תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 12 ליולי 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

 ובכן.. נתחיל מהחדשות הטובות: אחרי שלושה שבועות לא קלים של בלגן וביטולים משמעותיים – החל מביטול הסיפוח שביבי דחף אליו וכלה בניתוקים באינטרנט בווייז ובוואטסאפ – מרקורי כוכב התקשורת סוף סוף הולך קדימה, ואפשר להתחיל לסיים את תהליך סגירת המעגלים של השבועות האחרונים, להפסיק לאבד מפתחות ארנק או סלולרי, ולהפסיק לקלל כשהמחשב או הטלפון פתאום לא מתפקדים: זהו, הולכים קדימה, חברים.

כעת, כשגם מרקורי וגם ונוס הולכים קדימה, אפשר סוף סוף לפתוח באמת את הלב לא כדי להזכר ביחסים קודמים אלא בעיקר כדי לפתוח מערכות יחסים חדשות ומעניינות: לשם כך כדאי לחכות עוד שבוע עד שמרקורי גם יחזור לקצב הרגיל שלו.

אז.. מה מאפיין את השבוע הזה? קונפליקטים, והרבה מהם, אבל שנים משמעותיים במיוחד. אחד מהם דווקא חיובי ואפילו שמח, לשם שינוי..

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל סרטן.

@ זוית של עימות בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע

@זוית של עימות בין השמש לבין פלוטו היצרי והכוחני

השמש ומרקורי עדיין שוהים במזל סרטן, אבל כשהשמש מגיעה לשליש האחרון של המזל הזה היא יוצרת שלוש זויות עימות עם כוכבים שמסמלים בעצם כוחות טבע: יופיטר, פלוטו וסטורן. שתים מהזויות האלה כולל הקונפליקטים הנובעים מהן, אנחנו הולכים לחוות השבוע.

 

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל – זו אולי אחת החדשות הטובות של השבוע, שכן הילוכו האחורי של מרקורי עשה לכולנו בלגן לא קטן בשלושת השבועות האחרונים.

אמנם השבוע עדיין יהיה בהילוך מאוד איטי קדימה – לוקח זמן למנוע הקטן הזה להעביר הילוך ורק בשבוע שלאחר מכן נוכל לראות איך הוא צובר תאוצה.

הוא עדיין במזל סרטן, מה שאומר שהתקשורת שלנו עדיין ממוקדת משפחה, אנשים קרובים, וצורך חזק בבטחון רגשי.

וזה גם אומר שסוף סוף אפשר להתחיל לתכנן דברים, להסתכל קדימה בתקוה, ולא לפחד להתמודד עם העובדות של כאן ועכשיו, במקום למסמס אותן לטובת סגירת המעגלים שאפיינה את השבועות האלה שחלפו.

יהיה מעניין ו.. אקטיבי.

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

על פניו יש משהו שמח בזוית הזו:  יופיטר כוכב השפע הופך להיות מטרה מאתגרת לשמש, שנמשכת אליו ואל האנרגיה האופטימית והשמחה שלו, אלמנט שמביא איתו לחפש – וגם למצוא – מטרות ראויות להשקעה רגשית אמיתית, ועם השמחה הזו מגיעה בדרך כלל גם הנעה לפעולה, כשיופיטר מספק את ההשראה והרצון לצמוח ולהתפתח.

בזויות של עימות יופיטר מביא איתו מטרות ארוכות טווח שמאתגרות את הדמיון שלנו ואת הצורך לצמוח להתפתח ולהרחיב אופקים.

נושאים הקשורים ללימודים לנסיעות ולמימוש רעיונות חדשים ומלהיבים עשויים עכשיו לעלות על הפרק ולגרום לכם להתלהב ולפעול במרץ כדי לממש, אולם עכשיו גם עלולה ההתלהבות הזו להביא איתה בזבוז כספים שלא לצורך, וכדאי להזהר מהוצאות מיותרות.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, קשת, תאומים דגים ובתולה.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזויות המעניינות שאנחנו יכולים לפגוש, למרות שהיא בעיקרון לא קלה כלל: עימות בין השמש ומצבור הכוח שלה לבין הטריגר הפלוטוני שמביא איתו גישה כוחנית וחסרת שליטה, עלול לגרום לנו להתפרצויות כעס פתאומיות חסרות פרופורציה מצד אחד, ומצד שני – לתחושות תסכול בגלל הקושי שלנו לבטא בעוצמה את תחושותינו ואת מה שעובר עלינו.

בזוית של עימות שכזו הקונפליקט הוא בין הצורך להיות ייצוגי ועוצמתי, ובין לומר את האמת שלך, זו שמאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח, גם אם היא כואבת ולא מחמיאה. לא הרבה עומדים בקונפליקט הזה, אבל ביומיים שלושה שבו אנו חווים את זוית העימות הזו נוכל לראות כמה וכמה קונפליקטים כאלה שנגמרים בעימותים לא קלים, ואפילו באלימות, מילולית או אחרת.

פלוטו מדליק את השמש באבוקה של אקשן לוחמני ועוין, אבל מלות אמת בדיאלוג ישיר בגובה העינים של אחד על אחד, עשוי להשיג עכשיו מה שלא השיגו שיחות רבות שבהן הוסתרו המניעים האמיתיים של כולנו.

אבל פלוטו מול השמש יכול להדליק גם עימות אזורי אם לא נזהר, להסית איזה מחבל לפעול כי הוא מוצף ברגשות פלוטוניים עויינים, להדליק ריבים ומחלוקות וקטטות עד זוב דם, וללכת עד הסוף בעימות גם אם הסוף ידוע מראש, כי אצל פלוטו הכל טוטאלי:  הכל – או כלום!

לכן מאוד חשוב השבוע שנעשה את המעבר מזוית העימות האופטימית עם יופיטר לזוית העימות העוינת עם פלוטו ברוח טובה יחסית, ובעיקר בעיקר – בשליטה, גם על הצד בתוכנו ששש אלי קרב, וגם על הצד שרוצה לבטא בכנות ובאומץ את מה שיש לו לומר, אבל גם יודע להתאפק כשזה שממול לא בשל או מוכן לכך נפשית או רגשית, והוא עלול להגיב בהתאם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דלי, שור, מאזניים סרטן טלה וגדי.

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים כולל מיפוי של השנה הזו במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

לערוץ היוטיוב שלי:    https://www.youtube.com/channel/UC9Vv5xEwJYTRQltUEhdk3Yw

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא עדיין תחת השפעת הזוית עם מרקורי, וזה אומר מתחים ולחצים שיתחזקו בהמשך השבוע. זוית מעשית שיוצר מרס עם ונוס מראה שהשבוע עומד בסימן שיתופי פעולה מסוגים שונים, בתנאי..שלא תריבו.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך רגיל בקצב מהיר במזל תאומים, והשור שלנו תקשורתי פתוח ומילולי מהרגיל. נושאי חומר וכספים מקבלים כעת דגש מיוחד: זמן לחשוב מחוץ לקופסה, ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף יוצא השבוע מהילוכו האחורי, מבויש מכל הבלגן שעשה, התכניות שהתבטלו בגללו, הטלפונים והארנקים שהלכו לאיבוד, והמחשבים שהתקלקלו. ונוס שנמצאת במזל שלכם עוזרת לפתוח את הלב, ולשלב את התקשורת של  מרקורי באהבה.

סרטן

סוף סוף חוזר מרקורי להילוך רגיל במזל שלכם, ולאט לאט יתחיל להחזיר את האנרגיה התקשורתית הטובה, ויעלים את כל הריבים הקטנים והויכוחים הגדולים שליוו את השבועות האחרונים: זמן לחזור לקרקע, סרטנונים, ומהר…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן ויוצרת השבוע זוית עימות עם יופיטר כוכב השפע, זוית שמאתגרת את כל מה שקשור לצמיחה והרחבת אופקים בחייכם. בהמשך נוצרת גם זוית עימות עם פלוטו הכוחני: הזהרו מריבים ועימותים שעלולים להרוס קשרים ומערכות יחסים.

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, וזה בדיוק הזמן לחשוב ולפעול באופן ממוקד מטרה כשהכוון כעת קדימה. זמן להתפייס עם חברים וידידים, ולהחזיר את היחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם להרמוניה ושתופי פעולה. ונוס מתקדמת בבית הקריירה שלכם ומעניקה קסם אישי ויכולת לקדם באופן נינוח את מה שחשוב באמת.

מאזניים

גם השמש וגם מרקורי שוהים בבית הקריירה שלכם כשמרקורי כבר חוזר להילוך רגיל, ומאפשר לכם לחזור למסלול מוכר של יזמה וצמיחה שקצת נעצר בתקופה האחרונה. כעת הזמן לשפר תדמית מול סמכויות ולהחזיר אליכם את השליטה בכל מה שקשור ליזמות חדשות שקצת הלכה לאיבוד לאחרונה.

עקרב

חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים שמה דגש לא רק על כיבוי שריפות של כאן ועכשיו אלא גם על ראיית כל התמונה וקבלת החלטות ארוכות טווח הן ברמה המקצועית והן ברמה הכלכלית. כעת הזמן להחליט על כוון ודרך פעולה חדשה לחודשים הקרובים.

קשת

מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע במזל טלה המאכלס את בית היצירתיות והריגושים שלכם, אלמנט שמביא איתו התלהבות והתרגשות ורצון לשנות גישה ולהתמקד בשדרוג יצירתי של המקום שבו אתם נמצאים אם בקונספט העשייה ואם בצורת החשיבה: זמן להתמקד במה שמלהיב אתכם באמת, ומביא איתו השראה ותשוקה.

גדי

השמש שוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם וחזרתו כאן של מרקורי כוכב התקשורת מאפשרת לכם לשפר ולשדרג לא רק את התקשורת הזוגיות שלכם אלא גם את אפשרויות הפעולה דרך שותפויות ושיתופי פעולה בכלל כדרך להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. זמן טוב לחשוב בגדול, ולהתמקד במטרה מדויקת אחת, גדיים.

דלי

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והדלי שרגיל לשהות בבועה האינטליגנטית מוצא את עצמו מעורב יותר רגשני יותר ואפילו מאוהב יותר במה שקורה לו כאן ועכשיו. זמן טוב לתרגם את האהבה הזו ליזמות חדשות ומעניינות, בעיקר מנטלית, ולחשוב באופן חדשני ואפילו פורץ דרך.

דגים

חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם מחזירה גם את הלב הדגי הרגיש למקום וגם את התקשורת הרגשית והעדינה שלכם. זמן טוב לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם, ולאהבה עצמה – מקום גדול יותר ביומיום שלכם, גם בתחום המקצועי ובדיאלוג שלכם עם העולם בכלל.

 

לערוץ היוטיוב שלי    https://www.youtube.com/channel/UC9Vv5xEwJYTRQltUEhdk3Yw

 

שבועמקסים!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן