תחזית יומית ובלוג – יום שני – 21 לדצמבר 2020

אז…מה קורה היום בכוכבים?

שני  21/1

ירח בדגים 90 שמש ומרקורי 60 פלוטו יופיטר סטורן

שמש עוברת למזל גדי 120 מרס צמידות מרקורי (מדויק!)

מרקורי עובר למזל גדי

ונוס במזל קשת 150 אורנוס

מרס במזל טלה  90 פלוטו (כניסה)

יופיטר עובר למזל דלי  צמידות סטורן ( מדויק!)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ובכן, נראה שהשאלה הנכונה היא לא מה קורה היום בכוכבים, אלא מה לא קורה בהם…

ובאמת, ביום הזה יש לנו סופר אקשן מבחינת היערכוית שינויים וזויות.. נראה שכולם החליטו שהיום יש חגיגה למעלה שם בגלקסיה, וכולם כאילו בטיימינג מכוון מראש באו לבושים לבן עם איזה וודקה ביד ומתנפלים דווקא על היום הזה ו..באדא בינג!

רגע, מה באמת קורה שם?

אז ככה: השמש עוברת למזל גדי, מרקורי עובר למזל גדי, ונוס בזוית של מתח לאורנוס התזזיתי, מרס או ט וטו נסגר במלתעות הזוית עם פלוטו, ואחרון אחרון אך לא בלבנו – יופיטר עובר למזל גדי ומתיישב על הזנב של סטורן: היי באדי, לא יעזור לך! אני תופס עליך טרמפ עד הגל הבא, ובינואר מתחפף…מתאים?

נפרק את זה.

השמש ומרקורי למזל גדי – או קיי, נגמרה החגיגה. הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהשקיע, ועם מרקורי – לתת גם למלים לעבוד עבורנו.

ונוס בזוית של מתח לאורנוס – פה דווקא יכולים לבוא כמה פיצוצים לא קטנים, האמת, כי ונוס נכנסת לסוג של אטרף מאורנוס, והוא אוהב לעקוץ שחבל'ז… וזה אומר שכדאי שניזהר במערכות היחסים שלנו עכשיו כי כל הערה קטנה שלא במקום וטינג! אנחנו חוטפים שלל גיצים, שנים שלושה חיצים, ולאטמה (ותודה לעמיאל) לביצים… לא נחמד.

הזוית בין פלוטו למרס – אוהו, פה יש לנו רימון יד רציני. מאבקי כוח ואגו מתחילים למתוח שרירים, וכבר עפו פה כמה גיצים בימים האחרונים, כשפלוטו צוחק מההתגרויות של מרס, הערס המקומי. אבל זה הולך להיות רציני יותר ממחר… דיר באלקום.

וזה אומר שבגדול כל ויכוח ולו הפעוט ביותר הוא בעל פוטנציאל למלחמת גרילה עירונית, כשהאגו משתולל על התקרה וחובט בלי הכרה. בימים כאלה יוצאים לנו הטוקבקים הכי ארסיים ואנחנו חוטפים אש מכמה כיוונים אם לא ניזהר.

חשוב לזכור: לזוית הזו יש פוטנציאל נפיץ ביותר גם פרקטית, גלובלית צבאית פוליטית ומה לא… לכן כדאי כבר מאתמול להזהר ובגדול!

ואחרון אחרון – יופיטר  האהוב שלנו, חלומם הרטוב של ממלאי החיש גד והפיס ומחפשות הזוגיות, שמה זה סבל השנה במזל גדי שקיצץ לו את הכנפיים הוציא לו את הרוח מהמפרשים הושיב אותו על הספסל האחרון בכיתה ושם עליו תלבושת אחידה – יופיטר שלא הפסיק לקטר, עובר לו כמו אסיר עולם שקיבל חנינה בשערי הכלא המשוריינים של מזל גדי ויוצא לחופשי עם ג'וינט ביד, ושיתפוצצו כולם, כשהסוהרים פותחים לפניו דלת אחרי דלת בדרכו אל החופש האולטימטיבי במזל דלי..

כן, יופיטר הולך בשלווה בסלואו מושן כמו גדול, לבוש חולצה סגולה ועל חזהו שרשרת גורמטית כבדה עם סמל השלום, ובאופק – כל החבורה ממזל דלי מחכה לו שם, כל החבר'ה הפריקים מהקומונה שרק מחכים לו שיצא כדי שיעשו איתו חיים, דבוקים לאיזו ביואיק ורודה בלי גג עטופה ים של בלונדיניות… הדוד יופיטר יוצא מהכלא – הגיע הזמן לצאת לחופשי, בייבי! בום שאק א לאק!

אלא שממש אחרי הפינה מחכה לו הלימו השחורה של סטורן, וגבר עם טוקסידו וכובע צילינדר של קוסמים, יושב לו ליד ההגה, עם חיוך קטן בזוית הפה… לסטורן יש זמן, ויופיטר ואני תיכף הולכים לקרוע את העיר אחרי שלמד כמה שעורים מאחד הקשישים החכמים ביותר ביקום. היי יופי'לה, אני פה..

וכל זה קורה – היוווווווווווווווווווווום! קולטים? כן, כל זה קורה היום בזמן כשאתם נאבקים בחביתה השרופה והפצעון שבדיוק יצא על המצח והטוסט של הבוקר ואחר כך בפקקים שלא נגמרים, בזמן שהחבר'ה האלה שם למעלה חוגגים כאילו אין מחר, וכאילו ביום שלישי הירח לא יעבור למזל טלה ויכניס את החגיגה להילוך שני…

אנחנו פה נדחקים מצטופפים מהדקים את המסיכה על האף ושם למעלה… חגיגה בסנוקר. לא הוגנים החיים האלה..:-(

מה נשאר לנו לעשות? לעמוד בצד הדרך כששתי השיירות האלה עוברות, הלימו סטורן ויופי יושבים מקדימה כמו שני אחוקים שישבו באותו התא, ואחריהם כל השיירה הדליית של החבר'ה המצחקקים מהקומונה עומדים ונשענים על הגג החצי פתוח בזמן ששני פריקים מזוקנים לא מפסיקים לגלגל במושב האחורי ושני אופנועים של ההלס איינ'לס משני צידי הביואיק, הם והשרלילות שלהם, מצחקקים ויודעים שאחרי אמצע ינואר – יופיטר הוא האורח שלהם כמעט לכל השנה, והם הולכים לחגוג ולקרוע את האמא של העולם.. אוהו…

אז אחרי כל זה, מה נשאר לאסטרולוג, למשורר הכוכבים, לעשות? לסגור בעגמומיות את המחשב וכל החיים שלא מפסיקים להשתולל בתוכו, להוריד את שרידי כוס התה שלו מהשולחן ולנקות אחריו את הכתם שהשאירה (לא עם המגבונים! בשביל זה יש את המטלית הוורודה הזו, זוכר??) ולדשדש בעצב על מיטתו הדלה, לא לפני שהוא מנקה את שרידי אבק הכוכבים ומעיף אותם בזהירות מהחלון החוצה, חס וחלילה שהילדים לא יראו איזה חיים אבא עשה כאן בלילה..

אז…..בוקרטוף, חברים! וולקאם ליום של השינויים הגדולים בגלקסיה שהתחיל בשבוע שער וממשיך היום ביג טיים וביג לייף! סעו בזהירות, וקחו כוכב אחד קטן ממני שילווה אתכם בדרך, ויזכיר לכם מאיפה באנו כולנו ולאן נלך – בשאיפה – אחרי שכל זה יגמר..

זהו. הלכתי לישון. טינג!

 

@

 

ואיך כל זה נראה בשטח? 

 

וביום רביעי בערב  – סדנת סטורן ביג – לא לשכוח! 

הנה זה כאן:      https://rinatburg.ravpage.co.il/satbig

@

ומה קורה היום למזלות?

שני  21/12

טלה

הירח שוהה גם היום במזל דגים, ובגדול אתם עדיין לא במיטבכם. זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו האגרסיבי מגיעה לדיוקה, והצירוף של שני אלה יוצר יום שבו חייבים להזהר במיוחד: כעסים ותסכולים – זה בדיוק הזמן להזהר מתגובות קיצוניות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת האסרטיבי, ואתם חסרי מנוחה גם בגלל זוית המתח עם כוכב אורנוס התזזיתי. יום שבו חשוב להזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח, והחלטות פזיזות בעיקר כעת, כששיקול הדעת שלכם אינו במיטבו.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר עם השמש למזל גדי וצמידות בין השנים מאפשרת למקסם את האפקטיביות של המלים שלכם, כמו גם את היכולת שלכם להגדיר באופן מדויק לאן הולכים, ובהמשך גם לגרום לדברים לקרות. חשוב במיוחד לפעול באופן מדויק, ולא לבזבז אנרגיה.

סרטן

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, וידגישו בתקופה הקרובה את הצורך להשקיע יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים הקרובות. הירח הדגי מביא איתו צורך לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות ארוכות טווח.

אריה

אחרי חודש במזל קשת השייך ליסוד האש עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל גדי השייך ליסוד האדמה, והמאכלס את התחום המקצועי שלכם. כעת הזמן להעביר הילוך מבחינה מקצועית, להפשיל שרוולים ולהתחיל להזיז דברים באופן רציני וממוקד.

בתולה

היר שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם. מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל גדי המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם מאפשר לפתוח את הלב, למסד קשרים, ולתת טאץ מחוייב  ואחראי לאהבה.

מאזניים

גם השמש וגם מרקורי עובר כשהם צמודים לבית המשפחה שלכם, והדגש בתקופה הקרובה יהיה אכן בנושאים אלה ובעיקר ביחסים בתוך המשפחה. זוית של מתח בין ונוס לאורנוס עלולה לגרום לכמה ימים מתוחים ועצבניים. שתפו ברגשות, ואל תנתקו קשרים.

עקרב

מיקומו של הירח בבית היצירתיות שלכם הופך את היום הזה לפוטנציאל טוב לביטוי אישי ייחודי, ולעשייה שמחה במיוחד. יום מצוין שבו כדאי לאפשר לעצמכם לתת מקום גדול יותר לאהבה ולחשיבה עצמאית, בעיקר חשיבה מחוץ לקופסה, עקרבים.

קשת

הקשת שלנו סובל משתי עזיבות היום: גם השמש וגם מרקורי עוברים מהמזל שלכם למזל גדי המאכלס את בית הכספים שלכם, ואחרי כמה שבועות שמחים ואסרטיביים הגיע הזמן לתרגם את כל זה לעובדות בשטח. זמן מצוין להתבונן לעומק בחשבון הבנק, קשתים.

גדי

מזלטוף, גדיים: השמש עוברת למזל שלכם ביחד עם כוכב מרקורי, ובבת אחת אתם מקבלים גם נוכחות ועוצמה וגם יכולת של תקשורת – וזה הנושא המשמעותי של היום הזה, גדיים, כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם: לדבר, לשתף, לחלוק, ואפילו..לחזר.

דלי

יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם, וישהה שם כשנה און אנד אוף. זהו זמן מצוין להתמקד, ולחפש אתגרים ויזמות חדשות כדי שיופיטר יעזור לכם לדחוף דברים קדימה. זזוית של מתח שיוצרת ונוס הרגשית עם אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום למתחים מיותרים. זהירות.

דגים

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים היום לבית החברתי שלכם, ולדגיג שלנו מצפים כמה שבועות שבהם יוכל לצאת קצת מהאקווריום הפרטי שלכם, להתיידד מחדש עם העולם, ועם כל החברים שקצת התנתקו לאחרונה. זמן מצוין לעבות את המעגלים החברתיים הקיימים.

ובנתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן