תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאוקטובר – 2020

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השבוע הזה נפתח במינון גבוה במיוחד של אנרגיה כשגם השמש וגם מרס בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע והמרחבים. מרגישים? זוית הפעולה הזו של מרס עם יופיטר כוכב השפע מכתיבה את מפלס האנרגיה הגבוה השבוע, ומכיון שהזוית המדויקת נמשכת כשלושה ארבעה ימים אפשר לומר שקצב הדברים המהיר בהחלט נקבע לפיה.

אבל.. זה לא כל כך פשוט: ממש באותו הזמן יוצרת השמש זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה, שהוא הפוך בהשפעתו מיופיטר… בעוד יופיטר מריץ אותנו קדימה, סטורן עוצר אותנו, מבקש להזדהות, להדק את המסיכה, ופה ושם גם עושה בדק בית כלכלי, מכביד וביקורתי. קונפליקט שכזה בין שני כוחות מנוגדים..

במקביל, הילוכו האחורי של מרקורי ובזוית עימות עם אורנוס גם הם לא איטיים ודברים קורים במהירות בתקשורת שלנו,וכדאי להזהר מקצרים בתקשורת… כאן דווקא החיפזון הוא מהשטן: חשיבה אימפוסיבית ותזזיתית בגלל הזוית הזו עלולה לגרום לתקשורת לא מוצלחת במיוחד עם העולם, ולניתוקים מצדו או מצדנו כסוג של דווקא… זהירות!

רק ונוס מול נפטון מביאה איתה איזה ניחוח חיובי רגשניונוסטלגי משהו, אבל גם היא לא ממש חיובית כשהיא גורמת למעורבות רגשית גבוהה ומתעתעת משהו, שבה חייבים להזהר מאוד במה שעושים ואיך שעושים, כדי שלא ליפול קרבן לטעויות מסוגים שונים ולהחלטות רגשניות גרועות. והנה שוב סיבה – מעבר לשלוש הקודמות – למה לא להגיע למסקנות והחלטות משמעותיות השבוע, אלא לנסות ולדחות אותן.

שבוע טעון ומורכב לפנינו, ללא ספק…

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרס בזוית פעולה 90 מעלות ליופיטר כוכב השפע והמרחבים

@השמש בזוית פעולה מדויקת של 90 מעלות לסטורן הנוקשה והמכביד

@ונוס בזוית של עימות 180 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי בזוית של עימות 180 מעלות לאורנוס התזזיתי

@השמש עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב

 

הזוית הקשה של השבוע –  – זו זוית הפעולה המדוקית 90 מעלות בין השמש לבין סטורן הנוקשה

על פניו זו באמת אחת הזויות המכבידות על כולנו: זו זוית פסימית וביקורתית, שבעצם דורשת מאתנו עכשיו דין וחשבון על ההתנהלות שלנו בצד הפרקטי של החיים, החל בצד המקצועי וכלה בנושאי חומר וכספים.

הלחץ הגדול מופעל כעת על על התדמית שלנו בעיני עצמנו, ועל הדיאלוג הפרקטי שלנו מול העולם. הצד הכלכלי מצריך עכשיו חשיבה חכמה ומדויקת,  ואסור לנו עכשיו להתמסר לאנרגיה של יופיטר האופטימי בנושאי חומר וכספים מבלי להבין באמת לעומק היכן אנחנו עומדים עכשיו פרקטית, ומה צריך לעשות כדי לשפר את המצב.

זה נכון לא רק לנושאי חומר וכספים, אלא גם לנושאי מסגרות הפעולה שלנו מול העולם כמו למשל סניף הבנק שלנו, העיריה, המוסך וכו: זמן לנצל את יציאתנו (הזמנית אולי..) מהסגר כדי לסיים את כל מה שהחיים מחייבים אותנו להגדיר לבצע לסיים לשלם לברר, ובסופו של דבר – גם לנסות ולהיות מרוצים מהתוצאה הסופית, אלמנט לא שכיח כשסטורן הקודר בשטח בטח לא בזוית לשמש…

הזוית הזו מביאה איתה אנרגיה הפוכה מזו של מרס בהילוך אחורי בזוית ליופיטר: היא לא שמחה אלא פסימית מאוד, אבל דווקא בגלל זה אנחנו מופעלים בעוצמה כדי באמת לעשות ואת המכסימום כדי לפזר את הערפל הכהה הזה שסטורן מפזר מעלינו..

יומיים שלושה פרקטיים במיוחד שכדאי מאוד שסיכומם יהיה חיובי ונדע בדיוק היכן אנחנו עומדים פרקטית חומרית ותשלומית, כדי שהסטורן המעצבן הזה יהיה מרוצה, אחרת…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי

 עקרב שור גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים העדין והתקשורתי למזל עקרב המופנם והקשוח.

זה אחד המעברים המורכבים של השמש: לעבור ממזל מאזניים המואר  והמדוע לעצמו אל המעמקים והאפילה של מזל עקרב הקשוח. באסטרולוגיה הקלאסית זה נקרא וויה קומבסטה – הדרך מהאור אל החושך, ואל השאול. מרגישים את המיקום הזה היטב אנשים שיש להם פלנטות בסוף מזל מאזניים ובתחילת מזל עקרב.

המעבר הזה ביחד עם הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בתחילת מזל עקרב מזמין מפגש של השנים בשבוע הבא, אבל בינתיים אפשר לומר שהצורך להעמיק פנימה את הדברים הנראים לעין ולהכנס למה שנמצא מתחת לפני השטח, ילך ויתחזק.

זה קורה אחרי שהשמש סיימה את זוית הפעולה הלוחמנית שלה עם כוכב פלוטו בסוף השבוע הקודם, וכעת ממשיכה פנימה אל תוך מזל עקרב עצמו.

כולנו נרגיש את ההילוך הזה. דברים רבים שעד עכשיו היו קלים לבצוע, הופכים קשים יותר, ודורשים מאמצים רבים יותר להכנס קודם פנימה לעובי הקורה, ורק אחר כך לנסות ולהזיז אותם. זה לא יקרה בקלות.

זה ישפיע גם על מערכות היחסים שלנו, כשהפתיל שלנו קצר במיוחד גם בגלל מרקורי כוכב התקשורת וגם בגלל השמש, התגובות שלנו כשהם במזל עקרב קיצוניות יותר, השקפת העולם שלנו הופכת טוטאלית יותר בנוסח שחור ולבן, וגם הדרמות שאנחנו נכנסים אליהן ומכניסים אחרים הופכות עוצמתיות יותר.

זה הולך להיות חודש טעון למדי, בעיקר כשכוכב מרס עדיין שוהה בהילוך אחורי במזל קשת חלק גדול מהזמן, מה שאומר שגם החלקים המוארים אינם קלים יותר, מה גם שהילוכו האחורי של מרקורי מול אורנוס עלול ליצור לא מעט קצרים בתקשורת…

תקופה מורכבת ומאתגרת לפנינו. ככל שנקפיד לדבר על מה שחשוב לנו ולא לשמור דברים בבטן במקום להתפוצץ בכעס כשנגיע לגבול שלנו, כך הכל יראה קל יותר ובשליטה רבה יותר. שווה לנסות…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה שור עקרב ודלי, אך בעקיפין – כולנו…

 

 

הזוית האנרגטית של השבוע – זו זוית הפעולה שבין כוכב מרס האגרסיבי, לבין יופיטר כוכב השפע.

בעיקרון זו זוית חיובית למדי: שני הכוכבים האלה מאוד אקטיביים, ומרס דוחף קדימה את יופיטר כוכב השפע והמרחבים להתרחב ולהרחיב אזורי פעולה, כשהדגש הוא על פעולה, קודם כל פעולה, וכשהמדובר במרס – גם פעולה מהירה, ללא מחשבות מיותרות. פשוט אקשן.

אבל…מכיון שהמדובר בזוית דיסהרמונית, תמיד מדובר בהגזמה: הגזמה באופטימיות, הגזמה בעשייה, הגזמה בציפיות, הגזמה במהירות בכביש או בדרך קבלת ההחלטות שלנו, וגם הגזמה באכזבה כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ובזוית הזו הם אף פעם לא קורים כפי שרצינו.

אבל.. זו בעיקר כאמור זוית אופטימית שמניעה לפעולה, אולם יש לה גם חסרונות שלעיתים עולים על היתרונות: אופטימיות יתר, חוסר זהירות וחוסר שיקול דעת – אלה הסכנות האמיתיות של הזוית הזו ופעמים רבות הן מנטרלות את כל החיובי שיש בזוית.

אז.. מה עושים? משתמשים באנרגיה הזו לצורך התחלות חדשות והרחבת אופקים, אבל בכל פעולה שדורשת עכשיו תשומת לב והשקעה – נעזרים גם בעצות של אחרים, ולעולם לא מחליט באופן פזיז ואימפולסיבי, בטח לא כשמרקורי בהלוך אחורי בנוסף לכל.

אז.. רצים קדימה,כן, אבל בזהירות רבה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות קשת תאומים דגים בתולה, טלה סרטן גדי ומאזניים.

 

 

התקשורת השבוע – מאתגרת במיוחד. לא רק שמרקורי כוכב התקשורת שוהה בהילוך אחורי במזל עקרב הטעון רגשית, הוא גם פוגש שוב את כוכב אורנוס התזזיתי בזוית של עימות שחוזרת שוב על עצמה.

הזוית הזו עלולה להביא איתה לא מעט קצרים בתקשורת וצורך בהרבה ספייס וחופש אישי, אבל יכולה גם להביא תקשורת מדויקת מפתיעה ופורצת דרך, ולהפיל כמה וכמה אסימונים שעד עכשיו החזיקו מעמד.

למרות הכל כדאי להזהר השבוע, בעיקר בכבישים ובדרכים מנהיגה פרועה ואימפולסיבית והחלטות פזיזות בדרכים ובכבישים, ובודאי שלא לנתק עכשיו קשרים.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים בתולה קשת דגים דלי אריה שור ועקרב.

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל בתולה הביקורתי והפרקטי, ויוצרת זוית של עימות עם כוכב נפטון המערפל ומטשטש.

על פניו זו לא זוית קשה במיוחד: נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס הרגשית, אבל התוצאה הסופית עלולה להיות לא קלה לכמה מאתנו.

זוית העימות הזו, אם היא נופלת במקומות רגישים במפת הלידה שלנו, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ורגישות יתר שהופכת כל דבר לרגשי, ואת עולם הרגש שלנו לנדנדה קיצונית ולא יציבה.

נפטון עלול לגרום למסמוס מטרות ובעצם מסמוס של המטרות המעשיות שלנו, להכניס רגשנות יותר להחלטות שלנו, ולהפוך אותנו לפחות מעשיים, כשהמלים אי ודאות עלולות לתפוס כעת נפח גדול יותר מהיומיום שלנו, לטוב ולרע.

כשהרגש שולט היצירתיות שלנו מתגברת, אבל תחושת הבטחון שלנו נחלשת, ושני אלה הם בהחלט חלק משמעותי מחוויית הזוית הזו, ועודף הרגישות שהיא מביאה איתה.

מה עושים? נצמדים להחלטות המעשיות שלנו ולו'ז שקבענו לעצמנו, ובעיקר מקפידים על הפרטים הקטנם – בסופו של דבר הם אלה שמעניקים לנו את תחושת הבטחון שהדברים אכן יכולים לצאת לפועל, ולהתממש בדרך שרצינו, ולא לחשוב עליהם יותר מדי כתחליף לעשייה, ופשוט להתעקש לקבוע עובדות בשטח. מכאן זה בהחלט אמור להיות קל יותר.

גם כל מה שקשור עכשיו לאהבה כדאי לקחת בערבון מוגבל: דווקא עכשיו אנחנו עלולים להתאהב בדמות שלא נכונה עבורנו, להכנס לציפיות יותר, ולהתאכזב בקלות כשדברים לא עומדים בציפיות שלנו בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן גדי וטלה.

 

ואיך כל זה נראה בכוכבים?..

 

 

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס נמצא אמנם בהילוך אחורי, אבל מי אמר שבהילוך אחורי אי אפשר לטוס? זו התחושה השבוע כשמרס שוהה תחת זוית הפעולה עם יופיטר כוכב השפע: הצורך באקשן ובהרחבת גבולות ואופקים חזק מתמיד אבל הפזיזות מהשטן: הזהרו מהחלטות פזיזות, טלאים, והתייעצו לפני כל החלטה.

שור

ונוס שוהה במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה ואתם אמורים ליהנות מבטחון יחסי, אולם בהמשך יוצרת ונוס זוית של עימות עם נפטון הרגשני, והרגשות שהשור היציב כל כך מנסה תמיד להשאיר בשליטה דווקא השבוע עלולים לשלוט עליו, ולהכתיב סדר יום יותר רגשני ואפילו דרמטי, ופחות צפוי. השבוע הזה חשוב מאוד להזהר שלא לקבל החלטות שעלולות לזעזע את המערכת: שימו את הרגש בצד, ואת הרגלים – איתנות על הקרקע. חשוב לעבור ביציבות את השבוע הזה ולא לאבד את הראש.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל עקרב הרגשי, והתאומים שלנו עלול קצת להכנס לסחרור כשגם הצורך להשתדרג במקום לרוץ קדימה וגם המעורבות הרגשית הגבוהה הזו הם קצת יותר מדי עבור התאום שלנו… זה מציף ברגשות ומבלבל מאוד מה גם שבו זמנית אתם צריכים גם להתחיל לסגור מעגלים שמיצו את עצמם וגם להזהר מקצרים בתקשורת בגלל גישה עצבנית וחסרת סבלנות.. היו חזקים וסבלניים, וזה יעבור מהר. בשאיפה…

סרטן

השמש עוברת השבוע למזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה היצירתיות והביטוי האישי שלכם, והסרטן שלנו יהנה משבוע מאוד רגשני. אבל הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה שלכם עלול לגרום לקצרים בתקשורת הרומנטית שלכם, זכרונות הקשורים לעבר הרומנטי עם אקס או אקסית מיתולוגיים, ואולי גם פרשת אהבה מורכבת במיוחד מעט חסרת סיכוי אך מושכת לא פחות… כן, יש לא מעט אהבה באוויר עכשיו או לפחות רגשות הקשורים אליה. יהיה מעניין…

אריה

אחרי כחודש ימים בבית התקשורת שלכם עוברת השמש למזל עקרב המסמל את הבית והמשפחה, ותפגוש שם בקרוב את מרקורי כוכב התקשורת שנמצא שם בהילוך אחורי. זהו פרק זמן מעניין שיאפשר לכם פרק זמן שבו תוכלו לשדרג את התקשורת המשפחתית שלכם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפנות מקום לתקשורת צלולה ונקיה יותר בעוד כמה שבועות, כשמרקורי ישוב לנוע בהילוך רגיל. זהו פרק זמן מעניין ואפילו מסעיר, שיאפשר לכם לשם שינוי לדבר על הכל.

בתולה

השמש עוברת לבית התקשורת שלכם בהמשך השבוע במזל עקרב שם נמצא גם מרקורי שליט המזל שלכם כשהוא בהילוך אחורי, מיקום מעניין שמראה היכן הולכת להיות עיקר העבודה בימים אלה: על התקשורת שלכם, על הדרך שבה העולם מבין או מפרש אתכם, ועל הצורך שלכם ללמוד מחדש לדבר לשתף ולחלוק מבלי לעשות זאת בציניות או בביקורתיות… פרק זמן מעניין בהחלט מחכה לכם, אם תרימו את הכפפה הזו ותשתפו עם מרקורי פעולה.

מאזניים

השמש עוברת למזל עקרב שם שוהה גם מרקורי כוכב התקשורת, ושניהם יפעלו כעת בבית החומר והכספים שלכם, מצביעים על המקום שבו חשוב וכדאי עכשיו לעשות עבודת עומק אמיתית, לשדרג גם התייחסות לכסף ולשפע מצד אחד, אך גם לבנות תכנית כלכלית שתתאים לזמנים שהשתנו. זהו זמן טוב לסגור אוברדראפט, להחזיר חובות, ולהגדיר מחדש את התכניות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה, בלי קשר לקורונה ותחלואיה, אבל בהחלט עם קשר לתהליך שמכריח אתכם בימים אלה לחזור לקרקע יציבה.

עקרב

מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת בשבוע הבא למזל שלכם, ותתחיל לחגוג לכם ימי הולכת, כל זאת אחרי פרק זמן לא קצר של מתחים לחצים ושינויים שכולכם חוויתם אם מבחוץ ואם מבפנים על ידי הזויות שהכוכבים יצרו עם פלוטו שליט המזל שלכם. בו בזמן נמצא במזל שלכם גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי, והוא מאפשר לכם לסגור מעגלים תקשורתיים בחייכם שמיצו את עצמם בשבועות הקרובים, ביחד עם היכולת ללמוד מחדש לדבר לתקשר ולבנות אמון – וגם לקבל אותו – מהעולם סביבכם. יהיה מרתק…

קשת

כוכב מרס נכנס השבוע בהילוך אחורי אל תוך זוית פעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם ששוהה במזל גדי הקשוח, והזוית הזו תלווה את השבוע כולו באווירה סופר אקטיבית אסרטיבית ופה ושם גם אגרסיבית – כשדברים יצאו משליטה כשהעולם סביבכם לא ישתף פעולה עם התכניות ההתלהבות או ההחלטות שחלקן עלול להיות פזיז ואימפולסיבי. אין ספק שהזוית הזו מזרימה אליכם אנרגיה עוצמתית ומתלהבת, אבל.. חשוב לא להגזים, ולהזהר מהחלטות פזיזות בנושאי כספים ועסקים.

גדי

מעברה של השמש למזל עקרב שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי בבית החברתי שלכם, מראה היכל כעת קורה הדיאלוג האמיתי עם השינויים המתרחשים עכשיו: בדיאלוג בינכם לבין המעגלים החברתיים שסביבכם. זהו זמן טוב להחזיר קשרים מהעבר שקצת נעלמו לאחרונה, ובמקביל להתחיל להוציא מחייכם קשרים שמיצו את עצמם. זהו זמן טוב לצאת קצת מהשריון הגדיי הנוקשה, לפתוח את הלב, ולהחזיר את הידידות והרעות למרכז המעגל, וביחד איתן גם את עצמכם, במקום להתבודד ולהסתגר בד' אמות. הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם.

דלי

השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, מקום בו נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי. הגיע הזמן להריץ קדימה את האמביציה שלכם ובמקביל גם לשדרג את הקריירה שלכם, בעיקר לאור השינויים האחרונים שהעולם ובעיקר העולם הפרטי והמקצועי של כולנו עובר לאחרונה. זמן להכניס קצת יותר טכנולוגיה לדברים שאתם עושים, לתת מקום גדול יותר לאינטרנט לפייסבוק ולמדיה החברתית בכלל, ולאפשר לעצמכם להתחבר לעולם הגלובלי ולתת בגדול את מה שנועדתם לתת בעזרת שתופי פעולה שמתאימים לכם.

דגים

זה עלול להיות שבוע רגיש, רגשני נבוך ומבולבל, דגיגים:  ונוס הרגשית יוצרת השבוע זוית של עימות עם נפטון שליט המזל שלכם, וזה מכניס מינון חדש של רגשות לא רק אל תוך מערכות היחסים והמידע שלכם, אלא לחייכם בכלל: הכל עלול להפוך עכשיו לרגיש ומרגיש, ולגרום לעולם הרגשי והחברתי להתנודד בקיצוניות מעלה מטה. על כן השבוע אתם חייבים למצוא את הבלנס הנכון ולבנות לכם סדרי עדיפויות חדשים הן במערכות היחסים שלכם, והן בעולמכם הרגשי בכלל. חשוב במיוחד עכשיו לא להשאיר את בני או בנות הזוג שלכם באפילה, אלא לדבר לשתף ולחלוק עד כמה שיותר, כדי שהדברים יהיו ברורים להם ויוכלו להבין בדיוק את התהליך שאתם עצמכם עוברים עכשיו.

ובינתיים – שבוע מדויק!

מיאיר 🙂

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן