תחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 23 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח בקשת 120 ונוס 60 מרקורי 60 שמש

שמש עוברת למזל מאזניים (!) 120 סטורן

מרקורי במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (מדויק!)  180 מרס (כניסה)

ונוס במזל אריה  150 יופיטר (יציאה) 150 נפטון (מדויק!)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

ראשית – מזלטוף, מאזנאים! השנה הזו פוגשת אתכם כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, וזהו מקום מעולה שהאימפקט שלו ילווה אתכם כל השנה.

אבל.. ונוס גם יוצרת היום זוית מדויקת של מתח עם כוכב נפטון, וגורמת לנו להבין שהמעורבות הרגשית שלכם היום שמגיעה לשיאה לטוב ולרע תלווה אתכם בעצם גם לאורך השנה, והתפקיד שלכם יהיה איך להפוך את נפטון לידיד יצירתי ולא למוקד של אשליות ואבדן דרך..

בכלל בגדול, היום הזה מאוד משמעותי השבוע. אני קורא ליום שכזה – יום ציר, כיון שהוא יכול לשמש ציר פעולה לימים שלפני ולימים שאחרי, בגלל שמתמקדות בו כמה וכמה נקודות ציון ופעולות משמעותיות.

ראשית כאמור, השמש עוברת למזל מאזניים.

שנית, מרקור יוצר זוית פעולה מדויקת  90 מעלות עם כוכב סטורן הנוקשה.

שלישית, ונוס יוצרת זוית מדויקת של מתח 150 מעלות עם נפטון הרגשי.

ומרס ממשיך בהילוכו האחורי ובזוית פעולה לסטורן הנוקשה גם הוא..

יום שכזה. דפנטלי.

אז איך זה משפיע עלינו?

נתחיל מונוס: הזוית הזו עם נפטון היא לא זוית קלה. היא משפיעה בעיקר על נשים ועל הצד הנשי אצל הגברים, אבל דווקא היום כשנפטון כל כך פעיל, במקום לתת לו לבלבל אותנו ולהעיף אותנו מעלה מטה עם מצבי הרוח המשתנים האלה, בואו נבדוק את הצד היצירתי שלו: כעת הדמיון והיצירתיות שלנו עובדים שעות נוספות. זהו זמן שבהחלט אפשר לחשוב מחוץ לקופסה, כי נפטון משמיד את הקופסה.. אין לו גבולות, ליצור המוזר הזה, אבל את הדמיון והיצירתיות וההשראה שלנו אפשר עכשיו לנתב למקומות שאנחנו רוצים, ולא אנשים אחרים.

שתופי פעולה למשל.. אנשים שמשלימים אותנו – אולי נציע להם לעשות משהו משותף ביחד? זה יכול להיות מדליק ולפחות זה מתניע את מגירת הפרקטיות, ולא גורם לנו לשקוע. קדימה!

הזוית השניה – זוית הפעולה של מרקורי עם סטורן הנוקשה. זו בעיקר זוית שמכבידה עלינו, כי היא לא מפסיקה להזכיר לנו מבחוץ או מבפנים מה המצב בחשבון הבנק, ושמחר צריך לשלם חשבונות, ושהיחסים שלנו צריכים עכשיו מיסוד כי אין גבולות והקשר מכניס יותר חוסר בטחון מאשר בטחון…

כן, בטחון – זו מלה משמעותית היום. מה מעניק לנו היום בטחון שכזה? אולי תשלומי החשבונות שמעיקים עלינו כשפשוט צריך להרים טלפון ולשלם כדי להוריד את זה מהסיסטם? ואולי שיחת בירור מקצועית, שדורשת מיקוד ולא בא לנו לעשות? כל מה שפורמלי ורשמי ביום שכזה – כדאי להגדיר באופן מדויק מה הוא דורש, לעשות – ולנקות מהסיסטם. פשוט נקרא ליום הזה יום הנקיון הגדול. מה דעתכם?

אז מה יש לנו כבר? יום נפלא לשיתופי פעולה, יום נקיון טכני כזה או אחר, ועם מעברה של השמש למזל מאזניים שם נמצא גם מרקורי – יום שמסמל כניסה לתהליכים של שיחות: שיחות עומק ארוכות של אחד על אחד, שיחות בירור זוגיות, שיחות שבהם מנקים הכל מבפנים…

וזה אומר שהיום מתחיל תהליך גם תהליך משמעותי שעיקרו – קומוניקציה: שיחות של אחד על אחד, ובגובה העינים.

ואת אלה – כדאי להתחיל היום.

 

@

תחזית האהבה השבועית.

 

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. מעניין איך..

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

יאיר 🙂

@

 

ומה קורה היום למזלות?

טלה

השמש עוברת למזל מאזניים שממול, והירח שוהה יום נוסף במזל קשת והאנרגיה שלו מביאה איתה אפשרות להזיז דברים באופן אקטיבי, גם מעבר לים אם צריך. זהו זמן טוב לחשוב בגדול, ובעיקר להזרים אנרגיה לדברים שקצת נעצרו לאחרונה מסיבה כזו א אחרת. אל תקפאו על השמרים, טלאים! קדימה!

שור

הירח ששוהה במזל קשת השייך ליסוד האש האקטיבי הוא לא ממש המקום החביב על השור השייך ליסוד האדמה הפסיבי, והשור שלנו חייב לקחת היום את עצמו בידים ולעשות דברים שגם לא ממש בא לו לעשות, אין ברירה… אולם חשוב היום לא לקחת שום סיכונים, לא בעסקים ולא בדרכים. זמן לפעילות זהירה במיוחד.

תאומים

זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין סטורן הנוקשה מדויקת היום, וזהו זמן שמתאים בעיקר לפעילות רשמית מול סמכויות, למשל, למיסוד קשרים מסוגים שונים, לעמידה מול מוסדות וארגונים, תשלומי חשבונות, וחתירה למצב חשבון מאוזן עד כמה שאפשר. הזהרו מגישה צינית ושיפוטית היום, תאומימים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה יום נוסף במזל קשת ההרפתקני, והסרטנון המופנמון שלנו עלול למצוא היום את עצמו לוקח כמה סיכונים שלא חשוב עליהם קודם. מעז לעשות דברים בגישה מוחצנת יותר, ואפילו מתחצף פה ושם מול מי שחשוב אחרת..זויות הרמוניות של היח עם ונוס מרקורי והשמש מאפשרות עשייה נתמכת על ידי הכוכבים, אולם חשוב שתקחו יזמה לפעול – ויותר מאחת – כי דברים לא יקרו מעצמם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת היום למזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, והחיים הופכים להיות מודעים יותר, תקשורתיים יותר, ו..כן, גם נעימים יותר, מבחינת הדיאלוג שבין אדם לחברו. הגיע הזמן להפתח למעגלי התקשורת שלכם שלא השתמשתם בהם לאחרונה, ולהתחיל לתקשר.

בתולה

השמש שהיתה במזל שלכם עוברת היום למזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם שם נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת, אלמנט ששם דגש על היכולת שלכם להשקיע קצת יותר מחשבה בצד הפרקטי של החיים, ובעיקר בנעשה בחשבון הבנק שלכם. הגיע הזמן ליצור לכם מפת דרכים כלכלית לטווח ארוך.

מאזניים

מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת למזל שלכם, והקסם האישי שלכם חוזר להיות במיטבו. כעת הזמן למסיבת ההפתעה המוכרת, למתנות השמחות, ולהכרה שאכן אנשים יודעים להעריך ולהוקיר את התרומה שלכם לסביבה הקרובה והרחוקה, ובכיף…הירח הקשתי מביא איתו יום תקשורתי במיוחד. דברו, ועל הכל.

עקרב

הירח שוהה לו יום נוסף בבית החומר והכספים שלכם, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להתארגן בחכמה, ולהבין בדיוק היכן אתם עומדים מבחינת חומר וכספים. זמן לחשוב איך סוגרים אוברדראפט או מחזירים הלוואות, ואיך חוזרים לאיזון מדויק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, עקרבים.

קשת

השמש עוברת היום למזל מאזניים המאכלסת את הבית החברתי שלכם, והגיע זמן להתחבר מחדש לצד החברתי שלכם, זה שאוהב להכיר אנשים חדשים וליצור מעגלים תקשורת מעניינים. זמן טוב לקחת יזמה,להרים כמה טלפונים לחברים שמזמן לא התקשרו, ולחדש את הקשר.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל אתם לא ממש במיטבכם כשהירח שוהה גם היום במזל קשת. זוית פעולה מדויקת בין סטורן שליט המזל שלכם לכוכב מרקורי התקשורתי עלולה לגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת: נסו להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי כעת בהחלטות המעשיות, ולא לאפשר לרגש להפעיל אתכם.

דלי

מעברה היום של השמש למזל מאזניים מדגיש את היכולת שלכם לשים את הדגש בתקופה הקרובה על כל מה שקשור להרחבת אופקים, וצמיחה אישית, דליים. זהו מיקום שמרחיב את הדעת, ומאפשר לכם לא רק לראות את כל התמונה, ולפעול בהתאם. יום מצוין לשיחות עומק ושיחות נפש עד השעות הקטנות.

דגים

האמביציה שלכם  מודגשת יום נוסף, ומאפשרת לכם להריץ קדימה יזמות חדשות ותכניות פעולה מעניינות, בעיקר כאלה שעוסקת גם בשיתופם של אנשים אחרים בתכניות שלכם. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות שהשתנו לאחרונה עקב האירועים, ובמקום להתאכזב ממה שלא קורה – להגדיר מחדש את מה שאתם רוצים שיקרה, ולחשוב איך מממשים זאת באופן פרקטי.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן