תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 1 לנובמבר 2020

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

איזה שבוע מחכה לנו… זו היתה התחלת הפוסט קודם לכן, בשישי. אבל אחרי אתמול והיום אני חושב שהמשפט הנכון הוא: איזה שבוע מגיע אלינו עכשיו! המאניאק הזה נתן לי לעבור את כל שבת באיזי, והיום הכניס לי בבטן: המיקרופון של המחשב התקלקל. זהו. אין אפשרות לעשות וידיאו עד שאשיג מיקרופון חדש. אני מסתכל מה השעה – בום! הטלפון לא זז. מסבר שגם הוא נעצר מתי שהוא. אז אולי ניסע לקנות משהו לאכול? רגע, איפה הארנק?

אתמול נסענו לטייל ופגשנו אנשים נחמדים, וכנראה שאיפשהו שם נפל לי הארנק באיזה גן שעשועים באשדוד או משהו.. הארנק עם שני כרטיסי אשראי ורשיונות ותעודות ו…

חחח, מגחך לו מרקורי למעלה: שבועיים אתה צוחק עלי ועל אורנוס – עכשיו לך תחפש מי ינענע לך את הארנק.. בפעם הבאה תלמד לקח.

אפשר לחשוב מה כבר כתבתי: השבוע יש לנו שינוי בכוון – מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר סוף סוף להילוך רגיל, והשמחה רבה. הפעם היא באמת רבה כי הבלגן שהיה פה בשבועיים שלושה אחרונים, כשגם הוא וגם מרס בהילוך אחורי… אז הנה, הוא לפחות חוזר בתשובה ומכה על חטא, אבל כדי באמת להרגיש שהוא חזר והוא גם איתנו בקצב שמוכר לנו, נצטרך לחכות איזה שבוע בערך. אבל שינוי כוון מן הסתם כבר נרגיש מחר מחרתיים, אם כי בקטן…

ובזמנים שכאלה, ניזכר באותו משפט אלמותי שקראתי לפני שנים על קיר השק'ם בבסיס חיל האוויר שבו שירתתי: כל קוץ במדבר הוא פרח.

לא שמרקורי הוא קוץ, חלילה, אבל הילוכו האחורי הפעם היה באמת לא קל, ואפשר היה לראות את זה בכל הבלגן הזה של היציאה מהסגר: אנשים שנראים מבוגרים ואפילו אחראיים מתנהגים כמו ילדים קטנים ולא מסוגלים לקבל החלטות משמעותיות או לקחת אחריות או לומר אפילו דברי טעם, תוך שהם יורדים זה על זה ומשנים את החלטותיהם בערך שש פעמים בשבוע וכרגיל בשעות הלילה…

נקווה שכל זה יתחיל להשתנות השבוע, לפני שכולנו נאבד לגמרי את הקרקע מתחת לרגלים ואת ההגיון הבריא. זה מה שכתבתי אתמול ועוד לא פרסמתי. אבל הוא.. קרא.

נו, תגיד בעצמך, אומר מרקורי: זה יפה ככה? אני שנותן לך את כל המלים היפות האלה – קוץ במדבר? אנייי?? טובטובטוב, הבנתי. אני אומר. סבבה. צודק, טעיתי. אתה לא קוץ, אתה ציפור גן עדן, סחלב אנטולי, שושנת יריחו בכבודה ובעצמה! ועכשיו, פליז. אפשר רק את הארנק?… אבל הוא כבר רץ הלאה, מתחיל כבר עכשיו לארוז כי ברביעי הוא תופס מונית בחזרה להילוך רגיל. לך דבר עם הכוכבים..

 

וכל זה מתרחש ביום הראשון של השבוע..רק מלחשוב על ההמשך אני נכנס לדאון.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל מאזניים ולזוית עם סטורן לאורך השבוע – וזה משמעותי

@זוית מתח מדויקת 150 מעלות בין השמש למרס כוכב האקשן

@זוית מתח מדויקת 150 מעלות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי

 

התקשורת שלנו – מרקורי חוזר להילוך רגיל כשהוא במזל מאזניים, ובשאיפה – גם כולנו אחריו…אבל זה יקרה זמן.

כן, שלושה שבועות מבולבלים ולא פשוטים עברו עלינו, שבהם גם חווינו סגר וגם בלגן לפניו ואחריו ושוב הבנו שכשהתקשורת שלנו לא במיטבה, קשה מאוד להסתדר לחיות ולתקשר זה עם זה, ובטח לא עם העולם.

במזל עקרב הביא איתו מרקורי את הצד הרגשי העוצמתי שכולנו חווינו בסגר ובעליית רמת ההדבקות והפחדים של אלה שאמורים היו לתת לנו תשובות מה לעשות ואת מי לסגור כדי להעביר את המחלה.

הפועל היוצא של מרקורי הזה היה בעיקר כעס ותסכול, אולם שוב נתקלנו בתופעות של איפה ואיפה, אוכלוסיות מסויימות היו אמורות להיות סגורות כמו כולם אבל דווקא הם למדו חופשי התרוצצו חופשי וגרמו לכולנו לכעסים ותסכולים, אלימות המשטרה היתה מעל ומעבר, והחלטות הממשלה השתנו כמה פעמים אפילו באותו היום… איך אפשר היה לדבר על תקשורת בכלל?

כעת כשהוא במזל מאזניים משהו מתחיל להתאזן לאט לאט, אבל עדיין רבה הדרך שדרך קבלת ההחלטות פה תהיה מקובלת על כולם, ושכולם ירגישו פה שכולם תורמים ולא רק חלק.

התקשורת בין אדם לחברו לא היתה קלה גם היא, כשכוכב מרס בהילוך אחורי הביא איתו אצבע קלה על ההדק, והרבה מאוד ריבים סכסוכים רציחות ודקירות מלאו את העתונים בשבועות האחרונים. אי הבנות? לא רק: יותר פתיל קצר וחשיבה מהבטן, ולא מהראש.

אבל הזוית הקשה שמרקורי יצר בימים האחרונים עם סטורן הנוקשה תלווה אותנו גם בימים הקרובים כשהוא ילך קדימה סוף סוף, מה שאומר ימים לא קלים של כובד ואפילו בדידות מצפים לנו השבוע, עד שהוד מעלתו יסכים לצאת מהזוית הזו עם סטורן ולהמשיך קדימה למזל עקרב.

והכובד ילווה אותנו עדיין, לא מעט, גם בדיאלוג בין אדם לחברו וגם בדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחיינו.

מי בעיקר יושפע ממרקורי מהלכיו והזוית של עם סטורן? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, שור דלי אריה ועקרב.

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית חווה זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי, זוית לא קלה כשלעצמה, אבל קצרה יחסית.

מתחים בין בני ובנות זוג, מתחים עם קרובים ורחוקים, מתחים עם העולם, ואפילו מתח ללא סיבה שמלווה אותנו וגורם לנו בעיקר לרצות להיות לבד, ולו רק כדי להתמלא אנרגיה שאורנוס מרוקן מאתנו – זו אחת החוויות של השבוע הזה, בזוית המתח של ונוס עם אורנוס, שני ניגודים: היא רוצה להיות ביחד, הוא – לבד. התוצאה – מתח.

מה עושים עם המתח הזה? ראשית, מדברים עליו, מסבירים לאנשים קרובים שהם לא צריכים להפגע מאתנו, ושמדי פעם אנחנו צריכים לטעון מצברים… זה טבעי ונורמלי.

מה שחשוב זה לגלות סבלנות וסובלנות כשלא מבינים אותנו, ולא לשבור את הכלים כשמתעקשים להציק לנו ברצון אינסופי לצומי..

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה  ודלי.

 

הזוית המתוחה של השבועזו הזוית בין השמש למרס כוכב האקשן, שהיא אחת הזויות היותר מרגיזות שיש, שכן היא באמת יכולה להיות פיזית לגמרי: שני החלקים הפיזיים במפת הלידה שלנו, השמש שהולכת קדימה ומרס שכעת נמצא בהילוך אחורי, יוצרים זוית של מתח ביניהם, והתוצאה – מתח שאנחנו ממש יכולים להרגיש אותו בגוף.

המתח הזה מצביע על צורך מנוגד לפרוק אותו. מצד אחד זה מאוד פיזי, וקצת ספורט בהחלט יעשה את העבודה. מצד שני, בגלל הילוכו האחורי של כוכב מרס שממש יכול לעשות עכשיו דווקא לכל מה שקבענו וסיכמנו בעבר, יכול להיות לזה גם אפקט מנטלי, וריבים עם סמכויות בקטע מרדני ואפילו קצת ילדותי עלול לצוץ עכשיו, ולהרוס פירות יפים של השקעה..

במקום להיות פרובוקטיביים – היו פרודוקטיביים! נצלו את האנרגיה הזו להשקעה במיזם יצירתי או בהתחלה של משהו חדש ומעניין שמאפשר גם לשתף בו אחרים, וזה ינטרל את המתח הזה.

בשאיפה.. מי בעיקר יושפע מהזוית שבין  ונוס לאורנוס? מזלות שור, מאזניים, אריה עקרב דלי סרטן גדי וטלה. אז לפי ההקדמה הבנתם כבר שוידיאו לא יהיה היום. גם מצב הרוח שלי לא משהו. אבל שואלים אותי כל הזמן פה על ביידן וטראמפ… האמת שלא האמנתי שהבחירות האלה יעשו פה כאלה סערות. אנשים מתלהמים, כותבים טוקבקים מרעילים, תיאוריות קונספירציה.. רבנים שולחים ברכות, מטמינים פתקים בכותל.. לא בא לי להכנס לזה, האמת. כבר חטפתי כשהעזתי לצייץ פה ושם את דעתי… אני מכ'פת לי אני.

אבל פטור בלא כלום, אי אפשר, אז ארמוז רמזון קטנטון על קצה המזלגון: בלי קשר לביידן – אם טראמפ יצליח – באופן כשר או לא כשר – לנצח עם כל הבלגן הנוראי שיש במפת הלידה שלו עכשיו ובכלל בחצי השנה האחרונה כשנפטון יוצר לו זויות פעולה גם לשמש וגם לירח ופלוטו נמצא מול מול ונוס שלו עם סטורן שזה אשכרה אגיינסט אול אודס – סחטין עליו.

כבר מדמיין את רביעי: יום אחרי הבחירות מרקורי חוזר להילוך רגיל, משפשף את ידיו בהנאה ומסתכל אחורנית: תגידו את האמת – אני כולה מרקורי, מי אני מול פלוטו ויופיטר וסטורן? אבק. כמו להשוות נזלת לקורונה. אמה מה, עם יד על הלב – מישהו יכול היה לייצר פה בלגן גדול יותר ממני השבוע?

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

זוית המתח עם השמש לא עושה לכם טוב השבוע, מה גם שמרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי… זה לא מיקום קל ואפילו די מרגיז, אבל ההילוך האחורי הזה של מרס ועוד במזל שלכם הוא מאוד נדיר: עוד מאמץ קטן לגלות סבלנות – ותיכף זה עובר.. קי קול, טלאים!

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מעירה אתכם כשהיא הופכת להיות קיצונית ומרדנית, חסרת שקט ומשמעת, ועלולה לקלקל יחסים יפים בגלל זוית המתח שלה עם כוכב אורנוס, בעיקר כשלוקחים אותה כמובנת מאליה.. מה עושים? מדברים עם הסביבה, מסבירים שלא צריך להפגע, ו..לוקחים עוד קצת ספייס.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם סופסוף פורץ בהילוך קדמי, אבל.. הוא עושה את זה מאוווד לאט, ורק בשבוע הבא אפשר יהיה לראות איך הוא מעביר הילוך. בינתיים מה שתקוע עדיין בקושי זז, אבל בקרוב החיוך יחזור. זוית הפעולה שלו עם סטורן כעת מאוד מכבידה עליכם. התמקדו בעובדות ובפרטים ולא תברחו מהמשימות שלכם.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל בבית המשפחה שלכם, ולאט לא אפשר יהיה לראות איך המתחים של השבועות האחרונים מתחילים לרדת, ותחושת הביחד מתחילה לחזור. למרות הכל, חשוב שתפנימו את השיחות האחרונות עם בני המשפחה בשבועות האחרונים, ותשדרגו תקשורת.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נמצאת השבוע בזוית של עימות לכוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור לצורך שלכם להיות מאוד ממוקדים, ו..לשמור על עצמכם, אריות. חשוב במיוחד עכשיו לא לנתק קשרים, גם כשהכעס והתסכול עולים ומציפים. הזהרו בכבישים!

בתולה

ונוס שוהה בבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה, ולפעול באופן חכם ויוזם לגבי מקורות הכנסה חדשים, או קידומם של הישנים. אל תשכחו לשלם חשבונות או את המחויבויות שלכם – זה עלול לעלות לכם ביוקר השבוע הזה, בתולות. התמקדו בפרטים הקטנים בחשבון הבנק.

מאזניים

נראה שיש לא מעט אקשן במזל שלכם השבוע, כשונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לכם לפתוח את הלב, ומצד שני – מרקורי חוזר בהילוך אחורי אל המזל שלכם, מחזיר אליכם חברים מהעבר או חובות מהעבר, ומכריח אתכם להתעמת עם דברים שאולי לא מתחשק לכם לראות…

עקרב

השמש שנעה במזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל שהותם של מרקורי וונוס במזל מאזניים עלולה לגרום לכם להרגיש שהאקשן האמיתי מתרחש לו מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה, עקרבים. שמרו על הכוחות שלכם, אל תשקיעו יותר מדי כעת ביזמו חדשות, ופעלו בזהירות מכסימלית.

קשת

הצד החברתי שלכם הופך מודגש כעת, ואנשים חדשים נכנסים למעגלים החברתיים שלכם, חלקם מזן לא מוכר, אבל דווקא הם יכולים להבין אתכם יותר מאחרים. מרס בהילוכו האחורי עשוי להחזיר אהבות מהעבר – או להחזיר את העבר לאהבות עכשיו…נסו להקשיב לפרטנרים שלכם לפני שאתם מגיעים להחלטות

גדי

על פניו זה נראה כמו שבוע לא רגוע תקשורתית, גדיים: מרקורי הולך אחורנית בתחילת השבוע ויוצר זוית פעולה קשה עם סטורן שליט המזל שלכם, ואחר חוזר להילוך רגיל ושוב נכנס לזוית הזו: היא מביאה איתה סוג של אי הבנות, תחושה שהעולם קשה אתכם ולא ממש מבין, וקצרים בתקשורת. לחץ גדול מדי על אנשים אחרים יניב דווקא התרחקות, ולכן השבוע חשוב ללמוד להרפות ולשחרר, גדיים.

דלי

זוית של עימות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לקצרים בתקשורת עם סמכויות, לגישה מרדנית כלפי אלה שלוקחים אתכם כמובנים מאליהם, ואולי גם לנסיון לפעול בדרך חדשה, שונה וקצרה יותר, אבל אם לא תזהרו היא תביא איתה ניתוק ממה שיש עכשיו. היו סבלניים.

דגים

הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל טלה המאכלס את בית הכספים שלכם, מביא איתו תקופה לא פשוטה של בדק בית אמיתי הקשור לחומר וכספים בחייכם, ולא בטוח שקל לכם עם זה… כעת הזמן להגדיר באופן מדויק וללא פשרות היכן אתם עומדים עכשיו כלכלית, ומהי מידת האחריות שלכם לכל זה, לפני שפותחים דף חדש.

אז.. שבועטוף!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן