תחזית יומית – ראשון 5 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

ראשון 5 לאפריל 2020

ירח בבתולה 90 ונוס 120 אורנוס 150 מרס

שמש במזל טלה .

מרקורי במזל דגים צמידות נפטון (יציאה) 60 יופיטר ופלוטו

ונוס במזל תאומים 120 מרס וסטורן

מרס במזל דלי צמידות סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח שוהה היום ומחר במזל בתולה, והופך את תחילת השבוע הזה למעשית במיוחד. כעת הזמן לכל הסידורים שתכננו לעשות בשבוע הקודם ולא עשינו, ולשימת הדאגות בצד – והתמקדות בעשייה ממוקדת מטרה, ולא בגישה מהורהרת על מהות החיים סטייל איזה מזל שיש קורונה ופתאום הבנו כמה חשוב הביחד, או גישה רגשנית וקורבנית על החרדים וליצמן שתוקעים גול עצמי לכולנו.

לאלא, עכשיו זה הזמן להתמקד בכאן והעכשיו של הפרטים הקטנים: יש מספיק נייר טואלט? האם המקרר מלא ןהאפ שצריך עוד איזה ערימת פיתות בפריזר לפני שעוברים למצות? ואיך בדיוק נעשה את הסדר הזה בזום?

יום פרקטי לפנינו,חברים, ובו החיים מתחילים לדחוק הצידה אם נרצה או לא נרצה את עודף ההרהרת הזו שמלווה כל צעד שלנו, והמוח מתחיל להתרגל להגבלות, מוצא לו את הפינה שלו בבית, ומתחיל לארגן רשימת צפייה מסודרת החל בנטפליקס וכלה באייץ' בי או. כן, החיים חזקים יותר מכל דבר, וכשאין איום מיידי – סטייל חובש של זק'א שדופק בדלת או שוטר אגרסיבי מדי במחסום בדרך לסופרפארם – אפשר כבר להתחיל להבין שמתחת לכל זה המדובר פשוט בהתארגנות מסוג אחר, ובסדר עדיפויות שונה לגבי מה קורה בכלבו וברשימת המלאי והלו'ז שאנחנו עושים לעצמנו בדרך כלל.

שתי זויות בכל זאת מסומנות באדום ביום הזה עצמו כמו שאפשר לראות ליד המלה ירח בבתולה: זוית פעולה של הירח לונוס, שהיא חיובית בעיקרה שאומרת גאד דמיט אני כל כך זקוק או זקוקה לחיבוק מתחת לכל הפרטים האלה, היום יותר מתמיד. והזוית השניה שהיא זוית של מתח בין הירח למרס הערס, שעלולה להביא איתה סוג של מירמור וקיטורים קטנים מתחת לפני השטח כשאנחנו צריכים לבצע משהו, ונתקלים באגו של מישהו אחר שיושב יותר מדי זמן בשירותים למשל, או שרוצה לנוח דווקא בזמן שצריך לעשות משהו חשוב בבית, או שסתם בא לו לצאת למרחבים עם נוף ירוק או ים אבל אלה מחוץ לתחום – אז זה מבטא בעיקר תסכול. קורה.

ויש גם את הזוית המסוכנת מעצבנת שבה מרס נכנס עמוק יותר ויותר אל תוך זוית הפעולה עם אורנוס התזזיתי, וזו זוית שמביאה איתה עצבנות ומתח כמעט לכל מחשבה ופעולה וצועקת: פאק, אני זקוק לספיייס… וכמן ילד שרוצה להתנער מחיבוק של מבוגר שלופת חזק מדי, גורמת לנו להרגיש חנוקים מתחת לכובד הזה עם רצון חזק במיוחד להשתחרר, ולעזאזל הכל. כן, יש גם את זה, וזה רק ילך ויתגבר בימים הקרובים, ונראה שזה יגיע לשיא סביבות פסח… אשכרה פסח שזקוק ליציאת מצרים אמיתית, לפחות רגשית..

אבל לא נקדים את המוקדם למוקדם יותר. נתמקד במצות שצריך להביא.. אוף.

רק סבלנות, רבאק.

 

@

כוכב סטורן עבר למזל דלי – ואני עברתי  לאסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!

עכשיו, כשכולנו יושבים בבית ומהרהרים במהות החיים, זה הזמן לראות את כל התמונה, ולהחליט לאן הולכים ואיך, כשהכל יגמר.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז . 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]

יאיר 🙂

@

 

 ומה קורה היום למזלות?

 

ראשון  5/4

טלה

השבוע נפתח באופן מעשי למדי: הירח שוהה בבית המקצועי שלכם, וזהו זמן לקבלת החלטות הקשורות לעבודה ולמקצוע: האם תוכלו לשדרג את מה שאתם עושים לכיוון הוירטואלי, או לפתוח ביזמה חדשה? השמש ששוהה במזל שלכם מדגישה את הצורך בפעולה, אך עדיין אינה יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. תחושת תסכול מסויימת תסתיים בקרוב.. כשתחליטו.

 

שור

השבוע נפתח באופן יצירתי, כשהירח שוהה במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה, שוורים. זהו זמן טוב לצאת קצת מהרוטינה המחשבתית המוכרת, ולהשתמש גם במיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל תאומים כדי לחשוב ולפעול מחוץ לקופסה. זמן לעזוב את המוכר והידוע מבחינת חשיבה, ולהעז.

 

תאומים

יש אנרגיה יצירתית באוויר כשונוס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ואפשר אפילו לרגש ולהתרגש למרות שהמצב עצמו עדיין לא השתנה. הבית וסביבתו דורשים היום ומחר תשומת לב רבה יותר. נקיון יסודי ארגון הבית, קניות לבית, שינוי אווירה בבית – כל אלה מודגשים היום והם לא מובנים מאליהם.

 

סרטן

תקשורת – זה שם המשחק היום, סרטנונים. הסרטן נחשב למזל מופנם למדי, אבל כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, זהו זמן מצוין לצאת קצת מעצמכם ומכל האקשן הביתי, ולהתחבר לצד התקשורתי שלכם. טלפונים אסמסים ואפילו יזמה אינטרנטית חדשה יביאו היום תוצאות משופרות.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם לא יוצרת היום זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שמכביד מעט ועלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד. הירח הבתולי שם את הדגש על הצורך להתארגן מחדש מבחינה כלכלית על כל המשתמע: וכשהאריה מאורגן ויודע היכן בדיוק הוא עומד,מגיעים גם הרעיונות…

 

בתולה

אחרי סו'פש שבו לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם היום שלכם, בתולות. הירח עובר למזל שלכם ופותח שבוע אסרטיבי במיוחד. כעת הזמן לרעיונות חדשים, למפגשים מרתקים בנט או בזום, ולשיחות נפלאות שמביאות איתם גישה יצירתית חדשה, בתנאי שתורידו את הביקורתיות מהפרק.

 

מאזניים

לא ממש היום הטוב שלכם, מאזנאים. הירח שוהה לו במזל שלכם, ומדגיש את הצורך שלכם לפעול באופן שקט, ולא להשקיע יותר מדי אנרגיה במה שאין בו תכלית מעשית. יום להרהורים על מהות החיים, לשיחות מודעות ושקט, ובעיקר – למנוחה…

 

עקרב

הצד החברתי שלכם מודגש בתחילתו של השבוע הזה, וזה גם סימן לבאות: הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם, ולפגוש אנשים אחרים. זהו זמן טוב לחדש קשרים עם חברים וידידים מהעבר, להרים טלפון או שנים, ולשתף בתחושות ובהחלטות שלכם. אל תדחו.

 

קשת

נראה שאתם הם אלה שמלאים היום באנרגיה עוצמתית ויכולים לנווט אותה לכיוונים שונים בגישה אופטימית ואפילו – כן כן –מחוייכת. זמן טוב להחלטות ארוכות טווח, ולגישה מעשית ומדויקת שיודעת לשים דברים בפרופורציות ולתרגם אותם למעשים בשטח, קשתים.

 

גדי

כוכב מרס עדיין קרוב מאוד לסטורן שליט המזל שלכם ועדיין מביא איתו עוצמה ואנרגיה אך גם עצבנות ואי שקט. ריבים שמתפתחים ביום שכזה עלולים להסלים בקלות, ולכן כדאי לפעול באופן רגוע ושקול. הירח ששוהה בבית היצירתיות שלכם מאפשר לגדי שלנו לחשוב מחוץ לקופסה, ולפתור בעיות שהציקו אתמול.

 

דלי

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, דליים, ולא לעשות שטויות. הירח הבתולי עלול להביא איתו ביקורתיות יתר, והזוית שבין מרס לאורנוס – שיקול דעת שלא במיטבו, ופה ושם גם סיכונים מיותרים. הזהרו בכבישים אם אתם נוהגים, ופקחו עין.

 

דגים

מיקומו של הירח בבית הזוגיות והיחסים שלכם מדגיש את כל מה שקשור לדיאלוג הזוגי, וליחסים שבינו לבינה. זהו זמן טוב לגשר על פערים, להעמיק קשרים, וליצור דיאלוג הרמוני ויציב בקשר הקרוב ובמערכות היחסים שלכם, דגיגים. השקיעו בפרטנרים שלכם.

 

ובינתיים… יומקסים

מיאיר 🙂

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן