תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 8 למרץ 2020

מעורפל ולא ברור, מכיל שינויים מפתיעים ואפילו קיצוניים, ומתחיל להחזיר את התקשורת שלנו למצב נורמטיבי – אלה שלושת התהליכים שמסמלים את מה שהולך להתרחש בשבוע הזה, בגדול.

השמש שנצמדת לנפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ולא ממש תורמת לערפול ולבלבול שאנחנו פוגשים בו בימים האחרונים, בעוד הצמידות של ונוס לאורנוס מביאה איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח האישי או הזוגי ואפילו באירועים הגלובליים עצמם, ומבחינה אישית צורך בספייס ובפסק זמן…

אבל מעל הכל מרחף צילו של מרקורי שסוף סוף חוזר לו להילוך רגיל, ומתחיל בהדרגה להחזיר את השפיות לתקשורת שלנו, ואותנו – למלים החכמות והמרגיעות, אלה שקצת נעלמו מהלכסיקון שלנו בזמן האחרון, בשאיפה שאכן יהיו להן סיבות טובות לצאת ולהרגיע את כולנו..

וטוב שכך.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@צמידות שמש ונפטון המטשטש ומערפל במזל דגים

@צמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי במזל שור

@ מרקורי כוכבת התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל דלי

 

הזויות הקשות של השבוע – באופן מעניין יש השבוע שתי צמידות כאלה, שבהן כוכב אישי יותר נצמד לכוכב דורי שמסמל בעיקר כוח טבע. שתי הצמידויות האלה אינן קלות, ושתיהן דורשות מאתנו להיות השבוע בפוקוס מלא, ולדייק גם הפרטים הקטנים ביותר, כדי שלא לאבד את התמונה כולה על כל המשתמע.

 

הצמידות בין השמש לנפטון – השמש, מיקוד הדברים, נצמדת השבוע למזל נפטון המטשטש ומערפל, וזה מתרחש במזל דגים שעליו שולט כידוע כוכב נפטון עצמו.

זו אחת הצמידויות היותר קשות שיש באסטרולוגיה. אם הצמידות הזו מופיעה במפת הלידה היא קשה יותר כיון שהיא פועלת רוב הזמן. כשהיא כך במפת השמים היא נמשכת כשלושה ארבעה ימים, ועוברת הלאה.

נפטון מטשטש ומערפל, וגורם למעורבות רגשית גבוהה במיוחד. הצד היצירתי פורה עכשיו, אולם מעורבות כזו מקשה על דרך קבלת ההחלטות שלנו והצד הפרקטי שלנו קצת מתערער עם לא מעט הסחות דעת ושיקול דעת גרוע.

אולי משום כך דווקא בזמן שכזה חייבים להשען בעיקר על הפרטים הקטנים ולא ללכת שולל אחרי השינויים בתמונה הכוללת.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

הצמידות בין ונוס ואורנוס – ונוס נצמדת השבוע לכוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שמביא איתו עצבנות חוסר שקט ופה ושם גם צורך בפסק זמן רגשי כזה או אחר.

זו אחת הצמידויות המרגיזות שיש, והיא משפיעה בעיקר על נשים. אורנוס מביא איתו שינויים פתאומיים במצב הרוח, רצון לצאת ממערכת יחסים חונקת או לשנות גישה, ולעשות משהו קיצוני או יוצא דופן כדי לשחרר את הלחצים של אורנוס.

בזמן שכזה חשוב לא לבזבז כספים על קניות אימפולסיביות, החלטות פתאומיות על עזיבה – מקצועית או רגשית – או ניתוק קשרים, נסיעה פתאומית, וקצרים בתקשורת בגלל אי הבנות מסוגים שונים.

הצמידות הזו קצרה יותר מהצמידות של השמש ונפטון, אבל עלולה להיות הרסנית יותר בגלל הגישה האימפולסיבית המפתיעה והצורך לנתק להתנתק או לעשות דווקא.

הצמידות הזו עשויה להביא איתה גם שינויים פתאומיים ולא צפויים – אולי גם פתרונות חדשניים – וחשיבה מחוץ לקופסה גם באופן גלובלי, וכמובן גם במצב הפוליטי.

אולי משום כך חשוב להחליט כבר עכשיו שהשבוע – לא מתנתקים גם אם מאוד מתחשק, אלא אם באמת יש לכך סיבה הגיונית וגם אז – את הביצוע כדאי לשמור לשבוע הבא, אם בכלל.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב ושור.

 

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל דלי – דווקא פה יש בשורה משמחת לכולנו, חברים. כל מה שקרה בבחירות סביב הבחירות לפני אחרי ובתוך קשור להילוכו האחורי של מרקורי, ולשינויים שהביא איתו לכל תהליך הבחירות עצמו וההחלטות שהתקבלו לפניו ואחריו.

נראה שלא מעט אנשים מצטערים בדיעבד על דברים שאמרו יזמו ועשו תוך כדי התהליך הזה, או על החלטות שקיבלו במהלכו. חשבון הנפש שכל אחד עושה עכשיו הוא בהחלט חלק מהתהליך הזה עצמו לטוב ולרע.

לדוגמא, כך יכול גנץ להצטער על חוסר התקשורת עם המשותפת בגלל נסיונו להיות ימני יותר מהימין, ביבי יכול להצטער על פסטיבל הנצחון שהיה מוקדם מדי, ויש עוד דוגמאות בשטח. אולם אין בוכים על חלב שנשפך אלא להיפך: מסיקים מסקנות, אלא שנראה שאלה עדיין לא ממש הוסקו עד עכשיו… אולי השבוע.

חשוב לזכור שהילוכו האחורי של מרקורי אמנם נעצר השבוע אבל יקח לו זמן – כעשרה ימים בערך – עד שיחזור במלוא כוחו ובאותה מהירות בה היה לפני שהחל את ההילוך האחורי הזה.

לכן, עד שזה יקרה, יקח לדברים רבים ואנשים שונים זמן לחזור לעצמם: זה יקרה באיטיות, ופה ושם גם בתחושה שהכל תקוע, ולא זז. רק בעוד שבועיים נוכל לראות את כל התמונה כפי שהיא, ולדעת מי באמת נגד מי ובעיקר לחזור לקצב הדברים כפי שהיה לפני שמרקורי נכנס להילוכו האחורי.

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס ממשיך לנוע במזל גדי הקשוח כשהוא עוזר לכם לרכז ולמקד כוחות והופך אתכם יעילים מתמיד מבחינה פרקטית וכלכלית. צמידות שמתחילה לקראת סוף השבוע עם כוכב יופיטר מביאה איתה גישה אופטימית, יכולה לחזק קשרים עם חו'ל או להביא אתגרים גדולים, אבל..בזהירות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע לכוכב אורנוס, והשור החייכן שלנו הופך להיות פרדיננד, השור הזועם, בעיקר כשהוא פוגש שינויים פתאומיים שמוציאים אותו משליטה. חשוב לשמור על קור רוח ולא להתפתות השבוע למהלכים קיצוניים ודרמטיים. החלטות חשובות דחו לשבוע הבא.

 

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף חוזר להילוך רגיל, וזו באמת בשורה מצוינת לא רק לכם אלא גם לכל המזלות עצמם שסבלו לא מעט מההילוך האחורי המוזר הזה במזל דגים. כעת כשזה קורה במזל דלי השכלתני אפשר להתחיל להתארגן מחדש, אולם לחזור לגמרי לעצמכם – עוד עוד שבוע בערך

סרטן

כוכב מרס ממשיך לשוט בבית הזוגיות והיחסים שלכם במזל גדי ממול ולהביא איתו כמה דרמות לתיאבון. האגו עשוי להיות פעיל במיוחד כעת במערכות היחסים שלכם, וכדאי להיות קצת פחות צודקים – וקצת יותר חכמים, סרטנונים. השמש שצמודה לנפטון במזל דגים מביאה איתה גישה יצירתית וחשיבה מחוץ לקופסה.

 

אריה

נראה שהמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד השבוע, אלמנט שעלול להפוך את השבוע הזה לבעייתי מבחינת התנהלות פרקטית בשטח. הרגשות שולטים כעת בשורה התחתונה ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו. נסו להתייעץ לפני קבלת החלטות. חשבו לטווח ארוך, ואל תתעסקו רק בכיבוי שריפות מקומיות אריות.

 

בתולה

צמידות לא פשוטה בין השמש לנפטון המטשטש ומערפל במזל דגים בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממול, מביאה איתה קושי לשים גבולות בדיאלוג הזוגי ובשותפויות בכלל. מרס ששוהה עכשיו במזל גדי מדגיש את הצורך והרצון בביטוי אישי עוצמתי במיוחד. זמן להלחם על עקרונות שחשובים לכם, בתולות.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לאורנוס התזזיתי השבוע, והצמידות הזו הופכת את המאזנאי ההרמוני והעדין שלנו לפקעת עצבים זמנית, בעיקר כשדברים לא קורים כפי שרציתם, והם אכן קורים כך… חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל דלי מאפשר לחדש תקשורת עם ח'ול ולקבל החלטות הקשורות ללימודים.

 

עקרב

הביטוי הרגשי שלכם עוצמתי במיוחד השבוע, כשהשמש נצמדת לנפטון בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עקרבים. יש עקרבים שאפילו יתאהבו תחת האספקט הזה, ולעומת זאת יהיו כאלה שירגישו שאיבדו את אהבת חייהם.. אשליות ופנטזיות עלולות להגיע בצמידות הזו. השארו עם הרגלים על הקרקע

.

קשת

השמש נצמדת לנפטון בבית המשפחה שלכם, ונראה שזהו זמן להשקיע קצת יותר תשומת לב בפרטנרים בהורים ובבני הבית בכלל. יתכן והבית זקוק עכשיו גם הוא להשקעה הן מבחינת המבנה או שינוי באווירה. מרס ויופיטר בבית הכספים שלכם עלולים לעשות קצת בלגן, אולם הם מכריחים אתכם להתארגן מחדש.

 

גדי

כוכב מרס ממשיך להתקדם במזל שלכם ולהביא איתו אמביציה ודרייב לעשייה ולפעולה. לקראת אמצע וסוף השבוע הוא מתקרב ליופיטר כוכב השפע שגם הוא נמצא אצלכם, והאמביציה שלכם יכולה להטען במינון גבוה יותר של התלהבות. זמן לעשות את מה שמרגיש לכם באמת, מבפנים, ואז – לחבר אליו גם את הלב…

 

דלי

צמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג עם העולם בכלל אך גם סכנה של קצרים בתקשורת. זמן לתת לרגשות לצאת, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפעול באופן פתוח ומאפשר דף תקשורתי חדש עם הסביבה ומבלי לנתק קשרים.

 

דגים

צמידות לא קלה בין נפטון שליט המזל שלכם לבין השמש עלולה להביא איתה קושי בשימת גבולות ביחסים, מעורבות רגשית שמקשה על שימת הבדל בין עיקר לבין טפל, ומצבי רוח משתנים במהירות שהופכים את השבוע לנדנדה רגשית אינטנסיבית. חשוב לשים היטב השבוע את הרגלים על הקרקע, להצמד לעובדות, ולהזהר מפרשנויות רגשיות מוטעות.

 

ובינתיים – שבועטוף!

מיאיר ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן