תחזית יומית ובלוג – יום שלישי 22 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  22/12

ירח בטלה 90 שמש ומרקורי 60 פלוטו

שמש במזל גדי 120 מרס צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל גדי

ונוס במזל קשת 150 אורנוס

מרס במזל טלה  90 פלוטו (מדויק!)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( מדויק!)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

אחרי יומיים של אפס אנד דאונס דגיגים אופייניים מואיל בטובו סוף סוף הירח לעבור ממזל דגים למזל טלה שם יפגוש מחר גם את כוכב מרס, ומפלס האנרגיה שלנו משתנה:

כעת, כשגם הירח גם מרס וגם ונוס שוהים במזלות הקשורים ליסוד האש, אפשר לומר שסוף סוף מזיזים את העולם שהיה עסוק בלהסתכל לשמים ולהתפעל מהמפגש ההסטורי של יופיטר וסטורן שנמצאים שם למעלה, וגורמים לו סופסוף  גם להסתכל על הקרקע, ולא רק לבהות בשקיעה ולחפש את שתי הנקודות האלה שם למעלה.. די! אינף איז אינף!

ומה קורה כאן, על הקרקע? בעיקר פלוטו ומרס. הרבה פלוטו ומרס, ומרס ופלוטו, ופלוטו עם פלוטו, ו…אקשן!

יופיטר וסטורן מתחילים את המסע שלהם היום בעצם. יופיטר לקראת השנה הזו במזל דלי שגם מקפלת בתוכה גיחה למזל דגים, וסטורן.. הוא הולך להיות איתנו בשנתיים וחצי הקרובות כמו תמיד, אבל.. בסגון דליי.

וזה אומר שאפשר לשכוח מהחליפות המחוייטות ומטוס המנהלים: סטורן בדלי עובר לספורט אלגנט, נייקי רכות ומשקפי שמש מלוכסנות עם לפטופ ביד, תופס כסא בבית קפה מול הים, ומתחיל להפעיל את העולם.

וזה הולך להיות מעניין.. בעיקר כשיופיטר נושף לו בעורף.

ואתמול מילאנו סופית את סדנת סטורן ביג של רינת בורג היועצת העסקית ושלי שתהיה ברביעי בערב, שם נראה לעשר נשים באופן מפורט מול מפות לידה אישיות איך כדאי לנצל אותו בפרק הזמן הזה… כבר מתרגש.

אבל לא נקדים את המוקדם, ונתמקד ביום הזה. הירח הטלאי הזה לא מסתפק בזה שרק עבר לטלה ועכשיו נשאר רק לשבת ומישהו יגיש לו את הסטייק: לאלא. הירח כבר יוצר על ההתחלה זוית פעולה עם השמש במזל גדי, יענו קונפליקטים בין הצורך בסיפוק מיידי של לפני חמש דקות, לבין הצורך להתמקד בתהליכים גדיים ארוכים ומאורגנים היטב, כשמרקורי כמו איזה עוזר הייטק לידו עם הטלפון שעובד שעות נוספות. שניהם שם מנסים לנהל את העולם בחודש שכולו התארגנות מעשית, אבל שוכחים שבחוץ קורים עוד דברים…

כמו הירח הטלאי הזה שהיום ומחר יקפיץ את כולנו עם מנות אנרגיה דחוסות ישר לווריד, כשהמלה 'אקשן' כתובה על הבקבוקונים שלהם, ולא המלה פלצב… אופס! אז איפה … כמו שאמר הרופא או העוזר בחליפה ובלי המסיכה ונגע בשפיץ של המזרק. אחח קורונה קורונה..

אבל למה להזכיר נשכחות? כי בקצב שהדברים קורים בו גם אתמול נחשב לשנה שעברה ולמרות שאת התוצאות כבר יראו ממש היום.

אגב רק להזכיר ששבט המאיה קבע שב 21 לדצמבר 2020 יגיע סוף העולם.. אז סוף העולם לא הגיע, אבל סוף הממשלה – נראה שהגיע ובגדול ואפילו בתאריך הזה… מעניין

זוית הפעולה הזו בין הירח לשמש מביאה איתה קונפליקט בין הרצוי למצוי, בין הילד לבוגר ובין אנרגיה שמחה לאנרגיה קרירה וממוקדת מטרה, ואפשר לומר שהזוית הזו מייצגת בכבוד את כל השבוע הזה, באופן כזה או אחר.

אבל לגבינו – חשוב כעת לא לריב עם סמכויות או עם אנשים מבוגרים שיודעים מה טוב בשבילנו ומנסים לחנך אותנו, בעיקר את הילד הזה שמתעקש לצעוק שהמלך הוא עירום או שלפחות החיסון שלו הוא פלצ..  – זה בדיוק הירח הזה במזל טלה: שובב, קפריזי, רוצה הכל כאן ועכשיו, ואם הוא מתעקש – גם משיג אותו.

ובירח הזה כדאי שנתמקד כולנו היום: באופן שבו אנחנו יכולים להגדיר לעצמנו מטרות בלי פחד, בעיקר מטרות שמעוררות בנו שמחה ורצון ליהנות, גם אם המדובר בתהליכים שחלקם יהיה אולי קצת מכביד וקצת ארוך: שווה להשקיע, לא?

גם מרקורי ששוהה עכשיו שם במזל גדי ובזוית לירח הזה כמו השמש, מסכים בשתיקה. כן, במזל גדי הוא שותק לעיתים קרובות, עדיין בהלם מכל המטלות החדשות שקיבל.. מי ראה לאחרונה מרקורי שותק? לא אני..

הזוית בין מרס לפלוטו – היא תהיה אתנו עוד יום יומיים וממנה בהחלט צריך להזהר, אבל.. אפשר גם לנצל אותה למשל להתניע תהליכים שעלו על שרטון לאחרונה בגלל שהתישו אותנו או שבגלל הטיימינג השתנה, מערכות יחסים שזקוקות לאיזה נס שכזה מהסוג המרסיאלי פלוטוני שיתן איזה שוק איזה הלם כדי שניזכר למה הגענו בכלל לביחד הזה, חלומות שאיכשהו נטשנו בחודשים האחרונים כי המציאות כפתה עלינו בדידות עטופה מסיכות.. זה הזמן לנסות ולתת גז ובכל זאת לחלץ את המכונית שנתקעה בחולות הזמן, וצ'אנס אחרון ליהנות בכל זאת מהגרעין השמח שהתחיל בכלל לנסוע איתה, וכבר שכח למה.. מוכנים?

גם ונוס במזל קשת תומכת בזה, אם כי פה זה מורכב יותר: זוית המתח של ונוס עם אורנוס עלולה להביא אלינו זעזועים קטנים אך מכאיבים ביחסים הקרובים,ליצור ריבים פתאומיים או קצרים בתקשורת דווקא כשכל כך חשוב לנו להבין לעומק – חלק מזה עלול בכל זאת לקרות: החכמה תהיה להתגבר על המכה הקטנה הזו בכנף, ולהמשיך הלאה עם חיוך, גם אם קצת כואב לנו באגו..

וסטורניופיטר ששטים להם בגאווה במעלה מזל דלי הנוצץ? הם נהנים שם מכל טיפת צומי שרק אפשר, אחרי שלא ממש התייחסנו אליהם לאורך השנה, חופשיים ומאושרים מהכלא הגדיי הקודר שממנו יצאו, ואפילו מנפנפים לנו מאי שם כשהם שטים להם לכוון אבו דאבי: תהיו חזקים…

ואנחנו מנפנפים להם ביד אחת וביד שניה מנסים שלא להסתנוור מהשמש, מקנאים בהם שהם לא יצטרכו לחזור ולהיות בבידוד או לשמוע על המוטציה החדשה, ואז חוזרים ליומיום המוכר, למסיכות ולפקקים, ולממשלה שמתפרקת כי באמת עבר זמנה, ורק ריח חדש של שינוי נשאר באוויר, והוא הולך ומתחזק…

 

@

וסדנת סטורן ביג שלנו – התמלאה! תודה רבה לכל הפונים! בקרוב סדנה נוספת ועוד אחת ממש מעניינת… יומקסים! 🙂

 

 

 

 

התחזית השבועית   20 לדצמבר 2020

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 20 לדצמבר 2020

 

תחזית האהבה – 20 לדצמבר 2020

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  22/12

טלה

הירח עובר למזל שלכם, והקסם הטלאי המור חוזר, בדיוק כשאתם צריכים אותו: זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לבין פלוטו היצרי מגיעה כעת לדיוקה, וזה הזמן לגלות סבלנות אורך רוח ויכולת לא להתעקש על המלה האחרונה.. במקום – צאו ליזמות חדשות.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל בסופו של דבר – מיקומו של הירח במזל טלה מדגיש את העובדה שאינכם במיטבכם, ולכן חבל להשקיע יותר מדי בתכניות חדשות וביזמות מעניינות: זהו זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ובעיקר – לנוח. סבלנות.

תאומים

ונוס היא היחידה שנשארה במזל קשת אחרי שהשמש ומרקורי שליט המזל שלכם עברו למזל גדי. ונוס מאפשרת לכם לפתוח את הלב ולהשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי. מרקורי במזל גדי לעומת זאת מגלה שהחיים קשוחים ודורשניים יותר ממה שחשבתם..

סרטן

הירח שליט המזל  שלכם שוהה היום במזל טלה, ומדגיש את היכולת שלכם להתמקד בצד האמביציוזי שלכם ולאפשר לו בגדול לבוא לידי ביטוי. כעת הזמן להעז ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד, סרטנונים. זהו זמן טוב לפגישות חשובות שיכולות לעזור לכם לקדם נושאי קריירה, בעיקר מול סמכויות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל גדי הקשוח, וזה לא ממש מוצא חן בעיניכם: האריה זקוק עכשיו לקצת יותר משמעת כי דברים לא קורים בקלות כמו שרציתם ותכננתם. זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, אריות.

בתולה

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר מסוכנים של השבוע, בעיקר לאלה מכם שלא מפחדים לקחת סיכונים גם בימים אחרים. המדובר בסיכונים בנושאי חומר וכספים כמו גם בסיכונים הקשורים לנהיגה בכבישים: היו זהירים במיוחד גם היום וגם מחר, בתולות.

מאזניים

הירח הטלאי שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ושם את הדגש על היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. השמש ומרקורי במזל גדי דורשים מכם השקעה רבה יותר בבית ובמשפחה: נסו לחבר בין שני המקומות האלה, הבית והמשפחה, ולא לקפח אף אחד מהם.

עקרב

על פניו זה נראה כמו יום הדורש השקעה מקצועית רבה יותר מצדכם, עקרבים. הירח הטלאי מביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה אבל גם דורש מידה רבה יותר של אחריות ומחוייבות מצדכם, עקרבים. זוית הפעולה בין מרס לבין פלוטו שליט המזל שלכם מביאה איתה פתיל קצר: נסו לא לחפש סיבות לריב, והיו סבלניים במיוחד כעת.

קשת

אחרי יומיים רגשניים וביתיים עובר הירח למזל טלה האנרגטי, וגם האנרגיה שלכם משתפרת: הוא שוהה היום בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, והקשת שלנו זקוק עכשיו לריגושים יותר מתמיד. זמן מצוין לתת מקום גדול יותר לאהבה, ובערב – רומנטיקה נטו…\

גדי

נושאי בית ומשפחה על הפרק, גדיים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לארגן לנקות ולשנות אווירה, והירח שבמזל טלה בהחלט ממריץ אתם לעשות זאת, ולא לדחות. סטורן שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי, ונראה שלאט לאט האופטימיות מתחילה לחזור…

דלי

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דליים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומאפשר לכם להזיז דברים בעזרת המלים שלכם, ובעזרת תקשורת יוזמת וחכמה. יום מצוין לדבר על מה שחשוב לכם באמת, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולהצליח בראיון עבודה או באודישן.

דגים

נושאי חומר וכספים על הפרק, והדגיג הרגשני שלנו עשוי להיות  עכשיו מאותגר במיוחד מהנעשה בחשבון הבנק, בתנאי כמובן שתסכימו להציץ בו ולפתור בעיות כמו סגירת אוברדראפט, או החזר חובות. שעות הערב יתאימו לשיחת עומק שדחיתם עד כה, ולבילוי סולידי.

ובינתים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן