תחזית יומית ובלוג – יום שני – 15 לפברואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני  15/2

ירח בטלה 60 יופיטר ומרקורי  

שמש במזל דלי ללא

מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי צמידות יופיטר (מדויק!)

ונוס במזל דלי ללא

מרס במזל שור  60 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אחרי יומיים נכנכים שבהם הכל היה זולג, ורגשני ואפילו דביק משהו, סוף סוף אפשר לראות היום נוכחות טלאית בוטה וחד משמעית כשהירח עובר למזל טלה, ובעזרתו של מרקורי היא ביחד עם מזל טלה עושה את מה שמרקורי בהילוך אחורי עושה טוב כל כך: תוקעת דברים.  וחזק.

אז.. התחיל עם הבלגן במחשב, המשיך עם אי הבנות קצרים בתקשורת וקורס בטיק טוק בזום שמסתבר שזהוא לא כל כך פשוט: איך מכניסים את הסרטון שם?.. אוף.

בסוף התייאשתי, וסגרתי את המחשב: באסה. מסתבר שאני לא כזה ביג שוט כמו שחשבתי. טיק טוק.. אפילו ילד בן 8 יכול להבין את זה. המורל המשיך לרדת.

בינתיים המכונית עם מירית שהלכה לקטוף תפוזים שקעה בפרדס הילדון מתעקש להביא חברה מהמרחב ובינתיים מישהו צריך להביא את מיה מירית חוזרת אחרי שחפרה מתחת לאוטו ולא הצליחה לשחרר אותו הטרקטור מגיע משחררים את האוטו אני ממשיך לכתוב הילדים בדרך, הקפה בדרך, החיים בדרך…

הפעם המרקורי הזה באמת הגזים, תודו.

לפחות יש אופטימיות באוויר עם מרקורי ויופיטר, למרות שאין לה בסיס אמיתי ומוצק ולמרות שהכל מתעכב ומתבלבל והשמש חסרת זויות כך שחסרים מנועים לפעולה…

כן, זה דפנטלי אחד הימים שבהם הכל אופטימי אבל הולך הפוך, ובאופן מסיבי במיוחד. אין, אין על הירח במזל טלה: מבטיח בלגן – ומקיים!

והטיק טוק – שיחכה…

אני מסתכל בחרדה לכוון אחר הצהריים: מה הולך להתקלקל שם שעוד לא התקלקל? מירית הרוסה מהפרדס והחפירות הולכת לישון מיה מתחילה לנג'ס הילדון ומיקה החברה שהביא לועסים בננות זה מול זו, והחיים ממשיכים לזרום…

אני חוזר למחשב ושולח את ההורוסקופ. הקפה נמזג סוף סוף. השמש החמימה הזו בחוץ קורצת: בוא, צא קצת, קרציה אורבנית שכמוך. קדימה.

אני יוצא בהסוס עם הקפה, מתיישב. הדשא ירוק מתמיד. השמש חמימה וצהובה כמו בסיפורי הילדים, עם הקרניים האלה שמקיפות אותה. אני עוצם עינים: נו, אולי בכל זאת השד הזה לא נורא כל כך…

@

@

 

התחזית השבועית

והנה גם כוכבים לאוהבים: תחזית אהבה ל 14 לפברואר 21

ולפני תחזית המזלות אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

15/2

טלה

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם,. הגיע הזמן לחזור לעצמכם, ובגדול. הירח עובר למזל שלכם, זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם למרקורי מתרחקת, והגיע הזמן לחייך אל העולם. זמן טוב ליזמות חדשות.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, שוורים, אבל זה אינו היום הטוב שלכם. הירח הטלאי מתיש ומעייף עבורכם, וזהו זמן טוב להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולטעון מצברים. חוזרים לאקשן מחרתיים.

תאומים

הירח הטלאי מדגיש היום את הצד החברתי שלכם, וזהו זמן טוב לצאת קצת מעצמכם,  לפגוש אנשים חדשים בלייב או בזום, ליצור קשרים חדשים, ובמקביל – לתקשר עם חברים וידידים מהעבר.

סרטן

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, סרטנונים. הירח עובר לבית הקריירה שלכם והתדמית שלכם משתפרת בהדרגה. כעת הזמן ליזמות חדשות ואקטיביות. אל תדחו למחר!

אריה

יש לא מעט אנרגיה בסביבה שסוף סוף מגיעה אליכם: הירח במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש מאפשר לכם להתמקד היום במה שאוהבים, ובעיקר בביטוי האישי שלכם. זמן לרוץ קדימה, ובעוצמה.

בתולה

הירח שבמזל טלה הוא לא המקום החביב על הבתולות שלנו. ביום שכזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בתולות. כעת הזמן לעשייה מדויקת ומוגדרת היטב, ולזהירות בכבישים.

מאזניים

הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ושם הדגש על כל מה שקשור להעמקת מערכת יחסים ולתקשורת זוגית. ונוס שליטת המזל שלכם ללא זויות עם כוכבים אחרים: זמן להיות קצת לבד, ולהרהר במשמעות החיים…

 

עקרב

התחום המקצועי מודגש היום, ומצריך מכם חשיבה נוספת ומדויקת, עקרבים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות המקצועית שלכם לתקופה הקרובה, ואולי גם לחפש דרכים חדשות לממש אותן מנטלית או טכנולוגית

קשת

צמידות מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר שליט המזל שלכם הופך אתכם בימים אלה לתקשורתיים במיוחד, כשהילוכו האחורי של מרקורי עשוי לעזור לכם לחדש קשרים עם חברים וידידים מהעבר. קחו יזמה והתקשרו אליהם.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מדגיש את הצורך שלכם להמשיך ולהשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם. זהו זמן טוב לשנות סדרי עדיפויות בנושאי חומר וכספים, לסגירת אובדראפט, ולהחזר חובות.

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דליים. הירח שוהה לו במזל טלה ושם את הדגש על היכולת שלכם לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, להכיר אנשים חדשים ולמצוא שתופי פעולה יצירתיים.

דגים

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן לנסות ולתרגם את הכוח והאנרגיה שאספתם לפעילות בשטח. זמן מצוין ליזמות מקצועיות חדשות, ולהתחלות מעניינות.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן