברי ומנוכר משהו.

זה היה פרק זמן שבו ונוס כמעט לא יצרה זויות עם כוכבים אחרים, ולמרות שהיינו חברותיים בגישה – מבחינה רגשית לא מעטים מבינינו הרגישו קצת לבד, גם כשהיינו עם אנשים קרובים באמת.

כעת כשונוס הרגשית עוברת למזל דגים זה משתנה. במזל דגים ונוס נחשבת כנעלה: המזל הזה שייך ליסוד המים הרגשי, וונוס יכולה להתעלות בו מעל האגו ולהעניק הרבה יותר מתמיד.

ונוס במזל דגים היא רומנטית במיוחד, ומחזירה בגדול את האהבה לשולחן, אחרי שחודש זמרה לנו שהיא בסך הכל מחפשת חברות…

אז זהו שמעכשיו – אנחנו חוזרים לזרם האסמסים המוכר סטייל מקורה וערה? ליציאות בשנים בגשם, ולשנת הכפיות המוכרת.

יהיה כיף… למי שביחד. למי שלא – זה הזמן לצאת לציד לילי באינטרנט אחרי נפש תאומה, ולבדוק איתה עם כל מה שאמרתי על ונוס בדגים אכן תופס גם לגביכם..

 

שבועטוף!

@

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן