תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 6 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השמש ומרקוריכוכב התקשורת שלנו  ממשיכים לרוץ במזל קשת, אבל… השמש נתקלת בצעיפו המתעתע של נפטון ונכנסת לקומה, ואורנוס כועס על הילד השובב עם הקורקינט שלא דופק חשבון, ואז מרקורי עושה פרצוף.. תנו לשנים האלה לרוץ, רבאק! כי שם, למעלה, במזל קשת, אין גבולות.

מה נרגיש מכל זה? מתחים, לחצים, עצירות פתע ופניות חדות, ו… אף על פי כן, נוע תנוע, אומר מרקורי, מרים את הקורקי, וממשיך קדימה. מרקורי שכזה..

                              

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@שמש בזוית של 90 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס בזוית של מתח 150 מעלות לכוכב מרס

@מרקורי בזוית מתח של 150 מעלות לכוכב אורנוס

 

 

הזוית הקשה של השבוע – נראה שיש כמה זויות מעצבנות השבוע, אבל זוית הפעולה בין השמש לבין נפטון המטשטש ומערפל, היא ללא ספק הקשה שבהן.

השמש אכן דוהרת במזל קשת קדימה עם כל האש הזו מסביב, אבל פעולתו של נפטון מעניינת: הוא מטשטש ומערפל מטרות, והופך את הריצה של השמש למעט עבודה וחסרת כיוון.

כעת המעורבות הרגשית הגבוהה שנפטון מביא איתו מטשטש את כוון הפעולה המדויק והחד שלנו, והכל הופך רגשי ואפילו רגשני. לאן הולכים ומכאן ואיך? מצבי הרוח שלנו משתנים במהירות, רגע אופוריה ורגע דיכי קליל, ובעצם מסמוס המטרות המקוריות של השבוע.

מה עושים? מנסים לדייק, ומתמקדים לא ברגשות המשנים במהירות – אלא בעובדות בשטח שנשארות כמות שהן, ובעיקר בפרטים הקטנים שלהן: כך אנחנו נשארים ממש באותו המקום, לא שוכחים את המטרות שלנו, ועוסקים בעשיית הפרטים במקום במטרה הגדולה, אלמנט שמאפשר לנו להשאר ממוקדים בכאן ובעכשיו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי עקרב שוב דגים קשת תאומים ובתולה.

 

הרגשות השבוע  ונוס בזוית של מתח 150 מעלות, לכוכב מרס.

ונוס לא במיטבה במזל עקרב המופנם והקשוח, שעם הויברציות הכוחניות שלו הורס ל את כל ההרמוניות שבקושי נשארו לה, ואם לא די בכך – היא גם יוצרת השבוע זוית של מתח עם כוכב מרס שדווקא איתו היא אמורה ליצור איזו ברית, בשביל כל הזוגות שרוצים קצת מגע וקצת שקט למטה…

אבל זהו, ששקט לא יהיה פה, המתח הזה יישאר, ונצטרך לחיות איתו כמעט עד סוף השבוע הזה, זמן שזוית הזו תתאדה איכשהו, ואם לא יגיע איזה גשם שיזכיר לנו איזה כיף זה לישון כפיות, למרות הזוית הזו, נצטרך איכשהו להתמודד עם זה.

זה לא יהיה קל..

אבל לפעמים, דווקא במצבים כאלה, ודווקא כשהגשם מתופף בחלון, מישהו בכל זאת מחליט לדבר לשתף ולחלוק, ואז כשדברים יוצאים מסתבר שבכל זאת אפשר לחיות ביחד ואפילו טוב, בעיקר אם מחליטים לפתוח ולנקות את המשקעים הרגשיים שהצטברו.

וזה אפשרי…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו?  מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי, סרטן אריה עקרב ודלי.

 

התקשורת השבוע – מרקורי יוצר זוית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי.

לפני שבועיים זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לאורנוס התזזיתי הטריפה לנו את החיים, וגם השבוע היא הולכת לנו חיים קשים: הצורך להתנתק ולהיות קצת לבד, הצורך להתנתק בפתאומיות דווקא כשמתחיל להתקרב ולהיות כיף, הצורך להציב כתף קרה מול הלב החם – כל אלה עלולים להופיע להם ם השבוע אם כי במינון נמוך יותר,  אבל מספיק גבוה כדי לעצבן ולהוציא מערכות יחסים משווי המשקל העדין שגם ככה הן איכשהו מצליחות להתנהל בו.

מתחים ולחצים בתקשורת האישית והבינאישית עלולים לגרום לנו לעשות שטויות, לקבל החלטות אימפולסיביות ולפעול באופן פזיז בנסיון להרגיע את הרוחות, אבל נראה שדווקא הן מסרבות להירגע, ושיקול הדעת הפזיז שלנו השבוע דווקא מסעיר אותן יותר…

חשוב במיוחד השבוע להזהר באמת בהחלטות הגדולות וארוכות הטווח שלנו, כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, ולהזהר מהחלטות פזיזות מכל סוג: מכסימום כדי לדחות אותן לשבוע הבא.

בכל מקרה, אל תתנו לרגש לשנות החלטות קודמות: השענו על העובדות כשאתם מגיעים לרגע האמת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, עקרב, שור, קשת ודגים.

 

@

יזמה חדשה: ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג מיזם מיוחד שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהו מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

 

@ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור השבועות האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מעניין אתכם? טוק טו מי

 0524215559  או  [email protected]   

 

שבועמקסים – מיאיר 🙂

 

ומה קורה למזלות השבוע?

טלה

זוית המתח בין ונוס הרגשית למרס שליט המזל שלכם מטלטלת אתכם בין מצבי רוח משתנים, ועלולים לגרום לטלה להכנס לקריזות רציניות, בעיקר כשהאשה ממול משגעת אותם עם מצבי הרוח שלה, או שהגבר שלה משתנה ממש מול עיניה… מה עושים? מנסים להבין שזה זמני, ולקבל את הטוב עם הרע בדיאלוג הזוגי…

שור

שבוע לא רגוע עובר על כוחותינו. ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל עקרב ממול ומאפשרת להרבה שוורים להוריד חומות ולפתוח את הלב, אבל זוית המתח של ונוס עם כוכב מרס כבר ממש בתחילת השבוע לא עושה חיים קלים לאוהבים באשר הם. עד יום רביעי כדאי להזהר מריבים עימותים וקצרים בתקשורת, אך כדאי להשלים אחרי רביעי גם אם זה כולל אגו פגוע, כדי להגיע בחיוך לסופ'ש רגוע ומפויס.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם במזל קשת, ואתם אסרטיביים וחסרי שקט השבוע. האנרגיה הזו עלולה ליצור מתחים ביחסים, וזוית המתח בין מרקורי לכוכב אורנוס התזזיתי עלולה לגרום ללא מעט אי הבנות קצרים בתקשורת וצורך להיות קצת לבד בלי העומס הרגשי והציפיות שקשרים מביאים איתם. אם תצליחו להסביר זאת לפרטנרים שלכם, זה רק ישפר את הקשר.

סרטן

זה אחד השבועות המעניינים שלכם, וכדאי לחגוג אותו בכיף. ונוס הרגשית שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, וזהו שבוע נפלא לפגישות ומפגשים מכל הסוגים, כולל פגישות להיכרויות חדשות. שבוע מצוין גם לחגיגות קטנות עם אנשים שמחים. לקראת סוף השבוע מורידים הילוך,  מבלים קצת יותר בבית ובחיק המשפחה, ועושים חמין ענק כמו שסרטנים יודעים שמפיל אתכם מהרגלים, אבל מחבר את המשפחה בכיף..

אריה

לא ממש השבוע הטוב שלכם, אריות. זוית הפעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לכוכב נפטון עלולה להביא איתה שבוע רגשני ודביק, לא ממש מה שהאריה אוהב וצריך. הזוית הזו גורמת לכם להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולהזהר שלא לקבל החלטות רגשניות בנושא חומר וכספים שעלולות להתברר בהמשך כגרועות במיוחד…זמן להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה. נכון, לאריה מגיע שיפנקו אותו, אבל כשיש בלגן בג'ונגל אז אין ברירה…

בתולה

חברים מכרים ידידים וקרובים – הכי כיף למלא את כולם בשבוע הזה לאירוח אצלכם או ההיפך, לפגישות שחיכו זמן רב לחיבוקים, ולחזרה למעגל החברתי המוכר, כל זאת בגלל מיקומה של ונוס בבית התקשורת שלכם שבמזל עקרב. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, כולל המעגלים המקצועיים,ואפילו לצאת לפעילות משותפת עם קולגות מקצועיות. שבוע מעניין שבו אפשר לאתר מטרות ואתגרים ששווה להשקיע בהם תשומ לב, ואולי גם יותר.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב, מיקום לא קל לונוס שלנו שזקוקה בעיקר להרמוניה ולא למאבקי אגו. זוית המתח שיוצרת ונוס עם כוכב מרס כבר בראשית השבוע עלולה להביא איתה שבוע לחוץ ומתוח עם לא מעט אי הבנות כעסים ותסכולים, ורק לקראת רביעי או חמישי הזוית משתחררת סופית. חשוב לספור עד עשר לפני שמרגישים את צורך לכעוס, ובטח לא לקלקל קשרים יפים בגלל קריזה של רגע

עקרב

השמש ומרקורי עוברים כעת בבית הכספים שלכם, וזהו זמן שעלול לגרום לכם לבזבז יותר ממה שתכננתם, ולא על מה שרצוי באמת. אולי משום כך מומלץ עכשיו לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה גדולה אם היא באמת הכרחית עכשיו. ונוס ששוהה במזל שלכם ממשיכה לרכך את העקרבים, אבל עם בני העקרב הקשוחים הזה זה לוקח זמן…בגדול זה שבוע שבו כדאי להגדיר באופן מדויק יותר במה אתם רוצים להשקיע בתקופה הקרובה מבחינת זמן ומאמץ להפשיל שרוולים ו…לפעול.

קשת

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת אסרטיביים ומרקורי כוכב התקשורת ממשיך לחרוש במזל שלכם, וזה הולך להיות שבוע מלא אקשן איך שלא נסתכל על זה. אמה מה, כדאי לנסות גם ולקבוע לוז'ים ומטלות מפורטות, כי הקשת הממוצע נוטה למסמס תהליכים והחלטות, ובמקום לפעול מסודר – לפעול ספונטנית ואימפולסיביות, מה שלא ממש תורם. כשגם ונוס תעבור בקרוב למזל קשת יהיה לכם קל יותר.

גדי

יופיטר כוכב השפע מתחיל להצמד לסטורן שליט המזל שלכם כששניהם דוהרים בסופו של מזל גדי לקראת מזל דלי המאכלס את בית החומר והכפספים שלכם. הצמידות הזו עושה לכם רק טוב: לא מעט גדיים הופכים להיות עכשיו קצת יותר אופטימיים אחרי תקופה לא קלה, ובקרוב כשסטורן שליט המזל שלכם יעזוב את מזל גדי סופית – תוכלו גם לראות את הסיבות לאופטימיות. ייהיה מעניין…

דלי

זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע של אי הבנות מסוגים שונים, ואולי גם תחושה של בדידות במערכה. זהו זמן לפעול בזהירות מכסימלית, ולהמנע ממלים פרובוקטיביות ועשיית דווקא. ונוס שעדיין שוהה בבית הקריירה שלכם מביאה איתה גישה אמביציוזית חדשה שאם תצליח תוכלו לטפוח לעצמכם על השכם כי לקחתם יזמה, והפעלתם אותה.

דגים

גם השמש וגם מרקורי שוהים השבוע בבית הקריירה שלכם, והדגיג שלנו שלא תמיד רגיל להיות חשוף מדי לאור הזרקורים, עשוי למצוא את עצמו יותר ויותר במרכז הבמה, בעיקר בשבוע כזה שבו אתם יכולים להתמודד בהצלחה גם עם אתגרים גדולים במיוחד. זה זמן לשפר עמדות מול סמכויות, לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו כולל כל סוגי התשלומים, העירייה והמוסך, ואז- להתפנות למה שחשוב באמת. קדימה.

ובינתיים – שבועטוף!

מאירי 🙂

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן