תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 11 למאי 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים + המיינדפולנס השבועי אורית רודיגר-לביא 

.השבוע הזה מביא איתו סוג של טרנינג פוינט – נקודת שינוי משמעותית – ולכולנו: מרקורי ומרס משנים מזל (מבין אותם, האמת, כמה אפשר לשהות במזל אחד ועם הקורונה המעצבנת הזו..), וונוס נכנסת להילוך אחורי בתוך זוית הפעולה שלה עם נפטון הרגשי והשמים מוצפים ברגשות, וכווני הפעולה שלנו עשויים לעבור כמה שינויים מעניינים מבחינת מיקוד, סדרי עדיפויות, וחשיבה מרחבית לטווח ארוך בנושאי יחסים עסקים וכספים, ובדיאלוג שבין אדם לחברו.

נראה שדיברתי כאן בהרבה נושאים ביחד ובאופן קצת כללי, אבל בגדול – אכן השבוע שמתקרב הוא כזה שנוגע בכמה וכמה חלקים מרכזיים בחיינו ומאפשר לנו לראות את החיים מזוית מעט אחרת, לשנות כוון ומיקוד, ואולי גם לשנות גישה וצורת הסתכלות וכל זאת כשהרגש למעלה הופך את הכל לחסר שליטה, מוצף ופה ושם גם דרמטי מהסוג הקיטשי.

יהיה מעניין… ללא ספק.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס עוברת להילוך אחורי במזל תאומים בתוך זוית הפעולה עם נפטון הרגשי

@מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים השכלתני והחברתי

@כוכב מרס עובר ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשי

 

השינוי המשמעותי בשמים השבוע – זהו ללא ספק שינוי כוונה של ונוס הרגשית ששוהה במזל תאומים, ומהשבוע עוברת להילוך אחורי שימשך חודש ו 12 ימים, אבל זה יורגש כבר שבוע לפני ואחרי – לפחות – על כל המשתמע.

מה 13 למאי עד ה 26 ליוני ונוס שוהה בהילוך אחורי, כשבחלק מהזמן הזה היא יוצרת פעמיים את זוית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל: עם הזוית הזו היא מתחילה את הזוית וחוזרת אליה עוד כחודשיים, כשהזוית הזו בעצם מסמלת את אחד התהליכים המשמעותיים של השנה: הערפול והבלבול הרגשי שהופכים דומיננטיים בחיינו השנה הזו בכל התחומים, החל מהפוליטי וכלה ברגשי ובפיננסי.

אחד הנושאים המשמעותיים בתחומים האלה – טשטוש ואיבוד הגבולות. המעורבות הרגשית הגבוהה מביאה איתה גם רגישות גבוהה ורגשנות דרמטית, אבל גם קושי לשמור על פרופורציות ובעיקר קושי לשמור את הרגלים על קרקע מוצקה, אלמנט שהופך את התחושה הזו לקיצונית ודרמטית באימפקט שלה על חיי הרגש שלנו, ומהרגש – גם על החומר והכספים.

המעורבות הרגשית הגבוהה בצד החומרי של החיים עלולה להביא איתה החלטות גרועות ושיקול דעת שלא במיטבו, אופטימיות יתר בצד קושי להצמד לעובדות, וקושי כלכלי בכלל לתרגם את הרגש לחומר ולהיפך, אלמנט שגם ישפיע על התחום הכלכלי בחיי המדינה בכלל בחודשים האלה.

אולי משום כך חשוב לפעול בזהירות מכסימלית בחודשים הקרובים, ובמקביל – גם להזהר מאוד בכל מה שקשור ליחסים ולזוגיות: הרגש מתעתע עכשיו, משחק איתנו בנדנדה קיצונית מעלה מטה, והפולסים האלה מניעים אותנו מבפנים בלי שנהיה מודעים לכך, ולכן גם ההחלטות ההגיוניות שלנו עלולות להיות מושפעות בדיוק מהגלים האלה. בכל מקרה, יציבות אין כאן ממש, אלא אם יש לנו טייס אוטומטי משוכלל באמת שעובד מכוח עצמו בלי שימת לב לרגש שמתחתיו או מעליו.

תקופה רגשית מאוד מסתערת עלינו, מפרה את הדמיון והיצירתיות אבל עלולה למחוק הישגים מעשיים של החודשים האחרונים והשקעות פרקטיות שמאבדות כיוון דווקא בגלים האלה. ארחיב על כך יותר באתר שלי בהמשך.

מה עושים? קשה להלחם בגלי הרגש האלה, אבל אפשר להחליט כבר עכשיו על הצמדות לקווי פעולה מדויקים שלא משנה מה יקרה – אנחנו נשארים עליהם, כמו מכונית על הפס הנע במכון לרחיצת המכוניות, נעה קדימה מבלי שניגע בהגה או בהילוכים תוך שאנחנו סומכים על החושים שלנו שיביאו אותנו למקום הנכון באופן המדויק רק לנו.

וזה – אפשרי, אבל דורש מאמץ מנטלי, התבוננות עומק קדימה, והחלטות שפה ושם יראו לא קלות, בעיקר כשגלי הרגש יפעילו אותנו, אם ביחסים ואם בחשבון הבנק.

מי בעיקר יושפע מהילוכה של ונוס והזויות שלה? מזלות שור,מאזניים, עקרב אריה דלי טלה גדי וסרטן, ובעקיפין או במישרין – כולנו…

 

המעבר המשמעותי של השבוע – כוכב מרס, כוכב האקשן והעשייה, עובר ממזל דלי החברתי והשכלתני למזל דגים הרגשי ואפילו רגשני.

כאילו כדי לתמוך בהילוכה האחורי של ונוס הרגשית ובזוית שהיא עושה לנפטון מצטרף גם מרס להילולת הרגש, כמו קבוצת חסידים נוספת שמפלסת לה דרך למרות הכל להילולה במירון או במקום פולחני כלשהו, לפרק זמן שבו בעיקר הרגש והלהבות מדברים, וכל השאר נשאר בצד, מתבונן משתאה או.. מוכר קמיעות.

כן, הצטרפותו של מרס למעגל הרגש הזה אפילו דרמטית יותר מזו של ונוס, שכן מרס מקצין את פעילות המקום שבו הוא נמצא, ובמזל דגים הוא מביא איתו דרמות רגשיות כאלה ואחרות וקושי לשלוט באנרגיית העשייה שלנו שמטלטלת אותנו בגלים האלה גם לכוונים פחות חמודים כמו למשל גלי של עצבנות וחוסר שקט, דרמות וסערות כשדברים מאיימים לצאת משליטה ואף יוצאים ממנה, ומהמקום הזה – קשה לבנות משהו מעשי, אלא יותר בכוונים של חזון השראה יצירתיות – וחשיבה מחוץ לקופסה, אם יש בכלל קופסה כלשהי כשגם ונוס וגם מרס הופכים רגשיים כל כך.

מה כן אפשר לעשות? להשחיז את הכלים היצירתיים שלנו, לחשוב אחרת, לפעול באופן לא קונבנציונלי, ולתת לרגש לפעול לטובתנו גם אם לפעמים זה נראה כמו למסור את ההגה לילד אימפולסיבי או לזקן רגשני אפוף בגלים נוסטלגיים : פשוט לתת לחיים להוביל ולסמוך על האינטואיציה שלנו – מלה משמעותית במיוחד בחודשיים הקרובים, אפילו יותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, דגים בתולה קשת ותאומים.

 

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל שור המעשי למזל תאומים השכלתני והחברתי, ומציע לפחות פן תקשורתי אינטליגנטי כשכל השאר הופך רגשני וחסר גבולות.

במזל תאומים מרקורי – שגם שולט על המזל הזה – מתבטא במיטבו. הוא אסוציאטיבי מאוד ומאוד יצירתי חברתית כשהוא יוצר קשרים מעניינים עם אנשים שיכולים לעזור לתמוך ובעיקר להבין אותנו, ומהווה סוג של סלע זמני במערבולת הרגש הזו שמסביב.

מרקורי שעובר למזל תאומים יוכל לעזור לנו להבין היכן אנחנו עומדים ומי נגד מי, אבל.. את כל השאר נצטרך אנחנו עצמנו לעשות, כשגם ונוס וגם מרס שאמורים לתרגם אותו למעשים הם נזילים ורגשניים ולא אפקטיביים כעת.

נשארת רק השמש במזל שור – למזלנו – כיתד פרקטית אחרונה לפחות בשבוע הקרוב, שאפשר להשען עליה, ומשם לעמוד איתן, כשעולם הרגש מסתובב סביבנו, מאיים לסחוף ולהטביע ולהציף כל חלקה טובה, ורק האינסטינקטים שלנו ואותה מלה, אינטואיציה, נמצאים שם כדי להיות שומר הסף האחרון לפני שהזרם מגיע אל המפל.

@

איך להתמודד עם מה שקורה השבוע בעזרת המיינדפולנס?
כשהרגשות גואים ותחושות של בלבול משתלטים עלינו, אנחנו עלולים לנהוג בפזיזות ואימפולסיביות. 
מיינדפולנס פירושו להוביל את תשומת הלב אל רגע ההווה, באופן בלתי שיפוטי, במטרה להביא מודעות אל תחושות הגוף, המחשבות והרגשות ברגע ההווה. 
המודעות הזאת משחררת. כשאני מבינה מה עובר עלי, אני יכולה להתחיל לראות ברור את המתרחש ברגע ההווה. 
הבהירות הזאת מרגיעה ומאזנת את הנפש שלנו, שאוהבת וודאות ושלא אוהבת טלטלות וחוסר בהירות. קשה לנו כשהדברים מתרחשים בניגוד לרצונות והציפיות שלנו. אנחנו לא אוהבים הפתעות, אלא אם כן ההפתעה נתפסת כטובה לנו. מאוד חשוב להיות מודעים לציפיות שלנו ולהבין שהרצונות שלנו הן בסך הכל מחשבות ומחשבות הן פרי יצירתו של המיינד ושאין לנו באמת שליטה על תהליך הייצור של המחשבות, אבל יש לנו שליטה על ההתנהגות שלנו, בתנאי שנהיה מודעים לתהליך ובתנאי שנסכים לעצור לפני שנפעל מהמותן. אם נעצור לרגע וניקח כמה נשימות עמוקות ונתרכז לרגע רק בנשימות האלה, ככה נתחיל את תהליך החזרה לאיזון. במצב נפשי מאוזן, ניטיב לקבל החלטות ממקום של רוגע ושלווה ולא ממקום של סערת נפש. 
מה שעוזר לי באופן אישי ברגעים קשים, זו התובנה ששום דבר אינו לנצח. הכל משתנה כל הזמן. הכל בא, משתנה והולך. גם הכוכבים נעים ויוצרים קונסטלציות שונות ומשתנות. 
אם נצליח להתבונן בדברים מבלי לשפוט את עצמנו או אחרים, ההתבוננות נטו, באופן פתוח ומכיל, יתאפשר לנו לראות את הדברים בפרספקטיבות שונות ומגוונות, מה שיאפשר לנו להבין את עצמנו ואת האחרים טוב יותר. אז יאללה, בהצלחה!
ועד לנשימה הבאה, שבוע מיינדפולי נפלא!
אורית רודיגר-לביא (C)

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דגים, והחודשיים האחרונים שעזרו לכם ליצור קשרים חדשים ולהשתלב במדיה עלולים לשנות כיוון, ולדרוש מכם מחוייבות רגשית למה שבאמת חשוב לכם אם ביחסים ואם בעולם החומר. היו נאמנים לעצמכם למרות גלי הרגש שמרס מביא איתו אליכם ממזל דגים, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם פוצחת בהילוך אחורי, וזה קורה בבית החומר והכספים שלכם שהוא כל כך משמעותי עבור השור שלנו, שיזדקק בתקופה הקרובה הן לבטחון רגשי והן לבטחון פרקטי במינונים גבוהים יותר מאשר בזמנים אחרים, וצורך לסמוך בעיקר על עצמו ולא על אחרים בנושאים אלה. יצבו את השורות, שוורים!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל תאומים, המקום הטבעי שלו, ואתם מתחילים להרגיש כמו דג במים… כן, הגיע הזמן לתת לאינטליגנציה הטבעית שלכם להתבטא, לשתף אחרים בתכניות וברעיונות, ולהאיץ את הקצב שהיה אפעס קצת איטי בשבועות האחרונים.. גם ההתלהבות חוזרת לאיטה. מעניין.

סרטן

אתם נכנסים לתקופה טעונה רגשית, ולא קלה. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת להילוך אחורי במזל תאומים, ואתם עלולים לחוות עכשיו מעורבות רגשית לא קלה ומשקעים רגשיים שמכבידים עליכם. כעת הזמן לנקות את הסיסטם, לשתף אחרים בתחושות וברגשות שצברתם גם אם הם לא נעימים במיוחד, ולפתוח דף תקשורתי חדש בתקופה הקרובה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור, ועדיין מביאה אליכם דרייב חזק לעשייה וליזמות חדשות זהו זמן טוב להגדיר לעצמכם את המשימות לתקופה הקרובה, ולפעול באופן אסרטיבי וחכם כדי לממש אותן מאמצע השבוע ואילך. חשוב לא לפחד עכשיו מלהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד, אריות.

בתולה

הילוכה האחורי של ונוס הרגשית בבית הקריירה שלכם שמתחיל השבוע, מביא איתו תקופה מעניינת של חשבון נפש אישי ומקצועי, ואולי גם שינוי בגישה ובמטרות שלכם, בתולות. זהו זמן לעשות התאמות בין המטרות שלכם לבין המציאות בשטח, ולא לפחד לעשות שינויים שהם מכורח המציאות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עושה השבוע אחורה פנה במזל תאומים, בתהליך שיקח כחודש וחצי. זהו פרק זמן מעניין שמתרחש לו הצמיחה האישית שלכם, והוא מביא איתו צורך לממש רעיונות ותוכניות מהעבר שקצת ויתרתם עליהן, וחבל… זמן טוב להתמודד עם אתגרים גדולים הקשורים להרחבת אופקים, ולהחלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים של מה שמעניין אתכם.

עקרב

השמש ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם ולהביא איתה את היכולת להעמיק קשרים רגשיים קיימים מכל הסוגים, בעיקר כשהמדובר בזוגיות וקשר רגשי שכבר קיים. אם הלב העקרבי הקשוח פנוי – אפשר לרכך אותו קצת, ולנצל את השבוע למסע קצר ומעניין של היכרויות חדשות, עקרבים.

קשת

ונוס הרגשית נכנסת להילוך אחורי השבוע, וזה קורה בבית הזוגיות והיחסים שלכם. קשתים רבים עשויים לגלות עכשיו צורך בדיאלוג מחודש במערכות היחסים, ורצון בשיחות כנות בגובה העינים כדי לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, תוך רצון לפתוח דף תקשורתי חדש ביחסים. זמן לשתף, לחלוק, ו..לחזר. כן כן.

גדי

כוכב מרס עובר השבוע לבית התקשורת שלכם, והמעבר הזה הופך אתכם לאסרטיביים יותר, לחסרי שקט הזקוקים ליזמות חדשות כדי למצות את האנרגיה שלכם, אך גם לשתלטניים ותוקפניים כשדברים לא קורים כפי שרציתם, גדיים. זמן מצוין לצאת מעצמכם ולהסתער קדימה, אך להזהר שלא לקלקל יחסים וקשרים בגלל מלים חדות מדי…

דלי

מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע למזל תאומים המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, והדלי שלנו הופך יצירתי יותר וגם.. רומנטי יותר. זהו זמן טוב להקשיב לא רק להגיון המבריק שלכם אלא גם ללב, ובאופן יצירתי לחפש פתרונות לבעיות שמעסיקות אתכם בדרכים לא קונבנציונליות,וחשיבה מחוץ לקופסה.

דגים

זוית הפעולה שבין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם חוזרת ומתחזקת כשונוס הרגשית נכנסת להילוך אחורי השבוע, והזוית תמשיך להיות פעילה לפחות עד סוף השבוע. הרגש מציף ומערפל כעת, וחשוב לשמור על חשיבה צלולה ומטרות ברורות, ולהזהר ממסמוס מטרות וערפול הדרך. הזהרו ממינון גבוה מדי של אלכוהול סמים ופנטזיות פרועות מדי השבוע, דגיגים..

ובינתיים… שבועטוף!

מיאיר 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן