תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 21 ליוני 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מה קורה בכוכבים? אין ספק, שלשבוע הקרוב יש בשורה: מחזירים את הלב, אם להגדיר אותה בשלוש מלים. ולמה? ונוס הרגשית שהיתה כחודשיים פלוס מינוס בהילוך אחורי, ויצרה כל כך הרבה חוסר יציבות הן בחיי הרגש שלנו והן בנושאי חומר כספים – למרות שמצד שני הביאה גם לא מעט הזדמנויות ואפשרויות מעניינות – חוזרת להילוך רגיל סופסוף. האם זה באמת יחזיר את השקט המיוחל? הממ.. לא בטוח.

כי..

ממש במקביל, עוברת השמש ממזל תאומים האוורירי למזל סרטן הרגשני מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו בהילוך אחורי.. היא נעה קדימה, והוא נע אחורנית.. מה יקרה כשיפגשו? ובכלל, מה הולך לקרות בתקופה הקרובה עם כל המעורבות הרגשית הגבוהה הזו, גם בעשייה וגם בתקשורת שלנו, שלא לדבר על כל הביטולים האיחורים הקלקולים  ואיבודי המפתחות והסלולרים…

אז מה הולך לקרות פה? בכל מקרה זה יהיה רגשני, משתנה, לא צפוי, ו..מעניין. ללא ספק. סוג של.

הבדואים בסיני מסכמים מצב כזה בדרך כלל בשתי מלים: בלגן בלגן. ומי אני שאתווכח..

 

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@השמש עוברת למזל סרטן

@ונוס חוזרת להילוך רגיל במזל תאומים

 

השינוי המשמעותי בשמים השבוע –  השינוי הזה הוא עצירתה של ונוס בתחילת מזל תאומים, וחזרתה להילוך רגיל, סופסוף.

ואכן, אחרי שבועות ארוכים שבהם ערבבה אותנו את הרגשות שלנו את מצבי הרוח ואת שלל אפשרויות הבינים, תוך שהיא יוצרת מצבים משעשעים ולא ברורים רגשית פה ושם ומכניסה ספקות ואי ודאות לגבי מצבים שעד אותו רגע נראו יציבים לגמרי, היא מתחרטת עכשיו, אוספת את עצמה ואת כל הויברציות המוזרות שפיזרה סביבה, וחוזרת כאילו כלום למזל תאומים עם כל הקסם המוכר שלה…

כן, הגיע הזמן לאסוף את הלב למקום, לארגן מחדש את כל מה שקשור לצד הכלכלי וההחלטות שקיבלנו – או שהחלטנו לא לקבל – בחודשיים שחלפו – לנסות ולראות את כל התמונה, ואולי גם לנסות ולהגדיר מחדש היכן אנחנו עומדים רגשית וכלכלית, ובעיקר – לאן הולכים מכאן.

וזה – לא פשוט. קודם כל, במזל תאומים השייך ליסוד המשתנים קשה להגדיר מטרות קבועות לאורך זמן, והצורך שלנו לפעול באופן דינמי משתנה ומסתגל למציאות שקשה להסתגל אליה אופייני ממש לתנועה שלה, אחורה וכעת קדימה.

אם בהילוכה האחורי יצרה ונוס לא מעט שאלות הקשורות למערכות היחסים שלנו או שרצינו שיהיו לנו ולדיאלוג שלנו עם הארנק וחשבון הבנק שעשה כמה פליק פלאקים לאחרונה וזיג זג או שנים, כעת נוכל לראות אם מכל הערבוב הזה שעירבבה אותנו עם תכניות הפעולה שרצינו וגם תכניות הפעולה שלבסוף קרו אם בכלל, אפשר לבנות כעת משהו יציב יותר וודאי יותר ממה שחווינו עד עכשיו, כי זו הופכת להיות שאלה קריטית יותר מאשר לפני חודשיים.

וזה – קורה בזמן שמרקורי כוכב התקשורת שלנו שוהה בהילוך אחורי ויהיה שם בערך עוד שבועיים, אלמנט שממש לא עוזר לשים כעת רגלים על הקרקעכ כשאין ממש קרקע, בעיקר כי קשה לנו גם לקבל החלטות וגם ליישם אותם בשטח עם תקשורת שאינה במיטבה.

אין ספק, תקופה מעניינת לפנינו שמכריחה אותנו לאלתר במצבים שאנחנו לא רגילים אליהם, אבל לפחות עכשיו כשהיא מתחילה לנוע קדימה ותחזור בשבוע הבא כבר כמעט לקצב הרגיל שלה ולקרקע מוכרת פחות או יותר, נוכל להרגיש שאנחנו בטריטוריה קצת יותר מוכרת, שאמנם מאוד לא בטוחה ולא יציבה, אבל היא לפחות.. שלנו, כאן ועכשיו, במקומות שאנחנו מכירים טוב יותר, רגשית וכלכלית.

ומכאן – אפשר יהיה רק להתרומם. בשאיפה.

מי בעיקר יושפע מחזרתה של ונוס? מזלות שור מאזניים עקרב טלה סרטן גדי אריה דלי תאומים קשת דגים בתולה ו…כן, נכון, ניחשתם: בעצם כולנו…

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל תאומים השכלתני והחברתי למזל סרטן הרגשי.

כן, המעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד השבוע, כשגם מרקורי בהילוך אחורי וגם השמש שוהים במזל סרטן הרגשי. מזל סרטן כידוע מייצג נושאים הקשורים לבית למשפחה ולשורשים שלנו, והשמש שהולכת לחגוג יומולדת לסרטנונים שבינינו מגלה שיום ההולדת הזה הולך להיות מעט… שונה.

נכון, השמש אמורה להביא איתו חום ובטחון ועוצמה, אבל כשמרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי במזל הזה, נראה שאנחנו עלולים לשים רגלים לעצמנו כמעט בכל נושא במלים מיותרות, בגישה פסיבית כשצריך להיות אקטיביים, בכעסים מיותרים כשצריך לזוז, ובהרבה תנועה שבעצם צריך להיות רגע להירגע, ולהיות כאן ועכשיו.

בקיצור – קונפליקט לפנינו, בין הצורך לקבוע עובדות בשטח שהוא חכם ונורמלי, לבין הצורך לשאול שאלות, לחקור חקירות ולא לקבל שום דבר כמובן מאליו, תהליך מעולה כשלעצמו, אבל.. יש עת לכל דבר, וזה לא ממש עכשיו. אוף.

ועדיין, מעברה של השמש מחזיר אותנו בדרכה הרגשני והפתלתלה הביתה, אל השניצל והפירה או המפרום והמרדומה, אל ניחוחות של קרבה ושייכות ושורשים ובטחון שאנחנו זקוקים לו עכשיו יותר מתמיד, ואם נתעקש גם נקבל אותו כשנחפור קצת מתחת לכל ענן הדאגות הרובץ עכשיו מעל כולנו, ונגיע לשקט שמתחתיו, השקט שצריך הרבה יותר מקורונה או ממשלה לא יציבה או אווירת נכאים ומציאות שמשתנה מרגע לרגע ממש מול עינינו, ובעצם משדרת שבתקופה שכזו רק הגמישות ויכולת האלתור והבטחון שיש לנו בעצמנו, יחזירו אותנו לבטחון שהיה ואבד, לפחות זמנית.

יחזירו הביתה.

וזה אפשרי, עם ניתן לשמש הזו גיבוי מצד אחד, ומצדו של מרקורי בהילוכו האחורי נסגור פערים וקצוות, נוותר על עקרונות ישנים שמיצו את עצמם, ונסכים ללכת קדימה מתוך סקרנות עירנות ובעיקר תחושה שאין באמת מה להפסיד, כי מה שיש זה כבר לא זה. פשוט לא זה.

בקיצ – קדימה, עם השמש דוהרת בגאון קדימה ומרקורי אחרי עושה פרצופים ברברס אבל מתקדם, מתקדם השובב, כי פשוט אין שום כיוון אחר באופק כרגע, בעיקר אחרי שונוס סוף סוף זוחלת קדימה, ולפניף שתיכף גם מרס יעבור גם הוא להילוך אחורי…

ואז – זה באמת יהיה מעניין.

שבועטוף!

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם משתרך לו לאט במזל דגים השייך ליסוד המים, ולכן גם קשה לנו להפעיל כעת את העוצמה שלנו בפול פאואר: מזל דגים השייך ליסוד המים מטביע את האנרגיה המרסיאלית הזו, ודברים מתמסמסים ונמרחים, לפחות עד שיעבור בקרוב למזל טלה. עוד קצת סבלנות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוצרת השבוע ועוברת מהילוך אחורי להילוך רגיל, ובכך מסיימת אצלכם תקופה מבלבלת לא ברורה ולא יציבה, שבהם הייתם עסוקים בעיקר בסגירת מעגלים ולא בפתיחתם של חדשים. כן, הגיע הזמן להיערך מחדש, שוורים, ושור רציני כמו שאנחנו יודעים מתכנן היטב לפני שהוא מתחיל לזוז. וזה בדיוק השלב הזה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס להילוכו האחורי השבוע במרץ במזל סרטן אבל יוצר זוית פרקטית עם כוכב אורנוס, אלמנט שעשוי להתברר כמשהו מצוין לתאומים לבתולות ואפילו לסרטנים עצמם: זוהי זוית של שיתופי פעולה טובים, ואם נחבר את התובנות שמביא איתו מרקורי לברק של אורנוס הרי שותף או בן ברית טוב יכול לעשות לכם את השבוע.

 

סרטן

מזלטוף, סרטנונים! השמש עוברת למזל שלכם, הקסם האישי שלכם הופך מודגש מתמיד, והגיע הזמן למסיבות ההפתעה המשפחתיות המוכרות שהסרטנון כל כך אוהב… הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מביא איתו שבוע מעניין של אפשרות סגירת מעגלים ופתיחת מעגלים ישנים שלא מיצו את עצמם: זהו אפשרויות שלא מומשו, וראו על מי מהן כדאי ללכת השבוע, ולפתוח שוב.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל תאומים השכלתני והתקשורתי בבית החברתי שלכם, למזל סרטן הרגשי שנמצא אצלכם מאחורי הקלעים. זהו מיקום לא פשוט עבור האריה, ואתם עלולים להרגיש לא במיטבכם פיזית כעת. עייפות, תשישות, וצורך להוריד הילוך כדי לקחת פסק זמן מסויים למלא מחדש את המצברים שהתרוקנו, מגיע כעת. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי כעת, ונסו למצוא זמן איכות פנאי.

בתולה

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית החברתי שלכם לא עושה לכם חיים קלים בכל מה שקשור לדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם. יתכן שתצטרכו לקבל עכשיו החלטות שלא תכננתם לקבל, אבל חשוב עכשיו לא לנתק קשרים כשדברים יוצאים משליטה. זמן טוב ליצור מחדש קשרים עם חברים מכרים וידידים מהעבר, ואם הגעגוע חזק – גם להחזירם לחייכם, בתולות.

מאזניים

ובכן, הגיע הזמן סוף סוף להחזיר את ונוס שליטת המזל שלכם הביתה, או יותר נכון – למסלול המוכר, כי חוסר היציבות של התקופה הזו עלול לגרום לבלבול וערפול, וחשוב להחזיר מהשבוע את הרגלים לקרקע, לעזוב רעיונות גדולים או כל מה שקשור לדברים לא בטוחים, וללכת על המוכר והידוע. פתיחות לרעיונות חדשים של הזמן האחרון מביאה איתה צורך לעגן את הכל בחוזים או בדיאלוג רשמי יותר, ולא להשאר באויר.

עקרב

מעברה של השמש למזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים עשוי להיות נוח לעקרב שלנו, אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל סרטן גם הוא קצת פחות נוח: הוא עשוי לעכב עכשיו תהליכי צמיחה והתפתחות אישית שאתם עוברים, אבל מצד שני להביא איתו משימות מהעבר שלא צלחו כדי שתנסו להתמודד איתן שוב… יהיה מעניין.

קשת

מה קורה עם כל הרגשות האלה שמביאה איתה השמש ומדגיש מרקורי בהילוך אחורי כששניהם במזל סרטן ומרס במזל דגים וכולם שייכים למזלות המים? כל זה דביק מדי לקשתון שלנו שזקוק לאנרגיה ולא לכל העומס הרגשי הזה, מה שמפגיש את הקשת שלנו השבוע עם כמה דרמות וכעסים כשדברים לא קורים מהר וחלק כמו שהוא אוהב אלא בעייתי ומסובך… ונוס לעומת זאת חוזרת להילוך רגיל בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואפשר סוף סוף לתת ללב קצת לנוח, לפנק אותו, ואפלו לחזר בעדינות אך בתקיפות.. נייס.

גדי

אתם נמצאים כעת במרכז האקשן הרגשי שממש מולכם, גדיים, בבית הזוגיות והיחסים: השמש עוברת לשם ומרקורי בהילוך אחורי כבר שם ושניהם צועדים זה מול זה.. מה זה עושה ליחסים ולזוגיות? כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק, וזה קשה לגדי שלנו, אבל אין ברירה: מי שלא משקיע כעת ביחסים, עלול לצפות פגיעה כשמרקורי יחריף את הילוכו האחורי.

דלי

מרס עושה צעדים אחרונים במזל דגים ואם תתאפקו ולא תבזבזו כספים השבוע יהיה לכם קצת יותר בהמשך, כשיעבור למזל טלה. השמש ומרקורי במזל סרטן מצריכים מכם מידה רבה במיוחד של אנרגיה ויזמה בתחום המקצועי: קדימה, מוב איט! זמן טוב גם להשקיע בבריאות שלכם… כבר אמרתי? נכון, אז קדימה, קחו את עצמכם בידים.

דגים

כוכב  מרס נמצא ממש בסוף המזל שלכם, וכדאי לומר לו תודה על כל האנרגיה שהביא לכם בחודש האחרון, וכעת עם מעברה של השמש למזל סרטן ומרקורי שגם הוא שם אפשר להוריד קצת הילוך ולהרגיש נוח עם כל המים האלה בסביבה… אז זהו, שלא: ונוס עכשיו חוזרת להילוך רגיל במזל תאומים, ומכריחה אתכם להוריד את כל קורי הרגש שהצטברו שם החודש ולתרגם אותם למלים ועדיף בסגנון אסרטיבי, כדי להזיז דברים – ומהר… קדימה, דגיגים!

ובינתיים – שבוע מקסים!

מיאיר ?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן