תחזית יומית – יום רביעי 23 לדצמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  23/12

ירח בטלה צמידות מרס 90 שמש ומרקורי ופלוטו

שמש במזל גדי 120 מרס צמידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל גדי

ונוס במזל קשת 150 אורנוס

מרס במזל טלה  90 פלוטו (מדויק!)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( מדויק!)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה יום נוסף במזל טלה וממשיך להזרים את האנרגיה העוצמתית של המזל הזה, והפעם כשהוא צמוד לכוכב מרס שליט המזל, אלמנט שעלול להביא גם כמה הגזמות, בעיקר מכוון של אלימות מילולית השתלחויות ובכלל עצבים, ותסלח לי כן למה מי אתה?

כנכן, ה'למהמיאתה?'הוא קלאסי להשתלחות טלאית המאופיינת גם על ידי אצבע ערסית בוטה, וזו בערך עלולה להיות גם התבטאות שמגיע מצמידות שכזו בין הירח למרס, ומי שראה אתמול איזה ערס או שנים בטלביזיה מבין בדיוק על מה אני מדבר גם בהקשר למלה נוספת, 'שכונה'..לפעמים נדמה לי שיש מיקומים אסטרולוגיים שהם ממש המצאה ישראלית… ?

גם היום הזה עלול להביא איתו מינון קצת גבוה מדי של אנרגיה טלאית אופיינית ואיתה גם רגישות יתר לפרשנות מוטעית למלים שאנחנו שומעים, ולכן כדאי להחליט כבר על הבוקר לא להיעלב משטויות – עד כמה שאפשר, כמובן – מה גם שהירח יוצר במקביל זויות פעולה לשמש מרקורי ופלוטו, ואלה עלולות להביא באמת יום עם סופר אקשן ואובר דואינג לא מאוזן בעליל…

קצת ספורט, אם אפשר, עשוי לאזן חלק מהמשוואה הזו, או שיחה מרתקת ומקצועית במיוחד או משחק שח פרוע או סתם סקס מזדמן מהסוג שמפרק מתחים, כדי שהאנרגיה הזו לא תהפוך למשהו אגרסיבי מדי שעלול להתפרץ על מישהו בטעות, כי כל כך הרבה זויות פעולה לירח ובמקביל לצמידות שלו עם מרס, מזמן לא ראיתי.

אבל… יש עוד אפשרויות כמו למשל התפרצות של שלל יזמות ופעילויות וסופר אקשן ופגישות ושיחות ויזמות לכל היום הזה החל מהבוקר וכלה במחר, ובסופו של דבר כמובן שאי אפשר לעשות הכל וגם מה שעושים הוא קיצוני לכאן ולכאן, וגם זו – השפעתו של מרס שלנו, שמקצין כל סוג של פעילות ואקשן שהוא נמצא בהם וחלק מהם, ולכן כדאי לנסות ולמקד את היום הזה בסוג של לו'ז למרות שבטח גם הוא ייפרם פה ושם.

וחוצמזה..

ונוס עדיין בזוית של מתח לכוכב אורנוס שתיכף תתפוגג לה: עדיין חשוב לא לריב ולא להתנתק עם רבים או להסתגר בחדר ולהעמיד את הפוקר פייס הנעלבים האלה – זה פשוט גורר תגובות פחות נחמדות בהמשך, וחבל…

מרס עדיין בזוית פעולה מדויקת לפלוטו, אלמנט שיכול בקלות להפוך כל ריב קטן למלחמת עולם אם לא ניזהר,ואז מתחילה גם הרשימה מהפנקס השחור על כל העוולות שעשו לנו וכו וכו… בקיצ – לא לדמיין היעלבויות או להיות קרבן שאכלו או שתו לו: זה ממש לא מקדם יחסים בשום צורה אלא להיפך – מקטין אתכם…

וחוץ-חוצמזה – יש ים של אקשן באוויר, ואם ניקח את הפינצטה הקטנה שלנו ונבחר בקפידה מתוך כל הגל הגדול האקטיבי המסורבל והמעורפל הזה את מה שבאמת עושה לנו טוב ונתמקד רק בו ובמה שאחרים שאהובים עלינו יכולים גם ליהנות ממנו – שיחקנו אותה, והיום הזה יגמר בחיוך, והרי בסופו של דבר דיס איז וואט איטס אול אבאוט, נכון או לא?

 

 

 

 

התחזית השבועית  – 20 לדצמבר 2020

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 20 לדצמבר 2020

 

תחזית האהבה – 20 לדצמבר 2020

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  23/12

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שלכם, ויום בו תוכלו להשלים תהליכים שהחלו אתמול בהצלחה, ולנוע קדימה. אולם… גם היום יוצר מרס שליט המזל שלכם זוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי, ולכן חשוב עדיין להזהר מאוד במלים ובפעולות שלכם. קרפול!

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל הכוכבים ממליצים עדיין לעשות קצת פחות, לנוח יותר, ובעיקר להתבונן בדברים מבחוץ ולתכנן לכם: ממחר זהו זמן האקשן, והיום – מחכים בסבלנות, ובעיקר נחים. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק עם אדם קרוב.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל גדי, ושואל את עצמו: איך הגעתי למזל הקשוח הזה? ולמה כל כך כבד ודורשני פה? אין ברירה: מזל גדי הוא מקום שבו חייבים להראות תוצאות עוד לפני המלים. זה הולך להיות חודש לא קל, אבל התוצאות יעלו..

סרטן

זהו יום נוסף שבו אתם נמצאים באור הזרקורים, סרטנונים. כעת הזמן לדחוף קדימה יזמות ותכניות פעולה, ולא לפחד למצוא לכם גם שותפים לדרך או לרעיון. צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לכוכב מרס עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה מהרגיל, וקושי לתרגם אותה לעשייה בשטח ללא החלטות שגויות: את אלה על כן כדאי לדחות למחר או מחרתיים, אם אפשר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי, ומכריחה אתכם להתמקד עכשיו בעיקר בעובדות, ולא בכוונות או במה שעושה לכם טוב אך הוא לא מעשי. התחום המקצועי עשוי לאתגר אתכם עכשיו יותר מתמיד. זהו זמן טוב לתכניות פעולה חדשות או ליזמות מסוג אחר.

בתולה

הירח הטלאי מביא איתו צורך לחשוב פעמיים לפני כל חשיבה או פעולה, בתולות. זהו מיקום שדורש זהירות מקסימלית, הן בנושאי כספים והן בנהיגה בכבישים ובדרכים. מיקומו של מרקורי במזל גדי עושה לכם טוב: זמן לדבר בנינוחות על תכניות עתידיות, ולשתף ברגשות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת הנלהב והאופטימי ומפזרת ים של אקשן הרפתקני, אלא שהיום היא נמצאת בזוית של מתח לכוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שעלול להכניס מתחים ואפילו קצרים בתקשורת לדיאלוג הזוגי ולדיאלוג עם העולם בכלל. זהירות..

עקרב

התחום המקצועי מצריך היום השקעה רבה יותר, בעיקר לאלה מכם שרוצים לשנות מעט את סדרי העדיפויות שלכם, לשנות מקצוע לעשות הסבה או לחשוב על תחום עיסוק אחר לגמרי. זמן טוב גם לחשוב על הכנסת טכנולוגיה חדשה לעסק,מעבר לעבודה בזום אם אפשר, ועוד שינויים שהגיע הזמן לעשות, וזה מיועד בעיקר אלה מכם שנולדו עד מחצית המזל.

קשת

גם מרקורי וגם השמש עברו בתחילת השבוע לבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתמקד מחדש בכל מה שקשור לפרנסה וכספים בחייכם, ואולי אפילו לשנות גישה. ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה לב פתוח, ורגשות עדינים… זמן מצוין לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם וביומיום שלכם.

גדי

נושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות משמעותיים מבחינתכם גם היום, גדיים. זהו זמן טוב בעיקר לשדרג תקשורת עם בני הבית. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שנאספו להם, כעת כשסטורן שליט המזל שלכם עבר למזל דלי, ולהפתח לאנרגיה חדשה, רעננה חברתית וצעירה יותר.

דלי

הירח ששוהה לו בבית התקשורת שלכם מבליט את היכולת שלכם לקחת את האנרגיה שלכם ולעלות מדרגה, בעזרתם של יופיטר וסטורן שזה עתה עברו למזל שלכם. כעת הזמן לארגון מחדש והגדרות מחודשת של התכניות שלכם לשנה הקרובה – ובגדול!

דגים

הירח הטלאי ממשיך להעסיק את התחום הכלכלי וחשבון הבנק שלכם, וחשוב ביום שכזה להזהר מטעויות בשיפוט ובשיקול הדעת, ולא להוציא יותר כספים ממה שחייבים על מה שלא חייבים. השמש ומרקורי שבמזל גדי מחזקים את היכולת שלכם להעשיר את המעגל החברתי שלכם בחברים חדשים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן