תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 29 למרץ 2020

 

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר עמוסים מבחינת אקשן כוכבי: מעברי כוכבים, צמידות, זויות פעולה ומה לא… התעבורה הכוכבית עכשיו ממש בשיאה: נראה שהאקשן של ימי קורונה העליזים משפיעים גם על הכוכבים שלנו, שם למעלה..

אחד המרכיבים החשובים שאפשר לראות במפת הכוכבים השבועית הוא מעברם של שני כוכבים מאוד משמעותיים – מרס וונוס – ממזל השייך ליסוד האדמה למזל השייך ליסוד האוויר (מרס מגדי לדלי, ונוס משור לתאומים) וכך השינוי האנרגטי הזה ישפיע בבת אחת על רבים מאוד מאתנו, וכשאנחנו רואים שבעצם מגוון הפעולות המתסכל שאי אפשר לעשות באופן פרקטי עובר לאט לאט לרשת ולעולם הוירטואלי, נבין שבגדול זה כאילו ממש מסתדר עם צורך השעה, ובאופן ישיר – גם עשוי לתרום לכולנו.

ועם מינון השינויים הגבוה במצב הכוכבים השבוע, מישהו חשב קצת להירגע ולהרגיע, הכוכבים רומזים שעדיין הדרך למלים האלה ארוכה למדי…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

 

@ כוכב מרס עובר למזל דלי

@ כוכב מרס נצמד לסטורן הנוקשה

@מרקורי כוכב התקשורת נצמד לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס הרגשית עוברת ממזל שור למזל תאומים

@צמידות מדויקת בין יופיטר כוכב השפע לבין פלוטו היצרי והכוחני

 

 

המעברים החשובים של השבוע:

 

כוכב מרס עובר ממזל גדי השייך ליסוד האדמה, למזל דלי השייך ליסוד האויר.

בגדול מרס היה משימתי מאוד במזל גדי, וכמו כל דבר זה היה טוב – ורע. מרס במזל גדי הכריח אותנו לפעול בחכמה ובאופן מדויק. בזמן רגיל זה מעולה, אולם בזמנים שכאלה שבהם אנחנו מוגבלים מאוד בדרך הפעולה הפרקטית שלנו, זה יצר לא מעט תסכול וכעס, בעיקר מול כל ההגבלות שכולנו עברנו ג בצד המקצועי וגם בהתנהלות הפרקטית בשטח שהיתה מוגבלת למדי.

מעברו של מרס לדלי אם כך זו בשורה לאלה מאתנו שמרס הכביד עליהם לא מעט, בעיקר כי אפשר לכולנו להתמקד במה שחשוב באמת ולפעול באופן מדויק, אבל המעבר למזל דלי מעודד דווקא סוג אחר של פעילות מרסיאלית: זו במישורים החברתיים והוירטואליים.

מרס מקצין פעילות בכל מזל בו הוא נמצא.במזל דלי הוא מפנה את האנרגיה למישורים חברתיים, ובעיקר כאלה הקשורים גם לנושאים הקשורים לשתופי פעולה וגם לנושאים הוירטואליים הקשורים לרשת בכלל ולפייס בוק בפרט.

מרס מאפשר לנו התמקדו בצד השכלתני והחברתי במקום הפרקטי והמעשי ברמה הפשוטה, ולהעלות את מינון התחכום והשיתוף עם אחרים למדרגה גבוהה יותר, וכך בעצם מתאים את עצמו למה שבאמת קורה עכשיו בשטח, לטובת כולנו.

אולם חשוב לזכור שמרס מביא איתו גם פתיל קצר בעיקר כשהמדובר באנשים איטיים יותר או כבדי תפיסה,  והסבלנות שלנו לגביהם קטנה יותר. זה אומר שהריבים שלנו ברשת וחוסר הסבלנות וסובלנות למי שיש לו דיעות אחרות מאתנו במישור החברתי עלולות ליצור גישה תוקפנית ותגובות קיצוניות, וכדאי למתן אותן ולא לקחת כל דבר באופן אישי מדי.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, דלי, אריה, עקרב ושור.

 

ונוס עוברת ממזל שור עליו היא שולטת למזל תאומים – ונוס עוברת ממזל שור המעשי אך רומנטי השייך ליסוד האדמה, למזל תאומים התקשורתי והמילולי השייך ליסוד האויר.

בגדול, למרות שוונוס יוצאת ממזל שור עליו היא שולטת, זהו מעבר קליל ונעים יחסית, שכן הוא גם גורם לדברים לנוע בקצב מהיר יותר, וגם מאפשר לנו לתרגם רעיונות כוונות ויזמות למלים לשיחות ולשתוף עם אחרים, ובמה שקורה עכשיו לכולנו זו עשייה בהחלט מבורכת.

מזל שור הוא אמנם מזל מעשי אך דווקא בתקופה הזו שבה אנחנו מוגבלים יחסית מבחינת היכולת שלנו ליצר פעול בשטח מבחינה פרקטית, המיקום הזה הפך להיות מתסכל עבור רבים מאתנו, הן רגשית והן פרקטית.

כעת כשונוס עוברת למזל תאומים גם קצב הדברים הופך מהיר ואינטנסיבי יותר, והכל גם הופך ברור ותקשורתי יותר. זהו זמן מצוין לשים את הדגש על התקשורת שלנו: לדבר לחלוק ולשתף אחרים ואת העולם בכלל במה שעובר עלינו, ומצד שני – להיות ברורים ושקופים לאחרים, עם יכולת גבוהה יותר לקדם את מה שחשוב לנו באמת אחרי שהגדרנו אותו באופן מדויק.

הצד התקשורתי הזה עובד מצוין גם בין אדם לחברו, וגם במערכות היחסים שלנו שעליהן ונוס ממונה. זהו זמן טוב לפתוח את הלב, ואת הדברים שעברנו בשבועות האחרונים להפוך למלים שמצליחות לגעת בלבו של הזולת ובמי שנמצא איתנו – או רחוק מאתנו: תנו לכולם את התחושה שאתם נמצאים שם עבורם, גם אם טכנית זה קצת קשה לתרגום מעשי בשטח, ואני חושב שכולנו נרויח מיזמות תקשורתיות חדשות שיהפכו את הקשרים המרוחקים לקרובים  ונגישים יותר.

זה בדיוק הזמן לדבר ולשתף, וגם במערכות היחסים שלנו – לדבר על מה שמרגיש לנו באמת, לשתף ברגשות גם חיוביים וגם שליליים, ולהפוך את התקשורת הרגשית שלנו לדבק שבאמת מחזיק עכשיו את כולנו בשותפות גורל הן משפחתית והן גלובלית, שעוזרת לכל אחד ואחד מאתנו לעבור את פרק הזמן הקשה הזה בהצלחה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, תאומים, דלי, דגים, בתולה, וקשת.

 

התקשורת שלנו – זו לא קלה השבוע: מרקורי כוכב התקשורת נמצא לנפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית שלנו גבוהה במיוחד, והופכת את מצבי הרוח שלנו למשתנים באופן קיצוני ואת כולנו לשבויים של נדנדה רגשית קיצונית, מעלה מטה.

זהו זמן יצירתי  ורגשני שמאפשר לנו לדבר ולשתף ברגשות, אולם הסכנה שבו היא גם להפוך את שיקול הדעת שלנו לרגשני וילדותי מעט, ובעיקר – לא יציב, דווקא בזמן שאנחנו זקוקים יותר מתמיד לבטחון.

אולי משום כך חשוב בזמן שכזה לתקשר באופן יציב יותר ולהתמקד בעיקר בעובדות כפי שהן, ולא לתת לרגשות שמשתנים במהירות לבלבל ולערפל אותנו, ולגרום לנו לקלקל קשרים יפים בגלל קריזות רגשניות,גלים של נוסטלגיה דביקה, או הסתגרות בדל'ת אמות ותחושה של חוסר אונים שנפטון עלול להביא איתו לתקשורת שלנו.

עובדות, חברים – ולהיות כאן ועכשיו, זה האישו.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס כוכב האקשן האגרסיבי, לסטורן הנוקשה.

הצמידות הזו מתרחשת בתחילת מזל דלי, שהוא עצמו שייך ליסוד האויר.

פה אנחנו פוגשים קונפליקט מהותי: בעוד מרס דוחף קדימה לעשייה, סטורן עסוק בלעצור, לדכא פעילות, ולשים גבולות נוקשים שיעצרו בעיקר את הצד הספונטני  והאימפולסיבי של הפעילות הזו.

לכאורה זה עלול להקשות עלינו מאוד, שכן התחושה השבוע היא שיזמות חדשות ורעיונות ליציאה מהמצב או לפתור דברים באופן אישי דרך עשייה עלולים להתקל בחומות נוקשות ממול, ביקורתיות לא קטנה, ואולי גם שיפוט מחמיר לא רק של העולם או של הסביבה אלא גם שלנו עצמנו.

זה אינו זמן קל לעשייה כלל וכלל, אבל מצד שני – דווקא עכשיו אם נתעקש ולא נוותר נוכל לחבר את העשייה והיזמה בגבולות ברורים ובטוחים שיאפשרו לדברים לקרות באופן מעשי ולקבוע עובדות בשטח.

אם נשכיל לחבר בין שתי המגמות ההפוכות האלה וליצור משהו שלם ותלת מימדי שגם יעבוד לאורך זמן למרות הקושי – זכינו כולנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, ושור.

 

ואחרונה אחרונה – הצמידות המדויקת בין יופיטר כוכב השפע, לפלוטו היצרי והכוחני.

לא מזמן העליתי באתר שלי – וגם במדור בוואלה – את אחת התיאוריות המדברות על כך שהצמידות הזו בין שני הכוכבים האלה שמתרחשת ממש עכשיו שהתחילה בעצם קודם לכן בינואר תוך שהם ממשיכים לנוע זה בקרבת זה הלוך ושוב, היא זו שאחראית בעצם על משבר הקורונה, כשבעצם בגדול הופיעה גם לפני כמאה שנה במגיפת השפעת הספרדית הגדולה שקטלה מליונים רבים.

זוהי זוית לא פשוטה, כיון שיופיטר כוכב השפע שדרכו להתפשט ולהתרחב מתחבר עכשיו לכוח ההרס הקטלני הפלוטוני וזורע אותו על פני הכדור כולו. כעת כשהם יוצרים שוב את הצמידות הזו אפשר לומר שהתקופה הקרובה מביאה איתה לשיא את התפשטות הנגיף, אבל בגדול כשהצמידות תתפוגג גם הגל הזה ישכך יחד איתה.

השנים מפלרטטים זה עם זה און אנד אוף, ונפרדים כמעט באופן סופי בדצמבר 2020 כשיופיטר עובר למזל דלי ושם פוגש את סטורן.

זה אומר שבחישוב גס צפויים לנו – בהנחה שהתיאוריה הזו אכן נכונה – עוד כשמונה חודשים לפני שתיאורטית השנים יסכימו להפרד ונוכל להגיע לשליטה במשבר הקורונה, אם כי גלים כאלה יגיעו לשיאם עכשיו ובאפריל ובמאי תחול פרידה זמנית עד נובמבר וכו וכו – המחזוריות עצמה שייכת לכוחות הטבע, וכפי שטוענים רבים לצורך של הטבע לווסת את מחזוריות החיים על פני כדור הארץ, שבה מינים מסוימים משגשגים ואחרים נשמדים או משמידים את עצמם, באותה מחזוריות.

 

וכמה מלים על ההתרחשות הפוליטית המסעירה – ובכן, כדאי לזכור: לאסטרולוג יש רק שתי ידים, וראש אחד… אתה לא יכול להיות עם היד על הדופק בכל מקום למרות הרצון הטוב, בטח לא כששני ילדים מטפסים לך על הקירות או מתיישבים לך על הכתפיים… ולמה? כי שכחתי להתבונן שוב באורנוס, והפעם – בזוית המדויקת שנכנס אליה אתמול לירח במפת הלידה של המדינה.

כל מי שקורא אותי יודע, שאני כבר שנתיים בערך מדבר על התהליכים שאורנוס מייצר כעת גם בעולם, גם מול האופק במפת המדינה ועכשיו בשנה האחרונה גם בזוית הפעולה שלו לירח במפת המדינה. ואם נזכור שירח הוא גם חיי היומיום שלנו, וגם הדרך שבה אנחנו מתנהלים וגם בעצם נפשה של המדינה הזו, תסיקו לבד מסקנות..

ולגבי מה שקרה: ממש אתמול, נכנס אורנוס בפעם השניה לזוית פעולה מדויקת למעלת הירח במפת המדינה, ומה שאורנוס עושה כולנו יודעים – הוא מזעזע את הספינה, או את שורשי העץ, או כל מה שיכול לסמל משהו שנראה יציב – ומתברר שהוא לא…

הירח של מדינת ישראל נמצא בין 4 ל 5 מעלות במזל אריה. בשנה שעברה חגג אורנוס בזוית פעולה לירח ממש על המעלה הזו ובשיא הבלגן נדד קדימה ואחורה עליה בין אוגוסט לספטמבר, היו טלטלות רבות האירועים המשפטיים ממרץ שום דבר לא הצליח

 כן, אורנוס מטלטל בעוצמה עכשיו את מפת המדינה כמו שכבר כתבתי, אבל הוא מביא לא רק שינויים עליהם דיברתי, אלא גם ובעיקר חוסר יציבות. האם מה שקורה עכשיו ישאר יציב ואפשר יהיה לבנות על ממשלת החירום שמדברים עליה עכשיו?

ממש לא בטוח… אורנוס רק עכשיו נכנס לזוית, וימשיך לחגוג עליה עד סוף אפריל – שהוא בכלל הולך להיות כאן חודש מוטרף –  ורק אז ימריא לדרכו הלאה במעלה מזל שור, ויחזור בפעם האחרונה למגע אחרון במעלה הזו – יגיע ל 6 מרחק מעלה אחת בלבד שגם היא תשפיע – לפני שימשיך הלאה ולא יחזור לשם יותר ב80 השנה הקרובות..

אולם מה שאורנוס עשה כאן למדינה הקטנטנה שלנו בשנתיים האחרונות – חוץ מאשר שלוש מערכות בחירות מהפכים קיצונים וטריפת כל הקלפים הפוליטיים וקורונה אחת שבדרך להרוס לנו את המשק אם לא נזהר – הוא בהחלט מספיק והותר..

בגדול, אולי רק אחרי דצמבר 2020 נוכל לדבר על משהו שאפשר יהיה להתקדם איתו בנושאי יציבות, עד ש..אורנוס יעלה על השמש במפת המדינה. אבל זו כבר עלילה חדשה ורחוקה כרגע. נגיע אליה בזמנה.

אם היתה לי שעת לידה מדויקת של גנץ ושעת לידה מדויקת של אשכנזי, מן הסתם הייתי עולה על הדברים לפני כן, אבל מהתבוננות במפות הלידה של שניהם – לא אתפלא אם אשכנזי הוא זה שתכנן את המהלך הזה וסחף אחריו את גנץ, כשביניהם יש צמידות של מרס ויופיטר, צמידות מעולה לבני ברית שמתכננים מהלכים ביחד.

 

האם אכן עשה גנץ מהלך נכון מבחינת המדינה? כאדם, באופן אימפולסיבי, הגבתי מהבטן וחשבתי שעשה טעות. אבל במבט חוקר שלי כאסטרולוג וכאסטרטג כוכבי – בהחלט יתכן שצדק. גנץ פעל ממניע אישי מעמיק, כך הוא אומר, שמחפש את טובת המדינה הזו, ועם הירח שלו שנמצא במזל סרטן, לא אתפלא אם חלק גדול מזה נכון.

 

בואו נראה את ההישגים שלו במהלך הזה(לדעתי):

@טיפול משופר בקורונה ובמשק

@תאריך תפוגה לביבי

@אוחנה לא יהיה שר המשפטים

@פורר יהיה ממונה על הכספים והם לא יעברו דרך המסננת של החרדים ותקציביהם

@מירי רגב תפסיק להיות שרת התרבות

@אמסלם לא יהיה שר התקשורת

@מיקי זוהר לא יהיה שר

@בנט יהיה שר החינוך (פה יש כשלון)  ופרץ יחזור לישיבה.

יש עוד לא מעט מן הסתם… תקצר היריעה.

ואחרון אחרון – גנץ וניסנקורן כעת יכולים בעצמם להעמיד להצבעה את נושא ראש ממשלה עם 3 כתבי אישום, ולפעול בהתאם – מן הסתם יהיה להם לכך גם רוב בכנסת..מה יגרום לו לעשות את זה? אפשר לשאול גם: מה ימנע ממנו לעשות את זה? הביצים של ביבי מעכשיו, יהיו בידים של גנץ… חחח. ישתמש או לא ישתמש? גנץ כבר אמר שהוא פועל לטובת המדינה… בוגד או לא בוגד? הממ.. בכל מקרה – יהיה מעניין.

גנץ ובוגי נשארו אמנם בחוץ עכשיו ומרגישים נבגדים, אבל זו רק ממשלת חירום לאומית בת שנה וחצי… אחר כך – הכל פתוח, זוכרים?

וישנה עוד אפשרות דמיונית אחת אחרונה: שגנץ לפיד בוגי ואשכנזי תכננו את הכל ולו רק כדי שהשליטה אם לסיים את תפקודו של ביבי תהיה בידיהם, ואם זו נכון – זו העקיצה הפוליטית של המאה… חחח 

במחשבה על כל המהלך – אין ספק שלפנינו מציאות פוליטית אחרת, שבה החרדים והדתיים לא ממש לשון מאזניים ושליטה בחיינו, ושכוון החשיבה הוא ליברלי ופתוח בגדול.

חבל שהמערכה האחרונה הזו (עד עכשיו לפחות) פספסה את היכולת לשלב את ערביי ישראל במערכת לטובת כולנו. לדעתי עוד לא נאמרה המלה האחרונה בתחום הזה, גם אם הם כועסים כעת. כוחם הפוליטי קבע עובדה בשטח, והם בהחלט חלק מאוד אקטיבי במשחק, למי שיוכל לעזור להם לקדם את כל המגזר ולשלבם בכבוד.

ועד שנדע יותר על המחזוריות הזו ובהמשך השנה הזו או בסופה נגיע גם לשליטה מסויימת עליה  ועל משבר הקורונה בכלל – שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דלי השכלתני ונצמד לסטורן הנוקשה – שני תהליכים שלא עושים לכם חיים קלים בימים אלה, טלאים, אולם בגדול מכריחים אתכם לפעול בחכמה ובסבלנות כדי לפתור בעיות. אין דרך אחרת כעת, טלאים.. פשט סבלנות. השבוע הקרוב יהיה לא קל, אבל בהחלט דורשני. נסו להקשיב מתחת למה שקורה מתחת לפני השטח.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת לנוע במזל שלכם, ואחרי שהביאה את כל הטוב הזה היא עוברת למזל תאומים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן לתרגם את כל התובנות החדשות לצד המעשי של החיים, שוורים, ולחשוב מחוץ לקופסה ובעיקר לגלות חשיבה יצירתית – היא זו שתביא איתה גישה קצת אחרת, עם פתיחות רבה יותר.

תאומים

מרקורי שליט המזל צמוד לנפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית מביאה איתה החלטות רגשניות ולא ממש מוצלחות. בהמשך משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע תאומים: ונוס עוברת למזל שלכם, ופותח את הלב לתאומימים הרגשניים כל כך ממילא בימים אלה… מקום מעניין אך לא יציב.

סרטן

מרס שהיה במזל גדי שממול עובר למזל דלי לשם עבר גם סטורן, ונראה שחלק מהכובד של השנה האחרונה מתחיל להשתחרר סוף סוף מכם, סרטנונים. הגיע הזמן לחזור לעצמכם, לתת לרגש לדבר מחדש, ובעיקר להתמקד בתהליכי צמיחה מחודשים למרות הקושי החיצוני שכולנו עוברים עכשיו. זה לא רק אפשרי אלא גם רצוי.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, אלמנט שמביא איתו הרבה אנרגיה ועוצמה, אולם בגלל חוסר זויות של השמש לכוכבים אחרים אתם עלולים להרגיש בימים אלה לבד במערכה. זהו זמן שבו אתם חייבים לסמוך רק על עצמכם וכושר השיפוט שלכם, כשעכשיו גם סטורן שממול מכריח אתכם לקבל החלטות כבדות משקל ולקחת את החיים ברצינות רבה יותר ומתוך מבט מקיף שרואה את כל התמונה, ולא רק את הכאן והעכשיו.

בתולה

הצמידות בין מרקורי לנפטון שמתרחשת עכשיו במזל דגים מול המזל שלכם לא עושה לכם כעת חיים קלים, בתולות. הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי בשותפויות ובשיתופי פעולה בכלל, מכריח אתכם להיות ברורים ומדויקים, ולא לתת לרגשות המשתנים להרוס לכם החלטות מעשיות או יחסים קרובים. שיתופי פעולה משמעותיים במיוחד עכשיו, אבל חשוב לא  פחות הוא לשמור עליהם מכל משמר.

מאזניים

ונוס הרגשית עוברת למזל תאומים בסופו של השבוע שגם הוא שייך ליסוד האוויר, כמו המאזניים, אלמנט שבהחלט מביא איתו הקלה משמעותית ויכולת לתרגם רעיונות ויזמות למלים שמאפשרות קרבה כמו גם עשייה משותפת. חשוב במיוחד עכשיו לא להסתגר בד' אמות כשהקושי מתחזק, אלא להיות ברורים ומדויקים מילולית ורגשית – הדיוק הזה יעשה לכם טוב גם בקשרים הקרובים שלכם.

עקרב

הצמידות בין יופיטר כוכב השפע לפלוטו שליט המזל שלכם מגיעה השבוע שוב לדיוקה, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם ליהנות מגל של צמיחה אישית ורגשית ואפילו להרחיב גבולות ואזורי פעולה למקומות שלא הכרתם עד כה. חשוב במיוחד עכשיו לא לאפשר להתפרצויות של כעס ותסכול להרוס מקומות יפים של צמיחה והרחבת אופקים עכשיו, אלא לפתוח את הראש והחשיבה ולראות את כל התמונה.

קשת

צמידות בין יופיטר שליט המזל שלכם לפלוטו היצרי והכוחני לא עושה לכם חיים קלים בימים אלה, קשתים. יופיטר שליט המזל שלכם במזל גדי לכשעצמו אינו קל לכם ומכריח אתכם למצוא פתרונות מעשיים לאזורי פעולה מוגבלים בחייכם כעת, ובעיקר לצד הזה שזקוק לתנועה ולתחושת עצמאות בשטח. אולם מה שלא מחסל – מחשל, כידוע, וזה משפט שמתאים מאוד לאופיוו של פלוטו: אם לא תלחמו כעת בדברים אלא תפתחו לחשיבה מסוג אחר ולשתופי פעולה עם אותם גורמים שמגבילים אתכם ואותם אנשים שמעוררים בכם כעס, יתכן ותרויחו בגדול…

גדי

כוכב מרס סוף סוף עוזב את המזל שלכם, גדיים, ונראה שהדרייב האינסופי והמעייף הזה עוזב את חייכם, אבל זה לא נכון: מרס מיד נצמד לסטורן שליט המזל שלכם במזל דלי, והכובד חוזר באופן משמעותי יותר ומדויק יותר: כעת הזמן ללמוד לפעול באופן נתון תחת הגבלות ומגבלות וגבולות ברורים ומדויקים, אלמנטים שבגדול קלים לגדי אולם קשים כשמרס בשטח כאילו מורד ובודק גבולות.. במקום להלחם עם מי שמנסה להלחם בכם – נסו להתמסר ולראות את הפלוסים שמרס מביא איתו: מלחמה צודקת על עקרונות, וראיית עולם אקטיבית ולא פסיבית.

דלי

משהו מעניין קורה לכם כעת דליים: צעדיו הראשונים של סטורן במזל שלכם לא קלים לכם, והם בהחלט מחייבים היערכות חכמה  ומדויקת בימים אלה לשורה של הגבלות ומגבלות שהדלי עד כה השכיל לפעול בדיאלוג חופשי יותר איתם. אולם אחרי ההלם הראשוני יתכן ותגלו שזה ממש לא קשה, ואפילו הצמידות עכשיו שמתרחשת במזל שלכם השבוע בין מרס לסטורן אינה קשה לעיכול, שכן בסופו של דבר היא פשוט תתן לכם כלי עבודה נוספים ויכולת חכמה יותר להתגבר על משברים דרך פתרונות יצירתיים יותר וחשיבה – גם או בעיקר וירטואלית – מחוץ לקופסה. קדימה.

דגים

לכן לא קל השבוע, בלשון המעטה. השמש שוהה בבית החומר והכספים שלכם ומכריחה את הדגיג שלנו לגלות גישה אחראית חכמה ומדויקת בכל מה שקשור לכספים בכלל ולחשבון הבנק בפרט.  מצד שני דווקא עכשיו נצמד מרקורי כוכב התקשורת לנפטון שליט המזל שלכם, והופך אתכם ליצירתיים ותקשורתיים יותר, אולם יעילים פחות בגלל מעורבות רגשית גבוהה גם בהחלטות הפרקטיות שלכם. הגמישות ויכולת האלתור שלכם יקבעו השבוע אם תוכל להפך את צמידות הלימון הזו ללימונדה יצירתית, או שהטעם החמוץ הזה יהיה לכם קשה לעיכול, ויביא איתו צרבת בסופו של השבוע…

@

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן