תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 17 לינואר 21

 

אז… מה קורה  השבוע בכוכבים? 17 לינואר 2021

 

ראשית, לכבוד יופיטר שסוף סוף נותן גז השבוע בעזרת מרס, רינת ואני מזמינים אתכם לסדנת יופיטר ליי היי – איך לתפוס את יופיטר כשהוא עובר, להציץ לו במזוודה, וגם לחטוף משהו לפני שהוא טס הלאה… וזה ביום חמישי כאן:  https://meshulam.co.il/purchase?b=13a627854969c8d20dc6f2a6a66a58a6

השמש עוברת סוף סוף השבוע למזל דלי, וביחד עם סטורן יופיטר ואפילו מרקורי כוכב התקשורת שכבר נמצאים שם תיצור קבוצת כוח נכבדה של כוכבים במזל הפתוח והחברתי הזה, בהחלט שינוי אחרי כל התקופה שבה סבלנות ממיקום רוב הכוכבים האלה במזל גדי הקשוח. אז מזלטוף לדלאים, ו..וולקאם סאני!

כן, יש משהו נחמד במעבר החביב הזה למזל דלי, למרות שמיד אחרי הכניסה היא פוגשת את סטורן ומצטרפת לקואליציה שסבלה ממנו לא מעט לאחרונה.. זמני בלבד.

אלא שמלת המפתח שמכתיבה לנו את המהלכים השבוע באה מכוון אחר, ומאנרגיה אחרת: המלה הזו היא.. זהירות! זוהי המלה המתבקשת אם יבקשו אותי להגדיר במלה אחת את ההמלצות שלי לשבוע הזה.

אבל בניגוד לפעמים אחרות, המלצת הזהירות הזו היא שונה.

כשכוכב מרס האסרטיבי יוצר זוית פעולה כמעט לאורך כל השבוע עם יופיטר כוכב השפע, וכשאותו מרס נמצא במקביל בצמידות לכוכב אורנוס במשך כמה וכמה ימים לאורך השבוע הזה, אפשר לומר שהחלטות פזיזות גישה והתנהגות איפולסיבית הן בעצם האויב האמיתי שלנו השבוע, כיון שהן עובדות באופן מסיבי כנגד שיקול דעת איטי יותר רציונלי והגיוני.

ואכן, הרציו אינו משחק תפקיד משמעותי השבוע בדרך קבלת ההחלטות של כולנו,  ולכן כדאי שכולנו נהיה ממוקדים ומפוקסים ועוד כל מיני מלים שמתחילות במ' (מיודעים?..) כי בשבוע של של שינויים ואנרגיה מתוזזת ומהירה – הכל יכול לקרות..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

 

@השמש עוברת למזל דלי

@מרס בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע

@מרס בצמידות לכוכב אורנוס התזזיתי

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – מזלטוף, דליים: אל מקבץ הכוכבים שנמצא עכשיו במזל שלכם שכולל את מרקורי יופיטר וסטורן מצטרפת גם השמש, ונראה שהחגיגה בעיצומה.

אבל החגיגה הזו היא בעקיפין גם שלנו: אחרי שעברנו את כל מסלול המכשולים הקשוח במזל גדי שכלל את סטורן יופיטר מרקורי ואפילו השמש, כעת נראה שהדרך פתוחה לחוויה הדליית האמיתית: להתיידד עם החברה, עם הקהילה, ועם העולם.

אכן, מלים נמלצות ואפילו נרגשות משהו, אולי כי באמת יש סוג של בשורה בחיבור כל כך חזק של כוכבים במזל שעיקרון חיבור ולא עצירה, והביטוי המשמעותי יותר של המלים האלה כשבמקום לומר אני והעולם נוכל לומר אנחנו…

המעבר הזה של השמש אכן שם את הדגש על היציאה שלנו לעולם כשארבעה כלים לרשותנו:

 

תקשורת –  בעזרת מרקורי יצירת קשרים חברתיים חדשים

עוצמה – להתחבר לעוצמה הבסיסית שלנו שהיתה מעט עצורה לאחרונה

מסגרת – בעזרת סטורן לבנות מסגרות פעולה שמתאימות לתקופקה חדשה

צמיחה – צמיחה שאותה מביא איתה יופיטר בכיון אופטימי ובשאיפה גם שמח יותר.

כעת חשוב לזכור את הסמל של מזל דלי. בעצם הפרשנות של לא מעט אנשים שגויה כאן: שם המזל הוא לא דלי אלא בעצם הדלאי, כלומר נושא הדלי, והתנועה שהוא עושה כמו שאנחנו רואים בסמלים העתיקים של המזל הזה, הוא שפיכה החוצה של המים שבדלי, כלומר שפיכת התוכן שלנו החוצה, אל העולם.

ואכן מזל דלי הוא מזל מוחצן למדי, ומה שאתה רואה – זה מה שיש… הדליים מאוד פתוחים לעולם ופעמים רבות הם מורדים בסטיגמות וגאים בכך שהם בעצם יצורים אינדיבידואליסטים – אבל חלק מהחברה ופעמים רבות גם החלק שמביא את השינויים בחברה בעידודו של אורנוס שליט הדלי… מן פרדוקס שכזה.

אז…הבה נצא רגע מהדכאון הקליל של השבוע האחרון שהזוית בין סטורן ומרס השרתה עלינו, נתעלם מהדאגות התשלומים האוברדראפט המצב הכלכלי הקורונה והפוליטיקה שלנו, ונסתכל בתמונה הרחבה ולו לרגע: כולנו יכולים אכן לחוות את הביחד הגדול כעת, וזה אומר לצאת קצת מעצמנו, לראות את הסביבה במבט פחות ביקורתי ויותר אמפטי ומכיל, ולנסות לתרום לכל הביחד הזה, אפילו משהו קטן, קטנטן, כל אחד בתחומו, באישיותו, ובזרעים הקטנים שבאמתחתו שהוא יכול לזרוע ולהצמיח משהו חדש אל תוך הביחד הקולקטיבי הזה שנפרש מול עיניו לכמה ימים, לפני שהוא חוזר אל ביצת המציאות הסמיכה והדביקה, עטוף במסיכה ובפסימיות חורפית אופיינית.

וזה – אפשרי…

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס האסרטיבי ליופיטר כוכב השפע.

ואכן, זו בהחלט אחת הזויות היותר אופטימיות ושמחות על פני גלגל המזלות שלנו, ולפעמים אפילו אופטימית מדי, אלמנט שעלול להביא איתה שיקול דעת גרוע והחלטות גרועות, שעלולות לפגוע בנו בכיס או ביחסים ולגרום לנו להתאכזב.

אופטימיות יתר – זו אכן הבעייה של הזוית הזו גם בכבישים, כשנדמה לנו שאנחנו יכולים לעקוף ולקחת סיכון, או בסיכונים שאנחנו עלולים לקחת עכשיו בבורסה, או בהוצאות הגבוהות בתקוה שזה לא ממש ישפיע על מצב החשבון בבנק.

אבל למה להתחיל דווקא מהשלילי כשאפשר לדבר על המעוף, תחושת השמחה והאופוריה והיכולת שלנו לשנות גישה ולשים דגש על היכולת שלנו לעוף קדימה? אגב, בדיוק השבוע – כמה מעניין – רינת ואני עורכים את סדנת המזוודה של יופיטר ובה אנחנו מזמינים אנשים לראות היכן יוכלו לממש את הפוטנציאל של יופיטר בחודשים האלה, לפני שהוא ממריא במאי למזל דגים וחוזר ביולי.

יופיטר מביא איתו כמה וכמה הזדמנויות לצמיחה אישית, להרחבת אזורי הפעילות שלנו, ולגלות את היכולת הטמונה בנו להתרומם גם ממצב לא קל בעזרת השמחה שבנו למקום יצירתי חדש וליצור קרקע חדשה של צמיחה אישית והרחבת אופקים, גם – ובעיקר – כשקשה, ונראה שהדברים סוגרים עלינו מבחוץ.

לכן, הבה נשתמש בו בתבונה-נזהה את ההזדמנויות שהוא מביא איתו, נפעיל אותן או נצטרף אליהן, ונזכור שיופיטר אמנם פותח דלת – אבל אלה אנחנו שחייבים ללחוץ על הידית..

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, קשת דגים בתולה ותאומים.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס האגרסיבי לכוכב אורנוס התזזיתי.

זו עלולה להיות זוית מסוכנת באמת, מכיון שכשהיא מופיעה – היא מכה ללא אזהרה, ושניה אחר כך כבר מאוחר מדי להשיב דברים לקדמותם.

מרס מקצין פעולת כל מזל שהוא נמצא בו או פלנטה שמתקרבת אליו ואורנוס הוא ממילא כוכב קיצוני למדי שאחראי על שינויים במצב הרוח או במצב הדברים וצמידות בין השנים האלה עלולה להביא איתה אוסף של אירועים מפתיעים ולא צפויים בחיי כל אחד מאתנו – תלוי היכן נופלת הזוית הזו במפת הלידה שלו – כמוו גם במישור הגלובלי שבו יכולות להיות השבוע התפתחויות קיצוניות ואפילו מרחיקות לכת, החלטות מפתיעות, ניתוקים לא צפויים, ועוד ועוד..

אבל הזוית הזו עלולה לגרום גם לתאונות קטנות ולא צפויות, למלים חריפות שמקלקלות יחסים,  ולעוד דברים פתאומיים שלא תמיד יש לנו שליטה עליהם אבל תמיד אנחנו מתחרטים שהם קרו.

בוטום ליין: לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו, ולהיות מודעים לכך שהשבוע – כדאי להזהר..

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דלי, סרטן גדי מאזניים עקרב אריה ושור.

 

ולתחזית השבועית בוידיאו שתראה לכם איך כל זה נראה במפת הכוכבים: 

 

@

 

@וביום חמישי – יופיטר פליי היי – הסדנה הקסומה שלי ושל רינת בור היועצת העסקית, בה ננסה ביחד לעזור למשתתפי הסדנה כל אחד לפי מפת הלידה האישית שלו, לראות איך הם ממצים את מהלכו של יופיטר במזל דלי כדי לנסות ולפתוח את המזוודה של השובב הטחון הזה, וזה אפשרי1

יום חמישי בערב 8/30 – לעוף עם יופיטר בפליי היי

הנה זה כאן:  https://meshulam.co.il/purchase?b=13a627854969c8d20dc6f2a6a66a58a6

 

@

 

מאמרים חדשים באתר 

 

האם יש איזון במפת הלידה? האם קיים בכלל איזון בטבע?

האם נושא האיזון קיים במפה האסטרולוגית? ואולי בעצם בטבע האיזון הזה כלל לא קיים?

 

נוירומרקטינג – מחידושיו של אורנוס שהביא למזל שור

אורנוס במזל שור מביא איתו טכנולוגיות חדשות: נוירומרקטינג – להקשיב לברקוד האישי שלך

 

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע מהיר, אסרטיבי, פזיז ומסוכן עובר על כוחותינו. הטלה הוא נהג לא רע אבל השבוע יש לכם מכונית מירוץ ואתם עלולים לשלם ביוקר על כל סטייה מהמסלול.. זהירות! זו מלת המפתח.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי העצור והמופנם וכמעט לא יוצרת השבוע זויות עם כוכבים אחרים.. אולם מרס ששוהה במזל שלכם מריץ קדימה יזמות ותכניות פעולה: המנעו מהחלטות פזיזות!

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לרוץ קדימה במזל דלי, משתחרר מהזוית עם אורנוס, ומחפש דלתות חדשות בעולם שיוכל לפתוח, ובני ברית מעניינים שאיתם יוכל לשתף פעולה. תנו לו לרוץ..

 

סרטן

ונוס הרגשית שוהה עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת לכם לקדם נושאים הקשורים למערכות היחסים שלכם. זמן לשדרג את הקשר, לדבר על הכל, לשתף ולהשתתף, ולפתוח את הלב..

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי המאכלס את בית היחסם שלכם, וזה בדיוק הזמן לצאת קצת מעצמכם, ולהיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם ולאנשים שאתכם. השקיעו בזוגיות שלכם.

 

בתולה

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית העבודה והמקצוע שלכם, מאפשר לכם להשקיע יותר בעבודה עצמה או לחילופין ביזמה מקצועית חדשה ומקורית, אם אתם לא עובדים עכשיו. אל תתנו למציאות להביס אתכם.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי המסמל נושאי בית ומשפחה אצלכם, אלמנט ששם את הדגש כעת על חיזוק ושדרוג היחסים בתוך הבית ועם בני המשפחה. זה בדיוק הזמן להשקיע בביחד..

 

עקרב

הצמידות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם מתרחקת בהדרגה, ואיתה גם יורדים הלחצים והמתחים שאיפיינו את השבוע הקודם. מקבץ הכוכבים במזל דלי מעביר את הדגש לבית ולמשפחה.

 

קשת

זוית פעולה בין כוכב מרס ליופיטר שליט המזל שלכם מדגישה את הצורך שלכם כעת להרחיב אופקים וגבולות, ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה ויזמות חדשות. זמן לתכניות ולאתגרים גדולים.

 

גדי

זוית הפעולה בין מרס לסטורן שליט המזל שלכם נחלשת ונעלמת ונראה שגם מצב הרוח התוקפני מתפוגג בהדרגה. זה הזמן להתפנות באופן פרקטי לצמיחה מחודשת כשמקבץ כוכבים בבית הכספים מאותת על צורך בשינוי מגמה.

 

דלי

מזלטוף דליים! השמש עוברת למזל שלכם, וזה הזמן לחגוג את החיים. אולם… דווקא עכשיו נצמד כוכב מרס לאורנוס שליט המזל שלכם ומביא איתו עצבנות ומתחים…בסוף השבוע יחזור החיוך.

 

דגים

יש הרבה מאוד אקשן מאחורי הקלעים, אבל אתם חייבים לגלות סבלנות ואורך רוח, ולהתמודד בעיקר עם הלחצים והפחדים מבפנים.  ונוס ממליצה כעת להרחיב מעגלים חברתיים  ולהכיר אנשים חדשים שישנו את מצב הרוח שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן