תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 22 למרץ 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

לא מעט הצטבר לנו מאחורי הקלעים בשבועיים שחלפו, וכולנו טעונים ולא שקטים. כשכוכב מרס האגרסיבי נצמד לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, כדאי להזהר שלא להתפוצץ ולשחרר הכל בבת אחת, כי זה בעיקרון מה שעלול לקרות עכשיו, וים של אנשים מחכים טעונים עם פתיל קצר כדי לשחרר.. ומזה חייבים להזהר מאוד השבוע.

מה עוד מחכה לנו השבוע? מעברו בפעם הראשונה של סטורן למזל דלי מביא איתו גישה קצת שונה, ומשהו מפתיע באוויר… הוא עוד יחזור למזל גדי עליו הוא שולט ורק בסוף השנה יעזוב אותו סופית, אבל ריחו של שינוי מרחף באוויר, והפעם לא בטוח שהשינוי הזה הוא נעים..

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ כוכב מרס האסרטיבי נצמד לכוכב פלוטו הכוחני במזל גדי

@ כוכב סטורן הנוקשה עובר למזל דלי

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זוהי הזוית המסוכנת שבה מרס כוכב האקשן נצמד לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.

על פניו זו נחשבת כאחת הזויות היותר אלימות שקיימות באסטרולוגיה. הצירוף של השנים האלה עלול לשחרר מטען לא קטן של אלימות, מילולית או אחרת, ולעיתים מביא גם רעידות אדמה, ואסונות טבע.

חשוב בזמן זוית שכזו שמתרחשת באמצע השבוע אבל כבר יומיים לפני ואחרי אפשר לחוש בה ובהמשך גם בתוצאותיה, לפעול בקור רוח ובלי פניקה, ובעיקר להשאר בשליטה.

הזוית הזו יכולה להתבטא בריבים סכסוכים ועימותים, כעסים פתאומיים שמתפרצים בלי הודעה מוקדמת, או החלטות קיצוניות. גם בדיאלוג שבין אדם לחברו עלולה לחול עכשיו סוג של הקצנה תקשורתית ומאוד חשוב השבוע להשאר רגועים גם כשמרגישים שעמוק בפנים המתח בקו עליה.

חשוב במיוחד השבוע לשמור על גבולות ולא לקלקל יחסים יפים בגלל קריזה של רגע, או פרשנויות מוטעות של דברי אחרים. שיקול הדעת הוא הדבר החשוב ביותר בימים אלה ובעיקר השבוע.

מי עלול בעיקר להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, עקרב, גדי סרטן שור אריה ודלי.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב סטורן הנוקשה ממזל גדי עליו הוא שולט, למזל דלי השייך ליסוד האויר.

שנתיים וחצי הכביד סטורן את עולו על המזלות הקרדינליים – גדי סרטן מאזניים וטלה – והכריח אותם ליישר קו, לעשות שעורי בית בכל מה שקשור לחומר וכספים, ולבנות בסיס כלכלי חדש שונה ובעיקר יציב שאפשר להשען עליו, או.. לפרק את זה הקיים, ולהתחיל מחדש.

כעת הוא נכנס למזל דלי וממנו להשפעה דומה אך בסגנון קצת שונה בעיקר על מזלות דלי, שור אריה ועקרב.,

המעבר הזה לא קל לדליים: אורנוס שליט המזל שלכם נמצא ממש עכשיו בתחילת מזל שור ושולח זוית פעולה לכל המזלות הקבועים שאומרת: אוקי חברים, הגיע הזמן לשנות את השיטה, לשבור מסגרות שלא הוכיחו את עצמם, לשחרר הרגלים קבעונות ונושאים שהעיקו עלינו, ולצאת לחופשי מבחינת חשיבה וגישה.

אולם הנה, עוד לפני שאורנוס הצליח באמת להתחיל לשנות משהו בסיסי אצל השוורים ושאר המזלות הקבועים, נכנס סטורן למזל דלי שעליו שולט אורנוס, ובמקביל שולח זוית פעולה לכל שאר שלושת המזלות האלה שאומרת: שינוי? מה פתאום? זה הזמן להיות מעשיים, להתבצר, להסתגר בגבולות נוקשים ולהמנע מגישה אנרכיסטית וחסרת סדר. אל תקשיבו לאורנוס הפרוע – תקשיבו לי, לסטורן המאורגן והמסודר!

קונפליקט? בהחלט, ואחד החזקים שבהם. לא מעט מאתנו יעמדו בחודשים הקרובים בפני דילמה מעניינת : לשחרר גבולות רעיונות ויזמות – או להקשיח, להכריח ולהתבצר בד' אמות? נוקשות מול גמישות, איסורים מול היתרים, כלא מחשבתי מול חופש מנטלי – שני הכוכבים האלה מביאים אלינו דילמות משמעותיות מאוד שיעמדו במרכז השנתיים שלוש הקרובות באופן כזה או אחר, וילוו אמנם לכאורה בעיקר את המזלות הקבועים אך אם נזכור שכל מפת לידה בנויה מהרבה כוכבים עם מיקומים שונים, נבין שהדילמה הזו משפיעה בעצם על כולנו, לטוב ולרע.

סטורן יאפשר לדליים שכבר התחילו את התהליך האורני של השינוי בשנה שעברה לגבש אותו לכלל משהו שאפשר גם לבנות ממנו משהו חדש, אולם לשאר תשעים האחוזים של הדליים השוורים העקרבים והאריות – אלה יצטרכו להתמודד עם הדילמה הזו בו זמנית, וזה לא יהיה קל.

אחד ההבדלים הוא במשך הזמן שבו שני הכוכבים האלה נמצאים בכל מזל. בעוד סטורן נמצאים במזל כשנתיים וחצי, הרי שאורנוס נמצא במזל בין שש לשבע שנים, כך שבסופו של דבר אורנוס הוא זה שיאמר את המלה האחרונה והשילוב הזה בין הצורך להשתנות ולהתחדש לבין הצורך לפעול בתוך גבולות מוגדרים יהיה סוג של תמהיל שבעיקר הצד האורני יקבע בסופו של דבר.

אז מה יביא איתו סטורן לדלי ולשאר המזלות הקבועים? את היכולת לממש רעיונות חדשים שעלו בזמן האחרון, לבנות מסגרות פעולה מסודרות כדי לממש בהן רעיונות ויזמות, וגישה נוקשה שיפוטית ולא סלחנית שעלולה להקשות על המזלות האלה בגלל הצד הפרפקציוניסטי שבה, ולהביא איתה סדרת כעסים ותסכולים בגלל שליטת יתר, מול מצבים של חוסר שליטה שיביא אותו כוכב אורנוס.

אז… שליטה או חוסר שליטה? סטורן או אורנוס? אין לי סבלנות לפרחח הזה, אומר סטורן. הזקן המעצבן הזה ילמד שבסוף – אני תמיד צוחק אחרון, אומר אורנוס השובב. ואנחנו? אנחנו נצטרך למצוא את הדרך שבה נוכל ליהנות משני העולמות בלי שכל אחד מהם יפגע בשני, ולמצות במכסימום את גם את פוטנציאל המימוש שלנו, וגם את פוטנציאל השינוי והצמיחה.

זה לא יהיה קל, אבל אפשרי…

 

לגבי הקורונה

הגיע הזמן לדבר גם על התהליך המורכב הזה. ממש עכשיו אני מתחיל לחבר איזה מאמר על זה שיופיע אצלי באתר. סבלנות.

 

ולמזלות עצמם

טלה

מזלטוף, טלאים! השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג יומולדת, שכמו תמיד אצל הטלה הוא די שמח. אלא שהפעם צריך לחגוג אותו בתשיעיות עם שני מטר רווח, וזה די מתסכל.. אבל לשמוח צריך, מה גם שונוס שוהה בבית הכספים שלכם וזה בהחלט זמן טוב ליזמה כלכלית חדשה ומעניינת.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה ב..מזל שלכם ויוצרת זוית הרמונית עם כוכב כוכב מרס ומאפשרת לכם לשלב כוחות כדי לקדם נושאים שחשובים לכם השבוע, ובאופן יצירתי ושונה. מרקורי שבמזל דגים מדגיש את היכולת שלכם לעשות לכם חברים מכרים וידידים חדשים: צאו מעצמכם, ופתחו את הלב.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים המאכלס את בית הקריירה שלכם, ובני התאומים שלנו יכולים דווקא עכשיו להתגלות כיצירתיים במיוחד, ולהמציא את עצמכם מחדש. זהו זמן טוב לחשוב מחוץ לקופסה, ולמצוא דרכים ליזום ולפעול באופן שונה ממה שעשיתם עד עכשיו, וכרגיל – זה גם יהיה יצירתי ומעניין.

 

סרטן

השמש עוברת למזל טלה המאכלס את בית הקריירה של הסרטנונים שלנו, ומעירה את הסרטנון המצוי והמופנם. כן, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולחפש השבוע דרכים כדי לבטא את מה שקורה לכם בפנים, וקורה שם לא  מעט עם השמש הטלאית הזו. זמן טוב להעביר הילוך, ולצאת לדרך חדשה ואסרטיבית.

 

אריה

צעדיה הראשונים של השמש במזל טלה ממלאים אתכם אנרגיה חדשה ואופטימית. הגיע הזמן להרחיב אופקים לצאת מהדאגות ולנסות לעבור לשלב של צמיחה. מעברו של סטורן למזל דלי פותח תקופה חדשה מאתגרת ומכבידה של צמיחה אישית. זהו זמן למצוא שותפים לדרך, או למסד יחסים, אריות.

 

בתולה

הצמידות בין מרס ליופיטר במזל גדי היא גישה יצירתית במיוחד. זה הזמן לתת לדמיון שלכם לפעול, כשמרקורי שליט המזל שלכם שממול מדגיש את היכולת שלכם לחשוב קצת אחרת, בתולות. זהו מיקום מצוין לאלה מכם שלא נכנעים למציאות עכשיו כפי שהיא, ומנסים להמציא מחדש דרך להתמודד איתה.

 

מאזניים

מעברה של השמש למזל טלה המאכלס את בית הזוגיות שלכם, מאפשר לכם עכשיו להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה, ותהליך הקרקוע שלכם מתחזק והולך. זמן טוב לחשיבה כלכלית חדשה.

 

עקרב

ונוס הרגשית שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועוזרת לכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, ובמערכת היחסים. אם העקרב הקשוח יסכים לפתוח את הלב תחת שרביטה של ונוס ולהתמסר לרגשות עדינים, זה בהחלט עשוי לעזור לבסס קשר רגשי קיים ולהעמיק אותו, או ליצור קשר רגשי חדש ומספק.

 

קשת

מעברה של השמש למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש כמו הקשת, מביא איתו זריקת מרץ לקשת שלנו, ומאפשר לכם להתלהב ולהתרגש מחדש. זהו זמן טוב לחזור לצד ההרפתקני והשמח שנמצא בכל קשת באשר הוא, צד עצמאי וספונטני שבדרך כלל מתעלה מעל המגבלות וממציא את עצמו מחדש.

 

גדי

סטורן שליט המזל שלכם משחרר אתכם אחרי שנתיים וחצי קשוחות ומפרכות למדי, ועובר למזל דלי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זמן לתרגם את כל התובנות שצברתם בשנתיים וחצי האחרונות לעובדות בשטח, ולחשיבה כלכלית חדשה. מרס ויופיטר נצמדים במזל שלכם, ומביאים ים של אנרגיה חדשה.

 

דלי

מעברה של השמש לבית התקשורת שלכם מביא איתו תקשורת חמה ונלהבת, אולם השינוי המשמעותי השבוע הוא מעברו של סטורן הנוקשה למזל שלכם. כן, הגיע הזמן לטירונות הסטורנית, וסטורן ילמד אתכם מחדש את הכללים בשנתיים וחצי הקרובות. רצינות אחריות ועמידה במשימות – סטורן בשטח, דליים…

 

דגים

השמש עוברת היום לבית החומר והכספים שלכם, דגיגים, אלמנט שעוזר לכם לתרגם את התובנות של הזמן האחרון לעשייה ומימוש. מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם ולעזור לכם ליצור יזמות תקשורתיות חדשות, ומשימות חדשות ומעניינות. זהו זמן טוב לשתף ולחלוק, וללמוד גם מנסיונם של אחרים.

 

ובינתיים.. שבוע חמים ובטוח

 

מיאיר ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן