תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 10 לינואר 2021

 אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אחחח איזה שבוע היה לנו.. ומה לא קרה בו.. אבל יש מצב שזה כלום לעומת השבוע שמחכה לנו… כנכן.

ואכן, ים של אקשן בפתח ורובו לא ממש נחמד. אבל פה ושם יש דווקא כמה פריצות דרך מעניינות, וגל אופטימי ויצירתי שמביא איתו מרקורי שנצמד ליופיטר ושממליץ השבוע למלא טוטו ולוטו…

סטורן הקשוח מתקדם ויוצר זוית פעולה מדויקת עם כוכב מרס שלא מבין למה הזקן הזה מתעקש לעצור אותו בזוית שמכבידה על כולנו לאורך כל השבוע.  אוף..  למי שרוצה לפגוש את סטורן  לעומק ולהבין איך אפשר בכל זאת להוציא מהקשיש המעצבן הזה קצת לימונדה מכל הלימונים שהוא מאכיל אותנו – השבוע אני עורך שוב את סדנת סטורן ביג שלי ושל רינת ביום שלישי  ה 12 לחודש ב 10 בבוקר. הנה כאן  https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig    

 

יופיטר נפרד מסטורן סופית – בקושי זז הזקן הזה, ויופיטר כבר פתח מבערים – והוא ממשיך להתקדם במזל דלי ויוצר זוית פעולה עם אורנוס שליט הדלי… מן משחק שכזה.

בקיצ – אין רגע דל בשמים השבוע, ועם הסגר הזה – אולי אפילו טוב שכך… כשאתה בבית אתה יכול להתמודד עם הדברים בקלות רבה יותר. מצד שני, יש לזה מחיר.. אבל נראה לי שכבר קצת התרגלנו לשלם אותו. הבעייה שנגמרת לנו הסבלנות, כשלרבים מאתנו נדמה שהפעם הסגר הוא בעיקר בגלל סיבה פוליטית, ולחרדים כמובן יש הנחות, ועוד ועוד.. 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@כוכב מרס בזוית פעולה מדויקת לסטורן

@מרקורי בצמידות לסטורן הנוקשה

!@מרקורי בצמידות ליופיטר כוכב השפע

@מרקורי בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי

@השמש בצמידות לפלוטו היצרי

@ יופיטר בזוי ת פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי

 

 

הזוית הנפיצה של השבוע – זו הצמידות של השמש, מיקוד האנרגיה שלנו, עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

כידוע אני לא חובב גדול של דרמות ומצבי הפחדה למיניהם, אבל אין מלה אחרת לתאר את האפקט האפשרי של הזוית הזו  מאשר 'נפיץ'.

פלוטו הוא כוכב שאוצר בתוכו הרבה מאוד עוצמה, אבל כשטריגר מסויים מגיע היא משתחררת בבת אחת ונוצר המצב האקסקלוסיבי והנפיץ הזה שהוא מפחיד למדי.

מפגש עם כוכבים אנרגטיים כמו השמש או מרס ממש מזמין מצבים טעונים ונפיצים, ואם לא ניזהר מאוד הם אכן יתפוצצו להם. לפעמים גם אפשר לזהות את המצבי האלה כשהם קרבים והופכים טעונים יותר ויותר, ואם לא נעשה מעשה ההתפוצצות בוא תבוא.

מה עושים? נזהרים… מנסים לזהות מצבי נפיצים בסביבה, ביחסים, בזוגיות, וכשזה מגיע – נושמים עמוק, סופרים עד עשר ו…מוותרים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו

? מזלות אריה שור עקרב דלי אבל בעקיפין – כולנו…

 

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן לבין סטורן המכביד והקשוח.

זו אחת הזויות המתסכלות שיש באסטרולוגיה. קשה להתקדם ולקדם דברים שחשובים לנו, ונראה שהם נתקעים כל הזמן מסיבות כאלה ואחרות.

פעמים רבות אנחנו מרגישים בזמן הזוית הזו שאנחנו בודדים במערכה, ושהכל נמצא על כתפינו. סטורן מכביד מאוד, בעיקר במצבים שבהם רובצת עלינו אחריות כבדה לא רק לעצמנו אלא גם לאנשים אחרים שאיתם אנחנו בקשר כמו בני זוג, בני משפחה, ילדים וכו.

בגדול זהו שבוע שדורש התמסרות לעבודה קשה ולכל המטלות שדורשות את תשומת לבנו כעת, כולל מצבים שיש קושי כספי וכלכלי, אובדראפט גואה או אכזבות מההתקדמות שלנו שנראית כעת איטית מתמיד.

מה עושים? שתוק ותמשיך לשחות, אומרת האם לילד כשהוא שואל מתי יגיעו לאמריקה. התחושה הזו שעובדים ודברים לא מתקדמים מלווה בכובד שמביא איתו הסגר, ואיתו התחושות שאין מוצא, שאין לנו שליטה על כלום, ויש החלטות מעלינו שלא רואות את כל התמונה והן אינן שוויוניות.

יש משהו מתיש בזוית הזו, שפשוט מעייף אותנו פיזית ורגשית. כדאי לנוח הרבה וגם לאכול טוב כדי להתחזק.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי, אך בעקיפין באופן כזה או אחר – כולנו.

 

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת יוצר במקביל 3 זויות שונות ברווחים מאוד מהירים וכמעט בו זמנית ויתכן ויהיה קושי להבדיל ביניהן.

1. מרקורי צמוד לסטורן הנוקשה – זו זוית לא קלה ומכבידה עלינו תקשורתית. רצינות אחריות ותחושה שדברים לא זזים אלא אם נפעל בגישה שמרנית ונוקשה שבה חייבים לפעול לפי הספר. זהו זמן טוב לחתימה על חוזים ולדיאלוג רשמי עם סמכויות. זוית של עבודה קשה ודחיית סיפוקים, אבל בהמשך כשמרקורי נצמד ליופיטר אפשר כבר לראות תוצאות בשטח.

מי יושפע מהזוית? תאומים בתולה גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

2.מרקורי נצמד ליופיטר כוכב השפע – זו אחת הזויות האופטימיות על פני גלגל המזלות. היא מביאה איתה גישה אופטימית לחיים ויכולת להתמודד עם כל משבר בחיוך. תקשורת שמחה כזו יכולה לעשות את ההבדל בין שבוע מכביד ללא תוצאות ושבוע שבו דווקא השמחה שלכם יכולה להזיז דברים ולגרום לאנשים לפעול ביחד אתכם, לסייע ולהיות שם עבורכם, אם תשמרו על החיוך… באמצע השבוע כדאי לנסות ולקנות כרטיס לוטו/טוטו או כל כרטיס מזל אחר – זו אחת הזויות שיכולות להפתיע ולהגריל משהו עבורכם.

מי יושפע מהזוית? תאומים בתולה קשת ודגים.

 

3.מרקורי בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי – זו אכן זוית תזזיתית למדי שמביאה איתה שינויים מהירים בחשיבה ובמסקנות שלנו אך במקביל גם יכולת מהירה לחשוב מחוץ לקופסה, למצוא פתרונות מבריקים לבעיות סבוכות, ולהביא רעיון מבריק אל שולחן העבודה.

מי יושפע מהזוית? תאומים בתולה דלי אריה שור ועקרב.

 

בוטום ליין לכל סדרת מרקורי שהבאתי כאןזהירות! מצבי הרוח שלנו מתחלפים במהירות, והתקשורת שלנו משקפת את זה מצוין השבוע כשהכל מתחלף במהירות וכל יום מביא איתו מצב רוח אחר: יום עסל, יום בסל, ויום חסל. לא הספקנו ליזום ולהתלהב – וכבר עשינו טעות בתגובה וזה נגמר.

לכן חשוב מאוד להקשיב לאינטואיציה שלנו ממש בכל יום ויום השבוע  כי השינויים הם מהירים: אנחנו יכולים להכנס לדאון בתחילת השבוע כשדברים לא זזים, יום אחרי זה לפגוש יזמה אופטימית עם יופיטר שמעיפה אותנו, ויום אחרי – צורך בספייס ובניתוק כשדברים לא קורים מספיק מהר או כמו שרצינו… שלאק!

לא נשכח שניתוקים מהירים מהסוג שבין מרקורי לאורנוס הם כואבים כי הם לא צפויים ומגיעים בדרך כלל מבפנים, אלא אם אנחנו מרגישים בבטן שזה מה שהולכים לעשות לנו ואנחנו מנסים להקדים תרופה לתרופה..

 

זוית פעולה בין יופיטר כוכב השפע במזל דלי לבין אורנוס התזזיתי במזל שור  – זו זוית מעניינת בין שני כוכבים דוריים שהם בעצם אחראיים לרוב השינויים שאנחנו חווים בשנה שעברה והשנה, וגם בשנה הבאה.

יופיטר כוכב השפע זה עתה עבר למזל דלי והוא עובר תהליך מעניין: הוא טס קדימה במזל דלי ותוך חמישה חודשים יעבור את כולו ויגיע למזל דגים בסיבוב הזה.

אין ספק שזה תהליך מהיר מאוד. ומה שמעניין שזוית הפעולה בינו לבין כוכב אורנוס המהיר והתזזיתי הופכת את התהליך הזה למהיר מאוד הן עבור הילוכו של יופיטר שמביא איתו גם שפע של אירועים מהירים וניתוקים מעניינים בדרכי החשיבה שלנו שמביאים איתם הארות ואסימונים נופלים, והן עוצמה לשינויים של אורנוס שהוא מבקש להחיל על בני מזל שור עקרב דלי ואריה, השייכים למזלות הקבועים.

השנים עובדים כאן בק טו בק, ומזינים האחד את השני: יופיטר מביא איתו אנרגיה עצומה שאורנוס מתרגם לשינויים מהירים וחסרי סבלנות ואפילו אלימים – כמו למשל ההתקפה על הקפיטול של הערסים אוהדי טראמפ – ואורנוס דוחף את יופיטר קדימה במהירות כך שחווית האופטימיות והרצון לפעול ולהפעיל תתחזק בהדרגה, למרות שבמקביל סטורן שפועל באיטיות רבה יותר גם הוא במזל גדי מבקש עדיין לעצור תהליכים ולאפשר להם זמן להחלים להתאושש ולעמוד על הרגלים לפני שהשינויים האלה אכן יכנסו לתוקף ולסדר היום שלנו.

השילוב של שלושת הפלנטות הדוריות האלה – סטורן יופיטר ואורנוס – ביחד עם הזויות שמרס יוצר עכשיו ויצור גם בשבוע הבא לשלושתן במקביל. עשוי להביא איתו מינון גבוה יותר ממה שנדמה לנו של שינויים, הן בחשיבה הן בהגדרה והן בביצוע בשבועות הקרובים: הדלת שנפתחת עכשיו על ידי הדיאלוג האקטיבי בין השלישיה הזו לא תשאר סגורה, אלא תיתן לשינויים מקום גדול יותר ויותר להתרחש, למרות התנגדותו של סטורן. 

 

יהיה לא מעניין, אלא..  מרתק! לא מאמינים? תראו את זה פה בעצמכם..

 

 

ואם כבר מדברים על סטורן…

מי שלא מבין למה סטורן כל כך נלחם במרס השבוע, מנסה לעצור דברים לשלוט על מה שקורה – הוא בעצם רוצה וללמד אותנו,.. ללמד מה? ומה עושים איתו? ואיך הופכים את היצור החמוץ הזה למיכל של לימונדה? כל זאת ועוד ב…  סדנת סטורן ביגביום שלישי ה 12 לינואר ב 10 בבוקר בזום.   כאן נוכל לראות  במפת הלידה האישית של כל משתתף היכן היינו לפני שנתיים וחצי ומה עברנו, להבין היכן אנחנו עומדים עכשיו, להבין לאן הולכים הדברים בשנה הבאה ולתכנן בעדינות את אזורי הפעולה ופריצת הדרכים בעזרתו של הקשיש המעצבן הזה, שמסתיר מתחת החזות הנוקשה סבא טוב לב שרק מנסה לעזור… (כן, קצת הגזמתי. סו פאקינג וואט? מה תעשו לי? העיקר שתבינו..)

וזה – קורה כאן  https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig

להתראות.

 

@

 

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

. על מה נדבר שם? נסקור היכן היינו בשנתיים וחצי האחרונות, מה משתנה בחיינו השנה ולאן הולכים דברים, איזה תהליך קורה לנו ואיך להשקיע בו, ומה הולך לקרות בשנה הבאה.. כל זאת ועוד בסדנה של רינת בורג היועצת ושלי – סטורן ביגגג!

כאן  https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig

 

בועטוף!

מיאיר ?

 

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור הפרקטי, אך מתקדם השבוע לקרבה מסוכנת לכוכב אורנוס התזזיתי, ויוצר זוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה. תמהיל מוזר של הצורך לרוץ קדימה מצד אחד עם רוח השינויים אך במקביל לשמור על הקיים ולחוש תוך כדי כך לבד במערכה, יתרחש השבוע. חשוב לתת לאינטואציה שלכם מקום, לא להתרגש מהכובד אך גם להזהר משינויים מהירים מדי במצב הרוח שעלולים להביא איתם החלטות פזיזות.

שור

כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והשור הרגוע שלנו מפסיק ללחך עשב, ומתחיל לרקוע בפרסות בעצבנות. כן, הגיע הזמן לפעול ולהפעיל, שוורים, ומרס לא ירפה מכם: הוא יצור מצבים של עודפי אנרגיה  ואמביציה שתצטרכו להזיז ולממש, יגרום לכם להיות תוקפניים יותר ואסרטיביים יותר, ויכריח אתכם לפעול. נצלו אותו כדי להגדיר מטרות לתקופה הקרובה, ולרוץ קדימה: אין ברירה. כשמרס בשטח – יש סיבות למתח..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עבר זה עתה בסופ'ש למזל דלי, תוך שהוא ממשיך ליצור זוית פעולה לכוכב מרס ששוהה בתחילת מזל שור, ובהמשך – זוית פעולה לאורנוס התזזיתי. התוצאה – הזויות האלה עלולות לגרום לתקשורת לא קלה בגלל הזדהות יתר עם רעיונות ועקרונות, תגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרציתם,  וקושי לקבל את דעתם של אחרים. אורנוס עלול להביא ניתוק פתאומי ביחסים בגלל דעות שלא אהבתם. נסו לקחת עוד רגע למחשבה לפני שאתם מגיבים באופן אגרסיבי.

סרטן

ונוס עוברת למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שהחודש הזה מתאים מאוד להעמיק קשר רגשי קיים, לשתף ברגשות אנשים קרובים, ובעיקר לאפשר לונוס לפתוח את הלב ולתת לאהבה להכנס. מרקורי ששוהה במזל דלי לעומת זאת מזהיר שלא לקחת סיכונים בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, סרטנונים. זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה, ולחשוב על אפשרויות חדשות של מקורות הכנסה.

אריה

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת לבית הזוגיות והיחסים שלכם מאפשר לכם לעבוד על מה שחשוב במיוחד בנושאי היחסים והזוגיות: התקשורת.  החודש הקרוב יוקדש לשיפור התקשורת הזוגיות והתקשורת בכלל אם תשקיעו בה קצת יותר מחשבה, אבל העיקרון הוא כזה: להקשיב… ורק אז לדבר. מיקומו של מרקורי מול המזל שלכם מאפשר לכם לצאת קצת מעצמכם השבוע. לעומת זאת צמידות בין השמש לפלוטו היצרי עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה ופתיל קצר במיוחד: נסו לא להפוך אל ויכוח למלחמת עולם.

בתולה

התחום המקצועי יצריך מכם הרבה מאוד סבלנות וסובלנות השבוע: מרקורי שליט המזל שלכם עובר לבית העבודה והמקצוע, ויביא איתו דגש מיוחד על התחלות חדשות, יזמות מעניינות, וגישה חכמה ותקשורתית שעוזרת להגדיר מה באמת חשוב לעשות בעבודה בימים של סגר, ואולי דווקא עכשיו לתכנן תכניות לזמן שהסגר יגמר. היו סבלניים למי שזקוק לתשומת לבכם בימים אלה ויש כמה כאלה בסביבה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, והחיים הופכים מעט פסימיים יותר, אחרי שהות של חודש במזל קשת האופטימי והאסרטיבי. כעת אתם מתכנסים מעט, מגלים מינון גבוה יותר של רצינות ואחריות, ומגלים את המסר של מזל גדי: להפשיל שרוולים – ולהתחיל להשקיע במעשים, לא בדיבורים. ונוס שוהה בבית המשפחה שלכם, וזהו זמן מצוין לאחד את המשפחה, לשדרג את התקשורת המשפחתית, ולהרגיש שוב ביחד למרות הסגר. ואולי דווקא בגללו..

עקרב

השמש נצמדת לפלוטו שליט המזל שלכם באופן מדויק השבוע, מה שאומר שמבחינתכם זה הולך להיות שבוע טעון למדי, עקרבים, ואתם בין אלה שיצטרכו לגלות מכסימום סבלנות ואורך רוח כשדברים לא קורים בדיוק כפי שרציתם. זו אחת הזויות הנפיצות שקיימות באסטרולוגיה, ובה כל מלה שלא במקום עלולה להכעיס אתכם ולגרום לכם להתפרץ. חישבו פעמיים לפני כל מלה, ונסו גם לא לפרשן לחומרה מלים שאתם שומעים.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לרוץ במזל דלי החברתי אחרי שנפרד סופית מסטורן האיטי, אבל השבוע הוא  יוצר זוית פעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי, שאפילו מריץ אותו מהר יותר קדימה, אבל במקביל גם עלול להביא איתו קצרים בתקשורת בגלל אי הבנות ופרשנויות מוטעות, והחלטות אימפולסיביות שעלולות לפעול לרעתכן. חישבו פעמיים לפני כל החלטה מקצועית או כלכלית כדי שלא תצטערו בהמשך, קשתים.

גדי

מרקורי כוכב התקשורת עבר לבית החומר והכספים שלכם שם הוא יעזור לכם לפעול בחכמה בתחום הכלכלי בכלל ובנושא כספים בפרט בתקופה הקרובה. השמש נשארה במזל שלכם כשהיא מביאה עוצמה ונוכחות, וונוס הצטרפה בסוף השבוע גם היא כשהיא עוזרת לגדיים הקשוחים לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה לא רק להכנס אלא גם להיות חלק חשוב ביומיום שלכם, גדיים. אך ונוס עלולה לגרום להוצאות על פינוקים וכדאי להזהר בנוסף גם מאכילת יתר כעת.

דלי

משהו מעניין קורה לכם עכשיו, דליים: אל יופיטר וסטורן שנמצאים במזל שלכם עובר גם מרקורי כוכב התקשורת, וכעת יכולת השכנוע שלכם מתחזקת ואיתה גם מתחזקת היכולת לעמוד בפני קהל בהצלחה. זוית הפעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין כוכב יופיטר עשויה להעניק לכם כעת דרייב חזק יותר להוכיח ולהצליח לחבר את הכל, ולרוץ קדימה עם התחלות חדשות.

דגים

שהותם גם של השמש וגם של ונוס במזל גדי בבית החברתי שלכם עוזרת לכם כעת לצאת קצת מתוך הקונכיה המוכרת, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים. זהו זמן להפתח למעגלים חברתיים ומקצועיים לא מוכרים, ולחפש לכם שותפים או בני ברית לרעיונות יצירתיים שיש לחלק מכם בתקופה הזו. מרס ששוהה במזל שור עלול להביא איתו תקשורת אמביציוזית יותר אבל כדאי להמנע מגישה תוקפנית כעת. צאו לפעילות ספורטיבית.

בקיצ.. שבועטוף!

מיאיר 🙂

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן