תחזית שבועית

הורוסקופ שנתי 2021 – מזל קשת

 

מזל קשת

לצאת אל המרחבים, אך לא לשכוח לתרום לקהילה

נראה שלפחות אצלכם קשתים, אפשר לומר שהשנה אתם יוצאים מסגר לא קל שהייתם בו בשנה הקודמת, סגר שאולי גם לימד אתכם לא מעט על היכולת המעשיות שלכם ליצור מציאות פרקטית למרות שהנפש הקשתית, כמו תמיד, מחפשת את המרחבים…

להכניס נפש חופשיה כמו נפשו של קשת מצוי זה ממש פשע, אלא אם צפון איזה בונוס מסתורי בסופו של התהליך הזה, בונוס שיעשה את כל הכובד הזה לשווה מבחינת הערך המוסף שהקשת יקבל.

ואכן, יופיטר שליט המזל שלכם שהה במזל גדי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם בשנה שעברה, והנמלים של המזל השקדן הזה הכריחו את הצרצר הקשתי לשים בצד את הכינור, ולהתמסר בחוסר חשק בולט לנעשה בחשבון הבנק שלו, כדי שגם הרגלים התומכות בכנפיים ובכינור לא ישארו באוויר…

אין ספק ששנתיים וחצי של סטורן שנה של יופיטר שליט המזל שלכם ועוד כמה שנים של פלוטו שעוד ישהה שם כשנתיים, לימדו דור שלם של קשתים חופשיים פרק מעשי מאוד בצד הפרקטי של החיים, ובראייה למרחוק אפשר גם לומר – וטוב שכך…

שכן, עכשיו כשיופיטר שליט המזל שלכם מתחיל לתת גז במזל דלי ואחר כך למזל דגים, כל הידע הזה שצברתם בפרק הזמן הזה יאפשר לכם לא רק לזהות הזדמנויות לצמיחה ופעולה אלא גם אחר כך לדעת איך לנצל אותם באופן מעשי מעבר לאופטימיות ולשמחה שאתם מביאים אתכם לכל מקום: החופש האמיתי הוא חופש בגבולות מוגדרים היטב, אמר פעם חכם סיני עתיק, ואולי בעצם לא כל כך סיני ובטח לא כל כך עתיק, במחשבה שניה… והוא בהחלט ידע מה שאמר.

שהרי הקשת הוא אלוף בלבזבז את האנרגיה המרחבית השמחה שלו על הרבה הסחות דעת מסוגים שונים ולו רק בגלל החשיבה האסוציאטיבית שלו שמובילה אותו בלי גבולות לחקור את מה שקורה ולא תמיד להתמקד במה שיש שמושך אותו אל שולחן העבודה, אלא על מה שיצירתי מלהיב ורצוי שהאנרגיה היופיטרית השמחה הזו מובילה אותו לשם באופן טבעי כל כך, ובלי גבולות…

גבולות. כן, זו מלת המפתח שהיתה חסרה לכל כך הרבה קשתים, עד שהכוכבים הביאו אותם לטירונות של סטורן, ומשם הם יוצאים עכשיו מסופרים מגולחים ועם מדי א', ועם כמה לקחים לחיים שלקחו איתם מהשנתיים וחצי האחרונות, ואת אלה הם הולכים קודם כל לנסות ולהשקיע במזל דלי המאכלס את בית התקשורת שלכם, ולפתוח ערוצים חדשים של חשיבה השקעה ומרחבים עם אנשים חדשים, עולמות לא מוכרים, יזמות תקשורתיות חדשות, וכל זה עם הרבה שמחה של שחרור מהסגר הסטורני הזה, וציפיות מרחיקות שחקים לכבוש את העולם…

אלא שהשנה הזו עדיין לא נפתחת בקלות כזו: יופיטר עדיין מלווה את סטורן בשבוע הראשון של ינואר, לפני שהוא פותח מבערים עוזב אותו ומתחיל לטוס כמו ציפור ששוחררה מהשבי לאורך כל מזל דלי, מסיים את המסלול בחודש מאי, עובר למזל דגים, ובאוגוסט חוזר להשלים את המלאכה.

אז איזה חוויות מכין לכם יופיטר בשנה הזו? בעיקר חוויות של גילוי מחודש של האנרגיה השמחה שלכם, של מעוף הכנפיים שלכם שהיו כלואות זמן רב כל כך וכמעט התאבנו שם, ושל מפגש עם ים של אפשרויות חדשות אנשים חדשים סיטואציות לא מוכרות ואזורי פעולה שרק מצפים למשב הכנפיים שלכם…

אבל זה לא כל כך פשוט, בגלל עובדה קטנה אחת: לא רק יופיטר עובר עכשיו וישהה בבית התקשורת שלכם, אלא גם כוכב סטורן הנוקשה, עוקב אחרי מעופו של יופיטר השמח מלמטה כדי לנסות ולתקן את השגיאות במעופו ואת ההחלטות האימפולסיביות שלו.

סטורן רואה את כנפיו המתרחקות של יופיטר לעבר האופק, אבל הוא רק מחייך לעצמו את חיוכו הקטן והמוכר בזוית הפה: הוא יודע שבסופו של דבר גם הוא יעבור על מסלולו של יופיטר בשנתיים וחצי הקרובות, יתקן את הטעון תיקון, ישים גבולות מוגדרים היטב במקום שבו הם נזקקים, ויחזיר את איש הציפורים אל הקרקע אבל לא ממקום מקרקע ומכביד, אלא ממקום בוגר ואחראי כאחד שלמד את הלקחים שלו כבר שנתיים וחצי ועכשיו הוא יוצא לטיסת הסולו הראשונה שלו כדי לנסות את כוחו, יודע שסטורן תמיד יהיה בעקבותיו כדי לשפר ולשדרג את החלטותיו של חניכו המצטיין, ועוד עשרים שנה הם יפגשו שוב, לסבב נוסף…

האופטימיות שמביא איתו יופיטר השנה לבית התקשורת שלכם מביאה איתה שפע של היכרויות חדשות ומעניינות כמו גם שפע של אנשים סיטואציות ואפשרויות להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ולתת לשמחה שעד עכשיו היתה סגורה בפנים לצאת אל העולם.

אבל מעבר לשמחה, יש גם צורך למצות את האפשרויות החדשות שלכם כי למצות את הפוטנציאל התקשורתי הזה גם בשטח מבחינה מעשית, טכנולוגית וחברתית, ופה סטורן נכנס לתמונה עם סדרת הסכמים שיתופי פעולה חברויות קולגות מקצועיות ואנשים שיכולים להתחבר לציפור היופיטרית, להשלים אותה מבחינה טכנית ופרקטית, ולהפוך את אנרגיית הצמיחה הזו למשהו מעשי שיוכל להחזיק מעמד גם כשיופיטר ימשיך הלאה למחוזות אחרים.

ובזה – סטורן יעשה את המכסימום, ויתרום לכם לא מעט בחשיבה המעשית שסיגלתם לכם בשנתיים וחצי שחלפו, וביכולת שלכם למצות כל אפשרות שתיקרה עד דרככם באופן מקסימלי. בשאיפה.

אורנוס שוהה זה כשנתיים בבית העבודה והמקצוע שלכם, וגם השנה הוא ממשיך לנוע במזל שור כשהוא מפגיש את הקשתים שנולדו בעשייה השנייה של המזל הזה, עם מציאות מקצועית שונה מאשר התרגלו.

ואכן, אורנוס מביא איתו את בשורת השינוי גם לכאן. מזל שור הוא זה שמאכלס את בית העבודה של הקשתים, אבל אורנוס מביא איתו את הצורך לא לפעול באופן קונבנציונלי ומוכר, אלא לעשות דברים אחרת, בחשיבה ובגישה שונות.

לא מעט קשתים מוצאים את עצמם בתקופה הזו וגם בשנה שעברה במצב מוזר, כאילו בין עבודות או במצב של עזיבת מקום עבודה אחד שלא גרם לכם סיפוק או ועדיין לא מצאתם את מה שכן גם ילהיב את הנפש הקשתית וגם יביא איתו לחם וחמאה בסופו של יום: להיות גם קשת וגם להכיל את אורנוס חסר השקט בבית המקצועי שלכם, זה לא פשוט.. היכן הקרקע כשצריך אותה? סטורן, איפה אתה?

אבל זהו, שאורנוס שמשמיט את קרקע מתחת לרגליכם עושה זאת כי הוא יודע שאם תהיה שם קרקע אתם תבחרו באפשרות הקלה, ולא תנסו לממש את עצמכם באופן מלא דרך יזמות אישיות חדשות, שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים, וגישה פתוחה לגמרי שמאפשרת גם מהפך חשיבתי בנושאי כספים וגם בתחום המקצועי בכלל.

מיקומו של אורנוס במיקום הזה לא בהכרח אמור לגרום לכם להתעופף חסרי ישע באויר עד שתמצאו משהו שמעניין אתכם: הוא גם מאפשר לכם להתמקד במה שכבר קיים עכשיו, ורק לשנות את זוית הראייה, את הגישה, את תפקידכם המקצועי, ואת הדרך בה אתם רואים וחווים את המיקום הזה, והופכים אותו מעבודה קונבנציונלית לסוג של מיזם שגם חשיבה חברתית בצידו, וגם מה שמחבר אתכם כעת לאנרגיה של העולם בכלל עם האווירה של מזל דלי עליו גם שולט אורנוס, ובמקום להמציא את הגלגל – משנה רק את הקונספט שלו, ועוזר לכם לחוות אותו בגישה שונה ובפורמט אחר.

זה לא יהיה בהכרח קל, אבל בכל מקרה ברגע שתבינו את העיקרון שטמון במה שאתם חווים עכשיו ותתמסרו לתהליך זה בהחלט יהיה מעניין.

הבית השישי עוסק לא רק בנושאי עבודה אלא גם בנושאי בריאות. גם כאן אורנוס יכול להביא איתו את בשורת השינוי. למשל… קונספט חדש לכל נושא הבריאות.

כאן למשל אפשר לבנות מחדש קונספט הכולל צירוף של אכילה מודעת מסוג אחר בשילוב של פעילות פיזית וספורטיבית. כאן אפשר למשל ללכת על אכילה טבעונית או פליאו – כל מה שיש הגיון וחשיבה מאחוריו, שיכול להתאים אישית לצורת החשיבה שלכם. פשוט להתאים את כל מה שקשור לנושאי מזון ואכילה לקונספט מנטלי שיש ידע והגיון מאחוריו.

זהו גם זמן לצאת לפעילות פיזית וספורטיבית במינון גבוה יותר, פעילות מבוקרת ומתוזמנת בחדר כושר, למשל.

הבית השישי הוא גם בית שירותי. אם אתם עובדים עם אנשים, מטפלים, יוצרים סדנאות או מעבירים מידע המביא תועלת לבני אדם – זהו זמן לשלב טכנלוגיה בדרך שבה אתם מעניקים עכשיו שירות: עבודה בזום למשל חוסכת לכם מקום וזמן וגם פגישות אישיות של אחד על אחד.

כל מתן השירות שלכם יכול לקבל עכשיו פורמט חברתי יותר. למשל לעבוד עם קבוצות וחברות במקום עם בודדים, יוצר פורמט שהוא גם חסכוני יותר מבחינת העלויות וההשקעה שלכם מצד אחד, וגם מעניק שירות איכותי לכמות רבה יותר של אנשים בו זמנית.

גם נתינה חינמית במדיה היא דרך להשיג עכשיו כמות רבה יותר של לקוחות, וגם לתת קצת יותר מעצמכם ובמקביל לחשוף את עצמכם לקהלים חדשים שיכולים ליהנות מהשירות שלכם מומלצת עם התפיסה האורנית הלא אישית  והקבוצתית.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן