תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 16 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

איזה שבוע מחכה לנו?התשובה מורכבת ומותנית בכמה וכמה גורמים, אבל אם לסכם במלה אחת – מתוח.

כן, ריבוי של זויות מתח בין השמש ומרקורי שבמזל אריה לקבוצת הכוכבים שבסוף מזל גדי שכוללים את יופיטר פלוטו וסטורן, מראים על הקונפליקט הגדול של השבוע, בין קבוצת כוכבים אחת קטנה ואקטיבית מאוד שמנסה בתחילת השבוע לגרום לדברים לקרות עם הרבה אש ואקשן – אלה השמש ומרקורי במזל אריה המוחצן האקטיבי והיוזם השייך לקבוצת המזלות הקבועים – לבין קבוצת כוכבים ששוהה במזל גדי השייך ליסוד האדמה המופנם, שמנוגד במהותו ליסוד האש הפורץ, ואם יש משהו שאופייני ליסוד הזה ובעיקר למזל הקרדינלי המייצג העוצמתי ביותר שלו, מזל גדי, זה הצורך להתאפק, לעצור, לדחות, לבקר, ולהפנים.

אם נוסיף לכך גם את זוית המתח שבין מרס העוצמתי לפלוטו היצרי שפותחת את השבוע אחרי שהגיעה לשיאה בסוף השבוע שזה עתה הסתיים, ונזכור שמזל טלה לא רק שייך ליסוד האש אלא הוא גם מזל קרדינלי עם האנרגיה הפורצת החזקה והממוקדת ביותר, נבין את עוצמת הקונפליקט בין יסודות האש והאדמה השייכים לא רק לקבוצות פעולה בסיסיות מנוגדות – האש אקטיבית והאדמה פסיבית – אלא גם לקונפליקט שאינו ישיר ואינו בנוי על גירוי תגובה או כווץ ושחרור, אלא על מתח תמידי ובלתי פוסק שלא יכול להשתחרר באופן טבעי מבלי שניצור דרמות מלאכותיות כאלה ואחרות, ומשאיר אותנו עצורים טעונים ומתוסכלים.

התהליך הזה הופך את השבוע לא רק לרווי עימותים בין שתי אנרגיות שונות, אלא בעיקר למתסכל מחוסר יכולת לבטא אותן כראוי בגלל המתח ביניהן, אם בכלל.

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@זוית של מתח 150מעלות בין שמש לפלוטו

@זוית של מתח 150 מעלות בין מרקורי לפלוטו

@מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל אריה למזל בתולה

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח של 150 מעלות בין השמש,מקור העוצמה של כולנו, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

עוד לא תמה זוית הפעולה בין מרס לשמש שהגיעה לשיאה בסוף השבוע הזה והיא תלווה אותנו עד אמצע השבוע לפחות, וכבר מגיעה זוית נוספת של מתח – הפעם זוית מתוחה שקשה לשחרר אותה ושאמנם אין לה פוטנציאל מתפרץ ועוצמתי כמו לזוית שבין מרס לפלוטו, אבל היא מתרחשת בין פלוטו לבין הגורם העוצמתי ביותר במערכת השמים שלנו. השמש.

המתח בין השמש לפלוטו עלול להפוך כל דיאלוג שלנו עם סמכויות כמו בוסים אחראים ואפילו הורים למתוח ועצבני, בלי סיבה נראית לעין. מצד אחד אנחנו נלחמים על העקרונות שלנו, אבל כל פרשנות לא נכונה או מלה שלא במקום עלולה לשמש לנו לפתיחתו של ויכוח עימות ואפילו ריב, כדי לשחרר את האנרגיה המתוחה הזו אחרי שכביכול מצאנו לה סיבה אמיתית, שמאפשרת לנו סוף סוף להתפרק.

כבר אמר פעם חכם סיני עתיק שכשזוג רב – זה לא בגלל המרק (היה חובב בישול, הסיני הזה), והוא צדק. השבוע הזה עלול להכניס אותנו להרבה מאוד ריבי מרק שכאלה, עם התפרצויות כעס בגלל סיבות שלכאורה עלולות להיראות קלושות למדי, אבל כשיש טריגר לפעולה – הבה נסתער, אומרת בלוטת האדרנלין שלנו, ושולחת את החיילים קדימה כדי לכעוס, להאשים, להתעמת, ואפילו לנסות ולקעקע את יסודות הקשר, לפעמים אפילו קשר טוב למדי, ולו רק כדי שלאגו תהיה סיבה טובה להתפרצות הזו, וכדי שמטר ההאשמות לא יחזור אחר כך כבומרנג אל המאשים עצמו.

מי בעיקר יושפע מזוית המתח בין השמש לפלוטו? מזלות אריה, עקרב, דלי, שור, גדי סרטן מאזניים  וטלה.

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זוית של מתח עם פלוטו היצרי, זוית לא קלה שגורמת למעורבות רגשית גבוהה מאוד בתקשורת שלנו, ולכן גם עלולה פה ושם לגרום למאבקי כוח ואגו תוקפנות מילולית ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה.

מניפולציות ומאבקי כוח עלולים לגרום כעת לא רק לקצרים בתקשורת אלא גם לכעסים ואלימות מילולית. מומלץ לברר היטב כעת לפני שרבים אם בכלל יש סיבה, ולא להכנס לדרמות ולגישה קיצונית כשדברים לא קורים כפי שרציתם רק בגלל מלים של מישהו אחר.

בקיצור – לחשוב קצת יותר לפני שמדברים, ועוד יותר כשמפרשנים מלים שמישהו אחר אמר…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים עקרב שור אריה ודלי.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה למזל בתולה.

אחרי שסיים את זויות המתח עם פלוטו וסטורן ממשיך מרקורי ועבור למזל בתולה השייך ליסוד האדמה.

המעבר הזה מקרקע חלק מאתנו, וגורם לחלק מהטונים הגבוהים שליוו את השבוע הקודם לשקוע בהדרגה. כעת הזמן להתבונן דברים כפי שהם לרגע, ובעזרתו של מרקורי במזל בתולה נתמקד כעת בפרטים הקטנים כי הם החשובים, לפני שנמשיך הלאה.

מעברו של מרקורי משנה את התמונה גם כי בצעדיו הראשונים במזל בתולה הוא לא יוצר זויות של ממש עם כוכבים אחרים. המיקום הזה עשוי להביא איתו איפוק ושליטה רבים יותר על התקשורת שלנו שאכן קצת איבדה שליטה בשבועיים האחרונים עם לא מעט דרמות וטלנובלות כשמרקורי שהה במזל אריה: כעת הופך האיפוק לאישו המרכזי, ואיתו – המיקוד בעובדות, לא בדרמות שמאחוריהן.

מרקורי במזל בתולה בהחלט יחזיר אותנו לקרקע. אמנם הוא גם יחזיר את הגישה הצינית והביקורתיות שמאפיינת אותו כל כך במזל הזה, אבל יחסית לאיפוק שאנחנו מצפים ומייחלים לו וגם יגיע אם כי במינון קטן לצערי לפחות בהתחלה, גם זה בהחלט משהו.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, קשת, ודגים אך בעקיפין – התקשורת של כולנו…

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, טלאים. זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו הכוחני מלווה את השבוע ומביאה איתה פתיל קצר וגישה כוחנית. שמרו על איפוק גם כשהכעס והתסכול עולים, ואל תאבדו שליטה.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן גם השבוע והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. אולם חוסר זויות של ונוס לכוכבים אחרים עלולה להקשות עליכם לתרגם את כל הרגש הזה למעשים, והתסכול לא קטן. זמן להתייעץ לפני כל מהלך ופעולה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של מתח עם כוכב פלוטו היצרי, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים במיוחד. חשוב להזהר שלא להרוס יחסים יפים, ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה. בהמשך השבוע עובר מרקורי למזל בתולה, אתם חוזרים לקרקע, והשקט חוזר.

סרטן

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, לפתוח את לבו הרך של הסרטן לרגשות ענוגים, ולהחזיר בגדול את המלה 'אהבה' אל עולמו של הסרטנון הרומנטי. זמן טוב להזכר באקס או אקסים מיתולוגיים, או לחילופין להעמיק קשר קיים. אם הלב פנוי – הקדישו את השבוע לדייטים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה, ויוצרת השבוע זוית פעולה לא קלה לכוכב פלוטו היצרי, אלמנט שהופך את השבוע הזה למתוח וטעון במיוחד. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת לבית החומר והכספים שלכם מספק לכם אנרגיה ליזמה פרקטית חדשה, ולחשיבה מסוג אחר בתחום המקצועי.

בתולה

השבוע נפתח בלחץ לא קטן בגלל הזוית של מרקורי עם פלוטו, אולם בהמשך הוא בהחלט משתפר: מרקורי שליט המזל שלכם עובר ל..מזל שלכם, כמה נפלא, והתקשורת שלכם הופכת להיות עוצמתית וכריזמטית. נצלו את המומנטום הזה ליזמות חדשות והתחלות מעניינות, ובעיקר לטיפוח קשרים חדשים ומועילים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל ששלכם ששוהה במזל סרטן הופכת אתכם לרגשניים מהרגיל, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם להתחבר מחדש לרגש הביתי והמשפחתי, ולהשקיע יותר במשפחה – ובקריירה. חוסר זויות של ונוס לכוכבים אחרים עלול לגרום לתחושת בדידות מסויימת: זמן לדבר ולשתף, מאזנאים.

עקרב

זויות של מתח גם של השמש וגם של מרקורי ובעיקר הזוית של מרס עם פלוטו מביאות איתן עבור העקרבים שבוע מתוח במיוחד, שבו חשוב יותר מתמיד לא לריב לא להתעמת ואם כבר להתווכח – אז במידה, ובאיפוק. חפשו השבוע את המכנה המשותף ולא את המפריד, ואל תנתקו קשרים.

קשת

מרקורי עובר השבוע לבית הקריירה שלכם, והוא בהחלט יכול להקיץ נרדמים, בעיקר קשתים מהסוג ההרפתקני שזקוקים לעזרה כדי לשדרג את האמביציה שלכם ולדחוף קדימה יזמות חדשות ומעניינות. זמן לדבר על מה שחשוב לכם לשתף אחרים ולעמוד בהצלחה מול קהל מתעניין. קדימה.

גדי

מעברו השבוע של מרקורי כוכב התקשורת למזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, עשוי לחסל כמה אי הבנות וקצרים בתקשורת שפגשתם לאחרונה, גדיים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, לחזק קשרים עם חו'ל למרות שקשה לטוס לשם, ולטייל גם בארץ כדי לפגוש נופים אחרים ולשנות אווירה. יפה לכם..

דלי

מעברו של מרקורי למזל בתולה יעזור לדליים שרוצים לחשוב קצת אחרת בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים. יתכן וזהו זמן לעסק מעניין או לגישה מעניינת ולא קונבנציונלית לשיווק אישי ולקידום של מה שחשוב לכם באמת. זמן טוב לראות את כל התמונה ולנסות להפוך אותה גם לתכנית או שתים לטווח ארוך.

דגים

מזל בתולה מאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, דגיגים, וכשמרקורי כוכב התקשורת עובר אליו היכולת שלכם להפתח לפרטנרים שלכם לשתף בתכניות לנקות משקעים שהצטברו לפתוח דף תקשורתי זוגי חדש, גבוהה במיוחד. לדגיגים שמוצאים את עצמם באמצע חודש אוגוסט האכזרי לבד מתחת למזגן, כדאי לגייס את מרקורי לשיטוטים מסיביים בטינדר, ולכמה היכרוות חדשות ומלהיבות. זה לא יקרה  מעצמו…

ובינתיים – שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן