תחזית שבועית

תחזית טלה שנתית

הלו טלאים – משלומכם? מרגישים את הריח הרענן הזה באויר של התחלות חדשות, דפים חדשים, רעיונות חדשים?..למי נישא תודה על כל זה? לכוכב אורנוס התזזיתי, השובב הקוסמי האולטימטיבי: שש שנים טייל במזל שלכם, השובב הזה, הכריח חלק מכם להתבגר וחלק אחר – להתחבר לצד הילדי וההרפתקני שלו, ובעיקר בעיקר – הכריח אתכם לעשות שינויים: שינויים בקונספט הכללי, שינויים בפורמט האישי, שינויים בסטטוס, שינויים בגישה ובכוון הפעולה ובעצם במה לא..יו נואו וואט אי אם טוקינג אבאוט, דונט יו?

נכון, לא כולכם מרגישים כבר את רוח השינוי הזה בעוצמה המכסימלילת. מי שחי אותו כבר בשנה שנתיים האחרונות הם אלה שנולדו בשלישונים הראשון והשני של המזל הזה: השנים האחרים עדיין מעכלים, מנסים להשתמט קצת משינוי כולל ומעגלים פינות פה ושם, מנסים לאלתר – לא יעזור! השינוי הוא כבר כאן, והוא הולך להשאר.

שנת השינוי הזה מביאה איתה כעת את הפעם הראשונה שבה אפשר להתחיל אפילו לממש את השינויים האלה. ראשית, שינוי בקונספט האישי: הרבה טלאים שהתחילו את שש השנים האחרונות כעובדים שכירים, מגלים שדיפ דאון הם בעצם רוצים להיות עצמאיים ובלי בוס על הראש, ולמרות המחיר הלא קל הם גם יוצאים לעצמאות הזו, פותחים עסק, לוקחים יזמה, או מכסימום עושים את המשהו האישי שלהם בתוך המסגרת,אבל.. כשהם קובעים את הטון.

טלאים אחרים גילו שהיחסים שלהם לא משהו. ואכן, אם נבדוק לעומק, כמות הטלאים שנפרדו בשנים האלה או עשו עבודה ושינו משהו בתוך מסגרת היחסים, היא גבוהה למדי. הטלאים – ובני המאזניים – הם אלה שעשו הרבה עבודה בשנה הקודמת על מלים כמו זוגיות, ביחד, שתוף…

כן כן, הטלה שלפעמים הוא ילדותי למדי בגישה, למד השנה – לפעמים בדרך הקשה – שלא משתלם ללכת עם הראש בקיר, ויותר מתמיד הוא זקוק לפרטנרים כדי להתקדם או לעמיק קשרים רגשיים או מקצועים. אם לא למד והפנים – הוא עלול למצוא את עצמו כעת יותר לבד מתמיד, אם בפועל ואם בתחושה, עד שהמסר יופנם…

כוכב סטורן נמצא השנה בבית הקריירה שלכם, טלאים: אם אורנוס מכריח אתכם לבצע שינויים – סטורן מכריח אתכם לגלות מינון גבוה במיוחד של רצינות ואחריות, כדי לקדם ולהתקדם. לא מעט טלאים עלולים לגלות השנה תסכול כשדברים לא קורים כפי שהם רוצים – סטורן מכריח אתכם לא רק לרוץ קדימה, אלא גם לגלות אחריות ומחוייבות במידה גבוהה במיוחד בקריירה שלכם, ובכל מה שקשור לאמביציה בכלל: בלי זה אתם עלולים להכנס ראש בראש עם סמכויות, ולמרות שלטלה כידוע ראש קשה במיוחד, כולנו יודעים איך זה נגמר בסוף, נכון?

השנה הזו יופיטר כוכב השפע נמצא בבית הצמיחה האישית והרחבת האופקים שלכם, טלאים. מכיון שגם הוא שייך ליסוד האש, זה בדיוק הזמן להקשיב ללב ולבלוטת האדרנלין קצת יותר, ולהתמודד עם אתגרים נועזים והרפתקניים בתנאי שגם תפעילו את הראש..

אורנוס נכנס עכשיו לבית הכספים שלכם מחודש מרץ, והשנים הקרובות יכריח אתכם לעשות יותר סדר בבלגן.. איך? אורנוס בדרך כלל עושה את זה בהפוך על הפוך: הוא יוצר כאוס דרך הוצאות גבוהות או שינוי מוחלט של המערכת, ומכריח אתכם לאלתר את דרככם החוצה.

השנה יהיה לכם קשה יותר לסמוך על אחרים ותצטרכו לסמוך בעיקר על האינטואיציה שלכם: טלאים שגידלו בחכמה את השריר הזה בשנים האחרונות, ירויחו בגדול. אחרים יצטרכו ללמוד בדרך הקשה, וזה לא יהיה פשוט – הטלה כמו שכולנו יודעים הוא האחרון ללמוד כי הוא שייך למחנה הצודקים.. כלכלית – זה עלול לעלות לו ביוקר, המאמץ להתעקש להשאר במה שהיה עד עכשיו, במקום לפנות מקום לשינויים מפליגים ביחס לכספים.

למעשה את השינוי המשמעותי כבר עברתם, טלאים, בשש השנים האחרונות, ולא תמיד היה קל לספוג אותו, להפנים, וגם לשנות בסופו של דבר: הטלה תמיד בטוח בצדקת הדרך שלו, ולא מעטים מכם נלחמו והרבה כדי לשמר הישגים של שנים עברו, או כדי להלחם על עקרונות ומה שהיה חשוב לכם באמת, ולהכנס עם הראש בקיר ולו רק כדי לומר את המלה האחרונה.

אבל בכוכבים כמו בחיים, בסופו של דבר הטבע אומר את המלה האחרונה, וכשאורנוס מתעקש על שינוי במטרה או בדרך הפעולה, קשה מאוד להתנגד.

כעת, כשאתם כבר בתוך תהליך השינוי עצמו או קרובים אליו, מה שעדיין נשאר לרובכם לעשות זה להפעיל אותו בשטח, אבל אני בטוח שגם כאן יש לכם כבר תכניות, ויזמות, ורעיונות: כל מה שנשאר השנה זה לממש את כל אלה, ולהיעזר ביופיטר כוכב השפע שיכריח אתכם גם לנסוע וללמוד בדרך ההתנסות, וגם ללמוד כמה דברים חדשים שמזמן רציתם, ולהרחיב אופקים.. אין ספק – שנה מלהיבה בפתח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן