תחזית יומית ובלוג – הגיגים מהבידוד (בידודוג?..) – חמישי 24 לספטמבר 20

אז..  מה קורה היום בכוכבים?

 חמישי  24/9

ירח בגדי 90 שמש 120 אורנוס

שמש במזל מאזניים  

מרקורי במזל מאזניים 90 סטורן (יציאה)  180 מרס (מדויק!)

ונוס במזל אריה  150 פלוטו (כניסה) ונפטון (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן מדויק!) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

ראשית, מתנצל על האיחור, אבל מכיון שכולנו כאן בבידוד – הגננת של מיה התגלתה כחיובית – פעם במלה הזו תיאור את הגישה היום מתארים בה הדבקה למחלה –  וכל הילדים והוריהם… יו נואו.

אז כן, כולנו בבידוד, אבל כולנו גם מטפסים על הקירות כי 4 נפשות בבית קטן ולכל אחת מהן עולם משלה רצונות משלה ואגו משלה – שרק הוא יכול למלא בשקט חדר שלם – מנסות למצוא את עצמן בשני חדרי שינה וסלון מה שאומר שהבית הופך להיות  שק מתנועע חי צועק דופק ורועם של אקשן מכל הסוגים…

וכל השאר נדחה, מתאחר, מתמוסס, ועוד מלים שדומות לאלה, ומתי זה קורה? כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בזוית מדויקת של עימות למרס! דווקא היום!

זו אחת הזויות הפחות נעימות מבחינה תקשורתית, בטח לא הזוית שבה אפשר לשים גבולות למישהו גם אם הוא בת 4 ובטח לא זמן לקבוע על דעת שליט יחיד סגר מחמיר למדינה שלימה למרות שכל מי שלידו וסביבו חושב אחרת,  ואז לסגור את המדינה, לשים את המפתחות בכיס, ולחפש את המטוס הבא שיקח לו את הכביסה.. לאן? אולי לסודן… אומרים שהכובסות שם בנהר מדהימות, אז אולי נציע להם איזה הסכם שלום?

כן, בידוד לפנינו, ויומיים ממנו כבר מאחורינו, ועדיין קשה להתרגל לעובדה שפסיכולוגית אסור לך לצאת מהבית למרות שהירוק בחוץ קורץ, אבל אנחנו מאולפים היטב, וזוחלים בחזרה למאורה המוכרת, אי שם בין ארבעת הקירות, ושם נחליט אם נקרא סיפור, נשחק בצפרדעוני, או נרכיב את הלגו של המכונית האדומה בפעם המאתיים. דילמות שכאלה..

אז כן, בימים שכאלה ההורוסקופים שאמורים לתת תחזית קצת נשכחים, והאסטרולוג חווה בעצמו את התחזית הלא כתובה בלייב, ובדיוק כמו שהיה כותב אם היה מספיק מגיעים גם הקצרים הקטנים בתקשורת, העצבנות בגלל מרס וחוסר השקט בגלל אורנוס, ובעיקר העצבים על אדם אחד עם שיער סגול שמתיימר להבין בתחום שאין לו מושג בו יותר מכל המומחים שהוא עצמו מינה כדי שיתנו חוות דעת כדי שיוכל לסתור אותה.

מה יש בכוכבים היום יותר מאשר הזוית המעצבנת הזו שמפגישה אותנו מנטלית רגשית או שכלתנית עם כל מה שמעצבן אותנו ונמצא לפנינו?

קודם כל הירח שוהה במזל גדי הנוקשה, מה שאומר שיש פה לא מעט שיפוט וביקורתיות אבל לא יותר מדי סלחנות. זוית פעולה של הירח במזל גדי עם השמש במזל מאזניים מראה על קונפליקט מעניין בין השכל לרגש ובכלל עם כל דבר, בעיקר כשהשמש הזו שעברה זה עתה למזל מאזניים יושבת שם על כסא כמו איזו זומבית,  עדיין בשוק מהמעבר הזה ומזה שאין לה שום זוית עם כוכב אחר שיבוא יתחנף יקח לה את התיק יציע משהו קר… זאת שמש, רבאק! וזה אומר שזוית הפעולה הזו מבטאת בעיקר את מה שהשמש הנעלבת הזו, הארכי סלב אין דה סקיי של האם אמא של הסלבים, מרגישה.

אז אם השמש ככה,  מה יאמרו אזובי קיר אסטרולוגים מדוכאי בידודון, שמחפשים איך להספיק הכל?

אבל מה שחשוב יותר מכל אלה הוא זוית הפעולה המדויקת כבר של מרס הערס בהילוכו האחורי עם סטורן הנוקשה. זו חתיכת זוית והיא תשאר איתנו בערך עד סוף השבוע הבא, ואז הוא ימשיך ויעלם באפילת האוקיינוס הבינגלקטי כמו לוויתן כחול ענקי שחוצה את חיינו בכיוון הצידה ופנימה, ורק קולות הדגים הנאכלים בדרכו והעצבים הנדרכים והאגרופים הנמתחים עקב כל התסכול הזה מזכירים לנו איזה בנק אנרגיה עצום הוא היצור הזה שקראו לו כנראה לא סתם על שמו של אל המלחמה הרומאי, וכמו טנק שנוסע אחורנית למרות שהתותח שלו ממשיך להיות מכוון קדימה, הוא בהחלט עשוי להיות חור שחור אגרסיבי בולע אנרגיה, בעיקר כזו שנשארה מאחור ולא השתמשו בה,  ובעיקר כזו שמתעוררת שמישהו מנסה לשים עליך אזיקים ואז מחסום ואז להסביר לך שזה לטובתך.

כן, מרגע לרגע אני מרגיש שאני הופך מאסטרולוג לבידודולוג, המומחה לבידודולוגיה, מה שממילא אני מכיר טוב כל כך… היו לי תקופות כאלה בסיני שחייתי ליד הבדואים, ובספינה, ובמרפסת בבבלי כמה שנים.. אלוף הבדידות הייתי. אבל מה איתם?

אני מסתכל בחיבה ובדאגה בילדים שלי: איזה זכרונות הם יקחו איתם מהסיטואציות האלה? איזה חלומות יחלמו..? איזה ילדות תהיה להם בכלל מעכשיו והלאה? אני מרגיש איך דמעה עולה בי, אבל במקום לרחם עליהם ועל עצמי אני מהדק לסתות ומבטיח לעצמי לתת להם את הכל, כל שאוכל, כדי להפוך את החוויה הזו למעניינת ומסקרנת ולא מתסכלת ומרגיזה, ואז אני ניגש לגוגל ומחפש ומחפש ומוצא מה אני רוצה לקנות ליום ההולדת של העקרבון הקטן שלי שרוצה להיות מדען שיחול בנובמבר: מיקרוסקופ וטלסקופ באריזה אחת. ולמה לקנות עכשיו? כי מי יודע מה יהיה מחר או מחרתיים או אפילו עוד עשר דקות… עכשיו!

אני ממלא את הטפסים, ומזמין בשארית של מה שנשאר בחשבון הבנק, ואז נשען אחורנית בחיוך דביק של אבא שיודע שהבן שלו ילמד להסתכל במיקרו ואז במקרו ואז, רק אז,  יעשה עם אבא, אם עוד יהיה אבא, שיחה בגובה העינים, אם עוד יהיו עינים. אם ואם.

אני מסתכל ברחמים על השמש הזו שלא יוצרת שומזוית עם שומכוכב: לא נורא ממי, אני פה. תמיד פה. רוצה לשתות משהו  לפני שתתחילי להרגיש לבד? לא היא אומרת. זה בסדר גם בלי זויות. אפילו בלי זוית אחת. מספיק ששאלת, זה כבר עושה לי טוב. מה עם הכיפורים? איפה אתה? השאלה הנכונה היא איפה אתה בסגר, אני אומר, עלק סדר, לא בכיפור. חג הסגר מול חג הכיפורים. איפה אני אהיה? שם. וכאן, ושמכאן וכאנשם. מעניין, היא אומרת, גמני, רק שאני אהיה קצת יותר למעלה, אתה יודע, בזניט – זוכר מה זה מבית ספר? וזה לא פחות לבד ממה שתיארת, בעיקר עם כל האחריות הזו לחמם את כולם.

אני מתיישב מול הילדים,ומחליט שאני הולך להיות המרקורי הזה שמפעיל את מרס מולם:  מי רוצה לשחק דומינו? הם מסתכלים עלי בבוז. אפחד, נודניק.

טוף, אני יודע מתי אני לא רצוי. אני מתכווץ לחדר המבודד שלי שבתוכי, ומחייך. הצעתי. הם סירבו. כל אחד עשה את החלק שלו. בחוץ יש סגר. בפנים יש בידוד. למעלה השמש ויומכיפור מתחילים לעשות פרצופים אחד לשני. יש סדר בעולם, וזה טוב.

נרגעתי.

 

 

@

תחזית האהבה השבועית.

 

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. מעניין איך..

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום במזלות?

חמישי 24/9

טלה

על פניו זה נראה כמו היום האמביציוזי של השבוע, טלאים. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי בולט במיוחד, אבל הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם והזוית של מרקורי מול מרס שליט המזל שלכם עלולים לגרום לכעסים פתאומיים ולהחלטות שגויות. פעלו בזהירות, ואל תהרסו קשרים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה, ומביאה איתה רגעים יפים לאווירת הבית והמשפחה, שוורים. אולם זוית של מתח שמתחילה היום בין ונוס לפלוטו היצרי עלולה להביא איתה מתחים ולחצים בימים הקרובים. חשוב לא לריב עם הקרובים אליכם ללא סיבה. גלו איפוק והבנה.

תאומים

זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב מרס האגרסיבי עלולה לגרום לויכוחים ועימותים מילוליים היום, ולמאבקי כוח ואגו. איפוק מכסימלי נדרש היום כדי שלא לאבד את הראש בריבים מיותרים. הזהרו מאי הבנות וקצרים בתקשורת שרק מגבירים את המתח.

סרטן

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, והמלה דיאלוג עולה וצפה והופכת להיות היום משמעותית יותר מתמיד, בעיקר כשהיא פועלת בתקשורת של אחד על אחד, ובארבע עינים. זהו זמן לשיחות בירור, או.. לשיחות חיזור, אם הלב הסרטני פנוי…

אריה

מטלות ומחויבויות – אלה מלות המפתח של היום הזה, אריות. כעת הזמן לצאת קצת מעצמכם, ולהשקיע בעיקר במטלות ובמחויבויות שלכם. תשלומי חשבונות, עיריה או מוסך, שיחות בירור מסוגים שונים, קניות גדולות – זה הזמן לטפל בכל אלה כמו אריות: בקפדנות ובמסירות.

בתולה

הירח שוהה היום בבית היצירתיות שלכם ומאפשר לכם לפעול באופן יצירתי, מקורי, שונה ועם חשיבה מחוץ לקופסה. זהו זמן מתאים לקיצורי דרך, בעיקר כשאתם יודעים בדיוק לאן אתכם הולכים, איך ועם מי. שעות הערב יתאימו לבילוי רומנטי, בתולות. פתחו את הלב.

מאזניים

נושאי בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם היום יותר מאשר ימים אחרים… זהו זמן לא רק לעסוק במה שאין במה שקשה, אלא בעיקר לטפל ולתחזק את מה שיש. זמן טוב לנקיון יסודי וארגון של הבית וסביבתו, שינוי האווירה בבית, ומתן דגש ליחסים קרובים ולשיחות עומק בשעות הערב והלילה, מאזנאים.

עקרב

זוית של מתח נוצרת בהדרגה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי ותגיע לשיאה בימים הקרובים. חשוב ימים שכאלה לשמור על איפוק בעיקר ביחסים קרובים, ולהמנע ממשחקי כוח כאלה ואחרים שרק יפגעו בשניכם. זהו זמן מצוין לעומת זאת לשיחות עומק אמיתיות, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו להם.

קשת

נושאי חומר וכספים על הפרק, וגם לקשת ההרפתקן אין ברירה אלא להתפנות לנעשה בחשבון הבנק. כעת הזמן להתמודדות עומק עם הפרטים הקטנים ובעיקר עם הצורך להגיע לאיזון בחשבון. זמן טוב להחזיר חובות ולסגור אוברדראפט, קשתים, ויפה שעה אחת קודם, גם אם זה לא קל.

גדי

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, גדיים. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן להתחלות חדשות וליזמות מעניינות. זוית פעולה בין מרס לסטורן שליט המזל שלכם דוחפת אתכם קדימיה אולם אתם עלולים לגלות תסכול כשדברים מאכזבים ולא קורים כפי שרציתם. סבלנות

דלי

יש לא מעט תכניות פעולה ליום הזה, דליים, אולם מיקומו של הירח במזל דלי עלול לגרום לכם שלא תפעלו היום במיטבכם, ולכן כדאי לקחת פסק זמן זעיר, להיות קצת עם עצמכם, להתבונן בדברים מבחוץ, ואת התכניות הפגישות והשיחות שלכם – לדחות לעוד יום יומים. ביום שכזה – סבלנות היא מלת המפתח, דליים.

דגים

זוית המתח בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם עדיין בסביבה, וחשוב עכשיו לפעול בזהירות רבה בכל מה שקשור לכספים ולהוצאות בכלל. גם בכבישים ודרכים – כעת הזמן  לנוע עקב בצד אגודל, ולא לקחת סיכונים מיותרים. מלות המפתח של היום הזה – שיתופי פעולה בעיקר עם מי שחושב כמוכם ומקבל אתכם כפי שאתם.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן